Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2005, 22:37
*oma*
*oma* is offline
Gefeliciteerd Vixen!

Net even naar een feestje geweest, was wel leuk. Straks waarschijnlijk nog uit Vandaag aan mijn stageverslag gewerkt, bah. Het is nog steeds niet af.
Oud 02-07-2005, 22:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Nou ik werd wakker en toen ging ik koffie zetten en toen ging ik bier halen en naar de film (Familia Rodente in Lantaren/Venster, vet gave film).. En ehh, nu moet ik dit zeggen van de een of andere onverlaat
Oud 02-07-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 02-07-2005 @ 23:37 :
Nou ik werd wakker en toen ging ik koffie zetten en toen ging ik bier halen en naar de film (Familia Rodente in Lantaren/Venster, vet gave film).. En ehh, nu moet ik dit zeggen van de een of andere onverlaat

Ik ga zometeen The Elephant Man kijken. Nederland 2, 23:40, hoerrrrra.

[edit] Nederlands 1 bedoel ik/ Schuld bamn het bier.

Laatst gewijzigd op 02-07-2005 om 22:42.
Oud 02-07-2005, 22:42
Broeder
Broeder is offline
O ja ik heb me laten vertellen dat een bij elkaar geraapt Pink Floyd op tv verschijnt maar ik weet niet waar en dus ben ik geïrriteerd -> .
Oud 02-07-2005, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 02-07-2005 @ 23:42 :
O ja ik heb me laten vertellen dat een bij elkaar geraapt Pink Floyd op tv verschijnt maar ik weet niet waar en dus ben ik geïrriteerd -> .
bij zo;n live aid concert waar ook madonna was
Oud 02-07-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 02-07-2005 @ 23:03 :
cheers

waarom ga je niet naar strandfeest en niet naar metropolis dan?
strandfeestje niet omdat ik geen vervoer heb en ook geen leuke mensen om op de eerste trein mee te wachten. en metropolis niet omdat ik naar mijn oma meemoet en de vorige twee keer ook niet meeging en straks is ze dood en dan krijg ik spijt.

ik ga nu ook the elephant man kijken, word ik vast vrolijker van.
Oud 02-07-2005, 23:24
cha0s
cha0s is offline
hc showtje @ nighttown.. was dik. goed naar m'n zin gehad.
Oud 02-07-2005, 23:40
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb gewerkt en toen kwam mijn moeder die net terug van vakantie was langs en dat was het hoogtepunt van m'n werken, en thuis heb ik met pa en ma live 8 zitten kijken waarbij mijn vader bij elke band uit zijn jeugd zei: ' ken je die? dat is zus en zo en die en dat, en dat soort muziek maakten wij vroeger.'
en verder heb ik stukjes gegeten van mijn dure kaas, en theeworst en filet americain.
Oud 03-07-2005, 00:31
Boas
Boas is offline
Pfff. mij pa en ma hebben vroeger in een schelp geleefd of waren constant lam want ik moest gewoon uitleggen wie the Who ook alweer waren ... dat is nog erger

De hele dag druk bezig geweest met het maken van een verslag dat ik volgende week moet inleveren. Verder vanavond dus ook ff naar live aid gekeken. En mijn broer was ook weer eens thuis dus het was wel gezellig.
Oud 03-07-2005, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 02-07-2005 @ 23:42 :
Live aid, Nederland euh 3. Pink Floyd om 1 uur, The Who om half een, ja, je bent al te laat, mocht je het nu pas lezen.

En The Elephant Man was zo zielig
Oud 03-07-2005, 04:09
Verwijderd
Ik ben uit wezen gothicen. Ik heb ook mijn idool ontmoet maar dat was gisteren. OMFG DWIZZY!!!
Oud 03-07-2005, 08:27
woezel
woezel is offline
gisteren ben ik om 7 opgestaan en toen heb ik alleen maar cakes en desert gemaakt, toen ben ik om 3 weggeweest omdat ik moest koken. en toen mocht ik ( en mn vriend en een vriendin) gratis naar het optreden en twas vet . ohja twa Clem Snide en nog een ander mens.
Oud 03-07-2005, 10:01
Verwijderd
ik ben gister uitgeweest en daarna heb ik heel lekker gezoend wiejoe met jelle en nu ruim ik t huis op, rook ik een sigaret, en eet ik straks een stokbroodje kippesto
Oud 03-07-2005, 11:53
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 02-07-2005 @ 14:38 :
heh wat?
1 keer ray was al teveel
uh ik heb gisteren gebowld en ik ben een natuurtalent
Oud 03-07-2005, 11:54
Verwijderd
brak zijn
Oud 03-07-2005, 12:26
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-07-2005 @ 12:54 :
brak zijn
Oud 03-07-2005, 13:00
Gadje
Gadje is offline
gister heb ik gebowld en eerst was ik goed en daarna niet meer, het moet niet langer duren dan 20 min
daarna na nog 2 x gelasergamed en dat was tof en spannend.
wel heb ik er 2 enorme grote blauw plekken aan overgehouden.
vandaag heb ik lekker uitgeslapen en net in bad geweest.
Oud 03-07-2005, 13:10
suikerprinses
suikerprinses is offline
vrijdag had ik met mn vriendinnetje afgesproken en gingen we pizza eten en daarna the sweetest thing kijken. met nog 2vriendinnen uit eten geweest&toen moesten we naar school racen voor diploma-uitreiking. die duurde helaas veel te lang&de rosé was niet te zuipen. dus zijn we naar de kroeg gegaan en dat was leuk. en mn sjonnie-overbuurjongen was er ook.
zaterdagochtend katerrrr. even snel de stad ingeweest. eenmaal thuis was ik moe en begon ik in het boek van sabine dardenne en toen was het tijd om te kaasfonduen <33 daarna geslapen, de kroeg ingeweest, met hottie mee naar huis en toen nog naar een feestje. nu ben ik gaar en zometeen moet ik werken.
Oud 03-07-2005, 13:46
*oma*
*oma* is offline
Gisteren uitgeweest en we zijn eerst in de shadrak gaan swingen, maar toen werd het te warm en toen wilden we naar de Vera, maar het vriendinnetjes van pinda mocht niet naar binnen :x en toen zijn we gaan chillen in de zolder en het was geslaagd (!!!)
Oud 03-07-2005, 13:52
Verwijderd
hoezo mocht die niet naar binnen? ik haat het echt als er mensen op basis van hun uiterlijk geweigerd worden
Oud 03-07-2005, 13:53
*oma*
*oma* is offline
Ze zag er te jong uit... Maar dat vind ik ook
Oud 03-07-2005, 13:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-07-2005 @ 14:52 :
hoezo mocht die niet naar binnen? ik haat het echt als er mensen op basis van hun uiterlijk geweigerd worden
idd, zoals op basis van sportschoeisel geweigerd worden Ikzelf draag ze niet, maar ik vind de assiocatie ver gezocht..
Oud 03-07-2005, 13:59
Verwijderd
ik as om half 7 vanochtend thuis, krap 5 uur geslapen en nu ben ik aan het computeren
Oud 03-07-2005, 14:05
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
gisteravond eerst naar verjaardag gegaan, toen naar een examenfeestje, en toen uit. was wel lache, nu brak en bedenkend wat we de rest van de week gaan doen
Oud 03-07-2005, 14:14
Roos
Roos is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 03-07-2005 @ 01:44 :
Live aid, Nederland euh 3. Pink Floyd om 1 uur, The Who om half een, ja, je bent al te laat, mocht je het nu pas lezen.
Pink Floyd was
Oud 03-07-2005, 14:19
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-07-2005 @ 15:14 :
Pink Floyd was
juist ja

maar veel te kort
Oud 03-07-2005, 14:36
Apomes
Apomes is offline
Ik weet nog dat ik gisteren ben wakker geworden omstreeks 3 uur in de namiddag. wat ik erna heb gedaan, weet ik niet meer .
Vandaag opgestaan om half 1 en nu ben ik hier aan het "werken" in de winkel
Oud 03-07-2005, 14:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
Kreator schreef op 03-07-2005 @ 15:19 :
juist ja

maar veel te kort
Nou ja, vergeleken met andere artiesten (die maar 1 nummer deden), was ik allang blij dat ze er een paar deden (l)
Oud 03-07-2005, 14:58
Verwijderd
Pink Floyd vond ik er ECHT niet uitzien, al was het al redelijk verstandig van ze dat ze zelf ook snapte dat ze 'another brick in the wall' beter níet konden gaan spelen.
Paul McCartney was cool, alleen The Long and winding road ging echt veeeel te snel en helter skelter is een kutnummer. Dus eigenlijk viel dat ook wel tegen.
The Who was gaaf

Gisteren heb ik gewerkt en vandaag tot twaalf uur geslapen
Bridget Jones: the edge of reason voor de vierde keer gekeken en nu staat de finale van wimbledon (Federer tegen Roddick) aan.

Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 19:05.
Oud 03-07-2005, 15:01
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Roos schreef op 03-07-2005 @ 15:51 :
Nou ja, vergeleken met andere artiesten (die maar 1 nummer deden), was ik allang blij dat ze er een paar deden (l)
mjah, ze hadden er gewoon 2½ uur lang moeten staan

maar het zijn wel een stel ouwe zakken geworden
Oud 03-07-2005, 15:03
Metal
Metal is offline
ik heb zojuist besloten dat ik volgend jaar naar hellfest ga.

kan ik daarna gelijk bij mijn twee amerikaanse chicks op bezoek\m/
Oud 03-07-2005, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 03-07-2005 @ 16:03 :
ik heb zojuist besloten dat ik volgend jaar naar hellfest ga.

kan ik daarna gelijk bij mijn twee amerikaanse chicks op bezoek\m/
je hebt het aardig hevig te pakken met die amerikaanse dames he?

ontipoc:
ik loop me een beetje te vervelen rond het huis want ik ben nog een beetje ziekig. ik speel worms 3d, maak rare fotos van mijn kat die tussen de wietplanten ligt te maffen en ik wou dat ik kon maffen maar dat lukt niet
Oud 03-07-2005, 15:13
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Kreator schreef op 03-07-2005 @ 16:01 :

geworden? dat waren ze al..
Oud 03-07-2005, 15:15
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
]{ing schreef op 03-07-2005 @ 16:13 :
geworden? dat waren ze al..
30 jaar geleden niet
Oud 03-07-2005, 18:54
Jolene
Jolene is offline
Ik ben langzaam gek aan het worden hier.Verjaardagen en schreeuwende nichtjes zijn niet zo mijn ding
Oud 03-07-2005, 18:55
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Jolene schreef op 03-07-2005 @ 19:54 :
Ik ben langzaam gek aan het worden hier.Verjaardagen en schreeuwende nichtjes zijn niet zo mijn ding
Kutkoters
Oud 03-07-2005, 19:02
Verwijderd
ik was lag om half 5 in bed, werd om 11 uur wakker. toen ging ik 'leren' zonder motivatie, dus toen ging ik toch maar niet leren. "als je niets beters te doen hebt ga je maar mee nar opa! " dus toen ging ik mee naar opa, en toen wilde hij steeds praten over vroegah, toen ik nog mini was.
Oud 03-07-2005, 19:18
ZerO
ZerO is offline
Ik word helemaaaaaaaaaaal gek van mijn moeder
het was zo rustig zonder haar 2 weken en nu is ze terug en aaaah alleen maar gezeik
en verder ga ik heel hersenloos foute tv programma's kijken
Oud 03-07-2005, 19:45
Jones
Gisteren live 8 gekeken en naar afstudeerborrel geweest van een buurmeisje. Vandaag brak geweest, met een huisgenoot op en neer naar Hoek van Holland gefietst en daar nog even op het strand gelegen. Boodschappen gedaan en net heel veel afleveringen van laguna beach zitten kijken
Oud 03-07-2005, 19:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sensation.
Oud 03-07-2005, 19:59
Verwijderd
Ik ben meegeweest met mijn ouders naar mijn oma, gezellig op de camping.

Nu ben ik volgevreten en moe, maar het was wel oké.
Oud 03-07-2005, 20:06
Gadje
Gadje is offline
ik heb net gewerkt en het was kei druk.
Oud 03-07-2005, 20:10
Kevintjuuuh
Kevintjuuuh is offline
Mjaa, niet zo heel veel gedaan, beetje rondgehangen thuis, beetje met me broertje gespeeld die elke zondag bij ons thuis langskomt, beetje gecomputerd en Football Manager gespeeld.
Oud 03-07-2005, 21:53
Broeder
Broeder is offline
vanochtend ging ik op de bank zitten en in de loop der avond verplaatste ik me naar het bureau. ik ben benieuwd wat mijn volgende gewaagde activiteit wordt
Oud 03-07-2005, 21:59
Metal
Metal is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-07-2005 @ 16:06 :
je hebt het aardig hevig te pakken met die amerikaanse dames he?
ja echt wel, potverdrie.
Oud 03-07-2005, 22:04
vixen
vixen is offline
Ik stond vroeg op, en brak nog ook, want om half 5 belde een vriend van me mij wakker om te vragen of het niet net klonk alsof ie door een bos liep.
Toen ik in Utrecht was ging ik wat eten en mn vriend vervelen en wat schooldingen doen. Toen werken, en dat was KUT. Ik wil nieuw werk want ik sla serieus die kok zn kop in. Nu ben ik weer thuis en moet ik douchen want ik stink. Maar ik wil niet.
Oud 03-07-2005, 22:50
Roos
Roos is offline
Citaat:
Kreator schreef op 03-07-2005 @ 16:01 :

Ik had ze nog nooit live gezien alleen de cd'tjes grijs gedraaid, en ik schrok wel een beetje ja

Ik heb vandaag op het terras gezeten met twee vrienden en mijn vader, rare combinatie maar wel gezellig
Oud 03-07-2005, 22:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Metropolis geweest, op de scooter gebracht, dus ik had helmet hair.
De hele dag in m'n eentje rondgesjokt, Rilo Kiley, The Cribs en The Ponys gezien. Toen kwam m'n zus me lastigvallen en zeiken (Ik ben hier te oud voor. Wat een vage types. Ik vind die muziek echt stom. )
En toen kwam ik eindelijk wat vriendinnen van me tegen, en daar heb ik toen mee rondgehangen, en gegiebelt en gepraat over mijn dude, en toen gingen we naar de REP tent en toen zagen we mannen (en vrouwen) piesen in de bosjes en 1 gozer had een hele grote piemel, maar wrs alleen omdat ie er aan trok.
Toen nog wat rondgeslenterd, dude gebeld, gecomplimenteerd op m'n engels, op de metro gestapt, gratis Swirl gehaald (yummm) en toen naar huis waar een cheeseburger op me lag te wachten die ik eigenlijk heel goor vond.
Oud 03-07-2005, 22:53
Verwijderd
vrijdag, zaterdag, zondag gewerkt, 100 euro verdiend, en nu ben ik kapot moe en kijk ik een of ander debiel programma over tips in je liefdesleven
Oud 03-07-2005, 22:54
Verwijderd
ik ben vandaag naar metropolis geweest en daar heb ik een hoop leuke muziek geluisterd en een kopstoot gekregen van een amnesjan achtige metaalbeer de niet oplette waar hij met zn haar heenzwiepte en ik heb enkele woorden met snuitermans gewisseld
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten