Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2005, 19:05
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 13-06-2005 @ 19:15 :
Dierenwinkel ratten komen van een broodfokker. Zoals wel bekend zal zijn is de essentie van broodfokken twee ratten van verschillende geslachten in een emmer gooien en maar doorfokken. Ze letten daar totaal niet op bijvoorbeeld agressief gedrag of ziektes binnen een lijn, er wordt dus gewoon met zwakke ratten (bijvoorbeeld met kanker) gefokt en daar komen natuurlijk zwakke rittens die niet alleen gauw dood kunnen gaan, maar ook klauwen aan dierenartskosten met zich mee brengen. Ergo: niet goed. (bovendien zijn de omstandigheden bij zo'n broodfokker nou niet echt ideaal te noemen, hm)

Bij een rattery letten ze op eventuele ziektes in de lijn en fokken ze op gezondheid, karakter en ja, uiterlijk. Ze kijken daar dus of de ouderdieren goed tam en lief zijn en hun hele leven niet (ernstig) ziek zijn geweest. Bovendien mogen mannen pas dekken vanaf dat ze twee jaar oud zijn en op die manier proberen ze de gemiddelde leeftijd van de rat als soort omhoog te krijgen en er dus voor te zorgen dat je ritten NIET na zes maanden dood in zijn kooi ligt met een gezwel op zijn rug even groot als zijn hoofd.

Dus.
ok, ik was altijd in de veronderstelling het dus kwam door dat getest. mooi dat ik dat nu weet gheh/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2005, 17:47
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline

ik ben ook zo lui alleen niet zo vadsig
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:54
Snuitermans
Snuitermans is offline
Onze buurman heeft een of andere kattenval bedacht en nu zit onze witte kat onder de afgedankte olie, nazi.
Oud 14-06-2005, 17:55
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 13-06-2005 @ 18:58 :
Als je geen dierenwinkel ratten koopt scheelt dat alweer.

oh, en heeft niets met labrotoria te maken.
ik heb mijn ratjes ook van een rattery vandaan hoor, ik heb dat namelijk ook gelezen hoe dierenwinkelratjes behandeld worden enzo en dat stond me niet aan..ik haat dierenwinkels sowieso.
maar oorspronkelijk komen dit soort ratten volgens mij wel van laboratoria, het is daar ontdekt dat ratten leuke huisdiertjes kunnen zijn.
die van mij kregen namelijk wel kanker ondanks hun stamboom enzo
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 14-06-2005 @ 18:54 :
Onze buurman heeft een of andere kattenval bedacht en nu zit onze witte kat onder de afgedankte olie, nazi.

onze buurman dreigde altijd dat hij onze katten op zou hangen als ze nog een keer bij hem in de tuin liepen
Met citaat reageren
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
neem heel hard wraak
Oud 14-06-2005, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-06-2005 @ 18:55 :
neem heel hard wraak
ik zou hem er gewoon in persoon mee gaan confronteren

dit zijn onze katten; nomi, kyra en luna
de eerste is een balinees, de tweede een burmees en de derde een 'gewoon' straatkatje

Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:05
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
wat heeft ze daar bij haar oor? die onderste
Oud 14-06-2005, 18:07
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 14-06-2005 @ 18:55 :

onze buurman dreigde altijd dat hij onze katten op zou hangen als ze nog een keer bij hem in de tuin liepen
mijn overbuurman ook, arme punkie. gelukkig is punkie nu te oud en dik om over het hek te kunnen springen, dus hij rollebolt nu vredig in onze tuin <3
Oud 14-06-2005, 18:08
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 14-06-2005 @ 19:07 :
mijn overbuurman ook, arme punkie. gelukkig is punkie nu te oud en dik om over het hek te kunnen springen, dus hij rollebolt nu vredig in onze tuin <3
aw. slaapt ie ook bij je? lijkt me relaxed zo'n kussen
Oud 14-06-2005, 18:22
Verwijderd
Schimmel zullen babies maken?

Deze jonge adonis heet Harrie, en hier krijgt hij een neus van mn andere rat in zn kont geduwd:

Ze passen niet zo goed bij mijn lifestyle want ze zijn homo en gaan de halve tijd boven op elkaar liggen en dan de buik van de ander grondig aflebberen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:27
Apomes
Apomes is offline
Oh ik had ook eens een poes en ik zag haar heeel graag "musti" was haar naam. maar op een dag vond ik ze niet meer en moeder zei dat ze was weglopen. 10 jaar ( ) later kom ik erachter dat ze gewoon is doodgereden .

En ik had eens kuikentjes van op de markt en ik was er verliefd op. Maar ze waren wat vuil en dus had ik ze gewassen met zeep...met alle gevolgend vandien

Zie je wel, ik kan ook een dierenvriend zijn (alhoewel het met de kuikentjes was misgelopen PER ongeluk, ik was 8 jaar ofzo hoe moet ik weten dat je ze niet met zeep mag wassen )
Oud 14-06-2005, 18:37
Jolene
Jolene is offline
Ik weet geen leuke namen voor mijn toekomstige katten
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
ik heb mijn ratjes ook van een rattery vandaan hoor, ik heb dat namelijk ook gelezen hoe dierenwinkelratjes behandeld worden enzo en dat stond me niet aan..ik haat dierenwinkels sowieso.
maar oorspronkelijk komen dit soort ratten volgens mij wel van laboratoria, het is daar ontdekt dat ratten leuke huisdiertjes kunnen zijn.
die van mij kregen namelijk wel kanker ondanks hun stamboom enzo
hm... ik ken maar één soort 'laboratorium rat' en dat is juist een soort 'superrat' (wit rood-oog perfect qua bouw etc.) dus dat is een beetje vreemd.
Nou ja, zoals er best goede dierenwinkels zijn, zijn er ook heel veel slechte rattery's die niet zo goed opletten en een stamboom kan natuurlijk iedere mongool met een computer maken, dus dat zegt eigenlijk ook niet zo heel veel.
Al is een rattery rat natuurlijk geen garantie dat ze geen kanker krijgen, dat heb je nooit, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:44
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Wiro schreef op 14-06-2005 @ 19:22 :
Schimmel zullen babies maken?

[afbeelding]

Deze jonge adonis heet Harrie, en hier krijgt hij een neus van mn andere rat in zn kont geduwd:

[afbeelding]

Ze passen niet zo goed bij mijn lifestyle want ze zijn homo en gaan de halve tijd boven op elkaar liggen en dan de buik van de ander grondig aflebberen.
aww wat een poekies
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 18:45
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 19:27 :
Oh ik had ook eens een poes en ik zag haar heeel graag "musti" was haar naam. maar op een dag vond ik ze niet meer en moeder zei dat ze was weglopen. 10 jaar ( ) later kom ik erachter dat ze gewoon is doodgereden .

En ik had eens kuikentjes van op de markt en ik was er verliefd op. Maar ze waren wat vuil en dus had ik ze gewassen met zeep...met alle gevolgend vandien

Zie je wel, ik kan ook een dierenvriend zijn (alhoewel het met de kuikentjes was misgelopen PER ongeluk, ik was 8 jaar ofzo hoe moet ik weten dat je ze niet met zeep mag wassen )
omg
Oud 14-06-2005, 18:46
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-06-2005 @ 19:45 :
omg
Ik had veel geweend voor de poes , voor de keukentjes weet ik niet meer.
Oud 14-06-2005, 18:46
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 14-06-2005 @ 19:39 :
hm... ik ken maar één soort 'laboratorium rat' en dat is juist een soort 'superrat' (wit rood-oog perfect qua bouw etc.) dus dat is een beetje vreemd.
Nou ja, zoals er best goede dierenwinkels zijn, zijn er ook heel veel slechte rattery's die niet zo goed opletten en een stamboom kan natuurlijk iedere mongool met een computer maken, dus dat zegt eigenlijk ook niet zo heel veel.
Al is een rattery rat natuurlijk geen garantie dat ze geen kanker krijgen, dat heb je nooit, maar goed.
hmhm nee klopt maar ik moest toen mn ratjes ophalen en zij had iets van 40 ratten in coole kooien enzo dus ik had wel het idee dat ze echt om die dieren geeft..de indruk die je dan krijgt zegt heel veel vind ik.
maar vaak weet je t gewoon niet zeker nee
en van die superrat had ik nooit gehoord
Oud 14-06-2005, 18:48
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 19:46 :
Ik had veel geweend voor de poes , voor de keukentjes weet ik niet meer.
Nouja het herrinert me eraan dat ik toen ik 3/4 was ofzo babypadden kreeg van n vriendinnetje die had ze in de tuin. ik dacht toen zoiets van: oh ze willen vast zwemmen en toen heb ik een blik met (HEET perongeluk) water gevuld en ze daarin gedaan en ze verstijfden/verbrandden meteen en ik snapte er niks van
Oud 14-06-2005, 18:51
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-06-2005 @ 19:48 :
Nouja het herrinert me eraan dat ik toen ik 3/4 was ofzo babypadden kreeg van n vriendinnetje die had ze in de tuin. ik dacht toen zoiets van: oh ze willen vast zwemmen en toen heb ik een blik met (HEET perongeluk) water gevuld en ze daarin gedaan en ze verstijfden/verbrandden meteen en ik snapte er niks van
Pijnlijk...

Ik had eens schildpadjes en eentje was ontsnapt en toen was mijn papa er op gaan zitten. Mijn papa weegt 110 kilo

Laatst gewijzigd op 14-06-2005 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:12
Verwijderd

Mijn beestje Koespoes. Ze is pluizig en arrogant en bang voor mensen die ze niet kent. Dat ben ik ook, afgezien van dat pluizige. Voor de rest is ze gek, want soms gaat ze ineens rondjes rennen door het huis en tegen muren proberen te klimmen. Dat doe ik dan weer niet.
Maar 't is een heel stoere kat, want ze drinkt bier en lust chips en chocola en ijs. En als ik Hammerfall op heb staan dan komt ze dikwijls dicht bij de cdspeler liggen en gaat ze spinnen. <3

Ze heeft ook een hekel aan mijn broertje, want hij heeft haar ooit eens tegen het plafond aangegooid. Ik heb soms ook een hekel aan mijn broertje, bijvoorbeeld toen hij 't in zijn hoofd haalde mijn kat tegen het plafond te gooien.

Voor de rest is ze heel aaibaar en lief en lui. Prrrrr.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:12
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Apomes schreef op 14-06-2005 @ 19:51 :
Pijnlijk...

Ik eens schildpadjes en eentje was ontsnapt en toen was mijn papa er op gaan zitten. Mijn papa weeg 110 kilo
hoeveel dieren hebben jullie vermoord zeg
Oud 14-06-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-06-2005 @ 20:12 :
hoeveel dieren hebben jullie vermoord zeg
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:27
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
neem heel hard wraak
z'n vrouw is onze werkster, die houdt ook vast niet van olie.
Oud 14-06-2005, 19:30
klittie
klittie is offline
Ik doe niet aan huisdieren want ik heb ene lichte vorm van smetvrees, en ik wil niet dat andere mensen of huisdieren mijn huis bezoedelen Dat mag alleen ikzelf. En de meeste huisdieren stinken ook
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 19:31
klittie
klittie is offline
Oja, als ik natte hond ruik raak ik lichtelijk overstuur en ga ik kokhalsen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-06-2005 @ 19:46 :
hmhm nee klopt maar ik moest toen mn ratjes ophalen en zij had iets van 40 ratten in coole kooien enzo dus ik had wel het idee dat ze echt om die dieren geeft..de indruk die je dan krijgt zegt heel veel vind ik.
maar vaak weet je t gewoon niet zeker nee
en van die superrat had ik nooit gehoord
Ach, zeker weten kun je het nooit, maar het is iig gewoon rot als ze snel doodgaan en ook gewoon niet de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 22:09
barbara.inc
barbara.inc is offline
2 wateragames die heel stil ergens kunnen zitten tot je eten in de kooi zet...

(deze is niet van mij maar hij lijkt precies op de mijne)

10 Piranhas, ook vraatzuchtig

(tegenwoordig ligt er wit zand onder)

en 2 ratjes (nog geen foto). 1 heet ADHD (die heeft ook echt ADHD) de ander ebola en ze komen uit de dierenwinkel (jaja, ik weet het).
Oud 14-06-2005, 23:00
Verwijderd
Citaat:
barbara.inc schreef op 14-06-2005 @ 23:09 :

[afbeelding]

[afbeelding]

en 2 ratjes (nog geen foto). 1 heet ADHD (die heeft ook echt ADHD) de ander ebola en ze komen uit de dierenwinkel (jaja, ik weet het).
vet, piranhas
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-06-2005 @ 19:05 :
wat heeft ze daar bij haar oor? die onderste
daar had ze een wondje, maar dat is nu alweer genezen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 23:23
Verwijderd
Citaat:
barbara.inc schreef op 14-06-2005 @ 23:09 :

[afbeelding]

[afbeelding]

leuke huisdieren maar je moet wel veel aan het onderhoud doen, en het is zeker heel duur, of niet?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 14-06-2005 @ 20:12 :
[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn beestje Koespoes. Ze is pluizig en arrogant en bang voor mensen die ze niet kent. Dat ben ik ook, afgezien van dat pluizige. Voor de rest is ze gek, want soms gaat ze ineens rondjes rennen door het huis en tegen muren proberen te klimmen. Dat doe ik dan weer niet.
Maar 't is een heel stoere kat, want ze drinkt bier en lust chips en chocola en ijs. En als ik Hammerfall op heb staan dan komt ze dikwijls dicht bij de cdspeler liggen en gaat ze spinnen. <3

Ze heeft ook een hekel aan mijn broertje, want hij heeft haar ooit eens tegen het plafond aangegooid. Ik heb soms ook een hekel aan mijn broertje, bijvoorbeeld toen hij 't in zijn hoofd haalde mijn kat tegen het plafond te gooien.

Voor de rest is ze heel aaibaar en lief en lui. Prrrrr.
wat een geweldig beest, ik wil ook een pers <3 maar ik vind hun karakter niet leuk
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 23:59
Roxy
Roxy is offline
ik mocht nooit huisdieren omdat wij te vaak op vakantie gingen heb wel ooit goudvissen gehad maar daar was ik niet heel erg goed mee en heb ook geen nieuwe gekocht want ik vond ze saai en nu heb ik sinds een half jaar een paardje, maar die woont niet bij mij dus hij valt niet onder die categorie officieel..
Oud 15-06-2005, 00:09
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik wil karpers, maar ik mag onze achtertuin niet ombouwen tot reusachtige karpervijver. M'n huisgenoten zeuren dat ze hun fiets nog willen stallen en naar de achterdeur willen kunnen lopen. Zeikers.
Oud 15-06-2005, 11:22
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
oog om oog.. als je zeker weet dat hij het heeft gedaan moet je gewoon olie op hem gooien.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 11:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik had een hamster, maar die is sinds een week dood.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 15:11
June bug
June bug is offline
Ik heb een kat en die heet Karel. Hij is 11 jaar en we hebben hem op z'n negende uit het asiel gehaald en toen kwamen we er toen we hem een half jaar hadden achter dat hij suikerziekte had. Nu moet hij iedere ochtend om 8 uur een insulinespuitje en op vaste tijden eten. Hij mag alleen maar speciale dieetbrokjes en dus nooit kattensnoepjes ofzo En hij is lui en arrogant maar hij komt wel als je hem roept en hij luistert ook als je "kachel" roept en soms huppelt hij als een hondje <3

Hij knuffelt graag al slapend:

En hij ligt soms als een kip:

En hier imiteert hij een hanggroepjongere ofzo

Rare houdingen zijn hem ook niet vreemd:

Laatst gewijzigd op 15-06-2005 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 15:31
Fog
Fog is offline
ik had een kat gekregen toen ik 6 werd en die kat leek precies op mij (gedrag dan) en hij liep altijd overal met me mee en hij ging me altijd troosten maar vorige maand is ie overleden
Oud 15-06-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 15-06-2005 @ 16:11 :
Ik heb een kat en die heet Karel. Hij is 11 jaar en we hebben hem op z'n negende uit het asiel gehaald en toen kwamen we er toen we hem een half jaar hadden achter dat hij suikerziekte had. Nu moet hij iedere ochtend om 8 uur een insulinespuitje en op vaste tijden eten. Hij mag alleen maar speciale dieetbrokjes en dus nooit kattensnoepjes ofzo En hij is lui en arrogant maar hij komt wel als je hem roept en hij luistert ook als je "kachel" roept en soms huppelt hij als een hondje <3

Hij knuffelt graag al slapend:
[afbeelding]

En hij ligt soms als een kip:
[afbeelding]

En hier imiteert hij een hanggroepjongere ofzo
[afbeelding]

Rare houdingen zijn hem ook niet vreemd:
[afbeelding]
er zit iets op je gezicht
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 15:45
June bug
June bug is offline
Citaat:
Fake schreef op 15-06-2005 @ 16:38 :
er zit iets op je gezicht
ja want die foto werd op een slecht moment genomen
Oud 15-06-2005, 16:02
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 15-06-2005 @ 16:11 :
en hij luistert ook als je "kachel" roept en soms huppelt hij als een hondje <3
Als je klootzak roept komt ie ook hoor. Die beesten luisteren alleen maar naar de manier waarop je t zegt.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 16:27
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een witte pony van 1.30 meter en plusminus 20 jaar en ze heet marleen. ze is eigenwijs, houdt van eten en ze kan heel netjes lopen en ze leert erg snel. maar soms heeft ze een dag geen zin en dan is ze kut. en tot vandaag stond ze in de achtertuin maar omdat de gemeente daar gaat bouwen gaat ze straks over een uur of wat naar de manege bij me in de straat. ze is niet sociaal want ze houdt niet van andere paarden en ik denk dat ze wel weer gaat bijten als ze daar staat want dat deed ze vroeger ook. vroeger stond ze op een andere manege en daar was het de grootste bitch van de stal, trappen naar kleine kindren en d'r oren in de nek en iedereen eraf gooien en ermee een bosrit maken was je reinste zelfmoord. maar nu is ze wel chill en bovendien heeft ze een heropvoedingscursus van me gehad en nu is ze ook best heel erg verkeersmak enzo, geen bouwput is haar te gek. alleen durft ze het spoor nog niet over. en oja ze is een beetje punk want ze heeft heel lang pluishaar, alsof het getoupeerd is. en ze past niet echt bij me qua lifestyle maar ze is wel m'n beste mattie want ze zegt lekker niks terug

en ik heb een kat, hij is zwart en 6 jaar en hij heet kat, poes, gekke kat, gekke poes, enzovoorts. hij heeft een stalen pennetje in zijn poot want hij is ooit aangereden, getrapt door marleen, of iets anders soortgelijks. en toen had ie een ppoot gebroken en de ander uit de kom. toen moest ie voor ruim 1000 euro geopereerd worden dus het is een echte million dollar pussycat. hij is lui, dik en groot(6 kilo) en soms wordt ie krankzinnig en dan trapt en krabt en bijt ie me heel hard. en ik ben de enige waarbij ie dat doet. maarja, krijgt ie tenminste wel lichaamsbeweging. oja hij houdt ook van jagen, vooral op grote beesten. hij haalt zijn neus op voor muizen en kleine vogeltjes, maar neemt liever een konijn of kraai mee naar huis. hij kotst ook heel vaak want hij kauwt zijn brokken nooit goed kapot want hij is zo lui. en hij ligt altijd stom. en hij is best dom want laatst had mijn vader een kattenluik van 30 euro gekocht met in/uit, in/niet uit, niet in/uit en niet in/niet uit functie gekocht, en het duurde twee weken voordat ie dat snapte.

en tenslotte heb ik twee kippen. de ene kip is eigenlijk niet van ons maar de buurman heeft hem stilletjes aan ons geschonken omdat ie toch altijd bij ons zat. ze is [pikzwart met zo'n olieglans, ebn heel klein. het beest was in het begin heel opvliegerig en bang maar nu kan ik 'm aaien. en ook hebben we nog een grote kip, precies dezelfde kleur maar dan dertigmiljoen keer zo groot. net een dinosaurier is het. en die is heel lief en hij fladdert nooit dus je hoeft ook niet bang voor d'r te zijn. en ze pikt ook nooit. je kunt 'r heel lief aaien enzo
Oud 15-06-2005, 16:28
terror koekjes
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 14-06-2005 @ 19:08 :
aw. slaapt ie ook bij je? lijkt me relaxed zo'n kussen
hij slaapt altijd bij mijn moeder maar nina komt wel vaak aandacht vragen als ik in bed lig/slaap, dan spingt ze op me en zegt ze hard MAAAAAUW. <3

en @ june bug: aaawuwwhhhhh <3<3
Oud 15-06-2005, 16:28
terror koekjes
ik word helemaal week van dit soort topics
Oud 15-06-2005, 16:29
Verwijderd
Wij hebben thuis 3 katten (burmezen) en ze zijn sierlijk en lui en een is mank en passen dus niet echt bij mjin lifestyle. Ze passen wel goed bij ons interieur tho'.

We fokken er ook mee maar niet voor de kost ofzo.

Dit zijn ze met 6 kitties, ze zijn van de rechterpoes. Van links naar rechts heten ze Luna, Pirouette (de manke) en Kaya.

Verder heb ik nog een kat aan mijn vriendje gegeven voor z'n verjaardag die al weken bij ons door de buurt liep en niemand miste d'r terwijl het volgens mij een echte pers is. Ze is verschrikkelijk arrogant en speels en harig, maar ook heel lief. Ze heet Isis.

En waarschijnlijk is ze zwanger
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 16:32
grandmommy
grandmommy is offline
ik wil als ik oud ben echt 100 katten.
Oud 15-06-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 15-06-2005 @ 17:32 :
ik wil als ik oud ben echt 100 katten.
wordt je dan zo'n klein poezelig katteharen omatje <3 ?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 16:57
Verwijderd

dit is mijn grote hondje en wij kijken graag samen uit het raam, hijs heel lief(ik ook hehehe), hij heel mooi , hij vaak lui, hij houdt van knuffelen, eigenwijs en luistert niet altijd, oja hij is ook allergisch(ja dit verzin ik niet)voor katten en verschillende mijten, net als ik

verder heb ik nog wat konijnen(4) die lijken niet allemaal op mij.
ook heb ik nog een gerbil die lijkt helemaal niet op mij.
en ik heb nog een klein yorkie hondje, die lijkt een beetje op mij, is eigenwijs, lief, ondeugend, vrolijk alleen blaft hij te veel, dat wijkt weer af van mijn gedrag.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 17:00
Verwijderd
Ik snap echt niet wat er leuk is aan vissen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 17:05
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 15-06-2005 @ 18:00 :
Ik snap echt niet wat er leuk is aan vissen.
Nee dat snap ik ook niet. Bij mijn vriendje thuis hebben ze nog één vis (de andere twee zijn dood) en die bijt en zwemt steeds tegen het raam
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten