Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ok, je zegt dan als vanzelfsprekend sorry (normale mensen), maar dan allebei.. Wat een drama zeg. En het lijkt wel of iedereen die een hekel heeft aan Amanda voor Eva is en andersom ![]() Ik vind ook dat Toccara nogal opgehemeld wordt.. begrijp me niet verkeerd, ik vind haar heel mooi, maar vind het gewoon sneu dat ze haar nu helemaal gaan ophemelen terwijl je toch al wel weet dat ze er waarschijnlijk later toch uit moet vanwege dr figuur omdat ze haar die contracten enzo niet echt aan kunnen/willen bieden. (Voor de duidelijkheid: is mijn mening, wat ik denk en niet gebaseerd op het al weten van de uitslag of wat dan ook).
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zag ik het gisteren pas voor het eerst en vond ik ze beiden behoorlijk vervelend. Maar ook allebei wel heel mooi. Dat dan weer wel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
damn, ik kon gister niet kijken, dan maar de herhaling op zondag. ben beniewd. die amanda is sowieso niet mooi odat ze veeel dunner is dan de rest die allemaal al zo superslank zijn (op tocarra na ofcourse). zo dun is lelijk, eng, en helemaal niet stijlvol. en ze i zooo klein ook. mdellen mogen wel een iets grotere uitstraling hebben (iet persee lang zijn, maar ook niet als een klein iel opdondertje overkomen). alleen daarom mag ze van mij al weg! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
Films, TV & Radio |
Fall season 2008 Verwijderd | 99 | 04-03-2009 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Films, TV & Radio |
[enquete] phink | 41 | 26-02-2006 15:46 | |
Films, TV & Radio |
Naar welk televisieprogramma kijk jij het liefst? hasseltboy | 65 | 25-01-2006 16:26 |