Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2005, 12:17
Muchacha
Muchacha is offline
Naar aanleiding van de huwelijktopics, nu eens een topic over het vrijgezellenfeest! Wie wilt er een vrijgezellenfeest doen als ie trouwt? En gaat dit dan de avond voor de trouw zijn? Hoe wil je dat die avond eruit ziet? Wat wil je wel en niet?

Ik zou het zeker willen, nog een avondje uit met de meisjes als ongetrouwde 'vrouw' Ik zou het 2 avonden voor de bruiloft doen, dat je toch niet met een kater op je huwelijk staat. Ik zie het als een feestje met de vriendinnen, veel mooie en leuke jongens en misschien wel een stripper, moet kunnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2005, 12:22
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk niet dat ik ooit zal trouwen, maar wie weet...
Ik zou dan wel een vrijgezellenfeest willen, want ALS ik ga trouwen, dan trouw ik ook met alles erop en eraan.
Lekker met de vriendinnen nog een DAGJE beesten.
Ik zou het niet de avond voor de huwelijksdag doen, omdat ik wel een beetje representatief voor de dag wil komen op het huwelijk zelf.
Ik ben zelf niet zo van de strippers, dus dat zou voor mij niet hoeven. Als mijn vriend dat op zijn vrijgezellendag/avond zou doen, zou ik er geen bezwaar tegen hebben. Ik vier mijn dag liever anders...
Oud 17-06-2005, 12:23
Verwijderd
Ik vind beachelorparty's belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 12:28
Releric
Releric is offline
Ik vind trouwen belachelijk.
Oud 17-06-2005, 12:29
Qimm
Qimm is offline
Áls ik ga trouwen dan komt er dus ook een vrijgezellenfeest (en geen bachelorparty, want we wonen in nederland)
Oud 17-06-2005, 12:33
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2005 @ 13:29 :
Áls ik ga trouwen dan komt er dus ook een vrijgezellenfeest (en geen bachelorparty, want we wonen in nederland)
Ik noem het ook gewoon een vrijgezellenfeest hoor, maar Bachelorparty klinkt zo feestelijk *zoekt feestsmilie*
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 12:38
Marcade
Marcade is offline
'k denk niet dat ik perse een bachelorparty zou doen, maar mss. wel iets anders. Bv. tijdje alleen met familie optrekken of zonder din op vakantie oid.

Maar dat is als we uberhaubt trouwen; die kermis hoeft voor ons niet zo. Bakken geld voor een enkele leuke dag.

'k zie meer uit naar kindjes krijgen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 17-06-2005 @ 13:23 :
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:44
Verwijderd
Dat is toch wel zo ontzettend kansloos.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 14:44
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Waarom zou ik trouwen? Voor mij hoeft dat allemaal niet. Het klinkt zo verschrikkelijk. Laatste avond beesten....mijn hele leven beesten!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 15:54
Toet0r
Toet0r is offline
ik weet dat nog allemaal niet, maar voorlopig ga ik dan ook niet trouwen

mijn broer moet t vrijgezellenfeest van een vriend van hem gaan organiseren, maar hij vindt het nogal moeilijk omdat ie nog nooit zoiets heeft meegemaakt :\ iemand enig idee wat hij zou kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 15:56
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Ik ook.

Bachelorparty's dan.
Oud 17-06-2005, 16:05
Chosen
Chosen is offline
Er is altijd wel een reden te vinden om een avondje lekker flink veel bier te tanken. En als die reden mijn trouwen zou zijn, fine by me .
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 16:11
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-06-2005 @ 16:54 :
ik weet dat nog allemaal niet, maar voorlopig ga ik dan ook niet trouwen

mijn broer moet t vrijgezellenfeest van een vriend van hem gaan organiseren, maar hij vindt het nogal moeilijk omdat ie nog nooit zoiets heeft meegemaakt :\ iemand enig idee wat hij zou kunnen doen?
Strippers is heel erg standaard natuurlijk verder is het sowieso wel leuk om die vriend een beetje voor lul te zetten... en inderdaad veel drank, schijnt ook normaal te zijn

Ik wil niet trouwen en hoef dus ook geen vrijgezellenfeest lijkt me wel grappig om een keer mee te maken, trouwens.
Oud 17-06-2005, 16:15
gurl19
gurl19 is offline
hier in de buurt, en dus ook mijn zussen en bekenden houden hun vrijgezellenfeest paar weken vantevoren. Meestal op een zaterdag.
Meestal doen ze dan iets actiefs, beetje eten en dan naar een cafe en/of discotheek..
Meestal is degene die trouwt verkleed
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 16:21
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik vind zowel trouwen als bachelorparties belachelijk.
Oud 17-06-2005, 16:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dat zie ik dan wel weer. Ik zou het in iedergeval het liefst een paar weken vóórdat ik trouw willen doen, en wat we gaan doen laat ik dan wel geheel aan de bedenkers van mijn vrijgezellenfeestje over.
Oud 17-06-2005, 18:11
JJ13
JJ13 is offline
ik hou absoluut niet van die vrijgezellenfeesten waarbij je verkleed door de stad moet lopen en achterlijke opdrachten moet doen. ik weet niet of ik een vrijgezellenfeest zou willen, mischien wel, maar dan wel gewoon een leuk feestje en een stripper hoeft van mij ook niet eigenlijk.
Oud 17-06-2005, 18:32
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-06-2005 @ 13:38 :

'k zie meer uit naar kindjes krijgen.
Moet je mij eens zeggen hoe je dat doet???

Trouwens, lijkt me wel leuk zo een feest.
Zou het dus wel doen.
Oud 17-06-2005, 18:37
Verwijderd
Ik krijg er wel een, maar heb er (helaas) helemaal niets over te zeggen, dus moet maar afwachten wat het wordt...

Zolang het maar met mijn zussen en beste vriendinnen is, en het niet de avond daarvoor is. Inderdaad, je wilt niet helemaal brak zijn die dag....
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 20:59
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Jolt schreef op 17-06-2005 @ 19:32 :
Moet je mij eens zeggen hoe je dat doet???
Nooit gehoord van de bloemetjes en de bijtjes?
Oud 17-06-2005, 21:06
Iduna
Iduna is offline
Een feest met vriendinnen en vrouwelijke familieleden lijkt me erg leuk en gezellig, ook al is dat niet zo speciaal. Maar ik hoef geen mannelijke stripper op bezoek die me gelijk bespringt en ik ga ook niet in een belachelijke outfit over straat (alleen met carnaval). Naar een striptent gaan, zou eventueel wel kunnen. Gewoon een georganiseerde gezellige avond hebben, niet 'om je vrijheid te vieren'.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2005, 21:30
WolterB
WolterB is offline
Daar heb ik nog nooit bij stilgestaan
Oud 17-06-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 17-06-2005 @ 13:29 :
Idd, al is het alleen maar om nog een keertje een avond alleen met de meiden op stap te gaan - dat komt eigenlijk toch al nooit voor. Mooi excuus om de hele avond nóg meer lopen te klieren dan we al doen. Hoei. *ziet helemaal zitten*
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 01:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Oud 18-06-2005, 08:38
Optima
Optima is offline
wat is het nut van een bachelorparty? Ik bedoel je mag niet ontrouw zijn, dus het is gewoon een avondje feesten met de meiden. Het is niet alsof je dat tijdens je huwelijk niet kunt doen. En als het idnerdaad je laatste feestje zou zijn...denk er dan nog maar eens goed over om nog te gaan trouwen....
Oud 18-06-2005, 08:57
Verwijderd
Citaat:
wann schreef op 18-06-2005 @ 02:42 :
Als je dat niet meer zou kunnen doen als je getrouwd zou zijn zou ik sowieso niet trouwen.
Natuurlijk kan dat wel, maar het komt nu al niet voor. Er zijn altijd vriendjes bij.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 11:31
Verwijderd
Trouwen is een teken van verregaand conformisme en conservatisme zonder ook maar enig moment na te denken over waarom je het nu precies doet. Ik weiger pertinent te trouwen. Ik zal dus ook nooit een vrijgezellenfeest geven. Gelukkig heb ik ook helemaal geen excuus nodig om veel bier te drinken.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2005, 13:58
Fietsertje
Fietsertje is offline
Ik heb ooit eens een kerel aan een paal vastgeketend gezien vlak voor het centraal station in een kippenpak.. bleek een vrijgezellenfeestje te zijn. de bijna bruid werd dus even flink voor lul gezet op een drukke zaterdagmiddag in hartje centrum.. en tja.. die strippende dames die uit een gigantische taart springen blijven leuk!
Oud 18-06-2005, 16:42
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 18-06-2005 @ 12:31 :
Trouwen is een teken van verregaand conformisme en conservatisme zonder ook maar enig moment na te denken over waarom je het nu precies doet. Ik weiger pertinent te trouwen.

Dat is dan goed voor jou... Maar het getuigt nogal van kortzichtigheid als je alle getrouwde koppels conformistisch en conservatief noemt. Daarenboven denk ik dat de bruiden en bruidegommen de dag van vandaag best wel weten waarom ze trouwen... Als die redenen voor hen belangrijk zijn, is dat toch hun zaak.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 10:44
Methuus
Methuus is offline
Zou wel cool zijn.

Maar dat moeten m'n vrienden dan maar organiseren.
Oud 19-06-2005, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Trouwen is een teken van verregaand conformisme en conservatisme zonder ook maar enig moment na te denken over waarom je het nu precies doet. Ik weiger pertinent te trouwen. Ik zal dus ook nooit een vrijgezellenfeest geven. Gelukkig heb ik ook helemaal geen excuus nodig om veel bier te drinken.
Belachelijk, Mephostophilis. Natuurlijk zijn er genoeg mensen die wél nadenken over wat ze nu eigenlijk doen, als ze gaan trouwen.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 10:58
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Je geeft er geen, er wordt er eentje voor je gegeven.
Oud 19-06-2005, 11:14
crook
crook is offline
ik heb bijna iedere avond een bachelorparty
Met citaat reageren
Oud 19-06-2005, 11:16
Maurice
Maurice is offline
ik wil geen vrijgezellenfeest.
Oud 19-06-2005, 19:32
Severus
Severus is offline