Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: Wat is je sexualiteit?!
Hetero 297 80.05%
Biseksueel 55 14.82%
Homoseksueel (m) 6 1.62%
Lesbisch 13 3.50%
Aantal stemmers: 371. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 22:27
Ellesje
Ellesje is offline
Ik vroeg me af, of hier misschien meiden waren die het - net als ik - bijna eng vinden andere meiden te versieren (als het serieus potentieel is)! Ik ben biseksueel maar heb tot op heden geen relaties gehad met vrouwen. Wat mannen betreft ben ik behoorlijk zelfzeker maar als 't om vrouwen gaat wordt ik verlegen en weet ik situaties niet goed in te schatten ...

Mensen met het zelfde probleem?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nope, en wel omdat ik hetero ben.
Oud 13-06-2005, 22:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
HvJ schreef op 13-06-2005 @ 23:41 :
Oud 13-06-2005, 23:18
luap86
luap86 is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 23:21
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Oud 14-06-2005, 00:04
bamiPoep
bamiPoep is offline
nee ik vind het niet eng om meisjes te versieren
Oud 14-06-2005, 00:06
roosjes
roosjes is offline
ik vind het ook eng om meisjes te versieren!
tis heel lastig om te zien of een meisje op meisjes valt (tenzij ze écht heel mannelijk is, maar dat is toch niet zo my cup of tea)

ik vind het een zinnig topic.
Oud 14-06-2005, 00:09
Type
Type is offline
bij alles wat enigszins sexueel deviant is, is het moeilijk de eerste stap te zetten, lijkt me zo.
(omdat deviantie vaak afwijzende reacties tot gevolg heeft.)

Ik durf het ook niet zomaar altijd te zeggen als ik iemand mooi vind, durf er over het algemeen zeker al niet op af te stappen.
Nu heb ik een vriendin, dus heb ik het probleem al wat minder, omdat ik niet hoef te 'versieren', maar ala, dan nog... I can sympathise, I guess...

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 00:12.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 00:48
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik ben hetro (Mark Allmighty hou je mond aub ) alleen mensen zien mij nog wel eens aan voor homo
Komt vast omdat ik graag met m'n benen over elkaar zit en wel eens met m'n handen wil wapperen
Oud 14-06-2005, 00:50
Skilly
Skilly is offline
Ben geboren en getogen 100% hetero

Citaat:
Ik durf het ook niet zomaar altijd te zeggen als ik iemand mooi vind, durf er over het algemeen zeker al niet op af te stappen.
Ja hier hetzelfde. Ik hou het nu al 2 jaar voor me (Best dom maar ja )

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 00:52.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 01:06
Shitonya
Shitonya is offline
Ben dolblij dat ik hetero ben
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 09:42
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ja, ik heb ook problemen met het versieren van meiden. Maar ja, dat is meer omdat meiden me niet echt interesseren .
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 09:52
leucomelas
leucomelas is offline
biseksueel
contact maken is voor mij niet zo heel moeilijk. ik lach een keer lief naar een meisje, kijkt ze boos of zovan: "wtf?!" dan wordt het niks.. lacht ze charmant terug dan maak ik een praatje.
ook als iemand er leuk uitziet zeg ik dat meestal tegen diegene, want namelijk bijna iedereen vindt het leuk een complimentje te krijgen . ik ben dan niet altijd uit op iets, maar zeg het wel graag even
Oud 14-06-2005, 09:53
Kreator
Kreator is offline
mijn vleeschboom is bestemd voor vrouwenlichamen.
Oud 14-06-2005, 10:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 02:06 :
Oud 14-06-2005, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 10:54
Releric
Releric is offline
Als ik homoseksueel zou zijn, denk ik dat ik ook meer problemen zou hebben met het contact leggen met jongens.

Het wordt toch eerder van je verwacht dat je heteroseksuele aantrekkingskracht voelt dan homoseksuele in de hedendaagse maatschappij, wat maakt dat je als persoon een groter zelfvertrouwen en zekerheid nodig hebt om je daar van los te maken, maar ik denk wel dat dat mogelijk is.

Ik (als hetero) heb wel eens aantrekking tot een man gevoeld, ik denk dat dat heel natuurlijk is. Hetero- of homoseksualiteit is gewoon geconditioneerd, in feite zijn we allemaal biseksueel. Alleen... vrouwen zijn esthetisch gewoon veel mooier .
Oud 14-06-2005, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Releric schreef op 14-06-2005 @ 11:54 :
Alleen... vrouwen zijn esthetisch gewoon veel mooier .
Waar Maar in feite is dat een pleidooi voor de lesbische vrouwen.

Ontopic: ik weet het niet zeker
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Alleen... vrouwen zijn esthetisch gewoon veel mooier .
Pf, niks van waar.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:26
deringmeester
deringmeester is offline
lang leve de vrouwen!!
Oud 14-06-2005, 11:27
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-06-2005 @ 12:23 :
Pf, niks van waar.
wel een beetje waar.
Oud 14-06-2005, 11:46
Releric
Releric is offline
Natuurlijk is dat waar en natuurlijk is dat een pleidooi voor lesbische/bi-seksuele vrouwen.

Waarom weet ik eigenlijk niet....
Oud 14-06-2005, 12:00
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Releric schreef op 14-06-2005 @ 12:46 :
Natuurlijk is dat waar en natuurlijk is dat een pleidooi voor lesbische/bi-seksuele vrouwen.

Waarom weet ik eigenlijk niet....
hoeft toch geen pleidooi te zijn. Is gewoon een mening. en ik ben het er mee eens.
Oud 14-06-2005, 12:02
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 14-06-2005 @ 13:00 :
hoeft toch geen pleidooi te zijn. Is gewoon een mening. en ik ben het er mee eens.
ik ook
Oud 14-06-2005, 12:26
Nona
Nona is offline
Ik ben hetero. Er zijn wel meisjes die ik heel kusbaar vind, maar nooit iets mee gedaan en ik zie het mezelf niet doen ook.
Oud 14-06-2005, 12:40
Type
Type is offline
Citaat:
En als je homosexueel, bisexueel of wat dan ook was geweest, was je daar dolblij mee geweest. Beetje loze opmerking dus.

Citaat:
Skilly schreef op 14-06-2005 @ 01:50 :
Ja hier hetzelfde. Ik hou het nu al 2 jaar voor me (Best dom maar ja )
Maar dat is om een andere reden dan waar het hier over gaat, neem ik aan, als je hetero bent.

Citaat:
Het wordt toch eerder van je verwacht dat je heteroseksuele aantrekkingskracht voelt dan homoseksuele in de hedendaagse maatschappij, wat maakt dat je als persoon een groter zelfvertrouwen en zekerheid nodig hebt om je daar van los te maken, maar ik denk wel dat dat mogelijk is.
Dat is met meer zo. De 'standaard' is heterosexueel en monogaam, en alles wat daarvan afwijkt is 'fout'. Alles wat deviant is moet men per defenitie even bij slikken.

Homofielen / homosexuelen hebben het wat dat betreft nog 'makkelijk', omdat daar tegenwoordig nagenoeg geen taboe meer op ligt. Het enige punt daar is dat het (nog) niet zo natuurlijk is wanneer een jongen op een jongen afstapt, of een meisje op een meisje.

Citaat:
Hetero- of homoseksualiteit is gewoon geconditioneerd, in feite zijn we allemaal biseksueel.
Daar ben ik het echter niet mee eens. Ik voel me niet aangetrokken tot jongens, en niet omdat het 'niet zo hoort' of wat dan ook.
Jongens hebben gewoon niets wat ik zoek als ik kijk naar wat ik 'knap' vind.
Oud 14-06-2005, 13:01
Shitonya
Shitonya is offline
[QUOTE]Type schreef op 14-06-2005 @ 13:40 :
En als je homosexueel, bisexueel of wat dan ook was geweest, was je daar dolblij mee geweest. Beetje loze opmerking dus.

[/QUOTE

Of niet. Het feit dat ik me onmogelijk kan voorstellen hoe het is om seks te hebben met vrouwen maakt het me tot die uitspraak. (deze zin klopte voor geen meter)
Hoe dan ook, seks man-vrouw is het lekkerste gevoel ter wereld. Ik kan me het op een andere manier nooit voorstellen en lijkt me veel minder dan gewoon seks met een man. Vandaar die uitspraak "dolblij". Als ik bijvoorbeeld bi was, was ik niet dolblij omdat ik zo achterlijk was dat ik het verschil niet kon merken tussen man-vrouw, terwijl seks met een man zoveel lekkerder is dan met een vrouw. ( dat is meteen de reden dat ik blij ben dat ik geen lesbi ben)
( true, want een dildo is toch lang niet hetzelfde als een echte lul om maar wat te noemen)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:04
Type
Type is offline
nu vergeet je even dat je daar alweer totaal anders over had gedacht zou je lesbisch zijn. Dan zou je namelijk vrouw-vrouw sex het lekkerste gevonden hebben.

Vandaar dat ik zeg dat die opmerking een beetje loos is. Je bent nu dolblij dat je hetero bent, OMDAT je hetero bent, dus je daar het sterkste (liefdes / lust)gevoel bij krijgt.
Oud 14-06-2005, 13:19
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Type schreef op 14-06-2005 @ 14:04 :
nu vergeet je even dat je daar alweer totaal anders over had gedacht zou je lesbisch zijn. Dan zou je namelijk vrouw-vrouw sex het lekkerste gevonden hebben.

Vandaar dat ik zeg dat die opmerking een beetje loos is. Je bent nu dolblij dat je hetero bent, OMDAT je hetero bent, dus je daar het sterkste (liefdes / lust)gevoel bij krijgt.

Maar dan kan ik alsnog wel dolblij zijn. Ik zou niets anders willen dan hetero en kan me ook weinig anders voorstellen, dus reden genoeg om (dol)blij te zijn.
Jouw redenatie klopt ook niet helemaal/ Sommige lesbies/lesbi's (?) kunnen ook vrouw-vrouw seks het lekkerste vinden, omdat zij simpelweg niet weten hoe man-vrouw seks is, omdat zij dat nog nooit geprobeerd hebben omdat zij minder voor een man voelen.
Of ze weten hoe man-vrouw seks is, vinden dat wel lekkerder, maar preferen toch vrouwen, omdat zij daar meer voor voelen, terwijl de seks toch net iets minder is dan met een man.

En bi...kunnen man-vrouw seks ook lekkerder vinden, maar evengoed ter afwisseling of experiment nog wel eens vrouw-vrouw seks willen/ man-man omdat dat in oraal opzicht hoogstwaarschijnlijk lekkerder is.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:24
Chill Out
Chill Out is offline
Citaat:
Ik vind het altijd zo dom dat mensen, wanneer een topic over iets gaat dat met homosexualiteit te maken heeft, alleen reageren met: ik ben geen homo! etc... Of wel antwoord geven maar wel meer dan normaal even benadrukken dat ze geen homo zijn.

Vrij nutteloos zeg dan gewoon niks ofzo....
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:34
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Chill Out schreef op 14-06-2005 @ 14:24 :
Ik vind het altijd zo dom dat mensen, wanneer een topic over iets gaat dat met homosexualiteit te maken heeft, alleen reageren met: ik ben geen homo! etc... Of wel antwoord geven maar wel meer dan normaal even benadrukken dat ze geen homo zijn.

Vrij nutteloos zeg dan gewoon niks ofzo....

Ik zei niets over homo's
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:34
Type
Type is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 14:19 :

Maar dan kan ik alsnog wel dolblij zijn. Ik zou niets anders willen dan hetero en kan me ook weinig anders voorstellen, dus reden genoeg om (dol)blij te zijn.
Jouw redenatie klopt ook niet helemaal/ Sommige lesbies/lesbi's (?) kunnen ook vrouw-vrouw seks het lekkerste vinden, omdat zij simpelweg niet weten hoe man-vrouw seks is, omdat zij dat nog nooit geprobeerd hebben omdat zij minder voor een man voelen.
Of ze weten hoe man-vrouw seks is, vinden dat wel lekkerder, maar preferen toch vrouwen, omdat zij daar meer voor voelen, terwijl de seks toch net iets minder is dan met een man.

En bi...kunnen man-vrouw seks ook lekkerder vinden, maar evengoed ter afwisseling of experiment nog wel eens vrouw-vrouw seks willen/ man-man omdat dat in oraal opzicht hoogstwaarschijnlijk lekkerder is.

Het gaat hopelijk bij sexualiteit om meer dan alleen wat je lekker(der) vindt qua sex. Het gaat hopelijk om gevoelswaarde. En dus zijn lesbienes, homofielen, pedofielen, necrofielen, wat dan ook, als het goed is net zo goed dolblij met hun geaardheid.

Ik kan het nog veel makkelijker stellen: als het goed is is iedereen dolblij met zijn geaardheid, het is namelijk een keuze die je zelf maakt, een gevoel wat je zelf hebt, enkel door hoe je zelf denkt.
dus zeggen dat je er dolblij mee bent, is een beetje loos.
Oud 14-06-2005, 13:35
Type
Type is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2005 @ 14:34 :

Ik zei niets over homo's
Dat beweerde Chill Out ook helemaal niet.
Oud 14-06-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:48
Havik
Havik is offline
Ik ben hetero, maar wel 2 keer met meisjes gezoend, gewoon om het te proberen en in een melige (lees stonede) bui.

Verder geen gevoelens voor meisjes, dus ook nooit last gehad om meisje te versieren, weleens versierd
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:11
nijmegenaar
nijmegenaar is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-06-2005 @ 13:26 :
Ik ben hetero. Er zijn wel meisjes die ik heel kusbaar vind, maar nooit iets mee gedaan en ik zie het mezelf niet doen ook.
same here

dat wil dus niet zeggen dat ik bi ben omdat ik vrouwen kusbaar vind.

ik denk dat vrouwen over het algemeen sneller een andere vrouw mooi en aantrekkelijk vinden, dan mannen dat van elkaar vinden. Dit geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen.

De opmerking van shitonya van: ik ben blij dat ik hetero ben, wil ik wel anders beargumenteren. namelijk met dat ik blij ben hetero te zijn, omdat ik denk dat dat de simpelste seksuele geaardheid is in de maatschappij. Ik denk dat als je anders geaard bent je het soms moeilijk hebt als het gaat om acceptatie.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:19
Type
Type is offline
Citaat:
nijmegenaar schreef op 14-06-2005 @ 15:11 :
De opmerking van shitonya van: ik ben blij dat ik hetero ben, wil ik wel anders beargumenteren. namelijk met dat ik blij ben hetero te zijn, omdat ik denk dat dat de simpelste seksuele geaardheid is in de maatschappij. Ik denk dat als je anders geaard bent je het soms moeilijk hebt als het gaat om acceptatie.
In die uitleg kan ik het wel vinden. En dan komen we ook weer een beetje aan het doel van dit topic .
Oud 14-06-2005, 14:31
Verwijderd
En niet alleen dat: ik ben ook blij dat ik hetero ben omdat er veel meer heteroseksuele meisjes zijn om uit te kiezen dan homoseksuele mannen. Simpel kwestie van kwantiteit.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 14:41
Releric
Releric is offline
Citaat:
Type schreef op 14-06-2005 @ 13:40 :
Dat is met meer zo. De 'standaard' is heterosexueel en monogaam, en alles wat daarvan afwijkt is 'fout'. Alles wat deviant is moet men per defenitie even bij slikken.

Homofielen / homosexuelen hebben het wat dat betreft nog 'makkelijk', omdat daar tegenwoordig nagenoeg geen taboe meer op ligt. Het enige punt daar is dat het (nog) niet zo natuurlijk is wanneer een jongen op een jongen afstapt, of een meisje op een meisje.
Nagenoeg geen taboe op homoseksualiteit? Dat ben ik absoluut niet met je eens. Ga maar eens kijken op de gemiddelde middelbare school, daar is het echt niet "cool" om homo te zijn. Daarbij komt dat jonge mensen op de middelbare school heel erg in hun ideeën gevormd worden, wat dus inhoudt dat er later in de maatschappij eenzelfde gevoel makkelijker kan heersen. Dit geldt trouwens niet alleen voor de middelbare school, ook zo voor gezinnen. Ironisch om te zien hoe de dolle mina's van vroeger en de moeders van nu 180 graden gedraaid zijn in hun visie op het leven.

Wij zeggen wel allemaal dat er helemaal geen taboe huist op homoseksualiteit, maar dat is omdat het niet meer vies gevonden "moet" worden, terwijl de meesten van ons opgevoed zijn met het idee dat homoseksualiteit toch nog net iets minder is dan heteroseksualiteit. En ja dat is fout en dat moet veranderd worden, maar daarvoor moet je wel eerst het probleem bevestigen.

Citaat:
Daar ben ik het echter niet mee eens. Ik voel me niet aangetrokken tot jongens, en niet omdat het 'niet zo hoort' of wat dan ook.
Jongens hebben gewoon niets wat ik zoek als ik kijk naar wat ik 'knap' vind.
Precies. Heb je je ooit afgevraagd hoe het komt dat jij het een knap vindt en het ander niet? Of wat zorgt dat jij juist die vrouw zoekt? Opvoeding en maatschappij/cultuur.
Oud 14-06-2005, 15:14
Smoozy
Smoozy is offline
Het probleem heb ik niet meer (heb al 2 jaar een vriend, waarom?) maar ik stond na 1 glas wijn op mn kop, kraamde alles uit wat in me op kwam en dan was het vaak al duidelijk voor de ander.

En onzeker was ik in het begin ook, tot een vriend van me (hij is homo) me een "gay-kroeg" mee in sleepte en me er aan zijn vrienden voorstelde. Intussen kom ik er niet meer zoveel maar ken er nog veel mensen. Je moet over de drempel stappen en wat mensen leren kennen, als "vreemden" je dan zien komt het misschien wel van een andere of van twee kanten!

Succes!!

And remember; It doesn't matter if you like boys better than girls or the other way around, in the end it's all about love and loving each other.
Oud 14-06-2005, 15:57
Type
Type is offline
Citaat:
Releric schreef op 14-06-2005 @ 15:41 :
Wij zeggen wel allemaal dat er helemaal geen taboe huist op homoseksualiteit, maar dat is omdat het niet meer vies gevonden "moet" worden, terwijl de meesten van ons opgevoed zijn met het idee dat homoseksualiteit toch nog net iets minder is dan heteroseksualiteit. En ja dat is fout en dat moet veranderd worden, maar daarvoor moet je wel eerst het probleem bevestigen.
Je wordt niet meteen gestigmatiseerd en afgewezen op heel veel vlakken als je zegt dat je homofiel bent. Dat is erger bij andere geaardheden.

En over 'minder dan heterosexualiteit', daar ligt ook nog een heel verhaal aan ten grondslag. Daarnaast worden mannelijke homosexuelen sneller gestigmatiseerd dan vrouwelijke homosexuelen. Lesbisch zijn is geen probleem, maatschappelijk gezien, terwijl homosexueel zijn voor mannen 'vies' is.

even een citaat van een artikel dat ik laatst las. (het eigenlijke onderwerp is echter niet homosexualiteit, maar toch)

Citaat:
Voor de normen op het gebied van seksualiteit zijn overigens vaak verbindingen te leggen met de normen op het gebied van sekse en gender. Dat uit er zich ondermeer in dat relaties en seks tussen vrouwen over het algemeen op veel minder afkeuring kunnen rekenen dan relaties en seks tussen mannen. Dit heeft er vooral mee te maken dat de seksualiteit van de vrouw, net als de vrouw als zodanig, er maatschappelijk gezien minder toe doet. Wanneer een vrouw seks heeft met een andere vrouw, neemt zij mogelijk de rol op zich die eigenlijk weggelegd is voor de man, een rol die zich boven haar eigenlijke niveau bevindt. Het is niet voor niets dat er betrekkelijk veel mannen zijn die seks tussen vrouwen wel opwindend vinden, niet zelden vanuit het idee dat deze vrouwen ook wel voor hem beschikbaar zijn, dat hij zijn seksuele rol als man op zich kan nemen en hieraan uiting kan geven met één, beide of meerdere van deze vrouwen. Verder doorgetrokken leidt dit tot het ook niet bijzonder weinig voorkomende waanidee dat vrouwen lesbisch zijn omdat ze nog nooit goede seks met een man beleefd hebben, danwel lesbisch worden, omdat ze seksueel of anders gezien slechte ervaringen met mannen hebben. Als ze maar één keer goede seks met een man hebben, worden ze wel genezen.
Ook bij seks tussen mannen onderling en de reacties die dat oplevert is de verbinding met normen op het gebied van sekse en gender te leggen. Een man die bij seks met een andere man de 'mannelijke', actieve rol inneemt, degene die neukt, kan over het algemeen op veel minder afkeuring rekenen dan degene die de 'vrouwelijke', passieve rol inneemt, die geneukt wordt (zie voor de agressie die met name homoseksualiteit gekoppeld aan een feminiene uitstraling opwekt bijvoorbeeld Bergsma, Odijk, Tielman en Wildschut, 1983). Hierbij kan bijvoorbeeld gewezen worden op culturen, waarin het wenselijk geacht wordt dat vrouwen als maagd het huwelijk ingaan. Het is dan niet ongebruikelijk dat mannen, voor het huwelijk, seks met andere mannen hebben, zolang zij maar de actieve rol blijven innemen, waardoor ze niet echt als homoseksueel gezien worden. De mannen die zich wel laten neuken, zijn dan de echte homoseksuelen en die worden toch weer als maatschappelijk minderwaardig gezien.
Citaat:
Releric schreef op 14-06-2005 @ 15:41 :
Precies. Heb je je ooit afgevraagd hoe het komt dat jij het een knap vindt en het ander niet? Of wat zorgt dat jij juist die vrouw zoekt? Opvoeding en maatschappij/cultuur.
Zou ik bij mij niet te hard roepen. Ik val niet op de maatschappelijke standaard, dus dit gaat voor mij niet helemaal op.
Oud 14-06-2005, 16:20
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
omdat het me makkelijker lijkt

wat heeft de poll te maken met de vraag verder?
Oud 14-06-2005, 16:22
Type
Type is offline
volgens mij vrij weinig, en in de poll wordt ook een hoop niet meegenomen wat wel voor de vraag belangrijk kan zijn.
Oud 14-06-2005, 17:14
Verwijderd
Heteroseksueel. En aangezien homoseksuelen nog steeds overal ter wereld gediscrimineerd worden, ben ik ook blij met mijn geaardheid. (Dus niet omdat: 'OmFG, lIjKt MuH eChT gOoR!!11!!?!)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:18
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:19
Qimm
Qimm is offline
Ik ben gewoon, saai, hetro
Oud 14-06-2005, 18:22
Lelle_*
Lelle_* is offline
Hetero..
Oud 14-06-2005, 19:31
Apomes
Apomes is offline
Ik ben homo...uhuh boeiend

Krijg je ook honderd keer de vraag te horen: zou je niet liever hetero zijn?
Eum nee, simpelweg omdat ik me dat niet kan voorstellen en man-vrouw seks me helemaal niet opwind (wat dan wel het feit zou zijn wss maja). Oh en homo's zijn in het ALGEMEEN opener en vrolijker en trekken zich nix aan van anderen
Oud 14-06-2005, 20:23
Type
Type is offline
heterosexuelen zijn in het algemeen ook best open en vrolijk Apomes...

Regels voor berichten