Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is eigenlijk geen gedicht, meer een verhaal.
||
Citaat:
Maar meer kan ik er niet over zeggen, want heb hem dus niet gelezen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Oo, het lijkt mij interessant een apart topic te openen met een dopreactiekwaliteitdiscussie.
Ik was zojuist naar meesterwerken aan het zoeken en vond het gedicht Israël van Reynaert, dat ik toentertijd over het hoofd moet hebben gezien (ik zocht eigenlijk naar een ander gedicht), maar ik vond het zo mooi dat ik het hier nog maar even post (ik weet overigens niet of dat al gedaan is?). Ook, ik ken geen komma van Touché, omdat ik erg van deze vorm houd en het gedicht me nog zo goed bijstond. Verder vind ik dat Thoughtful een dichtbundel met de naam 'Ach, zo is infer' moet schrijven, dat xineof 'spoken word' met haar bodhrán moet gaan doen, dat Ave en Re3m een mooie eigen stijl ontwikkeld hebben, dat halogeen vaak van die mooie woorden gebruikt en dat Sketch niet moet gaan zeuren dat ik hem hier nog niet genoemd heb omdat hij eerst maar eens wat meer gedichten moet gaan posten omdat wij die willen lezen.
|
Verwijderd
|
ik heb er twee, denk ik.
Ik lig nog in het zand. als een rietelf dansten zij op het ritme van de golven die op de duinen waar zij waren sloegen en menig schelp bedolven zij vlogen in elkaar en omelkaar lieten nooit meer los ze waren samen zelf een duin hun lichamen naar huis. alle trossen los & zeven stekkers in een stopcontact je maakt kortsluiting in mn hoofd ieder beeld erin gehakt mn lichaam bebloed en bloot de reflectie van woorden ik zie hoe het hoort te zijn je maakte kapot, terwijl je lachte ik was een parel voor een zwijn vooral die laatste. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ow ja, ik ben het met csn eens over die gedichtenbundel van Tf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #59 deel 2 Verwijderd | 500 | 02-06-2009 20:51 | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #5 Verwijderd | 500 | 10-06-2008 14:44 | |
Verhalen & Gedichten |
time just keeps going on.... nlblue-eyes | 8 | 09-01-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |