Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en hij deed stom op msn denet. grom. en volgens mij gaat ie morgen liever naar de bios dan dat hij hier heen komt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er woont een meiske waar het bijna nog iets zou kunnen mee geworden zijn op 15 meter van mijn deur. zo handig vond ik dit ook niet, omdat je dan zo te dicht op elkaar zou kunnen leven. nouja, er is toch niets van gekomen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar waren we ook al te vaak aan het praten, want mensen klaagden ![]() Is het een goed idee om vervolgdate snel achter elkaar te doen of toch een weekje niet enzo? Iemand nog tips om heen te gaan op een 2e date? Nog een keer bioscoop lijkt me een beetje van hetzelfde..
||
Citaat:
![]()
||
Morgen elkaar weer zien
![]() ![]() [SIZE=0.5] Citaat:
Zo ja, leuk, maar ik ga eerst even mijn Nederlands bijschaven. Zo nee, jammer, maar ik heb toch geen tijd voor je, ik moet Nederlands leren. [/SIZE] |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb geen idee waar mijdrecht ligt, dus ik weet niet wat voor leuks er in de buurt is. maarem, picknicken in het park, naar het strand, etc.. ontopic: vrijgezel, vakantie, zomer, veel mannelijk schoon te zien ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 13 WolterB | 486 | 20-07-2005 14:05 |