Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2005, 17:51
gsat
Hey hey mensen

Ik ben hopeloos op zoek naar Engelse boek verslagen

Ik moet verslagen hebben van Engelse boeken die in het engels zijn geschreven! niet te moeilijk zijn! en die verslag moet in het Nederlands geschreven zijn! wie helpt mij? ik kan ook niks op scholieren.com vinden en ik weet ook geen titels van boeken die engels geschreven zijn Pleasee! help me
Advertentie
Oud 20-06-2005, 19:22
Sasbeest
Sasbeest is offline
Stap op de fiets, rijd naar de bibliotheek en vraag aan de bibliothecaresse waar de Engelse boeken staan.

Ik zeg natuurlijk ook maar wat he...
Oud 20-06-2005, 19:28
Makaveli
Makaveli is offline
Ik verwacht dat je wel wat engelse boekverslagen vindt van Roald Dahl, maar ik weet niet zeker of die boeken mogen. Anders Lord of the Rings ofzo .
Oud 20-06-2005, 19:32
Jon
Jon is offline
3097 stuks. Zoek maar een leuke uit.
Oud 20-06-2005, 19:51
Chantal M
Five die in Qalat coach-trailer crash
QALAT: A passenger coach crashed with a trailer in Sorab area of Balochistan’s district Qalat Monday morning, killing five on the spot and wounding another nine in the mishap.

A Quetta bound Karachi coach was collided with a trailer parked at the road near Sorab this morning at 4:00 am, Tehsildar Sorab, Naseer Ahmed told Geo. Five persons including a woman were killed on the spot, while nine others were injured in the accident were transferred to the civil hospital in Quetta, he said. Three of the five dead were identified as Laila, Nazir Ahmed and Ali Jan.

Trailer driver Khalid Din seriously injured in the crash and being treated at the civil hospital Khuzadar.

wie kan dit voor mij vertalen?
niet hele verhaal maar globaal wat er staat?!
Oud 20-06-2005, 23:13
T_ID
T_ID is offline
omfg, als je dat niet eens kunt vertalen...

in een busongeluk zijn 5 doden en 9 gewonden gevallen, doh.
Oud 21-06-2005, 09:31
Keith
Keith is offline
Citaat:
Chantal M schreef op 20-06-2005 @ 20:51 :
Five die in Qalat coach-trailer crash
QALAT: A passenger coach crashed with a trailer in Sorab area of Balochistan’s district Qalat Monday morning, killing five on the spot and wounding another nine in the mishap.

A Quetta bound Karachi coach was
dit hoort hier niet, het is past simple, niet past perfect collided with a trailer parked atbedoelen ze niet 'on' of 'next to' the road near Sorab this morning at 4:00 am, Tehsildar Sorab, Naseer Ahmed is dit een naam of hoe moet ik dit zien told Geo. Five persons including a woman were killed on the spot, while nine others weredit moet weg, pf er moet ", who" voor injured in the accident were transferred to the civil hospital in Quetta, he said. Three of the five dead were identified as Laila, Nazir Ahmed and Ali Jan.

Trailer driver Khalid Din
was seriously injured in the crash and is being treated at the civil hospital Khuzadar.

waar heb je dezxer tekst vandaan? Er staan gewoon grote fouten in.
Oud 21-06-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Chantal M schreef op 20-06-2005 @ 20:51 :
Maandagmorgen rond 4 uur 's ochtends botste een bus richting Quetta met een caravan. Vijf mensen overleden ter plekke en negen mensen moesten naar het ziekenhuis worden gebracht,
Oud 21-06-2005, 18:29
muts8848
muts8848 is offline
Citaat:
gsat schreef op 20-06-2005 @ 18:51 :
en die verslag moet in het Nederlands
die verslag???

...zonde...
Oud 25-03-2007, 17:58
leyla_tje
leyla_tje is offline
Citaat:
gsat schreef op 20-06-2005 @ 18:51 :
Hey hey mensen

Ik ben hopeloos op zoek naar Engelse boek verslagen

Ik moet verslagen hebben van Engelse boeken die in het engels zijn geschreven! niet te moeilijk zijn! en die verslag moet in het Nederlands geschreven zijn! wie helpt mij? ik kan ook niks op scholieren.com vinden en ik weet ook geen titels van boeken die engels geschreven zijn Pleasee! help me

Heeee meid ,,
heb je al wat gevonden want ik heb namelijk ook nodig.
Als je hebt kun je me die dan aub sturen
XxX leyla
Oud 25-03-2007, 18:42
Belgarath
Belgarath is offline
UP!

Regels voor berichten