Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2002, 12:26
Verwijderd
31-07-02: Nerds willen Féhèr bij vertrek Emerton
Féhèr wordt op de voet gevolgd door feyenerds. Ze zouden in hem de beoogde opvolger zien vor Brett Emerton, als die laatste de overstap naar Engeland zou maken. Leeds united zou de rechterverdediger wel zien zitten.

Meneer Oltmans noemt de speculaties omtrent het vertrek voorbarig. Emerton is nog niet weg, dus het verhaal van Féhèr naar rotterdam is helemaal niet aan de orde. Nu hebben we wel vaker gehoord dat iets niet of wel doorging en het tegenovergestelde gezien. In ieder geval wordt er nog geen vraagprijs genoemd. Oltmans: "We doen dat niet en los daarvan, wat voor zin heeft het daar nu iets mee te doen terwijl Feyenoord zich nog nog niet heeft gemeld. Krijg ik een berichtje uit Rotterdam, dan gaan we ons daarover buigen. Nu nog niet."

Bron: B-side Rats, Stem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2002, 12:31
Krugdinho
Krugdinho is offline
mwah niet slecht maar als emo vertrekt denk ik toch dat collen daar gaat spelen,heb je al iets over petó gehoord?
Oud 31-07-2002, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:
mwah niet slecht maar als emo vertrekt denk ik toch dat collen daar gaat spelen,heb je al iets over petó gehoord?
blijft zeer waarschijnlijk...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 14:04
Kirk22
Kirk22 is offline
Emerton is God. Die gast is echt een supergozer. Zou erg zonde zijn alsie weg ging.
Oud 31-07-2002, 17:15
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
achja we hebben nog onze ganees
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 19:52
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
Emerton is God. Die gast is echt een supergozer. Zou erg zonde zijn alsie weg ging.
Oud 31-07-2002, 19:53
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
achja we hebben nog onze ganees

dan nog liever collen.
Oud 01-08-2002, 13:18
Verwijderd
oow weer een nieuw berichtje:

01-08-02: Bouwmeester niet in Auxerre voor Hongaren
Een beetje een misselijkmakend stukje feyenoord-verheerlijking (da kost punten Cyril!) levert toch wel wat nieuws op. Zo meldt Frans Bouwmeester dat ie in Auxerre was vanwege zijn zoon, die NAC-supporter is. En dat ie op die manier gelijk even een wedstrijdje kon bekijken. Maar over het vertrek van Féhèr of Petö naar de nerds zegt ie niks: "Of Fehér of Petö binnenkort naar Feyenoord komt? Daar kan ik niks over zeggen, natuurlijk".

Bron: B-side Rats, Stem
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 13:31
Verwijderd
01-08-02: Den haag verklaard Van As 100% fit
Sjefke van As is afgelopen vrijdag medisch goed gekeurd in den haag. Hij zal deze week nog een contract tekenen bij ado den haag dat hem voor een jaar aan die club verbindt. Wij wensen hem vanaf onze plek alle succes van de wereld toe en snappen nu helemaal niet meer hoe NAC hem kon laten gaan vanwege (in principe) medische redenen

Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 19:26
faith666
faith666 is offline
Waarom zou Emerton weggaan? Wat heb ik gemist (goh ook op vakantie geweest ja....) hij moet blijven!!!!! Dus nix die andere gewoon Emerton
Oud 01-08-2002, 20:47
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
faith666 schreef:
Waarom zou Emerton weggaan? Wat heb ik gemist (goh ook op vakantie geweest ja....) hij moet blijven!!!!! Dus nix die andere gewoon Emerton

doe niet zo dom ik heb ook liever dat ie blijft maar als de topclubs aan hem blijven trekken,dan zal ie echt wel gaan voor 30 miljoen euro,begrijp me niet verkeerd ik heb ook liever dat hij blijft.
Oud 03-08-2002, 18:50
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

doe niet zo dom ik heb ook liever dat ie blijft maar als de topclubs aan hem blijven trekken,dan zal ie echt wel gaan voor 30 miljoen euro,begrijp me niet verkeerd ik heb ook liever dat hij blijft.
Okeej, ik heb niet veel verstand van voetbal, kan het zelf ook helemaal niet maar het heb toch geen nut als ze al hun goede spelers verkopen????? Dan houden ze zelf nix meer over en kunnen ze niet meer goed voetballen. Laatst was er nog zo'n voetbalclub die financile nood had en daarom maar een speler verkocht en uiteindelijk niet eens meer in de 1e devisie mogen spelen (ITalie, akn dat???????) En nu zijn ze dus helmaal failliet......ik zeg neit dat dat met feyenoord gaat gebeuren, ze hebben genoeg goede spelers maar dat betekend dus neit dat ze ze ook niet niet mogen houden als je begrijpt wat ik hier heel moeilijk aan het uitleggen ben............
Oud 03-08-2002, 21:41
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
faith666 schreef:

Okeej, ik heb niet veel verstand van voetbal, kan het zelf ook helemaal niet maar het heb toch geen nut als ze al hun goede spelers verkopen????? Dan houden ze zelf nix meer over en kunnen ze niet meer goed voetballen. Laatst was er nog zo'n voetbalclub die financile nood had en daarom maar een speler verkocht en uiteindelijk niet eens meer in de 1e devisie mogen spelen (ITalie, akn dat???????) En nu zijn ze dus helmaal failliet......ik zeg neit dat dat met feyenoord gaat gebeuren, ze hebben genoeg goede spelers maar dat betekend dus neit dat ze ze ook niet niet mogen houden als je begrijpt wat ik hier heel moeilijk aan het uitleggen ben............

Fiorentina bedoel je.
ik heb zelf ook liever dat ie blijft maar het is ook belang van de speler als ie in engeland meer kan verdienen zal ie echt wel gaan,daar kom bij 30 miljoen euro en feyenoord zit niet in financiéle nood,maar ik hoop dus ook heel erg dat ie blijft.
Oud 04-08-2002, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Zaagmanz schreef:

Fiorentina bedoel je.
ik heb zelf ook liever dat ie blijft maar het is ook belang van de speler als ie in engeland meer kan verdienen zal ie echt wel gaan,daar kom bij 30 miljoen euro en feyenoord zit niet in financiéle nood,maar ik hoop dus ook heel erg dat ie blijft.
bla bla bla.... *gaaaaaaapp*
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:55
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
vijf schreef:
Oud 04-08-2002, 13:01
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
faith666 schreef:
maar Feyenoord kan Emerton voor veel geld verkopen, na wat hij het afgelopen sweizoen heeft gepresteert... Die prijs zal waarscheinlijk dalen, omdat hij dit jaar dan met veel druk op z'n schouders speelt... En volgende zomers moet hij verkocht worden (of verlengt) anders wordt het het zelfde verhaal als Tomasson, veel waard, maar nx vool vangen omdat hij geen contract meer had.
Daar komt nog bij, dat als Brett weg wil (misschien ook niet) zijn prestaties sowieso zullen dalen, als hij wordt gedwongen te blijven...
Oud 05-08-2002, 18:49
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

maar Feyenoord kan Emerton voor veel geld verkopen, na wat hij het afgelopen sweizoen heeft gepresteert... Die prijs zal waarscheinlijk dalen, omdat hij dit jaar dan met veel druk op z'n schouders speelt... En volgende zomers moet hij verkocht worden (of verlengt) anders wordt het het zelfde verhaal als Tomasson, veel waard, maar nx vool vangen omdat hij geen contract meer had.
Daar komt nog bij, dat als Brett weg wil (misschien ook niet) zijn prestaties sowieso zullen dalen, als hij wordt gedwongen te blijven...
Waarom verlangt hij zijn contract bij Feyenoord dan neit gewoon, en waarom zou hij daar niet langert willen spelen, ze krijgen steeds meer aanhang, gaan het steeds beter doen........waarom is het contract van tomasson trouwens niet verlengt?
Oud 05-08-2002, 18:52
faith666
faith666 is offline
Citaat:
vijf schreef:
Ow jij wil die feher zekers graag bij NAC, daar speelt ie toch als ik het goed heb, sorry anders, weg hebben heej!
Oud 06-08-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
faith666 schreef:

Ow jij wil die feher zekers graag bij NAC, daar speelt ie toch als ik het goed heb, sorry anders, weg hebben heej!
kvin eiglijk dat het nou over moet zijn met de transfers het seizoen staat op het punt te beginnen dus....
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 14:30
faith666
faith666 is offline
Citaat:
vijf schreef:

kvin eiglijk dat het nou over moet zijn met de transfers het seizoen staat op het punt te beginnen dus....
Groot gelijk.......
Oud 09-08-2002, 14:31
faith666
faith666 is offline
Waarom ben ik trouwens het enigste meisje hiero??? vaag...
Oud 09-08-2002, 20:33
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
vijf schreef:
onzin, de transfers gaan (in landen als Nederland, Engeland enz)het hele seizoen door...

Citaat:
faith schreef:
waarom is het contract van tomasson trouwens niet verlengt?

geen geld
Oud 09-08-2002, 20:39
faith666
faith666 is offline
[
[/B]
geen geld [/B][/QUOTE]

Okeej dat contract verlengen kost waarschijnlijk veel gled maar dan kunnen ze hem wel uiteindelijk weer voor meer verkopen (ja kweetet spreek me eigen tegen, hij moest niet verkocht worden maar het gaat om het idee) Jullie zeiden zelf dat ze voor tomasson bijna geen geld krgen omdat het contract afgelopen was............
Oud 13-08-2002, 16:01
phmpruim
phmpruim is offline
Feyenoord heeft alvast een vervanger: Song uit Zuid-Korea
Reageren

Regels voor berichten