Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 18:08
kalinho
kalinho is offline
die zuiverloon...da leek wel op Beckham tegen Portugal vorig jaar... toen rolde ook ineens die bal weg
Oud 25-06-2005, 18:24
Verwijderd
Tja, gewoon klote. Op basis van de kansen was het wel verdiend.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 18:48
PV
PV is offline
Er gingen ook teveel Nederlandse penalty's in, dat kon nooit goed aflopen.
Wel spannend einde na die slome verlenging.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 19:31
_Moby_
_Moby_ is offline
Doodzonde

ik ben gaan kijken, was echt hartverscheurend. Men werd helemaal gek in het stadion, de nigeriaanse supporters hadden van de hele wedstrijd een gigantisch feest gemaakt. Het hele oranje legioen moedigde ons elftal met volle borst aan. En dat is het afgelopen na 24 penalties.
Oud 25-06-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 25-06-2005 @ 19:48 :
Er gingen ook teveel Nederlandse penalty's in, dat kon nooit goed aflopen.
Wel spannend einde na die slome verlenging.
Wat trouwens wel vaag was, was dat die nigerianen elke keer erg lang deden over schoenen aantrekken enzo. Dat had die scheids ook wel mogen bestraffen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 01:37
bamiPoep
bamiPoep is offline
ha! lekker voor nederland, dachten ze dat ze wel ff in de finale gingen komen, ha!
vermeer was slecht bij penals, hij zat bij de meeste geeneens in de goeie hoek.
was mooi geweest NL-morocco

morocco kampioene
Oud 26-06-2005, 07:17
Cola
Cola is offline
tuurlijk
Oud 26-06-2005, 07:18
Cola
Cola is offline
ik schat de kansen voor brazilie of argentinie groter
Oud 26-06-2005, 10:11
Bell
Bell is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 26-06-2005 @ 08:18 :
ik schat de kansen voor brazilie of argentinie groter
ja dat wel, maar het zou best eens anders kunnen lopen.. wie had er verwacht dat marokko al zo ver zou komen...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 10:35
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Die mensen van Nigeria waren enorm rustig

Nog even de veters strikken terwijl iedereen zeurt en rustig binnen schieten knap hoor
Oud 26-06-2005, 10:41
Cola
Cola is offline
ik vind serieus dat de scheidsrechter gewoon een keer een kaart had moeten trekken voor dat getreuzel, dat lijkt me echt fucking irritant voor de spelers van het nl elftal.
ik had zelf die schoenen van die spelers de tribunen in gegooid, kut lui
Oud 26-06-2005, 10:44
vreselijke fout
Waarom durft Foppe Maduro niet te wisselen voor Medunjanin?

En wel de gevaarlijkste aanvaller Quincy wisselen oke hij speelde kut maar hij zorgde nog wel voor de grootste kans in de eerste helft en voor voorzet op het hoofd van Vlaar.

Laatst gewijzigd op 26-06-2005 om 10:47.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 11:49
ESCO
ESCO is offline
Echt klote dat ze eruit zijn, gewoon fucking 12 penaltys hoe vaak komt dat nou voor, niet vaak. Volgensmij hadden ze gewoon eergister te hard getraind in de hitte. maduro, Babel en Collins hadden echt geen puf om te lopen.

Hopelijk wint Mexico vandaag tegen argentinie dan komt het nog een beetj goed voor mij.
Oud 26-06-2005, 14:24
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-06-2005 @ 11:44 :
Ik neem aan dat hij dat van plan was, ik hoopte er ook op. (Ik vind het, van wat ik heb gezien, een hele mooie voetballer) Maar toen viel die verdediger uit, en bracht hij daarom Otten in, toch? Ik vond de wissels niet slecht, ze brachten veel rust, vooral Zuiverloon. John werd trouwens wel de grond ingeboord door de veslaggever.
Oud 26-06-2005, 14:27
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 26-06-2005 @ 02:37 :
ha! lekker voor nederland, dachten ze dat ze wel ff in de finale gingen komen, ha!
vermeer was slecht bij penals, hij zat bij de meeste geeneens in de goeie hoek.
Waar heb je het over? Het scheelde een haar of hij had Nederland naar de halve finale gekeepd.
Oud 26-06-2005, 15:35
vreselijke fout
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 26-06-2005 @ 15:24 :
Ik neem aan dat hij dat van plan was, ik hoopte er ook op. (Ik vind het, van wat ik heb gezien, een hele mooie voetballer) Maar toen viel die verdediger uit, en bracht hij daarom Otten in, toch? Ik vond de wissels niet slecht, ze brachten veel rust, vooral Zuiverloon. John werd trouwens wel de grond ingeboord door de veslaggever.
Hij had ook Zuiverloon naar de verdediging kunnen halen en voor van der Struijk Haris kunnen inzetten.
Oud 26-06-2005, 15:50
Verwijderd
Ik vond Vermeer vaak in de verkeerde hoek zitten ja..

Dan zeiden wij al tegen elkaar "bal gaat naar links" (zag je aan de aanloop) en dan viel Vermeer prompt in de rechterhoek

Maar goed, tis hoe dan ook jammer, oranje onder 20 is een mooi elftal.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-06-2005 @ 11:44 :
Dat zou niet zo slim zijn geweest denk ik, Medunjanin speelt veel te aanvallend voor die positie. Alhoewel ik wel vond dat Maduro kut speelde, maar ik vind dat Foppe niet echt alternatieven achter de hand had. Ik vind Medunjanin trouwens wel een schitterende voetballer.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 16:29
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Bell schreef op 26-06-2005 @ 11:11 :
ja dat wel, maar het zou best eens anders kunnen lopen.. wie had er verwacht dat marokko al zo ver zou komen...
Precies!
En wie had verwacht dat Griekenland Europees Kampioen 2004 zou worden.
Alles kan gebeuren. Je weet het niet.

Maar ik ben wel voor Argentinie. Hopelijk winnen ze.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 16:37
vreselijke fout
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 26-06-2005 @ 17:23 :
Dat zou niet zo slim zijn geweest denk ik, Medunjanin speelt veel te aanvallend voor die positie. Alhoewel ik wel vond dat Maduro kut speelde, maar ik vind dat Foppe niet echt alternatieven achter de hand had. Ik vind Medunjanin trouwens wel een schitterende voetballer.
Nu speelde ze met alleen maar verdedigende middenvelders; Maduro, Kruijs en Zuiverloon waardoor er totaal geen aansluiting meer was.
Oud 26-06-2005, 20:03
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-06-2005 @ 16:35 :
Hij had ook Zuiverloon naar de verdediging kunnen halen en voor van der Struijk Haris kunnen inzetten.
idd, ik had ook Haris op het middenveld gebracht, maar ik denk dat het voor ons iets makkelijker ligt

Verder is Quincy mij tegen gevallen en viel Maduro ook de laatste wedstrijd door de mand
Oud 26-06-2005, 22:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Taiwo schoot de beslissende penalty erin! Ik vraag me nog steeds af of die jongen familie is van Wasiu...
Nog nooit zoveel penalty's gezien als gister. En tja... weer typisch Nederlands om dan zo eruit te vligen. Sneu, maar ze speelden ook niet goed. Die Nigerianen zijn trouwens wel ontzettende tijdrekkers zeg, met hun sokken en scheenbeschermers. En dat voor 1 trap.
Spanje ligt er ook vrij verrassend uit, tenminste ik had eerder Spanje in de halve finale verwacht dan Argentinië.
Zo is er toch nog een kleine verrassing in de maak: Nigeria of Marokko in de finale, daar zou ik van tevoren niet mijn geld op hebben gezet. Maar goed, wel leuk voor die landen.
Oud 27-06-2005, 00:01
PV
PV is offline
btw, http://football.guardian.co.uk/news/...074098,00.html
ff naar beneden scrollen. 44 penalty's
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 14:32
Seth!
Seth! is offline
hehe eindelijk liggen ze eruit
wat speelden ze slecht de laatste 2,3 wedstrijden slecht zeg.
Maduro heeft helemaal geen puf meer, quincy speelt alleen voor zichzelf, babel wisselvallig. Ik vond vincken nog een lichtpuntje dit wk, hij was vaak gevaarlijk.

En dan die John, goeiendag zeg, op de katoenplukkerij zou hij wel harder lopen, wat een ontzettend voorbeeld van GEEN inzet en NIET er voor gaan, we betalen ons scheel aan kaartjes en alles, en dan komt meneer john erin hoor, nou nou, het leek wel alsof ie niet eens wilde invallen.

Ik denk dat dit het verdiende "loon" is voor dit team wat alleen maar omhoog geluld en geschreven is door de media maar wat eigenlijk nog maar 50 min goed voetbal heeft laten zien.
Oud 27-06-2005, 14:41
one.
one. is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-06-2005 @ 16:35 :
Dat dacht ik ook meteen.
Oud 28-06-2005, 18:06
Cola
Cola is offline
Citaat:
PV schreef op 27-06-2005 @ 01:01 :
btw, http://football.guardian.co.uk/news/...074098,00.html
ff naar beneden scrollen. 44 penalty's
OMG, 44 penals?
die arme keepers
Oud 28-06-2005, 18:48
Verwijderd
Yes, Argentinie in de finale en Messi was dus echt weer DE man, dat wordt echt een hele grote. Ben benieuwd vanavond bij Mar-Nig.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 19:49
Roobe
Roobe is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 28-06-2005 @ 19:48 :
Yes, Argentinie in de finale en Messi was dus echt weer DE man, dat wordt echt een hele grote. Ben benieuwd vanavond bij Mar-Nig.
Ik moet helaas toegeven dat Messi inderdaad de man van het WK is en dat voor iemand van Barca. Moeilijk voor een Galacticos fan om dat eruit te krijgen. Ongelofelijk dat hij de eerste wedstrijd op de bank begon. Wat een ongelofelijke goal vandaag tegen Brazilie en een mooie assist.

Fernando, voor iemand die de naam draagt van zo'n goede speler ben je wel erg blij met Messi
Dan zie ik toch liever Athletico-spelers uitblinken
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Roobe schreef op 28-06-2005 @ 20:49 :
Ik moet helaas toegeven dat Messi inderdaad de man van het WK is en dat voor iemand van Barca. Moeilijk voor een Galacticos fan om dat eruit te krijgen. Ongelofelijk dat hij de eerste wedstrijd op de bank begon. Wat een ongelofelijke goal vandaag tegen Brazilie en een mooie assist.

Fernando, voor iemand die de naam draagt van zo'n goede speler ben je wel erg blij met Messi
Dan zie ik toch liever Athletico-spelers uitblinken
Haha ja, ik kan er niks aan doen, ik zeg gewoon wat ik vind, voor welke club hij ook speelt. Ik ben ook niet echt fan van Atletico Madrid, maar wel van Fernando Torres.

Ik ben nu Nigeria - Marokko aan't kijken. Het staat nu 1-0 voor Nigeria en ze zijn een stuk beter dan de Nigerianen vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 21:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Stiekem zullen heel wat mensen blij zijn dat de wedstrijd niet Nederland - Marokko was geweest want dan was het nog meer misgelopen dan dat het nu al doet...
Oud 28-06-2005, 21:50
Kimisa
Kimisa is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-06-2005 @ 22:40 :
Stiekem zullen heel wat mensen blij zijn dat de wedstrijd niet Nederland - Marokko was geweest want dan was het nog meer misgelopen dan dat het nu al doet...
Ik had die wedstrijd wel willen zien eigenlijk. De Marokkanen waren behoorlijk agressief vandaag trouwens.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 23:05
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 28-06-2005 @ 22:40 :
true.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 23:38
knijtert!
knijtert! is offline
Ik ben naar 2 wedstrijden geweest en het was echt super!

Puur op de gok kaarten gekocht voor kwart en halve finale in Utrecht (de rest vonden we te ver... vandaar de gok)

Bij Marokko - Italie hing een heel apparte sfeert, echt helemaal geweldig om een keer mee te maken...

Bij Brazilie - Argentinie was het vooral een heel erg leuke wedstrijd... Geen geweldige sfeer, wel heel leuk voetbal...
Vooral die messi was geweldig
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 23:39
PV
PV is offline
Hm ik heb 5 min gezien van Marokko - Nigeria, 1 Marokkaan maakte een smerige overtreding, kreeg rood en spuugde daarna naar Nigeriaanse spelers. Toen had ik het wel weer gezien :/ Hij had idd paars moeten krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 00:09
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 28-06-2005 @ 22:50 :
Ik had die wedstrijd wel willen zien eigenlijk. De Marokkanen waren behoorlijk agressief vandaag trouwens.
als die verdonk nou kalou had genaturaliseerd. met hem ipv collins john ofzo had NL zkerrr gewonnen.
dusjah nederland heeft het lekker aan zichzelf te danken.

met marokanen, weetje op voorhand al dat die wedstrijd/publiek uit de hand gaat lopen

maajah nigeria -30 heeft weer lekker gespeeld tegen marocco -20
Oud 29-06-2005, 07:20
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-06-2005 @ 01:09 :

maajah nigeria -30 heeft weer lekker gespeeld tegen marocco -20
Ik durf te wedden dat ietsje meer dan de helft ouder is dan 20 jaar.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 08:28
ythguaN
ythguaN is offline
bij die Nigerianen zou er 1tje nog 16 zijn, nou no way
ze mogen dat wel een keer gaan onderzoeken
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 15:50
Cola
Cola is offline
Kut man die marrokanen spelen echt een vuil spel stelletje onsportieve flikkers.
ik ben blij dat nigeria gewonnen heeft
Oud 29-06-2005, 17:04
vreselijke fout
Citaat:
bamiPoep schreef op 29-06-2005 @ 01:09 :
als die verdonk nou kalou had genaturaliseerd. met hem ipv collins john ofzo had NL zkerrr gewonnen.
dusjah nederland heeft het lekker aan zichzelf te danken.

flikker toch op met die onzin.

Citaat:
bamiPoep schreef op 26-06-2005 @ 02:37 :

morocco kampioene
hoi.
Oud 29-06-2005, 17:27
Roobe
Roobe is offline
Marocco echt een wanprestatie. Die "geweldige" supporters zoals ze tot voorkort werden genoemd maakten zichzelf belachelijk. Toch jammer dat een WK dat zo supergoed verloopt hierdoor een redelijke smet oploopt. Om nog maar te zwijgen over die twee rode kaarten, waar ik vond dat het er 4 hadden mogen zijn.
Ik vond Nigeria erg goed en sterk spelen en ze maken volgens mij een goede kans tegen Messi, uhm Argentinie.

@Torres: Hij is inderdaad echt goed ja, maar het zou hem goed doen als hij bij een grotere club zou kunnen spelen. Maarja niemand kan tippen aan Raul uiteraard
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 22:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Marokko gister... hoe triest.
Oud 30-06-2005, 08:55
Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Misschien geen troostfinale:

Wereldvoetbalbond FIFA dreigt de troostfinale van het WK onder twintig in Utrecht van het programma te schrappen. De bond wil de verwachte schade van stadion Galgenwaard niet gaan betalen, terwij organisator Nexxt 2005 de veiligheid van supporters en stewards niet kan garanderen.

De laatste keer dat Marokko een duel in de Domstad speelde was in de kwartfinale tegen Italië. Toen werden er al honderden stoeltjes gesloopt en was de totale schade zeker een ton. ''Op dit WK hebben we al meer schade geleden dan in een compleet seizoen van FC Utrecht,'' stelt stadiondirecteur Roelofs. ''Dat is inclusief de risicowedstrijd tegen Ajax.''

Marokkaanse fans maakten het nog bonter in Kerkrade. Na het 3-0 nederlaag tegen Nigeria werd een ware ravage aangericht. De aanhangers trapten meer dan duizend stoeltjes kapot, stewards werden in elkaar geslagen en een kluis in het Parkstad Stadion werd leeggeroofd. De supporters gingen vervolgens, na in tientallen auto's te hebben ingebroken, massaal op slooptocht bij tankstations in Kerkrade en Geleen. De schade in Limburg ligt rond de 400.000 euro.

Om verdere escalaties te voorkomen overweegt de toernooi-organisatie om het duel om de derde/vierde plaats te schrappen. Marokko zou moeten uitkomen tegen Brazilië. De finale, Argentinië - Nigeria, gaat sowieso door.

Voetbalzone.nl

Zou toch wel erg trietst zijn, geen finale, maar het gedrag van een deel van het marokaanse publiek is nou ook niet voortreffelijk!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 09:02
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Marokkaanse fans maakten het nog bonter in Kerkrade. Na het 3-0 nederlaag tegen Nigeria werd een ware ravage aangericht. De aanhangers trapten meer dan duizend stoeltjes kapot, stewards werden in elkaar geslagen en een kluis in het Parkstad Stadion werd leeggeroofd. De supporters gingen vervolgens, na in tientallen auto's te hebben ingebroken, massaal op slooptocht bij tankstations in Kerkrade en Geleen. De schade in Limburg ligt rond de 400.000 euro.
Dit is toch te belachelijk?!
Schrappen die wedstrijd! Of zonder publiek spelen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:54
vreselijke fout
vervelend voor Brazilie hoewl de meeste team vaak geen trek hebben om een wedstrijd voor plaats 3 of 4.
Oud 30-06-2005, 23:57
bamiPoep
bamiPoep is offline
zag vandaag messi en nog een paar van argentinie in mediamarkt utrecht
Oud 01-07-2005, 08:01
McDuck
McDuck is offline
Waaah geweldig!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 11:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 30-06-2005 @ 16:54 :
vervelend voor Brazilie hoewl de meeste team vaak geen trek hebben om een wedstrijd voor plaats 3 of 4.
Nee, dat is ook alleen maar een commerciële stunt...
Oud 01-07-2005, 14:30
AGH
AGH is offline
Citaat:
Roobe schreef op 29-06-2005 @ 18:27 :
Marocco echt een wanprestatie. Die "geweldige" supporters zoals ze tot voorkort werden genoemd maakten zichzelf belachelijk.
Heerlijke supporters, och wat een kabaal toch mensen. Prachtig..die trommels, die trots!
En dat ze dan honderdvijftig stoeltjes op het veld gooien, met bekers en flessen (????) gooien en zo af en toe een Marokkaantje het veld op rent….tja, dat is gewoon hun temperament.

Krijgen alle Marokkanen nu ook een stadionverbod, een gigantische boete, een meldplicht, hun gezicht op Opsporing Verzocht, praatprogramma’s met buurtvaders die het allemaal wel mee vonden vallen en woedende politici, krijgen ze een eigen documentaire (battle of Kerkrade), moet de Marokkaanse voetbalbond een boete betalen.
Of gewoon alleen een toespraak van een slechte aanvoerder die ze liefjes gaat vragen of ze het misschien de volgende keer niet nog een keer willen doen?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 20:01
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Hebben we die folders niet meer "Marokkanen zijn leuk"? Zo heette dat boekje toch?
Geweldig! Vanaf heden bij elke Shell station in Nederland te krijgen.

In Duitsland schijnt "Rotterdammers sind Spass!" ook zo'n hit te zijn!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 20:02
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Wel leuk, de grootste rellen in het stadion gebeuren tijdens een internationaal toernooi. Ben ik even blij dat wij volgend jaar allemaal met een pasfoto naar het voetballen toe moeten!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten