Hallo
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik door 2 5-en niet door kan met mijn studie Creatieve Therapie Beeldend (1e jaar). Erg vervelend allemaal, ook omdat ik nu heel snel iets anders moet vinden i.v.m. regeling met ib-groep en inschrijving voor volgend jaar. Ik had het plan met Creatieve Therapie mijn P te halen om volgend jaar Cultuur en Media te gaan studeren. Maar dat plan gaat dus helaas niet door. Ik zal dus een nieuwe opleiding moeten vinden om vanuit daar door te stromen naar C&M.
Ik zit te denken aan Media en Entertainment management, omdat dit mijns inziens het dichtst in de buurt komt van C&M.
Maar nu vraag ik me af of iemand misschien ervaring heeft met 1 van deze (of allebei) de opleidingen en hoe deze op elkaar aansluiten.
En het management-gedeelte bij de HBO opleiding, dat spreekt me eigenlijk niet zo aan :\ dus hoe veel bepaald dit de studie? Ik het echt managment-gericht? En zo ja, weet er dan iemand een mogelijke andere opleiding die in de buurt komt maar minder management-gericht is?
Mja, dankjewel.