Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2005, 09:38
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-06-2005 @ 10:28 :
ondanks dat de situatie nog hetzelfde is als een paar dagen terug (toen ik hier poste) voel ik me enigzins beter en zit ik niet meer de hele tijd te janken. gister nog wel vet een rotdag, maar savonds kwam mn vriendin gelukkig langs
G'lukkig meis Stijgende lijn..

Ontopic: wellicht fiets ik dadelijk voor niets naar school, annemieke heeft immers de tijd niet bevestigd Kan haar niet te pakken krijgen.. Reageerd niet op e-mail.. Docenten
Het toppunt is wel dat mijn optische muis nu definitief aan de lader moet, op een laatste stuip-knipper-trekking na, is-ie leeg
Oud 14-06-2005, 09:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Probeer ik mijn broertje te beschermen omdat zijn vriend midden in een kroeg beweert dat mijn broertje haar elke keer als ze elkaar zien slaat maar dat een dag later beweert helemaal niet gezegd te hebben, wordt ik vervolgens inclusief door hem zelf uitgemaakt voor leugenaar en ik zou het schuld zijn dat zijn vriendin zich nu zo klote voelt
Naja, dan moet hij het ook maar zelf weten dan. Maar sinds wanneer is het zo dat als iemand huilt dat betekent dat die de waarheid verteld?

Vreemd is ook: Zij maakt het uit, komt vervolgens naar de kroeg en verteld dat verhaal van dat slaan. Het gaat weer aan, en ineens beweert ze het niet gezegd te hebben.

Maarja, nu schijn ik dus de leugenaar en viezerik en gemenerik te zijn. Geweldig.
Oud 14-06-2005, 11:09
Dolores
Dolores is offline
Hij zegt wel dat ie het accepteert, maar toch voelt het niet zo.
Oud 14-06-2005, 11:56
Nijn*
Nijn* is offline
Eén van mijn beste vriendinnen gaat waarschijnlijk naar de HAVO terwijl ik misschien, misschien, misschien de kans krijg naar het VWO te gaan.. En een ander gaat van school af naar de MAVO.

De laatste tijd moet ik zo onwijs veel afsluiten en met nog meer dingen opnieuw beginnen. Aan de ene kant vind ik het heel positief, maar aan de andere kant heb ik moeite (en ik vind het moeilijk om te zeggen..) met de nieuwe 'rol' die ik moet/ga vervullen. Alsof ik ineens een ander persoon word, heel fijn en toch ook angstaanjagend. Ik ben ervan overtuigd dat het gaat lukken. Ook kan ik de laatste tijd veel beter weer over m'n 'momenten van duisternis' heen komen, ik kan beter de positieve dingen van het leven inzien, nooit gedacht dat mijn leven weer zo zou kunnen gaan lopen. Ben eigenlijk wel trots op mezelf, heb het dan wel niet helemaal alleen gedaan, maar ik ben uiteindelijk wel op de goede weg.

Verder ging mijn economie toets wel redelijk maar natuurkunde zwaar, zwaar, zwáár verneukt. Ik weet niet hoe het komt maar elke keer als ik denk dat ik het snap, gaat de toets slecht..
Morgen de zwaarste dag: SK en DU, en net als ik vandaag naar Altrecht moet.. Daarna hoef ik eigenlijk niet veel meer te leren, voornamelijk leestoetsen en makkelijkere vakken.. Ben zooo benieuwd naar de 21ste! Zou het, zou het, zou het niet? En nu leren.
Oud 14-06-2005, 12:01
rare kwast
rare kwast is offline
it's getting harder to breath...

Gevangen in een stilte
Gaat dit ooit voorbij
Je ziet het nieuwe leven niet
Je voelt alleen de pijn

Je richt je blik naar boven
Je vraagt je af waarom
Je ziet al veel te lang geen licht
Ook al schijnt de zon

Oud 14-06-2005, 12:47
leucomelas
leucomelas is offline
godsamme, kan ineens niet meer op me uploadsite komen.. me password is niet goed? ik heb zon vermoeden wie dit gedaan heeft, godverdekolere ex. kutvent. en dat is dan 19
Oud 14-06-2005, 12:52
Raviel
Raviel is offline
en er maar steeds weer over 'moeten' praten, word er gek van. Ik praat helemaal niet meer, dacht je daarvan
Oud 14-06-2005, 14:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Dat was een meevaller, nu het volgende!
Oud 14-06-2005, 14:33
just-miej
just-miej is offline
ik ben op dit moment beetje boos op m'n bijna-vriendje... gaat naar zijn ex dr examenuitreiking terwijl ze nog helemaal gek op hem is...

tja misschien stel ik me aan en moet ik niet zeuren maja word ik niet echt vrolijk van....
Oud 14-06-2005, 14:34
rare kwast
rare kwast is offline
jeeej ff naar de ortho geweest....
ik martel mezelf voortaan wel
Oud 14-06-2005, 14:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
En vandaag ben ik wel zó vrolijk , vreemd genoeg: ik ben al mijn sarcasme verloren. Ik voel me goed, fijn, geweldig en nog iets; verliefd. En.. haha.
Oud 14-06-2005, 14:41
Verwijderd
Vanavond optreden Jeeuhj! (maar wel spannend )
Oud 14-06-2005, 14:52
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 14-06-2005 @ 15:41 :
Vanavond optreden Jeeuhj! (maar wel spannend )
Ik kan helaas niet komen kijken
Oud 14-06-2005, 15:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn examen ging slecht maar gelukkig wel beter dan ik verwachtte. Ik heb tenminste geen 20 minuten bij mijn mondeling gezeten terwijl ik niets wist want dat vind ik zooo erg. Dan ga je echt zoo af vind ik en daar ben ik altijd zo bang voor maar dat viel gelukkig mee.

Ik kan er alleen niet echt mee zitten dat het slecht ging. Het geeft me alleen maar meer argumenten om te stoppen met deze studie en dat gevoel overheerst toch wel de laatste dagen terwijl mijn vriend liever heeft dat ik dit blijf doen ook al heeft hij er echt wel vrede mee als ik goed beargumenteerd aan iets anders begin.

Ik heb het idee dat als ik mijn geluk niet kan vinden in iets ik op zoek ga naar een reden en het daar dan allemaal op steek, daar dan voor weg loop in de hoop mijn geluk ergens anders te vinden. Het probleem is alleen dat ik dat geluk in mezelf moet vinden en zolang ik niet uit mezelf kan weglopen kan ik ook niet voor mijn ongeluk weglopen
Oud 14-06-2005, 15:08
leucomelas
leucomelas is offline
net naar school geweest, had wonder boven wonder gewoon al mijn boeken bij diek in moest leveren
opt vwo aangenomen en formuliertje ingevult en oko nog eens de gala cdrom gezien!! heb heb!! mischien vanaaf en anders vrijdag aanvragen
Oud 14-06-2005, 16:03
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik kom waarscheinlijk niet bij mn beste vriendin in de klas volgend jaar
Oud 14-06-2005, 16:11
Nijn*
Nijn* is offline
YES!!! Ik wist dat deze dag zou komen maar nooit dat hij er al zo spoedig zou zijn. Kom net bij Altrecht vandaan en daar heb ik te horen gekregen dat ik eind augustus/begin september met ontslag mag!! Ik mag eindelijk weg! Eindelijk zal ik 'genezen' verklaard worden! Ze waren zo bezorgd maar nu zijn mijn vorderingen zo ontzettend groot en goed dat ik binnekort met ontslag mag! En nu heb ik een zomerstop van 5 weken, dus kom ik pas na mijn vakantie weer daar. Zie je wel, ik ga het allemaal goed redden, ik krijg eindelijk weer grip op mijn leven. Nooit heb ik durven dromen dat ik hier zou komen, en nu is het gelukt. Ik heb in de bus zitten huilen, maar dit keer van geluk.. Het kan dus allemaal, als ik het maar wil..

EDIT: Ik heb echt een ontzettend grote smile op m'n kop die er niet meer af gaat

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 16:22.
Oud 14-06-2005, 16:13
Verwijderd
Ik ben over naar de 6e

en damn ben zo blij, alleen nog ff een paar herkansingen maken maar het eindexamen jaar is gewoon in zicht
Oud 14-06-2005, 16:19
WolterB
WolterB is offline
Veel dingen om naar vooruit te kijken
Oud 14-06-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 14-06-2005 @ 17:18 :
*prikt zichzelf*
Nu moet je niet als je eindelijk weer een beetje vrolijk bent, jezelf negatieve dingen gaan aanpraten
*prikt ook* Dat mag je idd niet doen
Oud 14-06-2005, 16:36
WolterB
WolterB is offline
Huisgenoot waarmee ik het beste overweg kan gaat per september zelfstandig wonen
Opzich ontzettend gaaf voor hem, ben heel blij, maar toch jammer dat ik hem dan minder zal zien en spreken...

en de kans bestaat dat ik dan door ga schuiven naar een grotere kamer, wat wel weer relaxed is
Oud 14-06-2005, 16:45
Verwijderd
Eindelijk heb ik weer wat leuke plannen. Heb er echt zin in!
Mijn hele week is vol, en eigenlijk heb ik dat veel liever dan een half opgevuld weekje die op het laatste moment pas vol komt.

Vandaag hele dag op school geweest, hele dag aan school gewerkt. En nu ben ik weer een heel stuk opgeschoten. Ook training gehad vandaag, maar dat stelde niks voor. Allemaal cliches die ik allang kende. En de hele tijd gehoord hoe goed alles ging enzo.

En ik raak hem steeds meer kwijt.

Over een maand zijn de mondelingen al.
Ik moet nog zoveel doen. En een presentatie houden en oefenen. En die presentatie moet minimaal 5 minuten zijn. Hoe ga ik ooit 5 minuten volkrijgen? Ik heb een flut PO geschreven met nauwelijks informatie.
Oud 14-06-2005, 16:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 14-06-2005 @ 17:11 :
YES!!! Ik wist dat deze dag zou komen maar nooit dat hij er al zo spoedig zou zijn. Kom net bij Altrecht vandaan en daar heb ik te horen gekregen dat ik eind augustus/begin september met ontslag mag!! Ik mag eindelijk weg! Eindelijk zal ik 'genezen' verklaard worden! Ze waren zo bezorgd maar nu zijn mijn vorderingen zo ontzettend groot en goed dat ik binnekort met ontslag mag! En nu heb ik een zomerstop van 5 weken, dus kom ik pas na mijn vakantie weer daar. Zie je wel, ik ga het allemaal goed redden, ik krijg eindelijk weer grip op mijn leven. Nooit heb ik durven dromen dat ik hier zou komen, en nu is het gelukt. Ik heb in de bus zitten huilen, maar dit keer van geluk.. Het kan dus allemaal, als ik het maar wil..

EDIT: Ik heb echt een ontzettend grote smile op m'n kop die er niet meer af gaat
COOL!!!!
ik ben heel trots op je!
Oud 14-06-2005, 16:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-06-2005 @ 17:36 :
Huisgenoot waarmee ik het beste overweg kan gaat per september zelfstandig wonen
Opzich ontzettend gaaf voor hem, ben heel blij, maar toch jammer dat ik hem dan minder zal zien en spreken...

en de kans bestaat dat ik dan door ga schuiven naar een grotere kamer, wat wel weer relaxed is
Mijn gezelligste huisgenootje gaat ook weg volgend jaar en dat is echt niet leuk idd

Ik kan een grotere kamer krijgen maar ik wil niet, ben ik nu raar
Oud 14-06-2005, 17:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 14-06-2005 @ 17:11 :

goed man gefeliciteerd
Oud 14-06-2005, 17:18
rare kwast
rare kwast is offline
ik zit hier gewoon ff spontaan te huilen
dat nou voor iets idioots
Oud 14-06-2005, 17:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Het is tijd voor nieuwe cd's

*Danst vrolijk helemaal alleen verder in haar kamer*
Oud 14-06-2005, 17:38
Verwijderd
ik ga na orkest werken. heel hard werken. tot minstens 12 uur vannacht. echt waar. heel lang. het moet. ik heb het bij deze met mezelf afgesproken. met een beetje geluk krijg ik mijn PTT profileren af.

oh, de presentatie ervan ging overigens goed, ze hebben genoten en ik voelde me er top bij, en opeens ben ik bang dat ik de klas vreselijk ga missen van de vakantie..getverdemme
Oud 14-06-2005, 17:48
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 14-06-2005 @ 17:55 :
Mijn gezelligste huisgenootje gaat ook weg volgend jaar en dat is echt niet leuk idd

Ik kan een grotere kamer krijgen maar ik wil niet, ben ik nu raar
Hij is nu aan het afstuderen, dus echt veel langer zou hij er anders ook niet zitten. Maar we zitten op dezelfde golflengte en ik kan gewoon bepaalde dingen met hem bespreken omdat hij zich erin kan inleven en bij de rest van de huisgenoten heb ik dat gevoel niet echt.

Ik weet ook nog niet of ik hem neem, want ik zit hier eigenlijk wel goed
Al is er wel een voordeel dat ik geen last meer heb als onze buren weer eens lawaai maken midden in de nacht...
Oud 14-06-2005, 17:48
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-06-2005 @ 18:18 :
ik zit hier gewoon ff spontaan te huilen
dat nou voor iets idioots
heb ik ook welles last van
gewoon lekker uithuilen
({)
Oud 14-06-2005, 18:30
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
ben ik onzichtbaar ofzo?
Oud 14-06-2005, 18:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 14-06-2005 @ 18:48 :
Hij is nu aan het afstuderen, dus echt veel langer zou hij er anders ook niet zitten. Maar we zitten op dezelfde golflengte en ik kan gewoon bepaalde dingen met hem bespreken omdat hij zich erin kan inleven en bij de rest van de huisgenoten heb ik dat gevoel niet echt.

Ik weet ook nog niet of ik hem neem, want ik zit hier eigenlijk wel goed
Al is er wel een voordeel dat ik geen last meer heb als onze buren weer eens lawaai maken midden in de nacht...
Mijn huisgenootje studeert ook af maar ik had gehoopt dat ze er nog iets achteraan zou gaan doen maar helaas. Ik kan het echt heel goed met haar vinden en ze heeft me ook geholpen om hier in Belgie te integreren. Haar vriend woont hier ook en daar kan ik het ook heel goed mee vinden. Ik snap precies wat je bedoelt dus

Mja, ik wil wel een grotere kamer maar daar zit ik pal naast de inkom deur van de gang dus je hoort de hele dag en nacht iedereen binnen en buiten gaan en het is pal naast de douches en de wc's en mijn huisgenoot die daar ook naast zit wil juist verhuizen. Ook heeft mijn huisgenoot die nu op die kamer zit een veel hogere energierekening dan ik en dat ligt echt aan de kamers. Bovendien zit ik hier gewoon prima
Oud 14-06-2005, 18:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom boren ouders je goede ideeen altijd gelijk de grond in en is iets waar je mee zit voor hun nooit erg genoeg.Waarom voelt het zo als falen als je erover denkt om je studie op te geven en wat anders te gaan doen? Waarom denken ouders altijd dat je eeuwig blijft switchen als je dat een keer overweegt. Waarom denken ouders altijd alleen maar eerst aan geld en niet aan geluk?

Tranen.

Waarom nou weer?
Oud 14-06-2005, 18:55
Verwijderd
"Jij bent lief.... :$ X X X"

Jij ook lieverd...

This feels so very, very good. And I'm sooo afraid it goes wrong...
Oud 14-06-2005, 18:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 14-06-2005 @ 18:48 :
heb ik ook welles last van
gewoon lekker uithuilen
({)
doe mn best
Oud 14-06-2005, 19:14
malaika
malaika is offline
ik heb dus gesolliciteerd bij de AH, en ze zouden vandaag vanaf 17u00 bellen. maar ze hebben dus niet gebeld... ik wilde er echt graag werken...nu heb ik dus egt nergens meer zin in. morge weer een hele dag naar school, en nog steeds geen werk. kanker zooi ook altijd. waarom kunnen ze me niet gewoon aannemen? waarom kan iets me niet 1 keer gewoon lukken????
Oud 14-06-2005, 19:25
Verwijderd
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Hij komt hierheen. me gezelschap houden.
Dat staat gelijk aan: is heel eng.

WHAAAAAAAAAAAAAAA
Oud 14-06-2005, 19:27
Stefanie
Stefanie is offline
Ik verheug me zo op dingen dat het af en toe teveel wordt. Dan zie ik in dat het nog zo'n tijd duurt en stort ik in Gelukkig is hij er altijd voor me
Oud 14-06-2005, 20:01
moon
moon is offline
morgen ga ik dat mens een goed de waarheid zeggen
Dan ben ik in 1 keer van mijn spver én van mijn medicijnen af...helemaal zelf geregeld..helemaal zelf verantwoordelijkheid genomen...zó! Die hulp van het GGZ en de medicatie is echt totale onzin gewoon! zonder ze, gaat het net zo goed/slecht als altijd met me. Wat ik heb, dat zit in mijn hoofd, daar kan geen GGZ of medicatie tegenop. Ik kan er voor een deel zelf wat aan doen, en voor een ander deel is er gewoon niks aan te doen. Het is in mijn geval echt onzin om te geloven dat medicatie of therapie o.i.d wat uit zou halen. Dat vind ik echt een fabeltje.
Oud 14-06-2005, 20:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb de kamer net niet, 3e van de 10 man die gereageerd hadden. Zelfs dat gaat dus mis. Maargoed, ik geef de moed niet op, komende donderdag nieuwe kans.

Regels voor berichten