Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja, eens. ![]() Om bij mij in de smaak te vallen moet je een eigen loft hebben in een wereldstad, mij regelmatig meenemen naar toneelstukken en balletuitvoeringen en jazzconcerten en als het regent moet je een paraplu boven mijn hoofd houden, je moet precies weten hoe ik mijn margarita's drink, 's ochtends moet je de krant voor me uitspellen terwijl we in bed liggen, je moet om dezelfde grapjes lachen als we tv kijken, je moet urenlang met me kunnen zwijgen maar voor praten geldt hetzelfde, andere vrouwen moeten naar jou kijken maar jij niet naar hen, je moet de allerallerallerliefste glimlach ter wereld hebben, maar eigenlijk maakt al dat voorgaande niet uit, als ik maar verliefd op je ben. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad, oei, beetje kortzichtig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga liever uit van wat (erg) waarschijnlijk is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() voor mij: iemand moet iets bijzonders hebben ![]()
|
Verwijderd
|
Een beetje een poetische kijk op het leven hebben (En nee, dan bedoel ik niet dat ik liefdesgedichten wil, want dat vind ik dan weer iets teveel)
Tsja en natuurlijk humor, maar wel weten wanneer je moet ophouden... En oprechte interesse in dingen, en daar ook echt voor gaan dan |
![]() |
|
Ze moet me vertrouwen en zich door me laten helpen. Ze moet open tegen me zijn, respect hebben voor de dingen die ik doe, zoals ik respect voor haar heb. Een beetje romantisch ingesteld zijn mag wel. Ze moet naar me kunnen verlangen zoals ik naar haar verlang, als we niet samen zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb iemand nodig die me scherp kan houden. Het schoolniveau maakt me weinig uit, maar ik blijk nu een onbewuste voorkeur te hebben voor jongens/mannen die vwo hebben gedaan. Verder kan ik het enorm waarderen als een man/jongen een flinke sarcast is, een nuchtere aard heeft, niet bang is om zn mening te uiten, duidelijke principes heeft en die ook nastreeft, zo nu en dan geen ruzie met mij uit de weg gaat en ook goed ruzie kan maken.
Ik val op klootzakken ![]() Qua uiterlijk zijn er niet veel eisen, liever een man die een stuk groter is dan ik, schoon, lekker ruiken etc.. ik hoef geen adonis, maar tegen een knappe klootzak maak ik geen bezwaar.
Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 13:48. |
![]() |
|
Iemand die geen domme taalfouten maakt, zoals d/t/dt, jou/jouw, hun/zij etc. Daar kan ik echt niet tegen. En een beetje tafelmanieren is ook nooit weg. Verder gewoon leuk, spontaan en eerlijk. Vooral eerlijk. Als je elkaar aan het lijntje gaat houden schiet het niet op. En een beetje durf hebben om iets te ondernemen. Het is ook wel leuk als we een beetje op 1 lijn zitten. Dat je elkaar alleen maar aan hoeft te kijken en je weet wat de ander bedoelt
![]() ![]()
|
Belangrijk= (droge) humor, intelligentie, eerlijkheid. Je 'moet' vrolijk zijn, beschermend, er verzorgd uit zien, een eigen mening hebben, interesse in een ander hebben en niet arrogant zijn.. Maar goed, je kan nog zo perfect zijn, als het gevoel er niet is dan zal het niet werken..
|
met originele dingen komen vind ik wel leuk
![]() voor de rest moet je het niet in je hoofd halen om nog een aantal meisje te verleiden (en meer ![]() humor hebben is ![]() ![]() Jezelf goed verzorgen vind ik ook belangrijk. niet teveel om dingen heen draaien en mij (en alle dingen die daarbij horen) accepteren en respecteren zoals ik ben en in wat ik doe. neuh, ik heb heus niet veel eisen ![]()
||
plus
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
'definïeer: iemand op melancholische wijze aan het lachen maken' ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Dit toiletpapier heeft geen decor, boehoe, ik zie het niet meer zitten." |
![]() |
|
Ze moet kunnen lachen om mijn en om dr eigen grapjes, ze moet slim zijn, en ik moet dr overal en nergens mee naar toe kunnen nemen en t leuk met dr hebben
![]()
|
Je moet Humor hebben, niet de behoefte hebben elkaar elke dag te zien, begrijpen dat m'n vrienden ook belangrijk zijn en gewoon lief zijn.
Je hoeft de dingen die ik doe niet leuk te vinden zolang je ze maar niet compleet de grond in stampt en het niet erg vinden dat ik over het algemeen veel met jongens omga, En houden van een beetje lamballen en kunnen praten over helemaal niets en dat het toch nog ergens over gaat ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zeg eens, die hele waslijst was wel een opsomming van mijn diepste wensen en verlangens! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om te beginnen.s |
![]() |
|
Het liefst humor hebben en er een beetje leuk uitzien. Liever niet arrogant want dat botst waarschijnlijk met mijn persoonlijkheid en liever ook geen slet. Ze moet verder wel een beetje zelfstandig zijn en niet al te dom overkomen.
Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 21:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
Liefde & Relatie |
ouders en vriend Multilot | 10 | 09-01-2005 13:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Psychologie |
Gepest Verwijderd | 43 | 25-08-2003 16:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Lord Of The Mouwophouders. HeiNZ | 22 | 24-07-2003 16:49 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |