Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() jah weet ik veel, misschien op de dag dat ik ontdekte dat strepen zo smerig zijn onder een broek... ow wacht, ik kan me de dag herinneren, het was op een maandag, geloof ik. het was maandag 16 september 1996. bind me er niet vast, want ik kan er een dag naast zitten... dusss....:roloog: |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() trouwens nog nooit n string met scherpe randejes gezien ![]()
||
Citaat:
vanaf me 14de d8 ik. Toen ik in de 2de zat. (dan ben je toch 14?) En waarom? Omdat ik het mooier vind. Kvind het er namelijk nogal ranzig uitzien als mensen hun onderbox tussen een reet uithalen ![]() ![]()
|
![]() |
15 geloof ik, boeit ook niet zo wel...
waarom? Omdat ik een hekel eraan heb als die gwne onderbroeken tussen je kont gaan kruipen. Die zitten altijd verkeerd die dingen bij mij. En bij een onderbroek is het irritant als ie tussen je kont zit, bij een string niet... omdat een string erop gemaakt is... ofzo... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- sinds ik werd geboren - sinds ik een broek aan kon denk ik - sind mn 14e-15e zoiets ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*gaat weer origineel antwoord geven* ik heb ze nog nooit gedragen, maar ik zie dat de meeste hier 14 ofzo zeggen, vorig jaar waren er al verschillende meiden bij me in de klas die ze droegen. en ik ga nu naar de eerste. ik doe het rekensommetje wel voor jullie.
groep 8 is de gemiddelde leeftijd 12. 12 jaar* string= vroeg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Sinds vorige week en ik ben nu 13.
Wel een witte hor. Omdat anders me broek niet lekker zit met die k'utonderbroeken. Ik geloof dat ik de jongste hier ben??!!?? ![]() Nadia p.s. IK koop ze bij hunkemoller.
Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 08:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gosh, ik wil terug naar de brugklas als ik dit zo lees
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoel met kant aan de zijkant.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Okeej, ikke sinds me 15e denk ik , daarvoor had ik ook nooit een strakke broek aan ofzo en nou draag ik ze ook oms onder wijde broeken, hangt van de situatie af maar anders zitten van dei boxers ook heel lekker en geen last van streepjes!!!!!!!!! Had ik die ook maar aangdaan toen ik 's avonds door de zee ging rennen, hadf ik gewoon in me boxer op het strand kunnen zitten en niet in een string..........(wel met handdoekje maar echt fijn was het niet............) Ow en ik koop ze meestal bij de hunkenmuller...........of v&d of hema, hangt er van af waar ik toch moet zijn.........
|
|