Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
niet waar er stond
This Christmas .............. The Jouney continious ................ In The Who Towers en dan vind aragorn dat ding van merijn of pepijn dan zie je aragorn.legolas en gimli rennen dan zie je de Uruk-hai renne dan legolas aragorn en gimli dan liggen merijn en pepijn te hijgen dan zie je Frodo en sam heel even dan nemen aragorn gilmi en legolas hun wapens en komen ze gandalf weer tegen Helms Deep ...... nog iets gezwets en weer Helms Deep |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() De complete 2e helft gaat over Frodo & Sam ! ...en Gollem ja....
|
ze hebben wel wat dingen verschoven, want met the return of the king gaan ze niet dat stuk behandelen dat de gouw is overgenomen door saruman etc......het hele shelob verhaal word waarschijnlijk dus in de 3de film pas behandeld (anders is dat ook zo gebeurd hè)
voor de veldslag bij helmsdeep hebben ze wel flink wat tijd uitgetrokken in TTT
||
Citaat:
![]() Als ze maar niet de gore moed hebben om Saruman anders (of eerder) dood te laten gaan dan in het boek is beschreven!! naja, als ze daarentegen Gollum veel in beeld brengen, maakt het alweer heel wat goed ![]()
|
saruman gaat anders dood.....of gewoon niet, jackson heeft zelf gezegd dat ze de verpaupering van de Gouw niet gefilmd hebben
opzich jammer, maar ik vind dat jackson tot nu toe het beste heeft weten te maken, een boek kan je gewoon niet letterlijk verfilmen
||
Citaat:
![]() Ik vond het juist zo mooi hoe het in het boek ging, vooral als je Saruman daar dan hebt in the Shire.... Als 'ie maar niet al in TTT dood gaat..... Ik blijf iig hopen dat Gollum veel voor zal komen in TTT ![]() En alle merchandise-dingen die met Gollum te maken hebben, wil ik ook hebben ![]() *heeft iig wel al The One Ring gekocht* Ik vind het nou wel zwaar jammer als ze van het boek af gaan wijken ![]() Vooral met de zaak Saruman (klinkt net als Peter R de Vries ![]() Ik wil Saruman's einde zoals in het boek hebben!!! ![]()
|
jah, ik heb liever dat ie dan gewoon niet dood gaat, dat hij gewoon weggejaagd word van Orthanc en dan nooit meer iets van em horen
gollum komt wel flink voor in de TTT, de verhaallijn van frodo en sam is grotendeels onveranderd
||
Citaat:
![]() Ik heb nu wel alle delen gelezen (naja, The Return of the King heb ik enkel de leukste delen eruit gepikt, maarja ![]() Ik heb nu ook wel al tig keer op de bonus-dvd dingetjes bekeken van TTT, maar nog steeds heb ik, geen goed beeld van Gollum ![]() Hij ziet er iig van de achterkant errug goed uit ![]()
|
het hele Tom bombadil gedeelte is niet opgenomen, want het is als je er logisch over nadenkt, helemaal niet belangrijk voor het verhaal.
behalve het stukje bij de grafheuvels, waar de hobbits hun zwaarden vinden...maar in de film krijgen ze die van Aragorn. wel jammer dat het oude woud er ook niet in zat, maar goed, ik neem aan dat ze Fangorn ook spooky kunnen verfilmen de extra scenes zijn bvb de scene dat het reisgenootschap kado`s krijgt van galadriel (uitgebreide scene dan), en volgens mij ook dat de hobbits en aragorn door een moeras heen lopen (vlak voor de weertop....is volgens mij in het boek ook als ik me goed herinner) en meer van dat soort dingen.
||
Citaat:
Anway, bedankt voor de info over de extra stukjes, ik ga hem waarschijnlijk dan binnenkort ook maar kopen...
|
jeuj, nog een harry potter, mn zusje heeft die video band al grijsgedraaid
![]() nee, ik kijk meer uit naar de nieuwe xmen, matrix reloaded, en nog wat leuk spul ![]() en TTT ![]()
|
Saruman gaat niet dood zoals in 't boek. Als hier mensjes zijn die op de hoogte blijven hebben ze waarschijnlijk al wel een plaatje gezien met een tovenaar in het wit gespiest aan een rad. Als het goed is is dit Saruman.
Nadeel aan TTT: Arwen komt er in voor. Tha Bich.... Ze heeft FotR al genoeg veropest en nou TTT ook nog es.... PJ: Me not likie this ![]() Voor meer feitjes en zo moet je maar ff kijken op www.thefellowship.nl
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alleen de trailer tot nu toe gezien. En wat bedoelen jullie met FotR? |
![]() |
||
Citaat:
Bijna hetzelfde als de preview in de bios, maar iets anders. Je ziet Fangorn heel ff. Het is echt een levende boom, yes! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die nieuwe preview is bovendien anders dan die trailer, dus IMHO zeker het downloaden waard. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Saw III Crimson | 140 | 23-01-2007 21:46 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de beste Trilogie? RayMania | 75 | 06-04-2004 20:17 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Films, TV & Radio |
Jouw film-keuring. Phileine | 59 | 21-10-2003 14:55 | |
Seksualiteit |
Vrouwen: Welke vrouwen vinden jullie nou mooi? Menahem | 143 | 13-05-2003 20:37 | |
ARTistiek |
Fantasy boeken? TearSong | 44 | 19-06-2001 23:57 |