![]() |
||
Citaat:
Probeer toch minstens 8 boterhammen per dag te eten. Met bv kaas (volvet), chocopasta en dat soort dingen. Verder gewoon boter eten, melk drinken, jus nemen over je aardappels, sausjes enzenz...
||
Citaat:
![]() Als je graag veel avondeet, kun je tussendoortjes nemen voor de lunch en iets erna nog. Verder na het avondeten. Neem dan gewoon elke avond een paar handen nootjes en als toetjes bv volle yoghurt met een banaan. Die kronkel moet je toch zelf zien te verwijderen. Tegen jezelf volhouden dat je wel mag eten, dat het knap is en dat je controle over jezelf hebt als je juist wel wat kunt eten als je zusje niet eet. Op die manier net zo lang dit tegen jezelf blijven zeggen totdat je het gelooft. Je moet zelf die knop gaan omzetten...
||
![]() |
Uit een topic op Eten & Drinken:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik werd er gek van dat ik elke dag minimaal 1 keer naar mn profiel "moest" om alles in te voeren.. Bij alles wat ik at probeerde ik in te schatten hoeveel gram het was etc.. Zonder profiel KAN ik t niet meer allemaal bijhouden dus dat is dan de beste oplossing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is meer dat ik zó'n ongelofelijk hekel aan m'n benen heb ![]() M'n dijen zijn heel dik, maar dat zou ik nog kunnen 'overleven' zeg maar. Probleem is dat m'n kuiten ook dik zijn en dat vind ik zó lelijk. Zelfs voor iemand 'van mijn bouw' zijn ze nog dik, zeg maar. Ik zie mensen die dikker zijn dan ik met dunnere kuiten ![]() Van wie ik moet? Ik ga in de zomer met vrienden op vakantie naar Zeeland, dus zullen we wel dagelijks aan 't strand liggen denk ik. Ik had met mezelf afgesproken om dun te zijn wanneer ik op vakantie ging, en dat ging de goede kant op maar toen kwam ik alles weer keihard aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En als je je echt onzeker voelt over je lichaam: het is nu inderdaad mooi weer, dus smeer je goed in met zonnebrandcreme en pak een paar uurtjes zon. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb iig al voorgesteld dat ik wel wil koken, kan ik dat iig een beetje in toom houden. Anders wordt 't elke dag pizza/patat ofzo, en naast 't feit dat ik daar geen fan van ben is 't ook niet echt bevorderlijk ![]() Ach, ik zie wel. Ik sleep me er wel door heen, maar echt blij ben ik er niet mee. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Of idd een beetje verdelen, en strand en dingen die jij leuk vindt. En dan op het strand misschien idd doorbijten en toch gewoon een bikini of zwempak aandoen en er aan wennen (ik trek bv. nooit een bikini aan, daarin voel ik me nog minder prettig dan in een zwempak, wie weet ook wel omdat ik met waterpolo altijd een zwempak aan heb, dat het went oid). |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() @Leonoor: Ik ga wel zoveel mogelijk gewoon in een broek lopen ja. Ik ben allergisch voor de zon, kan ik 't altijd nog daarop 'terugvoeren' zeg maar. Weet iemand trouwens ook wat voor bikinibroekje je 't beste kan kopen om je heupen minder breed te laten lijken? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Even zien waar ik zoiets kan halen, Hema hier heeft níks meer. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Hier zit er iig geen, in Meppel heb ik 'm ook nog nooit gezien. Ik denk dat ik maar 's naar de Hema van Meppel ga ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb 'm daar nog nóóit gezien eerlijk gezegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Nouja, slecht, slecht, is relatief he. Ik wil niet zo iemand zijn die met een grote stempel ergens 'slecht' op plaatst ![]() De voorkeur gaat (als je af wilt vallen, of vet wil beperken oid) uit naar ongepaneerd. Volgens mij heb je ook wel ongepaneerde vegaburgers? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb nog nooit ongepaneerde vegaburgers gezien maar deze vind ik toch niet lekker dus die koop ik toch niet meer ![]()
|
![]() |
Is 't iemand ook opgevallen dat als je
http://<usernamevaltaf>.computermerken.nl doet je dan ook je pagina krijgt, maar dan anders? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nog wat mager vlees, misschien wel handig voor mensen, kcal per 100g: Bieflap (168) Al het gevogelte ![]() Haas (113) Hamlappen (110) Varkensrollade (144) Tartaar (127) Varkensfilet (147) Varkensschnitzel (119) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Dieet/gewicht/lijf topics op L&G Bloem | 180 | 24-11-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #4 Verwijderd | 251 | 20-07-2005 01:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #53 Mara | 501 | 22-05-2005 10:16 |