![]() |
||
Citaat:
IS het voor een keertje met iemand die zwanger is... nogmaals: liever met iemand die niet zwanger is.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *Discovery Channel-fanaat* |
![]() |
||
Citaat:
En ff voor de vraag een paar reply's hierboven; Ik neuk niet met de vader omdat de vader van het kind het kind niet wil.
||
Citaat:
![]() sjit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar pfft 6 weken zwanger, de vader is er niet meer, en jij wil wel weer met iemand anders naar bed (of doet dit al). Kindje was niet gepland neem ik aan? Zou er nog eens goed over nadenken of je het wel wil houden.... Ontopic: ik geloof dat je in het begin van je zwangerschap minder zin in seks hebt. Later komt dit wel weer terug. Ik heb ooit gehoord dat dat ermee te maken heeft dat je man (de vader van het kind) dan bij je blijft (een onbewust proces), en zodat als het kind er is, je samen sterkt staat. Mwah of dat in jouw geval is; ik neem aan van wel, aangezien het door de hormonen bepaald wordt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En op dit forum zijn de meeste mensen jonger dan 22 jaar en níét zwanger... Goh, waar zou je dan het beste je vraag kunnen stellen...? Maar omdat ik in zo`n goede bui ben: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...+en+seks&meta= http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...n+vrijen&meta= |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
flauw hoor je kunt haar beter nuttige tips geven dan dit soort onzin |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Voor zover ik heb kunnen lezen is het zelfs goed voor jou en je ontspanning. Met 7/7,5 maanden kon het niet meer geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
maar wat vind ik er van tja geen idee eigenlijk maar lijkt mij geen probleem
||
Citaat:
En geloof me ik lig echt niet met de halve wereld in mijn bed (althans ik vind 11 verschillende partners in 4 jaar niet de halve wereld) Ik vroeg het me alleen af of ik de enige was die het een raar idee vind om sex te hebben met een kindje in mijn buik en ik vroeg me af hoe met name de jongens daarover denken. (en die vind je niet op een forum voor zwangere vrouwen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik zat een tijdje geleden in de trein bij de buurt van een meisje die erg hard aan het telefoneren was... en zij bleek dus ook zwanger te zijn, en haar (nieuwe) vriend vond dat wel echt een geil idee, met een zwangere meid naar bed... Het enige wat ik kan denken was: zoiets bespreek je toch niet door de hele trein ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lijkt me gewoon een kwestie van smaak. Meisjes die wel anaal willen zijn toch ook niet 'ruimdenkender' dan degenen die dat niet willen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn trouwens wel meer mannen zoals Nare hoor, die zwanger vrouwen afstotelijk vinden. Die vrouw is dan geen lekker wijf/FLD/sexpartner meer in hun ogen, maar een broedse kip, of een gestrande walvis als de zwangerschap al een eind gevorderd is. Zelfs al is het hun eigen kind. Ik ga dan altijd twijfelen aan de mate waarin ze van die vrouw houden, als ze alleen sex willen met haar als ze een sexdiertje is. Of misschien is het jaloezie, dat een zwangere vrouw niet helemaal alleen van en voor hen is maar ook de moeder van een kind. Veel mannen hebben daar last van: jaloezie op huneigen kind. De meeste vreemdgaande mannen doen dat ook als hun vrouw zwanger is of de baby er net is. Erg kinderachtig. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed dit is nogal offtopic. Ik denk trouwens ook dat de verminderde zin in sex te maken heeft met constante misselijkheid en moeheid, dit verdwijnt na de derde maand. Verder bedacht ik me net dat mannen sex met een vrouw die zwanger is van een ander misschien ook wel niet aantrekkelijk vinden omdat het dan erg duidelijk is dat er ieman dvoor hun is geweest. Normaal kun je dit natuurlijk zelf ook wel bedenken (dat je neit de eerste bent bedoel ik) maar bij een zwangere vrouw is het natuurlijk wel heel erg duidelijk.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
SOA test, of niet? meisje16jaar | 21 | 07-11-2009 22:19 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je een SOA krijgen justanothern00b | 4 | 25-01-2005 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Blaasontsteking en ongesteld? I_am_anouk | 59 | 13-01-2003 21:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
discussie: is de VS echt zo verrot als ik en andere mensen op dit forum denken? Silent Enigma | 107 | 27-03-2002 19:48 | |
Seksualiteit |
Seks tijdens zwangerschap verricht wonderen ^AmArU^ | 10 | 08-02-2002 13:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Amerika, het beloofde land.............. Mujahideen | 1 | 05-02-2002 17:26 |