Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2005, 12:32
Verwijderd
Hallo

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik door 2 5-en niet door kan met mijn studie Creatieve Therapie Beeldend (1e jaar). Erg vervelend allemaal, ook omdat ik nu heel snel iets anders moet vinden i.v.m. regeling met ib-groep en inschrijving voor volgend jaar. Ik had het plan met Creatieve Therapie mijn P te halen om volgend jaar Cultuur en Media te gaan studeren. Maar dat plan gaat dus helaas niet door. Ik zal dus een nieuwe opleiding moeten vinden om vanuit daar door te stromen naar C&M.
Ik zit te denken aan Media en Entertainment management, omdat dit mijns inziens het dichtst in de buurt komt van C&M.
Maar nu vraag ik me af of iemand misschien ervaring heeft met 1 van deze (of allebei) de opleidingen en hoe deze op elkaar aansluiten.
En het management-gedeelte bij de HBO opleiding, dat spreekt me eigenlijk niet zo aan :\ dus hoe veel bepaald dit de studie? Ik het echt managment-gericht? En zo ja, weet er dan iemand een mogelijke andere opleiding die in de buurt komt maar minder management-gericht is?

Mja, dankjewel.

Laatst gewijzigd op 04-07-2005 om 12:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2005, 12:37
Verwijderd
Weet je zeker dat je WO aankan, als je 2 5'en op HBO hebt?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 04-07-2005 @ 13:37 :
Weet je zeker dat je WO aankan, als je 2 5'en op HBO hebt?
Ik weet niet of je helemaal serieus bent?
Maar die 2 5-en waren veel beter te doen, maar die kans ik verkeken.
Natuurlijk is het een punt. Ik heb geen idee, ik denk van wel; wie niet waagt, wie niet wint?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 13:29
Verwijderd
Media en Cultuur schijnt een ongelooflijke berg zweefkezen bij elkaar te zijn en de kans op een betaalde baan is vrijwel nihil, dus met het management-gehalte valt het wel mee hoor. Ik zou me geen zorgen maken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2005 @ 14:29 :
Media en Cultuur schijnt een ongelooflijke berg zweefkezen bij elkaar te zijn en de kans op een betaalde baan is vrijwel nihil, dus met het management-gehalte valt het wel mee hoor. Ik zou me geen zorgen maken.
Omdat er bij M&C geen kans is op een betaalde baan, valt het management-gehalte bij M&E-management wel mee? :\
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Sophie schreef op 04-07-2005 @ 13:49 :
Ik weet niet of je helemaal serieus bent?
Maar die 2 5-en waren veel beter te doen, maar die kans ik verkeken.
Natuurlijk is het een punt. Ik heb geen idee, ik denk van wel; wie niet waagt, wie niet wint?
Hmm, nou, ik was wel serieus. Maar omdat WO toch een flink stapje hoger is vroeg ik het me even af.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 14:44
OceanEye
OceanEye is offline
Dat vraag ik me dus ook af. Ik zit te twijfelen tussen MEM of eerst VWO doen om daarna CM te gaan doen. Maar ik weet het niet. Irritaaaant.
Oud 04-07-2005, 15:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sophie schreef op 04-07-2005 @ 14:38 :
Omdat er bij M&C geen kans is op een betaalde baan, valt het management-gehalte bij M&E-management wel mee? :\
Met veel management in je opleiding is altijd wel werk te vinden... Vandaar. Je vindt overal managers.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 19:13
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-07-2005 @ 14:29 :
Ik denk dat het met het zweefkezengehalte wel meevalt hoor Je treft er eerder hordes filmnerds aan. Management krijg je niks van bij Media en Cultuur, eerder wat filosofie, psychologie en sociologie, toegepast op film, tv of nieuwe media. Bij media en entertainment management zal management wel een flink deel uitmaken van de studie ja (zie naam)
Oud 04-07-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 04-07-2005 @ 16:57 :
Met veel management in je opleiding is altijd wel werk te vinden... Vandaar. Je vindt overal managers.
De vraag was niet of er werk in te vinden was, maar of management de studie bepaalde. Maargoed, ik heb mijn antwoord intussen kunnen vinden op andere websites en het is niets voor mij.
Ik heb me bovendien vandaag ingeschreven voor een andere opleiding dus deze topic kan dicht.
Dankjewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten