![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() speciaal voor jou komt er dan heel veel vinyl en vooral heel veel cruciale 7"es ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() de ideeën van freek en ivo zij ook verrekte gaaf. Ik zou ook wel een platenzaak willen hebben, waar ze alleen maar alternatieve muziek hebben. Veel vinyl, en qua muziek hardcore/punk & everything inbetween. elektronische shit, goeie hiphop (veel indie), en verder garagerock, indie, mathcore en aanverwanten, alternatieve pop en nog wat kleine bakken met allerhande spul. verder gare computers in de zaak waarmee je bepaalde dingen kunt opzoeken, of iets op voorraad is (satisfaction ![]() ![]() ![]() ![]() niet te veel van die manowar metal enzo, gewoon goeie shit, het hoeft niet een bepaald genre te zijn, als het gewoon maar kwaliteit is. Verder mag het wel een beetje groot zijn, maarrr het moet een bepaalde compactheid hebben, zodat het een beetje intiem blijft. eventueel een soort van bar waar je koffie, thee en fris kunt drinken, en misschien nog wat. OJA je mag roken als je dat wilt en dat wil je, ook jointjes, mits het bescheiden blijft, dus niet van die 'scavengers', van die halfgare hangjeugd die alleen maar komen om jointjes te roken. dus ook geen mannetjes van 15, behalve als het gewoon coole lui zijn. verder relaxt personeel, altijd up to date, releaseparty's etc. ik zie het al helemaal zitten.\m/
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
apomes ik vind je topic gaaf<3
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Winkel met allemaal merken voor jongens en meisjes, mannen en vrouwen (van alto tot kak en van emo tot ???) Lounge waar men iets kan eten en drinken Bovenverdieping: Kapper (omdat altijd als ik kleren pas is mijn haar naar de tering) & schoonheidssalon En een bezoeker kan dan een speciale personeelsleden inhuren voor een dag die de bezoeker dan een totale remake geeft ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ap, wat een gay idee, in haar oorspronkelijke betekenis.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() heel vreemd ik zou een tweedehands winkel beginnen of een koffietentje ja of een skateshop
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben pas een paar maanden er achter gekomen dat het uberhaupt een winkel is, je ziet er echt vrijwel nooit iemand binnen. Dus ik dacht dat het gewoon een rommelhok van 'n een of andere bewoner uit die flat d'r boven was, hehe ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rrrrrrrrrrrrright |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik had nog nooit een grafsteenwinkel gezien en toen zat er opeens een op het busstation in uithoorn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wooo tof idee ja, die bieb uit belle en het beest is natuurlijk ge-wel-dig! mocht je ooit zo'n winkel beginnen, reken mij dan maar als vaste klant! ![]() er zijn zoveel leuke winkel ideeen!! een oude boekenwinkel, met theehoekes, een zeepwinkel zoals lush, waar je bij wijze van zelf je zeep staat te maken, of kunt maken, chocoladewinkel. of: een kleding winkel, klein en knus, maar wel met leuke/ hippe kleding. misschien wel van modestudenten, die leuke, kleding maken, die gewoon draagbaar is, en voor een niet te dure prijs daar verkocht kunnen worden. maar dat alleen als onderdeel van de collectie, naast wat vintage, schoenen en andere door mij goed gekeurde kleding. daarnaast ook hele mooie pashokjes, zonder de h&m tl verlichting!!! en een leuke zithoek...niet bedoelt om de luie mannen neer te droppen, maar om even gezellig allemaal soorten thee te drinken, lekkere hapjes en chocolade te eten en te socializen, want winkelen is vermoeidend, en altijd naar de la place in de v&d is ook niks. het lieft is dat dan zo'n mooie overdekte binnenplaats, met allemaal mooie planten. hier en daar wat kunst door de winkel ook van academie studenten, wel mooi werk en niet van dat niets zeggende lelijke spul. en dan het lieft dingen zoals foto's en zeefdrukken, etsen, houtsnedes....waar dus repro's vangemaakt kunnen worden! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
Lifestyle |
Je zelf ontworpen agenda? Mikey070 | 8 | 15-06-2006 11:36 | |
Lifestyle |
Doe Het Zelf (in je lifestyle) Sade | 58 | 28-10-2004 16:17 | |