Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bewaar m'n DD's in kartonnen mappen van ongeveer een euro per stuk, veel goedkoper dan de "officiële` verzamelmappen en er past een hele jaargang in ipv een halve ![]() Ik ben zelf lid sinds halverwege 1991.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zeg, mag ik iets doms vragen. Hoe komt het eigenlijk dat je een moslima bent? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oei, da's wel erg offtopic. Maar om het kort te houden: Ik ben me gaan verdiepen in de Islam en heb toen mijn eigen conclusies getrokken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Stel je een fototopic met 500 posts voor, waar er ongeveer 100 van perfectme zijn met allemaal foto's in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn broertje heeft de Donald Duck ook vervloekt, omdat het zo f*cking eentonig werd. Daar was ik al lang achter... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
http://duckman.pettho.com/tree/american.html De stamboomschetsen van Barks zijn hier te zien: http://goofy313g.free.fr/calisota_on...ees/barks.html Zoals je ziet, heeft de bedenker van Dagobert nooit enige broer-zus- link gelegd tussen Dagobert en Oma. Ook de bedenkers van Oma, Bob Karp en Al Taliaferro, hebben nergens ooit die link gemaakt. De fabel dat ze broer en zus zijn begon in Italië en is een eigen leven gaan leiden in Europa, maar nooit in Amerika. Don Rosa wilde met deze boom eindelijk een einde maken aan de mythe. Toen de boom in 1995 in Nederland werd gepubliceerd, is de redactie aanvankelijk meegegaan in Rosa's idee. Tegenwoordig echter wordt door diezelfde redactie weer beweerd dat ze broer en zus zijn. Dagobert heeft twee andere zussen: Hortensia en Doortje. Doortje duikt opnieuw op in 'A letter from home', dat over twee weken in Donald Duck Extra 7,5 wordt gepubliceerd. |
![]() |
|||
Citaat:
Een jaar of 8 geleden echter zijn ze bij uitgeverij Egmont in Denemarken begonnen met het maken van Diederik Duck-verhalen. Die zijn in Duitsland, Skandinavië en het Oostblok verschenen, maar Nederland heeft die evrhalen nooit aangekocht. Slechts één keer, in het winterboek van 2003, is een Deens verhaal gepubliceerd met Diederik erin. Weliswaar een Donald-verhaal met Diederik op de cahtergrond, zonder tekst, maar toch... Ik denk dat de redactie van Nederland nog steeds het blad in de Barks-stijl wil houden en geen Duck-figuren in het blad wil die niet door Barks zijn bedacht (buiten Katrien en de neefjes om natuurlijk). Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
donald ducks 50er jaren sexylexy | 36 | 23-09-2004 21:06 | |
De Kantine |
Uitroeptekens in de Donald Duck. De Veroorzaker | 156 | 14-07-2004 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal} Planet of the Ducks (part IV) weetikveel | 7 | 01-07-2003 15:14 | |
De Kantine |
Zijn er mensen die ooit in de DONALD DUCK hebben gestaan Verwijderd | 65 | 09-03-2003 12:11 | |
Films, TV & Radio |
Ook Donald Duck gaat tegen Bin Laden vechten Tiger_Wolf | 1 | 23-11-2001 10:13 |