Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zorgde gewoon steeds dat 'ie Rydia als eerste als "target" nam, (is wel makkelijk met snes9xw, snel laden en saven), en dan gewoon blijven attacken. Steeds als ik er 1 dood had (of zo'n beest dat te voor schijn kwam) ging ik weer terug naar die grot langs het dwergenkasteel, daar kun je gratis weer volle energie enzow terugkrijgen.
En na een tijdje wordt je toch sterker, want je krijgt best wel wat exp voor die trapdoors. Als je iets verder de grot in bent, krijg je op een gegeven moment een stuk of 7 van die deuren aan de bovenkant van de grot, volgens mij zit achter de 2e van links zo'n plaats waar je kunt slapen.
|
Nou als je moeite hebt met trap doors kan je maar beter nog een beetje up levelen. Ik zal niet te veel spoilen, maar je komt me toch een pokkebaas tegen aan het eind van deze grot.
Trap doors moet je trouwens met een sterke aanval uitschakelen als ze iets van 1/5th hitpoints over hebben. Anders veranderen ze idd in een ander monster, erg irritant. Gebruik een nuke of summon met Rydia bv. Succes!
||
Citaat:
|
Wanneer cecil paladin geworden is waar the hell moet ej dan naar toe?Ze zeggen iets van baron
Dus ben ik in da teleport dinges gegaan en wam ik uit in baron moet ik naart kasteel maar ze zeggen dat ik er niet in mag dus wat moet ik nu doen? nog een vraagje.hoe kom je aan chrono trigger? ![]()
||
Citaat:
Over Chrono Trigger: www.ebay.com: geimporteerde SNES-versie / Final Fantasy Chronicles Ik heb hem btw verkregen op een hier beter niet nader toe te lichten manier ![]()
|
Verwijderd
|
BTW, www.gamefaqs.com vindt je wel een aantal van FF4 of welke final fantasy dan ook. En met Chrono trigger, download gewoon de originele snes-rom. Ik weet het, het is illegaal, maar als die hufters spellen niet uitbrengen in Nederland moet je toch iets
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-08-2002 om 23:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
=> Je kan het versnellen en saven waar je wilt. Probeer Znes, das een goeie emulator. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|