Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() alleen?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (Heb ik dat zo goed gespeld? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Mr. Ed: ik kan het oude topic nog steeds nmiet vinden, maar misschien morgen wel. Dus voor nu blijft deze open.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Donderdag laatste examen en dan stijgen de temperaturen de lucht in tot 26°
![]() Vrijdag: A'pen Maandag-Vrijdag 20-24 juni: Sun Parcs met 7 vrienden Zaterdag 25 juni: City Parade @ Luik Maandag 27 juni: Versuz WHITE edition Donderdag 30 juni: Rock Werchter + proclematie (ik ga telefonisch horen of ik door ben ja of nee lol) 5 juli: Belgische kust 7-8 juli: Amsterdam 18-28 juli: Salou met 8 vrienden 1-4 augustus: Belgische kust met beste vriendin & lover 13 Augustus: Navygaytion Ergens begin september 3 dagen London met lover maar dat moeten we nog boeken. & dan nog andere fuiven, evenementen enzo! Ik denk wel dat je kunt zeggen dat ik het druk ga hebben ja ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben na volgende week vrij, maar dan moet ik alweer gaan leren voor een aantal herkansingen. 11 Juli ga ik met m'n lover naar Kroatië, en een week na mijn terugkomst heb ik alweer mijn eerste herkansing. In augustus gan mijn ouders en broertje 17 dagen naar Spanje, dus dan heb ik lekker het rijk alleen thuis. Waarschijnlijk ga ik dan nog even een paar dagen naar Zeeland (naar de camping waar de ouders van m'n lover dan zijn) en we gaan nog wat dagjes weg enzo. En in de tussentijd wil ik ook nog wat werken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook al twee weken vakantie en die twee weken doe ik niks anders dan op mijn luie reet zitten en zo weinig mogelijk doen want dat mag ook wel eens een keer.
De 29ste is mijn examenfeestje, de 9e tot de 23ste zit ik in Toscane ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() toch als je het hebt over Pukkelpop in Kiewit (België)
|
24 juni om 12 uur heb ik vakantie, dan gaan we ( vrienden) allemaal leuke dingen doen enzo
![]()
|
ik ga zes dagen naar berlijn, een volle week naar spanje, een week naar praag om door te reizen naar budapest en daar ongeveer tweedagen sgizet mee te maken, en als ik geld + tijd over heb richting lowlands en onderweg heel misschien nog een nachtje wenen. Oh en de resterende twee weken werken.
||
Citaat:
Mag ik mee, ik zal je gids zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb vakantie van 1 aug tot 29 aug.
Op 1 en 2 augustus ga ik mijn koffers inpakken, nog wat laatste dingetjes kopen en de auto inpakken. 3 augustus vertrekken mijn vriend en ik naar Melun, camping in de buurt van Parijs. Daar blijven we t/m 10 augustus. 's ochtends vertrekken we naar Vaudevant in de Ardêche. De ouders van mijn vriend hebben daar vakantiehuisjes, en ben daar nog nooit geweest, en mijn vriend ook al paar jaartjes niet meer, dus gaan we daar ook heen voor een week of langer. Daarna rijden we in 2 dagen terug naar huis, of we gaan nog even langs mijn vriend zijn broer die in Belgie woont. Daarna ga ik lekker rustig aan doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Werchter, Sfinks, Barcelona, een weekendje naar de kust, waarschijnlijk nog wat andere festivals en uitstapjes. Verder werken (moet ik wel nog vinden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik heb bijna mijn hele zomer al volgepland staan en dat betekent dat ik weinig thuis ben. 9 en 10 juli heb ik een klein festivalletje in Braboland ergens, dan kom ik terug, dan heb ik vanaf daar nog tijd om een beetje extra te werken, daarnaast een heleboel voorvergaderingen want dan komen de vakantiespelen er weer aan die in goede banen geleid moeten worden en mijn week is van 30 juli t/m 6 augustus, kom dan weer terug, dan ben ik eerst een week niet aanspreekbaar, dan lig ik in coma, tegen de tijd dat ik daarui kom kan ik nog net een week of 2 flink werken om centjes te verdienen en dan is het lowlands tijd. Tegen de tijd dat ik terugkom van lowlands ben ik weer 2 dagen dood en dan zal het al wel weer tijd zijn om met mijn jaarstage te gaan beginnen en als ik en jullie geluk hebben ga ik dan de eerste 6 weken van het nieuwe schooljaar voor mijn stage naar Frankrijk of Denemarken, dus druk druk druk...
|
![]() |
Door Europa met surfplanken op het dak. Nu de richting nog kiezen, noord of zuid. Verder tent mee, kijken waar we dat ding opzetten als het niet meer leuk is maar weer verder. Misschien nog een dagje Dour, UIT daarna LL. Verder wat werken, ontspannen en achter een degelijke oefenruimte aan.
||
Citaat:
Graspop is nog geen vakantie... Toch? Bij mij niet iig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[stukje] Zomer Roosje | 11 | 11-10-2005 15:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Zomer Ruby Blue | 8 | 26-07-2005 20:13 | |
Lifestyle |
Nu het is zomer is, waar hangt jouw winterkleding? Verwijderd | 62 | 12-08-2004 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Kut zomer (PiTT) | 5 | 12-06-2004 22:48 | |
Lifestyle |
De Zomer Verwijderd | 88 | 30-03-2004 10:02 | |
Muziek |
Hoe was je zomer en welke bands heb je deze zomer gezien 86dagreed | 21 | 02-09-2003 16:33 |