Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2005, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 28-06-2005 @ 12:32 :
ik heb vandaag mn definitieve cijfers gekregen en ik moet dus 6 dingen herkansen van de 7 tentamens

ok we're like sooo in the same boat, alleen moet ik nu gaan HOPEN dat ik nog herkansingen krijg van mijn herkansingen
Advertentie
Oud 28-06-2005, 11:39
Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Lkkr naar de bios! =)
Heerlijke actie van Albert Heijn.. kost het iig een keer geen vermogen om naar de bios te gaan
Oud 28-06-2005, 11:40
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 28-06-2005 @ 12:39 :
Lkkr naar de bios! =)
Heerlijke actie van Albert Heijn.. kost het iig een keer geen vermogen om naar de bios te gaan
was de albert heijn recentelijk niet nog een supermarkt
Oud 28-06-2005, 11:57
Broeder
Broeder is offline
ik ging net even vlug naar de supermarkt en toen ging die caissière zo van "ja wil je een gratis ontbijtkoekblik" maar ik verstond dus ontbijtsoepblik dus ik dacht meteen van omg wtf is een ontbijtsoepblik lolz maargoed het was gratis dus ik wilde dat wel maar het bleek dus een ontbijtkoekblik en nu weer ik niet zo goed wat ik er nou mee moet. ook stak ik mijn arm iets te ver uit en viel er een kaars uit de kast. verder alles gucci hoor
Oud 28-06-2005, 11:59
*oma*
*oma* is offline
Afgelopen weekend dus een tang soo do weekend gehad, was erg leuk. Ben zelfs nog "uit" geweest in de Toxbar, nou nou. Was eigenlijk heel erg leuk (als je de andere aanwezigen negeerde).
Oud 28-06-2005, 12:06
Gadje
Gadje is offline
Mn zusje ging zwemmen met school maar ze belde op dat ze al haar spullen was vergeten, dus mn mama snel boterhammen smeren en toen ben ik heel snel naar dr basisschool gefietst en toen keken al die kleine kindjes me raar aan.
Nu zit ik lekker te internetten en al mn oude kleren via lj te verkopen terwijl ik eigenlijk de pc moet maken en mn kamer opruimen.
Oud 28-06-2005, 12:26
Otis
Otis is offline
ik heb iedereen uit mn msnlijst gegooid die een naam had als '' YEAH IK HEB MN P '' of '' YES IK BEN OVER'' of '' JAAA 52 PUNTEN BINNEN''

ik hoop dat ze allemaal sterven
Oud 28-06-2005, 12:32
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Hermione schreef op 28-06-2005 @ 12:37 :
ok we're like sooo in the same boat, alleen moet ik nu gaan HOPEN dat ik nog herkansingen krijg van mijn herkansingen
bij mij is het systeem net iets anders maar misschien join ik dat bootje op 1 juli. keep in touch
Oud 28-06-2005, 12:32
Otis
Otis is offline
het wordt nog gezellig zo
Oud 28-06-2005, 12:33
Tom Violence
Tom Violence is offline
lekker dobberen op het meer des levens
Oud 28-06-2005, 12:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Otis schreef op 28-06-2005 @ 13:26 :
ik heb iedereen uit mn msnlijst gegooid die een naam had als '' YEAH IK HEB MN P '' of '' YES IK BEN OVER'' of '' JAAA 52 PUNTEN BINNEN''

ik hoop dat ze allemaal sterven

ik werd vandaag gek van de mensen die ik tegenkwam die gingen opscheppen over het halen van hun tentamens.
de enige reden dat mensen vragen 'en??? hoe heb je hem gemaakt???' is omdat ze zelf willen opscheppen over hoe goed ze hem gemaakt hebben
Oud 28-06-2005, 12:44
Otis
Otis is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 28-06-2005 @ 13:38 :

de enige reden dat mensen vragen 'en??? hoe heb je hem gemaakt???' is omdat ze zelf willen opscheppen over hoe goed ze hem gemaakt hebben
ja dat is serieus zo , dat heb ik ook gemerkt..walgelijk
Oud 28-06-2005, 13:01
Verwijderd
ik ga zo naar de faculteit om flink te zeuren en te slijmen en motivatie te tonen
Oud 28-06-2005, 13:04
Verwijderd
Ik wacht op de antwoordsleutel want als ik deze laatste tentamen gehaald heb dan heb ik het hele jaar gehaald zonder herkansingen
Oud 28-06-2005, 13:18
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:

ik werd vandaag gek van de mensen die ik tegenkwam die gingen opscheppen over het halen van hun tentamens.
ik was serieus geinteresseerd hoor

en ik wacht ook op de sleutel en grrrrrr treinstoring tussen soest en baarn
Oud 28-06-2005, 14:01
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 28-06-2005 @ 14:18 :
ik was serieus geinteresseerd hoor

jij was ook de enige die enigzins serieus geintresseerd overkwam ja
Oud 28-06-2005, 14:44
pipimädchen
pipimädchen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-06-2005 @ 08:59 :
En ik heb de hele nacht nutteloos zitten tekenen in paint voor mijn fallus-zuigende siiiiiiite want het is stoer om je hele lay-out in paint te doen.

skattie het is niet 'mongloide' want ik schreef eerst altijd 'mongolide' en toen wees iemand mij er op dat het 'mongloide' was en toen ging ik het opzoeken en toen was het 'mon·go·lo·ï·de' hoewel mijn 'mongolide' ook wel bestond maar dat ging over een geel ras ofzo. FIJN HE
Oud 28-06-2005, 14:52
Verwijderd
Citaat:

ja ulggghhh walgelijk.

ik ehh werd laat wakker en tja gedouched gecomputerd gegeten jeetje wat spannend allemaal.
Oud 28-06-2005, 15:12
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
terror koe schreef op 28-06-2005 @ 15:44 :
skattie het is niet 'mongloide' want ik schreef eerst altijd 'mongolide' en toen wees iemand mij er op dat het 'mongloide' was en toen ging ik het opzoeken en toen was het 'mon·go·lo·ï·de' hoewel mijn 'mongolide' ook wel bestond maar dat ging over een geel ras ofzo. FIJN HE

mongoliers uit mongolie? of mongolide?vaaagg
Oud 28-06-2005, 15:59
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 28-06-2005 @ 10:20 :
er is een KLIER weggehaald die kon gaan ontsteken
dat grappige bultje.
Oud 28-06-2005, 16:04
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-06-2005 @ 16:59 :
dat grappige bultje.
is nu weg

wat een kut dag beeh vergadering met mijn groepje is zoals altijd uit de hand gelopen vervolgens geld uitgegeven uit frustratie en zometeen werken
Oud 28-06-2005, 16:13
Haligh
Haligh is offline
bolleke beer!
ik heb straks examenfeestje en morgen mijn laatste pw
Oud 28-06-2005, 16:21
Gadje
Gadje is offline
ik zit al 2 dagen achter de pc en ik verveel me ontzettend.
maar nu ga ik nog snel naar de stad, daarna vriendenkoopavond bij de xenos
Oud 28-06-2005, 16:28
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-06-2005 @ 17:13 :
bolleke beer!
ik heb straks examenfeestje en morgen mijn laatste pw
ja
moet je aan de cola ?
Oud 28-06-2005, 16:39
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-06-2005 @ 17:28 :
ja
moet je aan de cola ?
waraschijnlijk
Oud 28-06-2005, 16:53
Verwijderd
ik werd vandaag gebeld door een van mijn 3 baantjes en ik ben ontslagen omdat door mijn toedoen het kwaliteitsquotom niet gehaald was en dat het bedrijf veel geld ging kosten.
en daar baal ik van want het verdiende goed maar i heb toch genoeg verdiend om de hele vakantie op te teren maar toch.
verder heb ik bij vriendjes gechilld en vanavond ga ik voetballen met vriendjes en dat was het wel
Oud 28-06-2005, 16:56
Jolene
Jolene is offline
2 proefwerken gemaakt en toen weer snel naar huis gecrosst.Ik ben school niet meer gewend .Ik ben boos op mijn moeder want die is opeens vegetarisch dat boeit me niet maar ze wil ook geen vlees meer kopen en maken voor mij en mn broer .Vanavond ga ik 2 katjes halen<3 als het teminste niet weer van die boeren zijn die niet eens meer weten welke ze nog hebben.
Oud 28-06-2005, 17:23
Verwijderd
VAndaag brak wakker geworden zoals altijd. Toen brak werken maar het was rustiger dan gisteren dus ik redde het wel. Net in de hout van Menzo gehoord dat er vanavond een lawaai demonstratie is tegen de deportatie van een Chileense kraker die nu al 2 dagen vast wordt gehouden om zwart rijden (en het feit dat ie hier illegaal zat). Dus daar ga ik straks heen en daarna maar bier drinken ofzo
Oud 28-06-2005, 18:10
innogen
innogen is offline
Vandaag alleen maar gewerkt, lekker vakkenvullen yeah!
Oja en ook stiekem klanten achter hun rug uitgelachen omdat ze zo dom zijn en vragen waar dingen zijn in de gang waar die zooi ligt
Oud 28-06-2005, 18:13
Drez
Drez is offline
Ik ging mee flyeren tegen de grote markt plannen, daarna heb ik ´Walging´ van Sartre voor 60ct gescoord bij een tweedehandswinkel en daarna ging ik met mn scharrel/ofzo mee naar zijn huis en hebben we ijsjes gegeten en gekletst en gezoend en afgesproken dat we morgen naar de bios gaan. Daarna ging ik naar huis om nog een opdracht af te maken, maar daar heb ik geen zin in dus heb ik opgeruimd en geïnternet. Straks ga ik eten en daarna naar een vergadering. En dan nog de kroeg in natuurlijk.
Oud 28-06-2005, 19:01
Broeder
Broeder is offline
ik ging op de tandpastatube staan en nu is het een troepje op de vloer
Oud 28-06-2005, 20:39
Nona Star
Nona Star is offline
Moeilijk wakker worden omdat ik alweer zo weinig had geslapen, op mn fietsje naar het postkantoor en toen in de trein naar Ljouwerd
Aldaar gemeet met Mennuz en een broek, geile schoenen met hakken en Bottom-dvd's gekocht. En we hebben samen een sexy Star Trek-stripboek gekocht Thuis een halve pizza van de buurman gekregen en omdat iedereen ohzo gezellig zo-ongeveer-bloot zat te wezen buiten heb ik me binnen zitten verschansen met mn aanwinsten. Vlezige huisgenoten <3
Oud 28-06-2005, 20:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag net zo'n dagje als gisteren gehad. Alleen niet in de zon gezeten maar gekeken naar Sharapova-Petrova.

Morgen uitslag van mijn scriptie.
Oud 28-06-2005, 21:25
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net little nicky gekeken met m'n broer en omfg ik heb me kapotgelachen
Oud 28-06-2005, 22:41
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb de hele dag lui gedaan en in de namiddag ging ik naar mn zus met twee dinnies en gingen we lekka eten en little nicky kijken en kletsen en roddelen
Oud 28-06-2005, 22:53
grandmommy
grandmommy is offline
ik wil ook in adam sandler films spelen. maar ik ben adam sandler niet
Oud 28-06-2005, 22:55
RockaholiC
RockaholiC is offline
je hoeft toch ook niet adam sandler zijn om in zijn films te spelen?
Oud 28-06-2005, 22:59
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 28-06-2005 @ 17:39 :
waraschijnlijk
je gaat er scheef van typen

ik stink want ik heb net gewerkt en luister oldies en ik gooide net met een schoen naar een vliegende mot en die is nu erg duizelig
Oud 28-06-2005, 23:33
Verwijderd
ik wilde eigenlijk will and grace, friends, sixpack kijken en dan gaan slapen maar sixpack komt pas om een uur

en mijn ouders liggen te nakken want ik hoor ooh en aah's
Oud 28-06-2005, 23:35
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 29-06-2005 @ 00:33 :

o.mijn.god.

wat lijkt me dat een nachtmerrie
Oud 28-06-2005, 23:36
Otis
Otis is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 29-06-2005 @ 00:33 :
ik wilde eigenlijk will and grace, friends, sixpack kijken en dan gaan slapen maar sixpack komt pas om een uur

omg schiet ze neer.
Oud 28-06-2005, 23:40
Verwijderd
ik heb uitgeslapen en daarna heb ik de dag doorgebracht met een vriend van me, we zijn naar de bibliotheek geweest, op een terras gezeten en eternal sunshine of the spotless mind gekeken. daarna heb ik gekookt en gegeten en mijn ex was er ook, wat een beetje vreemd was toen hebben we samen afleveringen gekeken van family guy gekeken, wat een geweldige serie is dat
's avonds ben ik naar een andere vriend toegegaan samen met een vriendin en daar hebben we hide and seek gekeken nu ben ik thuis en ik ga proberen op tijd naar bed te gaan.
Oud 28-06-2005, 23:41
Broeder
Broeder is offline
ik dacht net dat ik moest kotsen dus ging ik even naar de wc maar toen ik er was voelde ik me weer beter dus toen heb ik maar een wc-rol gejat want anders was het ook zo'n doelloos uitstapje HE
Oud 28-06-2005, 23:47
Verwijderd
ik heb net kuchend op de gang gestaan en heel luidruchtig naar de wc gegaan terwijl ik helemaal niet moest en heel hard gestampd en geslagen met de deuren, en nu is t gestopt.

maar nu heb ik wel een trauma ik ben bang nooit meer geluid te kunnen maken bij de sex zonder aan mijn ouders te denken
Oud 28-06-2005, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 29-06-2005 @ 00:47 :
ik heb net kuchend op de gang gestaan en heel luidruchtig naar de wc gegaan terwijl ik helemaal niet moest en heel hard gestampd en geslagen met de deuren, en nu is t gestopt.

maar nu heb ik wel een trauma ik ben bang nooit meer geluid te kunnen maken bij de sex zonder aan mijn ouders te denken
stel je niet zo aan, de hele wereld heeft sex en je ouders ook
Oud 28-06-2005, 23:50
Otis
Otis is offline
mijn ouders neuken best vaak en zijn daar trots op
Oud 28-06-2005, 23:53
Verwijderd
ja maar het is toch niet fijn om je ouders te horen neuken en dat je dan gekreun en alles hoort, heel fijn hoor dat ze nog zo veel van elkaar houden enzo, maar ik hoef het niet te horen
Oud 28-06-2005, 23:53
Verwijderd
mijn broertje heeft mijn ouders een keer betrapt op vakantie in de tent. toen schreeuwde hij keihard over de camping: papa, ga eraf, je bent veel te zwaar voor mama!

Oud 28-06-2005, 23:54
Verwijderd
ik ben al uren bezig met mijn stageverslag en ik moest het vorige week woensdag afhebben en nu ben ik dus een week te laat en ik ga de hele nacht doorwerken
Oud 28-06-2005, 23:55
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 29-06-2005 @ 00:53 :
mijn broertje heeft mijn ouders een keer betrapt op vakantie in de tent. toen schreeuwde hij keihard over de camping: papa, ga eraf, je bent veel te zwaar voor mama!

haha tof!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten