Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar vertel dan waar. wanneer, hoe het voelde etc. etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet nu eten, maar straks wil ik hier best wel even over meepraten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Sorry dat ik hier post, maar ik kan mezelf nu even niet in de hand houden als het om dit soort grapjes gaat...
||
Citaat:
tuurlijk heeft iedereen wel eens het gevoel dat iemand naar je zit te kijken, of dat je iemand hoort, maar om dat dan meteen toe te schrijven aan het bovennatuurlijke... btw Lady of the Dark, mocht je dit serieus menen dat spijt het me dat ik die opmerking heb geplaatst. maar over het algemeen als ik dit soort dingen hoor dan denk ik toch echt ff dat ik in de zeik word genomen. ik heb zelf eigenlijk nog wel een vraagje, heeft iemand hier wel een een seance oid gedaan? ik niet namelijk want ik vind dat je niet moet zitten kutten met dat soort dingen, maar hebben jullie daar wel ervaringen mee? zo ja wat gebeurde er dan?
Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 20:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
we vonden het best wel freaky, vooral omdat we allebei dachten dat we het niet echt hadden gezien, maja het was niet echt te ontkennen toen we het allebei hadden gezien. Citaat:
![]() en we zijn niet zo technisch + het ging allemaal zo snel dat we het echt niet vast hadden kunnen leggen.
Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 20:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() had k nog nie gezien ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
echt een gevalletje van..duh.. vermoedelijk hebben degenen die dit suggereerden het alleen maar gepost om te kijken 'hoe dom mensen kunnen zijn'. en ik moet zeggen...jullie zijn er aardig ingetrapt. maar goed het blijft flauw natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
heb daar 3x een geest gezien, nie zo vaak, maar ik werd wel elke nacht wakker met nachtmerries. Mn moeder heeft daar ook wel vreemde dingen gezien... Net als bij een monument in schalkhaar (Deventer), daar zien behoorlijk wat mensen vreemde dingen, koeien blijven nooit lang leven als ze in de buurt van dat monument staan, er worden geluiden gehoord, en toen ik er was kleurde de lucht opeens rood ![]()
||
Citaat:
Ik bedoel... ik heb het zelf gepost en gezien. Of bedoel je de reacties op mijn post van anderen. Ik vind je reply nogal arrogant, dus leg maar uit.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De universele waarheid Verwijderd | 30 | 14-08-2006 10:39 | |
oorzaak voor wie je bent/wat je doet??? Hernuel Fan | 51 | 03-09-2005 20:50 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 |