Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2005, 22:21
Verwijderd
Ik ben het helemaal kwijt. Ik ben bijna aan het huilen en ik weet niet meer hoe ik het recht krijg in mijn hoofd. Ik kan niet in die stad zijn, waar ik weet dat daar al dat leed zich afspeelt. Waar hij is. Het zit dieper dan ik dacht. Echt.
Advertentie
Oud 12-06-2005, 22:26
Neiu
Neiu is offline
Ik ga dat tentamen morgen dus NIET maken
Mheuh. Dat is nou precies zo'n tentamen waarom mensen geschiedenis als studie niet interessant zouden vinden.
Wat gebeurde er in 1302 in Gent? Wie waren daarbij betrokken en waarom gebeurde dat? In welke ontwikkeling past dit? Waarom gebeurde dat niet in Brugge?
Welke stadhouders volgden *vul willekeurige Willem, Maurits of Floris in* op en waarom? Welke familie? Wat hebben zij tot stand gebracht? en zo nog fartigtoezent van deze vragen.
Puh
Nee, verder geen problemen at all
Oud 12-06-2005, 22:41
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
M@rco schreef op 12-06-2005 @ 23:12 :

Mja maar dat is het niet eens... ik ben alleen een beetje teleurgesteld dat bepaalde mensen me áltijd weten te vinden als ze iets nodig hebben, maar als het eens een keer andersom is dan geven ze niet thuis, dan hebben ze het veel te druk met zichzelf en hun eigen oh zo belangrijke leventje. Ik weet dat ik ook niet de meest makkelijke persoon ben, maar dan nog... het valt me gewoon tegen van sommige mensen.

komt in de buurt van wat ik denk...
ik sta altijd klaar voor mensen, laat ze weten dat ik er voor ze ben e.d
zij zeggen dat ook steeds tegen mij, alleen lieg ik niet...
Oud 12-06-2005, 23:03
Bertus Bommel
Bertus Bommel is offline
zucht
Oud 12-06-2005, 23:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou zit ik net 10 minuten beneden bij m'n moeder en nu besef ik weer waarom ik de rest van de dag boven heb gezeten op m'n kamer. M'n moeder vertelt oervervelende saaie verhalen en dan moet ik de hele tijd doen alsof ik geïnteresseerd ben.
Oud 12-06-2005, 23:48
Verwijderd
pff ik weeeet het gewoon niet meer

morgen vroeg op om te werken, en ik zit hier nog.. wat wil ik nou met mijn leven?
Iig meer lol gaan maken met mn vrienden, en hem er mss maar uitgooien.
Oud 13-06-2005, 06:49
light fighter
light fighter is offline
zo meteen weer naar m'n kamer... Weg van hier maar wel van de regen in de stortbui. Tis nu wel zeker dat de gesprekken worden afgesloten de enige dag dat ik m'n afspraak na zou kunnen komen kan ik zelf geen actie ondernemen. Zou ze aan overmacht doen? Ik hoop het maar vrees van niet
Oud 13-06-2005, 07:04
Nijn*
Nijn* is offline
Oeioeioei, zometeen Ak en Wi..En muziekwerkstuk inleveren, maar dat is echt prachtig geworden! Maar ben zenuwachtig voor wiskunde..
Oud 13-06-2005, 08:33
Verwijderd
AAARGH, ik moet NU weg naar de eerste intake met de psych... en ik heb geen zin...
ik weet dat het vast wel zal meevallen, maar kep echt geen zin om weer alles te moeten vertellen... en ik moet ook die stomme vragenlijst invullen.. blurg
Oud 13-06-2005, 09:07
ANGE
ANGE is offline
Oke, that's it. Ik kap ermee.

Niemand die mij überhaupt ziet staan, dat is nu wel weer gebleken.
Oud 13-06-2005, 10:05
Miracle
Miracle is offline
Bah, ik word hier zo verschrikkelijk kwaad en verdrietig van.
Oud 13-06-2005, 10:32
Verwijderd
Kan dan niemand mij vertellen waarom mijn hart nog klopt?
Waarom ik blijf bestellen? Waarom sta ik niet op?

Alle geluiden staan mij tegen, hier zit ik niet op mijn gemak.
Oud 13-06-2005, 11:27
Meninna
Meninna is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 00:43 :
Nou zit ik net 10 minuten beneden bij m'n moeder en nu besef ik weer waarom ik de rest van de dag boven heb gezeten op m'n kamer. M'n moeder vertelt oervervelende saaie verhalen en dan moet ik de hele tijd doen alsof ik geïnteresseerd ben.
Tja moeders.. Mijn moeder praat alleen maar over haar vriend, word je ook moe van als ze het voor de 30ste keer gaat herhalen en je maar `ja` blijft knikken omdat het zogenaamd zo boeiend is..

Citaat:
lise_smiles schreef op 13-06-2005 @ 09:33 :
AAARGH, ik moet NU weg naar de eerste intake met de psych... en ik heb geen zin...
ik weet dat het vast wel zal meevallen, maar kep echt geen zin om weer alles te moeten vertellen... en ik moet ook die stomme vragenlijst invullen.. blurg
Succes Hoe ging het?
Oud 13-06-2005, 11:31
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, alweer een uur thuis en nog niet bepaald begonnen met leren Iedereen vond aardrijkskunde zó makkelijk maar ik heb er nog zo mijn twijfels erover.. Muziekleraar was érg enthousiast over mijn werkstuk, dus dat zit wel goed! En dan wiskunde..volgens mij viel de schade wel mee, maar elke keer als ik dat zeg, heb ik een onvoldoende.. Nou goed, morgen de zwaarste dag: economie en natuurkunde.. Hmm..misschien moet ik toch maar gaan leren
Oud 13-06-2005, 11:51
Stefanie
Stefanie is offline
Desperate for changing
Starving for truth
I'm closer to where i started
I'm chasing after you

i'm standing here until you make me move
i'm hanging by a moment here with you
Oud 13-06-2005, 12:09
Meninna
Meninna is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 13-06-2005 @ 12:51 :
Desperate for changing
Starving for truth
I'm closer to where i started
I'm chasing after you

i'm standing here until you make me move
i'm hanging by a moment here with you
Lifehouse
Oud 13-06-2005, 12:56
Verwijderd
Ik kan het nog steeds, omg ik verleer het nooit, een leugentje om bestwil, om de echte Guus maar niet te hoeven laten zien. Wheuj, straks ga ik weer van mezelf houden, omg ik wist niet dat het nog mogelijk was...
Oud 13-06-2005, 13:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hm.. Ik voel me weer wat wakkerder.

Was deze week maar voorbij, dan kon ik zo gelukkig zijn...
Oud 13-06-2005, 13:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb tegenwoordig gewoon echt niets meer te melden
Oud 13-06-2005, 13:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mushu schreef op 13-06-2005 @ 11:32 :
Kan dan niemand mij vertellen waarom mijn hart nog klopt?
Waarom ik blijf bestellen? Waarom sta ik niet op?

Alle geluiden staan mij tegen, hier zit ik niet op mijn gemak.
Bløf <3

Ik had net een mooi fantasietje... Over hoe fijn het zou zijn als zij en ik samen zouden zijn... Heb mezelf maar weer de harde realiteit in geslagen.
Oud 13-06-2005, 13:51
WolterB
WolterB is offline
Mijn muis is het aan het begeven ws

Verder voel ik me helemaal geweldig
Oud 13-06-2005, 13:58
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
HvJ schreef op 13-06-2005 @ 14:25 :
Ik heb tegenwoordig gewoon echt niets meer te melden
Is toch goed juist?
Oud 13-06-2005, 14:25
leucomelas
leucomelas is offline
hij blijft me aanspreken en zich achteraf kut voelen door ons gesprek.. hij kan het niet aan, ik zeg mijn eerlijke mening vanuit mijn gevoel en hij begint dan weer sneu te doen.
jeej, doe dan eens verstandig en spreek me niet aan totdat je jezelof weer terug hebt?
aargh!
Oud 13-06-2005, 14:25
WolterB
WolterB is offline
Nieuwe muis, weg ergernissen
Oud 13-06-2005, 14:28
da leentjuh
da leentjuh is offline
- ik kan niks meer eten want mn buik zet ongelooflijk uit en het doet ontzettend zeer
- als ik wat kán eten, wil ik eigenlijk niet
- over een paar weken moet ik in bikini, al zou ik een platte buik hebben dan, die starende blikken en opmerkingen blijven
- mijn rug is zodanig naar de klote dat ik niet eens normaal een stuk meer kan lopen
- mijn cijfers zijn kut omdat ik zo vaak ziek ben
- ik blijf misschien wel zitten terwijl ik het als ik gezond was geweest het makkelijk had gehaald
- ik ben lichamelijk en geestelijk uitgeput en ik moet mn hele repetitieweek nog doorkomen
- mn 'liefdesleven' is zwaar klote

maar verder gaat het prima hoor
Oud 13-06-2005, 14:57
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik snap mezelf niet
Ik heb hele lieve ouders en familie. Ik heb zo veel leuke vrienden, ik haal goede cijfers, het zonnetje schijnt, ik ga bijna de hele zomervakantie op vakantie,
en toch voel ik me doodongelukkig...
Hoe kan dat nou?!
Oud 13-06-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Meninna schreef op 13-06-2005 @ 12:27 :
Succes Hoe ging het? [/B]
Thanxxx!
Het was eigenlijk best wel klote... maar zo schijnt zo'n eerste gesprek nou eenmaal te zijn. Ik moest weer in de diepte graven, maar mocht er niet op ingaan, omdat het een intake was... Ik hou niet van in de diepte graven uberhaupt, maar als ik het dan ook nog meteen weer moet afkappen al helemaal niet...
Ik ben tijdens het gesprek echt heel vaak bijna in tranen uitgebarsten.. maar ik heb het ingehouden.
Ik vind het zo klote dat al die mensen al je woorden verdraaien. Op een gegeven moment zei hij: ja, je zei dat je dwangmatig was. Ik van: dat heb ik nooit gezegd. Hij zo: jawel hoor, i heb het hier opgeschreven. Ik zo: nee mijn oma was dwangmatig en ik ben een beetje perfectionistisch, maar niet dwangmatig, dat is iets heel anders...
Maarja, zo gaat het nu eenmaal.
Ik was erna wel van slag...
Nu gaat hij er een verslag van maken en ze gaan me bespreken en dan krijg ik over 1 a 1,5 maand een adviesgesprek en daarna waarschijnlijk iemand...
T duurt allemaal wel lang, maar ja.
Oud 13-06-2005, 17:11
Verwijderd
Fijn dat tijd vanzelf gaat.
Oud 13-06-2005, 17:16
Sitia
Sitia is offline
Ik heb de moed weer bij elkaar geraapt en ben weer op hem afgestapt.. en 't viel me allemaal reuze mee!
Oud 13-06-2005, 17:22
moon
moon is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-06-2005 @ 15:25 :
Nieuwe muis, weg ergernissen
ik snapte eerst het verband niet helemaal, kwam omdat ik aan een klein diertje dacht bij een muis
Oud 13-06-2005, 17:32
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
moon schreef op 13-06-2005 @ 18:22 :
ik snapte eerst het verband niet helemaal, kwam omdat ik aan een klein diertje dacht bij een muis
3 posts erboven stond dat hij kapot aan het gaan was

OT: wil vrijdag terug
Oud 13-06-2005, 17:37
Verwijderd
1 klein kusje en de tijd bleef staan
2 grote ogen lieten mij niet meer gaan
3 mooie woorden en jij sprak me aan
met " I love you baby "

Zó verliefd, zó gelukkig.

Zó opeens, dit alles. Dus ook zó bang dat het misgaat, als hij ziet hoe ik soms kan zijn. Want mijn depressieve leven is overgegaan in een 'normaal' leven met depressieve buien. Nu gaat het goed, maar er zijn dagen dat ik mezelf wel af kan schieten.
At least I've got another reason to live now...
Hij weet het wel, ik heb het hem wel verteld. Over mijn buien en bezoeken aan de psychologe. Wil eerlijk zijn. Moet ik dan ook vertellen dat ik het soms nog steeds niet zie zitten? Het hele gedoe dat 'leven' heet. Nee, ben zó bang dat het juist dán misgaat. Misschien leest hij het hier wel. Dan ben ik het in ieder geval kwijt..

Lief vriendje heb ik... <3
Oud 13-06-2005, 17:50
Stefanie
Stefanie is offline
Dit wordt geen lied van “toen ik jou” ,
want ik kende je allang.
Het wordt ook geen “nu blijf ik maar hopen” ,
Want het wordt niets ben ik bang.

Het is ook geen “dus blijf ik maar zingen” ,
Hoogstens een “wat ik niet vertel”.
Het is een “veel te laat”, een “nooit goed zeggen kon” ,
Maar dat vertel ik je nog wel..

Dit wordt geen “onderaan je raam” ,
Hoogstens een “waar je dan ook bent” .
En dat ik hoor hoe jij een ander zegt:
“Die jongen heb ik ooit gekend”.

Ik zal je jaren ver van hier vertellen hoe het was...
Oud 13-06-2005, 18:14
Verwijderd
oe, stefanie, dat liedje

ontopic:
ik heb stres. en dat is mijn eigen schuld. en dat vind ik niet erg. maar ik doe ook gewoon niets. maar ik wil geen herkansingen. stom kind. verder beroerd geslapen. vooral laat. morgen heel vroeg. eindpresentatie, een toneelstuk van 20 minuten, hoezee. ok, even opsommen wat ik nog moet doen:
PTT voor profileren,
PTT voor nonverbaal communiceren,
cursusdossier voor Ethiek en Recht,
individueel procesverslag
project ouderen afronden (eind van de week af)
project jongeren afronden (eind van de week af)
tentamens leren.

gut. en wat doe ik? op het forum zitten klieren. stom kind. vorige week meer vrij dan les gehad, en heb gewoon niets gedaan. eigen schuld. eigen schuld. eigen schuld.
man, wat haat ik mezelf.
Oud 13-06-2005, 18:59
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Op zich zouden ze wel hoi mogen zeggen als ik thuis kom
zeker omdat ze weten wat voor dag het vandaag was
maar nee, de tv is belangrijker
Oud 13-06-2005, 19:04
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
En nu is mijn hele dag verpest eigenlijk, door zoiets
Oud 13-06-2005, 19:39
Raviel
Raviel is offline
Nogsteeds geen opleiding, geen werk, geen ziekteverbetering, geen stootkussen, geen schouder, geen vrijheid, geen zin.

"... elke kans die ik grijp loopt verkeerd af (...)"
"(...) ik zie totaal geen redenen meer door te vechten, ik ben te sterk zelf mijn leven te beindigen maar hoe met alle macht nog te zwak mn hoofd boven water te houden."
"Douchen zou ontspannend moeten zijn maar het enige wat ik er kan doen is janken en val terug in hele oude, slechte gewoontes (...)"
"... eindelijk een sprong in het diepe genomen en ben me sociaal iets bij gaan stellen, ik sta voor meer open en doe meer dingen gewoon zonder erover na te denken. Het gaf me een vrij gevoel, nu gevoel van falen."

Een fijne moeder, een zieke vriendin, zuurstof.
Op.
Oud 13-06-2005, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 13-06-2005 @ 19:14 :
man, wat haat ik mezelf.
Niet doen. Gewoon beginnen en kijk hoe ver je komt, je hebt nog een paar dagen tot het eind van de week. Wie weet redt je het 'met gemak' en haat je je zelf nu voor niets.
Oud 13-06-2005, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, na wat ik vanmiddag te weten ben gekomen, post ik hier toch niet graag meer, in dit topic. Je weet immers maar nooit waar de informatie naartoe gaat. Je kunt Godverdomme niemand meer vertrouwen.
Oud 13-06-2005, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-06-2005 @ 20:52 :
Nou, na wat ik vanmiddag te weten ben gekomen, post ik hier toch niet graag meer, in dit topic. Je weet immers maar nooit waar de informatie naartoe gaat. Je kunt Godverdomme niemand meer vertrouwen.
Ik weet niet wat er gebeurd is ed, maar dit is een openbaar forum...iedereen kan hier lezen als hij of zij dat wil, is het niet een beetje naïef om te geloven dat iets wat je in dit topic post vertrouwelijk is...?
Oud 13-06-2005, 20:04
indigo
indigo is offline
Ik háát onduidelijkheid zo. Maar ik heb zin in aankomend weekend, ik hoop dat hij dan iets duidelijker is en dat ik dan ook zelf weet wat ik moet vinden. Want zo afgelopen week was toch maar niks...
en daarnaast viel vandaag me heel erg mee, de toets ging goed en het was gezellig dus wie weet wordt het morgen weer zo. Jammer dat ik nou weer door moet leren (want mijn concentratie is vrijwel nul).
Ik zou heel heel graag willen dat de overige vijf voorbij zijn en dat ik weet wat het wordt. En waarom. En hoe het zal gaan met hem. En wat ik dan ga doen volgend jaar. En deze zomer. En hoe het verder moet.
die stomme toekomst ook altijd
Oud 13-06-2005, 20:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-06-2005 @ 20:58 :
Ik weet niet wat er gebeurd is ed, maar dit is een openbaar forum...iedereen kan hier lezen als hij of zij dat wil, is het niet een beetje naïef om te geloven dat iets wat je in dit topic post vertrouwelijk is...?
Dat is niet hoe ik het bedoel. Het gaat mij er niet om dat mensen het lezen. Daarom staat het hier juist. Het gaat mij erom wat ermee gebeurt als het gelezen is. En dat vertrouw ik niet.
Oud 13-06-2005, 20:49
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Nu heeft ie het wel gevraagd
maar dat was pas in de pauze van de film
tussen neus en lippen door
te geconcentreerd op het zappen
Oud 13-06-2005, 21:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er is zoveel en ik weet het allemaal niet meer en het komt er allemaal niet uit. Er is zoveel wat ik van me af wil schrijven maar het lukt me niet

Nu morgen eerst maar dat examen, hopelijk gaat het erna beter

Duimen jullie morgen tussen 8.00 - 12.00 uur? Ik heb al het geluk echt heel hard nodig om te slagen.
Oud 13-06-2005, 21:11
Verwijderd
Hmm ik voel me aan de ene kant super kut, maar aan de andere kant ook wel okeej.
Ik vlucht gewoon maar weg en dan valt het wel mee.
Zolang ik er niet aan denk tenminste.
De roze wolk komt wel dichterbij... laat hij maar lekker komen
Oud 13-06-2005, 21:42
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ze maakt het weer helemaal goed
Ze komt thuis, en het eerste wat ze vraag is hoe het was.
Even gezellig gepraat. Kijk, zo hoort het
Oud 13-06-2005, 22:04
leucomelas
leucomelas is offline
hmm.. *raakt in vervoering*
Air - All I Need

komt ie opeens aanzetten met dit liedje whaa geweldig!!!
*zet op repeat*
Oud 14-06-2005, 05:17
Gothic
Gothic is offline
damn wat is het vroeg zeg
Oud 14-06-2005, 06:11
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Bla, ik moet zo examen doen voor certificaat en ik ben afschuwelijk zenuwachtig, al weet ik dat ik het toch wel haal, nooit moeite met engels gehad.
Maar ik wil die zenuwen weg hebben.
Oud 14-06-2005, 09:28
Fantôme
Fantôme is offline
ondanks dat de situatie nog hetzelfde is als een paar dagen terug (toen ik hier poste) voel ik me enigzins beter en zit ik niet meer de hele tijd te janken. gister nog wel vet een rotdag, maar savonds kwam mn vriendin gelukkig langs

Regels voor berichten