Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wel een riskante manier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
door een hype dat frames slecht zijn. zelf heb ik er nog geen problemen mee gehad de major browser ondersteunen het (IE#+ en NN3+) dus wat boeit die lynx kijk naar je doelgroep en schat in wat zij zullen gebruiken en dit is gewoon een homepage dus frames zijn gewoon makkelijk
|
![]() |
Hehe....
Niet zo snel! Eerst ffn uitleggen hoe je tabellen maakt..... Hehe.... Maare.... Ik heb niet echt ervaring op photoshop gebied. Enne.... niet lachen... Ik wil een site over html, cgi, en php scripts gaan maken hehe.... Leer ik er zelf ook wat van.... Maar scripts kun je ook aanpassen en jatten ![]() dat snapik dan weer wel.... Web-select gaat t heten...... Dus ik wil graag een wat lichte blauwe achtergrond met een mooi design niels |
![]() |
|
In de boekwinkerl liggen prachtige kleine boekjes over HTML... kosten minder dan 10 euro en staat alles leuk in uitgelegd...
Voor photoshop zijn ook boeken... hoewel die wat meer kosten en imo de belangerijke dingen te weinig toelichten... maar natuurlijk ideaal voor de leek...
|
omg check die nep hotmail site in zijn sig!! LOL
http://www.iceplanet.nl.nu hotmail gebruiker, U hotmail account dient ge-reactiveerd geworden. U kunt dat doen door hier in te loggen. Doet u dit niet, dan word u account verwijderd. Onze excusses voor het ongemak. De hotmail staf ^^ ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 12:10. |
![]() |
|
ik gebruik meestal paintshop pro ipv photoshop, omdat ik daarmee begonnen ben en er ervaring mee heb dus en dus nie wil overstappen (heb photosoep wel voor specifieke dingetjes).
in PSP zit dus onder bestand->exporteren de functie image slicer. dan hakt ie je plaatje in stukjes zodat ie sneller laad. je kunt zelf srollover effects en toelichtingen (van die gele vakjes met tekst, als je je muis erboven houd) teovoegen en nog veel meer, maar dat weet ik allemaal nie zo precies, want ik heb het ook pas deze week ontdekt. ik heb dat gebruikt om de index print van de vakantie foto's te knippen, zodat ik geen thumbs hoefde te maken van de foto's zelf. je kunt nu gewoon klikken op een plaatje op de index print en dan krijg je de foto zelf te zien.
||
![]() |
Citaat:
paintshop gradient bijv of een klein gebiedje transparant maken in adobe juist weer de hele 8ergrond transparant maken en er een bevel van maken kan zijn dat ik niet goed kijk maar ik ben er nog niet uit welke aan te schaffen
||
Citaat:
- nieuwe laag aanmaken net boven de background layer - nieuwe laag transparant maken (Ctrl+A, Del, Ctrl+D) - backgroundlayer verwijderen en een bevel van maken? bedoel je van de hele afbeelding? - selecteer de laag - klik op dat f teken linksonderin je layers venstertje - Bevel and Emboss... photoshop aanschaffen dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ja ik zat op de search omdat ik wa zocht en toen kwa ik dit tegen>> sorry |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Handige links Vlooienband | 86 | 24-09-2010 14:56 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Laptop] DTP Sentingua | 31 | 03-03-2005 17:51 | |
Lifestyle |
Welke programma's installeer jij Verwijderd | 69 | 20-09-2004 16:07 | |
ARTistiek |
* * * [Contest - zomer 2004] * * * LaMazulu | 260 | 06-09-2004 20:22 | |
Software & Hardware |
[Software] Cursus Flash en/of Photoshop Fixion | 8 | 07-06-2004 08:52 |