Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-07-2005 @ 19:17 :
oh trouwens mijn dagen
ik heb mijn p NIET gehaald en mag daarom niet naar het tweede jaar van mijn studie want bij ons zijn ze retestreng
toen heb ik een potje gehuild samen met mijn mentor, zij moest ook een traantje wegpinken
toen heb ik met bertbart de reguliersdwars onveilig gemaakt en nichten lastiggevallen enzo en nu ik blond ben zegt echt een van de vijf mensen BETTE MIDLER, dit post ik hier want ik omzeil het commentaar topic
gister was ik naar de diplomauitreiking van mijn oude middelbare school waar de leraren die mij drie jaar hadden moeten missen fan van me waren, een vieze leraar zei 'ik krijg trek in je' en toen ging ik kotsen (commentaar topic )
en vandaag geblauwetheehuisd en gewinkeld, en vanavond met noep afgesproken maar die is niet bereikbaar
wat kut voor je, hopelijk behaal je je p in het tweede jaar wel!
jij doet toch een lerarenopleiding? misschien kun je wel op je oude school werken en daar queen van de docentenkamer worden en die vieze leraar-opa je boeken laten dragen
Advertentie
Oud 01-07-2005, 19:34
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-07-2005 @ 19:16 :
nee
desondanks toch van harte, ondanks dat je de carm & herm boot mist.

Ik vraag me af of PF na live8 nog eens gaat touren. Die gedachte alleen al bezorgt me nóg meer vreugde dan Ilse in enkel haar shirt.
Oud 01-07-2005, 19:37
Broeder
Broeder is offline
ik viel net achter de koelkast omdat ik de kabel weer in de tv wilde stoppen nu ga ik reclames kijken. zz.
Oud 01-07-2005, 19:57
Gadje
Gadje is offline
ik heb net gewerkt, dalijk tv kijken. ojee dat begint nu al...
en nog in mn jaarboek lezen <3
Oud 01-07-2005, 20:21
Verwijderd
Ik had mijn diploma uitreiking vandaag en ik moest bijna kotsen van de zenuwen, omdat ik in totaal zes keer moest optreden (zingen en piano) maar het ging wel goed en ik kreeg allemaal hele positieve en leuke reacties enzo.
Mijn mentor hield bij het overhandigen van mijn diploma een geweldig 'praatje' echt lief
Daarna wijn gedronken in de kantine en gepraat met een leraar en dat was leukkk en bla.

Laatst gewijzigd op 01-07-2005 om 21:18.
Oud 01-07-2005, 20:26
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben wezen boodschapjes doen en ik heb allemaal lekkere dingetjes zoals filet americain en fricandeau en van dat citrus-mint drank uit zo'n zwart pak en ik ben de naam kwijt maar het is echt te lekker, gekocht. en toen ben ik naar m'n peerd gegaan, effe een stukkie gereden en daarna tv gekeken en straks nog even bellen met m'n ouders.
Oud 01-07-2005, 20:57
idontcare
idontcare is offline
ik was gisteravond naar de kroeg met de albert heijn 'gang' en dat was tof want ze zijn namelijk allemaal zo tof dat ik bijna bij de albert heijn zou gaan werken. maar goed, rond uurtje of 02.00 ging ik naar mijn vriendje en daar was ik tot euhhh 04.30 en toen ging ik maar naar huis want 2 uur later moest hij z'n bed alweer uit. nouja, toen was ik dus thuis en ging ik slapen en werd ik weer wakker (oja joh? ja) en om 13.00 moest ik werken tot 21.00 en nu ben ik onwijs verrot en morgen moet ik weer gatverdamme ik haat werken, ik hou niet van full-time werkweken
Oud 01-07-2005, 21:16
655321
655321 is offline
Ik ben een enorme trut die bijna jarig is.
Nu ga ik naar de kroeg om een enorme zatte trut die bijna jarig is te worden.
Oud 01-07-2005, 21:18
Verwijderd
ik heb net gewerkt en t was helemaal niet druk dus toen ging ik 't dochtertje van de kokkin maar alouette en nog een ander liedje leren op de piano en toen ik klaar was gingen de mensen aan de bar voor me klappen en toen moest ik de koeling bijvullen en liet met mn domme hoofd een fles pepsi vallen dus toen kon ik gezellig gaan dweilen

en nu drink ik kriek en eet ik spekjes en ik dacht dat t wel zou smaken bij elkaar omdat t alletwee zoet is maar het is echt te ranzig voor woorden gewoon

morgen en overmorgen weer werken, och toch, wat een feestje!

ohja en ik luister de doors en zit in trance naar t scherm te staren omdat ik eigenlijk moe ben enzo
Oud 01-07-2005, 21:23
Kreator
Kreator is offline
Vanmiddag lam, net een papiertje waar ergens "diploma" oid opstaat gekregen, zometeen door naar examenfeest compleet lam worden.
Oud 01-07-2005, 22:13
Broeder
Broeder is offline
ik beleef weer eens internetdrama's op vrijdagavond ik heb erg met mezelf te doen
Oud 01-07-2005, 22:31
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb net puberruil gekeken en napoleon citroenzuurtjes gegeten en omg ik vind gristenen zo eng... wie het gezien heeft weet precies wat ik bedoel. the exorcist was er niks bij goddammit.
Oud 01-07-2005, 23:01
Verwijderd
heel de dag drank tot me zitten nemen met collegas
Oud 01-07-2005, 23:07
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 01-07-2005 @ 23:31 :
ik heb net puberruil gekeken en napoleon citroenzuurtjes gegeten en omg ik vind gristenen zo eng... wie het gezien heeft weet precies wat ik bedoel. the exorcist was er niks bij goddammit.
shit ik heb het gemist, wordt het nog herhaald?
Oud 01-07-2005, 23:08
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 01-07-2005 @ 23:31 :
ik heb het niet eens gezien en vind het nog steeds eng

ookal heb ik geen flauw idee waar je t over hebt
Oud 01-07-2005, 23:27
Broeder
Broeder is offline
nou jongens en meisjes, we hebben weer gelachen vandaag maar nu ga ik toch echt slapen want anders ga ik dood ik houd jullie op de hoogte van wanneer ik weer wakker word hoor
Oud 01-07-2005, 23:37
Verwijderd
vet verdiend
Oud 01-07-2005, 23:37
Verwijderd
Ik heb te weinig gedaan en daarna gewerkt. Dat was best gezellig ende nuttig. Nu heb ik een fles Blue Curacao, wat is dat GOOR zeg. Maarja, drank. Het doel heiligt de middelen.
Oud 02-07-2005, 00:37
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
vanochtend uitgeslapen, toen eventjes wat boodschappa's gedaan, toen gaan slapen. toen gaan bbq-en met collega's op andere bedrijf van me baas daar aangeschoten geworden en nu weer achter de pc waarna ik lekker ga slapen.
Oud 02-07-2005, 00:45
Verwijderd
Ik hoor nu pas dat Karel Glastra van Loon is overleden, meeeh.
Oud 02-07-2005, 01:42
Waltz
Waltz is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-07-2005 @ 01:45 :
Ik hoor nu pas dat Karel Glastra van Loon is overleden, meeeh.
..

Mijn dag was best gaaf ik heb een diploma een appaltaart twee baileys een wiite wijn en champagne gekregen en een trekje van een sigaret van een leuke jongen met lang haar die ik niet kende maar goed
Oud 02-07-2005, 04:37
Metal
Metal is offline
ik ben echt keihard naar de klote, want ik heb een heel cool feest gehad bij een vriend die ik helaas niet meer zo vaak zie, maargoed. het coolste was is dat ik 2 amerikaanse chicks van 17 uit ons familiehotel heb gesneakt om mee te nemen naar het feest, het was echt heel gaaf, want we hebben gedanst op audiobullys, nerd en justin(L)(L)

ze waren wel al na 7 biertjes zat.

toen heb ik ze naar huis(hotel) gebracht, en nu zit ik thuis, en ik ben echt zo hard naar de klote, mijn maag gaat helemaal te keer, en ik heb honger, maar ik weet zeker dat ik niets moet gaan eten.

oja ik heb nog moeten kotsen na 2 biertjes omdat ik niks gegeten had.
Oud 02-07-2005, 09:48
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
gister een heel vet punkshowtje in de occii , maar afgezien daarvan was ik helemaal naar de kenker, en ligt er hier kots op de grond............gezellig, maar ik had een goeie reden zullen we maar zeggen, dankje kittykat
Oud 02-07-2005, 13:12
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
*oma* schreef op 30-06-2005 @ 15:42 :
Sorry Dat dacht ik.
hihi oh ik heb gisteren saw gekeken wat een KUT film het was net niet eng, net niet spannend, net niet cult bah

@ derek: haha alweer ray
Oud 02-07-2005, 13:38
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 02-07-2005 @ 14:12 :
@ derek: haha alweer ray
heh wat?
Oud 02-07-2005, 13:41
Verwijderd
ik heb brood en lekkers gehaald bij de bakker en dat nuttig ik nu en ik rook een sigaret en ik luister naar debiele muziek, en straks moet ik werken en als ik dan thuis kom ga ik mezelf troosten met kriek en sigaretten en blue note trip.
Oud 02-07-2005, 13:43
Verwijderd
gisteren bbq met werk. dat was gezellig en vooral erg lam. vanmorgen hondsberoerd wakker geworden, blijkt dat ik opeens dik verkouden ben toch naar mn werk gegaan maar na 3,5 uur naar huis gegaan omdat ik hetn niet trok. nu me kut voelen en zo maar op de bank hangen en films kijken
Oud 02-07-2005, 13:46
Apomes
Apomes is offline
Donderdag:
Had ik mijn proclematie en ik ben geslaagd samen met 8 andere van de 40 . En daarna heb ik mijn vrienden getroost .
's avonds naar Werchter geweest waar we hebben geshaked op Kraftwork, Snoop Dogg en Gabriel Rios <3. Hierna zijn we terug met de fiets naar Herent gefietst met 3 grote bergen
Oh en we hadden een mooi paars bandje gekregen met gouden vesieringen

Vrijdag:
Rondgeslenterd in Leuven om zo dan 's avonds terug te gaan shaken in "de Room" met 2 kameraden en lover.

Nu ben ik juist terug wakker
Oud 02-07-2005, 13:47
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
naar een veel te dure supermarkt geweest in belgie met mn ma
Wel eclairs gehaald
en de keuken gepoetst
Oud 02-07-2005, 14:03
Jolene
Jolene is offline
Gister naar Uithoorn geweest omdat een vriendje van een vriendin daar woont.Gvd mn laatste centen uitgegeven aan een strippenkaart .Daar tiefde ik half in het water en heb ik grootste deel van de dag op een blote voet gelopen.Volgens mij zag ik paranoide op het busstation daar Ik ga iig nooit meer naar uithoorn omdat het daar geen flikker aan is en ik ben ook nog is getraumatiseerd omdat ik dat stelletje in een hoekje van een steiger tegenkwam .Net ben ik wakkergebeld door een vriendin omdat haar portomonnee kwijt is.Nu word ik gestalkt door 2 katjes die de hele tijd zielig naar mn gezicht zitten te mauwen.
Oud 02-07-2005, 14:28
tuttebel
tuttebel is offline
vandaag was ik veel te laat wakker geworden.
en iedereen is of naar bospop of is op vakantie of is iets saais aan het doen.
en ik wou gaan skaten maar het regent verdomme.
Oud 02-07-2005, 14:39
Verwijderd
ik kijk naar life 8 en zit ervan te glibberen op mn stoel
Oud 02-07-2005, 14:42
Hagel
Hagel is offline
ik ben vrij vandaag en dat ben ik normaal nooit op zaterdag dus ik weet niet wat ik moet gaan doen heb maar uitgeslapen en net ben ik creatief geweest met mijn tijgerprintstrokenrok, heb hem een strook korter gemaakt en nu heb ik een tijgerprint sjaal en ik denk dat ik maar eens cola ga halen ofzo
Oud 02-07-2005, 14:42
Kreator
Kreator is offline
heen en weer scheuren naar praxis om een TL-buis te scoren, te ontdekken dat dat ding naar de kloten was toen ik'm kocht, om'm vervolgens in te ruilen.

Bah.
Oud 02-07-2005, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 02-07-2005 @ 15:39 :
ik kijk naar life 8 en zit ervan te glibberen op mn stoel
damn wat ben je toch een smerig kind
Oud 02-07-2005, 15:55
sorry
sorry is offline
Citaat:
Apomes schreef op 02-07-2005 @ 14:46 :
geshaked op Kraftwerk
Oud 02-07-2005, 16:55
Fleur
Fleur is offline
Uitgeslapen.

Gewinkeld, jezus wat is uitverkoop toch eigenlijk vreselijk, maarr toch nog wel wat leuke dingen gevonden, dus achteraf is het leuk

Straks paardrijden.
Oud 02-07-2005, 16:57
Paris
Paris is offline
ik ben pas heel laat opgestaan, want ik kon en wou mijn bed niet uitkomen. toen ben ik maar gaan ontbijten en toen gingen mijn ouders tegen me zeiken dat ik te veel geld uitgeef aan kleren. even naar de drogist geweest. thee gedronken, wat dvdtjes gebrand en bij mijn zus gezeten. en gister heb ik one flew over the cuckoo's nest gezien en die vond ik gaaf.
Oud 02-07-2005, 17:02
Verwijderd
Ik heb kut geslapen en met wat mensjes cadeautjes geshopt in een drukke stad. Daarna nog ff langs een hiphop festival iets geweest wat wel gezellig was, niet wereldschokkend. Ik werd al TIPSY van één wijntje want ik had te weinig gegeten en nu zit ik thuis te shaken yo.
Vanaaf BBQEN heel GEZELLIG en erna misschien strandfeestje.
Oud 02-07-2005, 17:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik was al vroeg op en ging afbakbroodjes met mozarella maken en tv kijken en daarna ging ik met mn chick shoppen en daarna kwamen zn ouders ff op visite en daarna zouden we naar de film gaan maar we gingen toch maar niet dus nu zijn we niet gegaan en gaan we gewoon chilleeen
Oud 02-07-2005, 17:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was ziek maar werd gedwongen om mee te gaan naar m'n oma, want die is jarig. En toen ik thuiskwam bleek ineens dat m'n baas al de hele dag had geprobeerd te bellen, en nu zit ik wrs in de shit, want ik had me ziek gemeld en dan hoor ik thuis te zijn.
Terwijl Ik vandaag eigenlijk toch vrij hoorde te hebben, maar hij gaat er vast moeilijk over doen...
En morgen is metropolis ook oh jee.
Oud 02-07-2005, 21:22
Verwijderd
Ik ben gisteren naar een geslaagenfeest geweest waar ik mijn broertje ook nog tegenkwam. Hij is 16, het was dus een geslaagd kinderfeest Vanochtend werd ik vervolgens brak wakker om te gaan werken. Daar hoorde ik dat mijn baas gisteren ontslagen is Dat maakte m'n dag dus alweer iets beter. Thuisgekomen ben ik lame gaan msnen, wat ik nu nog steeds doe.
Oud 02-07-2005, 21:28
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker, en toen kreeg ik soesjes en een kusje. Daarna miste ik mn trein, toen moest ik een half uur wachten op mn ouders en zus die me op kwamen halen van het station. Toen gingen we picknicken, ergens in een bos, maar het ging regenen. Daarna naar Zwolle gereden, want mn moeder dacht dat daar een cool theater-iets was. Maar dat bleek in Enschede te zijn. Toen maar wat gaan eten, en nu heb ik mn buik vol grote garnalen en knoflooksaus. Thuis nog even naar de stad gegaan, maar alle films waren afgelopen of niet leuk of we konden er niet heen, dus nu ben ik thuis en ga ik taart eten.
Oud 02-07-2005, 21:30
Haligh
Haligh is offline
gefeliciteerd.

vandaag gerepeteerd en lekker de hele dag aan m'n taak engels gewerkt, maar m'n chick kwam me even afleiden gelukkig.
nu even wat muziek luisteren en dan slapen, want ik ga dood.

en morgen metropolis en een feestje!
Oud 02-07-2005, 21:48
Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 02-07-2005 @ 15:47 :
damn wat ben je toch een smerig kind
idd.
Oud 02-07-2005, 21:51
innogen
innogen is offline
Citaat:
Haligh schreef op 02-07-2005 @ 22:30 :
morgen metropolis !
Oud 02-07-2005, 21:56
Verwijderd
ik ga niet naar het strandfeestje en morgen ook niet naar metropolis, dus nu ben ik heel sjago en drink ik maar alleen mijn fles op
Oud 02-07-2005, 22:03
innogen
innogen is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-07-2005 @ 22:56 :
ik ga niet naar het strandfeestje en morgen ook niet naar metropolis, dus nu ben ik heel sjago en drink ik maar alleen mijn fles op
cheers

waarom ga je niet naar strandfeest en niet naar metropolis dan?
Oud 02-07-2005, 22:21
Hagel
Hagel is offline
ik ging daar straks bij mijn ouders eten zodat ik een keer goed gezond ging eten en toen had mijn moeder shoarma gemaakt terwijl ze weet dat ik wil afvallen dus toen werd ik chagrijnig en ging ik vlug naar huis en thuis ben ik tv gaan kijken en toen het donker werd ging ik joggen want dat doe ik niet als mensen me kunnen zien en toen voelde ik me weer goed en ik werd aangesproken door een man en die zei dat ik een lekker ding was en hij wilde een keer met me praten engerd en toen heb ik gedouched en nu ga ik me wat vervelen want ik weet dat mijn vreindinnen 50 mtr verderop in een cafe zitten maar ik heb geen zin om erheen te lopen
Oud 02-07-2005, 22:37
Broeder
Broeder is offline
Ik heb een creditcard aangevraagd omdat ik dingen over het internet kopen zo gezellig vind Binnen twee weken word ik gelukkig

Regels voor berichten