Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 13:24
Drez
Drez is offline
Citaat:
Dís schreef op 29-06-2005 @ 13:34 :
rode henna
das echt helrood en blyft hetzelfde kleur voor ong 2 jaar.
probéér maar eens een ander kleur over te zetten
hehe ja nou 2 jaar hoeft nou ook weer niet
Oud 30-06-2005, 16:21
Dís
Dís is offline
Citaat:
dReZ schreef op 30-06-2005 @ 14:24 :
hehe ja nou 2 jaar hoeft nou ook weer niet
ik had dat en toen ik het wou laten uitgroeien was de helft van mn haar(onderkant)rood en de bovenkant bruin.twas een zicht
Oud 30-06-2005, 16:31
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
koekjes schreef op 29-06-2005 @ 20:26 :
en dat laatste is dus t probleem :x
je kunt er wel een donkerdere kleur overheen verven. en je hebt toch zwart haar van jezelf
Oud 30-06-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
schimmel schreef op 30-06-2005 @ 17:31 :
je kunt er wel een donkerdere kleur overheen verven. en je hebt toch zwart haar van jezelf
ohh
Oud 30-06-2005, 18:11
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
koekjes schreef op 30-06-2005 @ 18:51 :
ohh
donkerdere kleur henna bedoeln ik he.
en die krijg je er dan nooit meer uit.
of je moet er weer wat donkerders overheen verven maar iets donkerders dan zwart is er natuurlijk niet.
Oud 30-06-2005, 20:53
Haligh
Haligh is offline
ik ga het denk ik ook weer verven.
Oud 01-07-2005, 15:14
Back Door Man
Back Door Man is offline
je eigen kleur is vetter
Oud 01-07-2005, 15:15
Haligh
Haligh is offline
niet zo vet als dat van jan willem.
Oud 01-07-2005, 15:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
lang niet
Oud 01-07-2005, 16:13
leucomelas
leucomelas is offline
nieuw haar en erg opgemaakte oogjes kheb dr nu erg veel wax en andere prut ingesmeerd, dus het hangt... "goede"foto volgt nog
kzal de staart die eraf is gegaan ook nog een keer fotograferen.

het kan ook heel "net"
Oud 01-07-2005, 16:14
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
oeh echt leuk!
Oud 01-07-2005, 16:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-07-2005 @ 17:14 :
oeh echt leuk!
ja vind ik ook!

en bedankt voor adviezen, ik ga over 2 weekjes naar de kapper en ik post wel wat het geworden is
Oud 01-07-2005, 16:17
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-07-2005 @ 17:14 :
oeh echt leuk!
maart moet dus wel wild en alle kanten opstaan, das tenminste wel de bedoeling
Oud 01-07-2005, 16:28
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik vind t zoals op de 1e en 2e foto leuk
maar post dan ook een keer een foto als t wild is
Oud 01-07-2005, 16:34
Dith
Dith is offline
Mijn god wat ben je veranderd de afgelopen paar maanden, maar wel ontzettend leuk!
Oud 01-07-2005, 16:43
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
poetic_tragedy schreef op 01-07-2005 @ 17:28 :
ik vind t zoals op de 1e en 2e foto leuk
maar post dan ook een keer een foto als t wild is
ja de derde foto is ook meer alsk een keer naar me opa & oma moet ofsow
@Dith: ik verandert? zie het zelf niet echt, maar misschien ligt dat aan die lading oogschaduw?
Oud 02-07-2005, 23:03
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 01-07-2005 @ 17:13 :
nieuw haar en erg opgemaakte oogjes kheb dr nu erg veel wax en andere prut ingesmeerd, dus het hangt... "goede"foto volgt nog
kzal de staart die eraf is gegaan ook nog een keer fotograferen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
het kan ook heel "net"
errug mooi
Oud 02-07-2005, 23:27
Conciërge
Conciërge is offline
Tja, hoewel ik sinds kort lid ben van jullie geweldige site, ga ik toch maar een klein beetje reclame maken voor de site waar ikzelf nogal vaak kom.

Ik laat eerst even zien hoe mijn haar er uit ziet

Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 13:02.
Oud 04-07-2005, 00:33
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Conciërge schreef op 03-07-2005 @ 00:27 :
Tja, hoewel ik sinds kort lid ben van jullie geweldige site, ga ik toch maar een klein beetje reclame maken voor de site waar ikzelf nogal vaak kom.

Ik laat eerst even zien hoe mijn haar er uit ziet

[afbeelding]
Hier moest ik even overna denken, maar toen zag ik je nick en de foto samen Welkom
Oud 04-07-2005, 12:53
leucomelas
leucomelas is offline
mn vlecht:

iets wilder, maar nog net niet helemaal:

als iemand weet waarmee ik het goed omhoog krijg en het ook een beetje blijft zitten?
Oud 04-07-2005, 13:43
merels
merels is offline
Je bent iig mooier zonder al die make-up. Ik zou er iets minder troep insmeren want het ziet er nogal vet uit en vies glimmerig.

oke ik wil dus al heel lang blond haar maar ik durf het niet echt. ik ben bang dat ik mijn haar verpest en dat er uitgroei is binnen een maandje en dat het ordinair is.
mijn eigen haarkleur is lichtbruin:

denken jullie dat het staat?
en moet je perse je haar ontkleuren of kan je gewoon blonderen? en moet je na het ontkleuren een normale blonverf gebruiken met bv highlichts voor een zo natuurlijk mogelijk effect?
hermione, voelt je haar nu veel stugger aan?
Oud 04-07-2005, 13:45
Haligh
Haligh is offline
niet blonderen!
Oud 04-07-2005, 14:09
Verwijderd
Wel doen, het zal je echt cool staan
Mijn haar voelde de eerste twee dagen als stro, maar nu niet meer, ik voel amper verschil met daarvoor. Zo te zien (als dat je natuurlijke kleur is) is het ongeveer zo donker als mijn haar was, dus ik zou die L'oréal ontkleurder nemen, want ik heb het er zelfs niet echt heel licht mee gekregen, maar gewoon blond/strawberry blonde. Volgens mij is ontkleuren niet veel slechter dan blonderen, alleen iets effectiever. Ik heb daarna niets anders gebruikt. En je moet maar denken; uitgroei kun je bijwerken, en als het lelijk wordt kun je het weer donkerder verven of naar de kapper gaan in het ergste geval.
Oud 04-07-2005, 14:09
merels
merels is offline
daar heb ik wat aan

dat was @ haligh
Oud 04-07-2005, 14:11
Verwijderd
ik schrok al
Oud 04-07-2005, 14:14
merels
merels is offline
Citaat:
Hermione schreef op 04-07-2005 @ 15:09 :
Wel doen, het zal je echt cool staan
Mijn haar voelde de eerste twee dagen als stro, maar nu niet meer, ik voel amper verschil met daarvoor. Zo te zien (als dat je natuurlijke kleur is) is het ongeveer zo donker als mijn haar was, dus ik zou die L'oréal ontkleurder nemen, want ik heb het er zelfs niet echt heel licht mee gekregen, maar gewoon blond/strawberry blonde. Volgens mij is ontkleuren niet veel slechter dan blonderen, alleen iets effectiever. Ik heb daarna niets anders gebruikt. En je moet maar denken; uitgroei kun je bijwerken, en als het lelijk wordt kun je het weer donkerder verven of naar de kapper gaan in het ergste geval.
ja gelukkig kan ik bijkleuren, maar kan je ook twee keer achter elkaar ontkleuren? want ik ben morgen weg en om dan anderhalve week met mislukt haar rond te lopen is ook zoiets.
mijn haar is iets lichter dan op de foto, dat wel.
maar thanks voor de tips.
Oud 04-07-2005, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 04-07-2005 @ 14:45 :
niet blonderen!
k vind je dit heel moooi staan
Oud 04-07-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 04-07-2005 @ 15:14 :
ja gelukkig kan ik bijkleuren, maar kan je ook twee keer achter elkaar ontkleuren? want ik ben morgen weg en om dan anderhalve week met mislukt haar rond te lopen is ook zoiets.
mijn haar is iets lichter dan op de foto, dat wel.
maar thanks voor de tips.
Nee, je moet 2 of 3 weken wachten tussen twee ontkleuringen..maar mijn haar is dan donkderder dan dat van jou en dat is toch niet echt mislukt vind ik, en vrij blond. ik wil het misschien nog blonder, dat doe ik dan over een week ofzo..
Oud 04-07-2005, 16:17
merels
merels is offline
ik ben net naar de kapper geweest om mijn pony bij te laten knippen en ik had het spul al gekocht maar ze raadde het ernstig af dus heb ik het terug gebracht, ja ik weet dat ik zwak ben. Ze zei dat het best wel nog eens groen uit kon vallen en dat ik het beter kon doen dmv highlights door mijn hele haar maar dat is zo zz. en te duur vooral tijdens vakantieperiode. maar ik vind kappers altijd een beetje dom dus was ik nog meer geirriteerd maarja he, zij heeft hier gewoon meer verstand van.
ik ga morgen weg dus misschien na mijn vakantie oid
Oud 04-07-2005, 16:19
Verwijderd
kappers raden het volgens mij alleen maar af omdat het bij hun 100 euro kost tegen mij zeiden ook veel mensen dat het zou mislukken maar ik ben er blij mee
Oud 04-07-2005, 16:24
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
merels schreef op 04-07-2005 @ 14:43 :

[afbeelding]

Oh, ik vind je kapsel heel erg leuk, maar heb jij van jezelf best dik haar, of komt dat door de manier waarop het geknipt is?
Oud 04-07-2005, 16:52
merels
merels is offline
Citaat:
Bloem schreef op 04-07-2005 @ 17:24 :
Oh, ik vind je kapsel heel erg leuk, maar heb jij van jezelf best dik haar, of komt dat door de manier waarop het geknipt is?
ik heb zelf dik haar, ze heeft het geloof ik zelfs van voren en de zijkanten uitgedund, de rest niet. Anders gaat het zo krullen en dat wil ik meestal niet.
Oud 04-07-2005, 17:45
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
merels schreef op 04-07-2005 @ 17:52 :
ik heb zelf dik haar, ze heeft het geloof ik zelfs van voren en de zijkanten uitgedund, de rest niet. Anders gaat het zo krullen en dat wil ik meestal niet.
Oh jammer, ik zou het ook wel zo willen nl., maar mijn haar is heel dun van zichzelf, dus ik weet niet of er dan uberhaupt nog wel iets overblijft
Oud 04-07-2005, 19:01
100%hallal
100%hallal is offline
Iemand nog leuke, half lange kapsels (zonder mat !!) in de aanbieding? Ik ga morgen naar de kapper.
Oud 07-07-2005, 18:20
Zylverstar
Zylverstar is offline
nog een keer, wat kost een permanentje ongeveer? wanneer je redelijk lang haar hebt? (grove krul)
Oud 07-07-2005, 18:51
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 04-07-2005 @ 20:01 :
Iemand nog leuke, half lange kapsels (zonder mat !!) in de aanbieding? Ik ga morgen naar de kapper.
Hoe heb je het nu gedaan? Ik moet ook ideeën hebben namelijk.

Voor halflang, dun haar.
Oud 07-07-2005, 23:10
Metal
Metal is offline
Citaat:
*oma* schreef op 04-07-2005 @ 01:33 :
Hier moest ik even overna denken, maar toen zag ik je nick en de foto samen Welkom
haha hoe vreemd het ook klinkt DEZE GAST IS ECHT.

geen undercover omg.
Oud 08-07-2005, 18:27
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
merels schreef op 04-07-2005 @ 15:09 :
daar heb ik wat aan

dat was @ haligh
graag gedaan
Oud 09-07-2005, 12:27
kuik
kuik is offline
Citaat:
merels schreef op 04-07-2005 @ 17:17 :
ik ben net naar de kapper geweest om mijn pony bij te laten knippen en ik had het spul al gekocht maar ze raadde het ernstig af dus heb ik het terug gebracht, ja ik weet dat ik zwak ben. Ze zei dat het best wel nog eens groen uit kon vallen en dat ik het beter kon doen dmv highlights door mijn hele haar maar dat is zo zz. en te duur vooral tijdens vakantieperiode. maar ik vind kappers altijd een beetje dom dus was ik nog meer geirriteerd maarja he, zij heeft hier gewoon meer verstand van.
ik ga morgen weg dus misschien na mijn vakantie oid
ik heb ongeveer ook jouw haarkleur
ik heb mijn haar vorig jaar ook ontkleurd en toen was het geel daarna deed ik het nog een keer en werd ik bijna platina-blond
en met die uitgroei, het is echt een ramp, want ik het begin is het vet donker, dus dan krijg je echt zo'n shakira-effect
bovendien duurt het eeuwen voordat het eruit is en ze krijgen jouw natuurlijke kleur nooit meer precies terug, dus had ik het maar bruin geverfd en toen kreeg ik daar weer uitgroei van en toen nam ik maar highlights erbij (toen het bruin wat lichter werd) en nu is het wel weer redelijk natuurlijk en heb ik bij de punten nog steeds platina-blond
maarrrrr ik vond het platina-blonde haar wel heel leuk, dus het was het allemaal wel 'waard', dus wel doen
Oud 09-07-2005, 13:42
Verwijderd
de uitgroei is natuurlijk wel je natuurlijke kleur dus dan moet je lang wachten en het tot die tijd verven in een kleur die erop lijkt..
en die uitgroei a la shakira vind ik juist leuk
Oud 09-07-2005, 15:09
kuik
kuik is offline
Citaat:
Hermione schreef op 09-07-2005 @ 14:42 :
de uitgroei is natuurlijk wel je natuurlijke kleur dus dan moet je lang wachten en het tot die tijd verven in een kleur die erop lijkt..
en die uitgroei a la shakira vind ik juist leuk
ja dus wel doen
en mijn kapper zei dat je groen tegen kan gaan met ketchup gewoon ketchup in je haar smeren en uitspoelen..
Oud 09-07-2005, 16:16
Maija
Maija is offline
Ik heb maandag een afspraak bij de kapper.. iemand "tips"??
Ik heb halflang haar, en ik wil het laten groeien maar toch weer iets aparts erin..
Oud 09-07-2005, 16:47
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Maija schreef op 09-07-2005 @ 17:16 :
Ik heb maandag een afspraak bij de kapper.. iemand "tips"??
Ik heb halflang haar, en ik wil het laten groeien maar toch weer iets aparts erin..
Ja dat wil ik ook, en de plaatjes van al die modellen zijn wel leuk, maar ik geloof nooit dat dat in werkelijkheid ook zo lukt. Dus het liefst iemand die zelf een leuk kapsel heeft
Oud 09-07-2005, 18:30
Maija
Maija is offline
Citaat:
Bloem schreef op 09-07-2005 @ 17:47 :
Ja dat wil ik ook, en de plaatjes van al die modellen zijn wel leuk, maar ik geloof nooit dat dat in werkelijkheid ook zo lukt. Dus het liefst iemand die zelf een leuk kapsel heeft
idd,
Oud 10-07-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 09-07-2005 @ 16:09 :
ja dus wel doen
en mijn kapper zei dat je groen tegen kan gaan met ketchup gewoon ketchup in je haar smeren en uitspoelen..
idd, of zilvershampoo geloof ik.
Oud 15-07-2005, 17:03
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Annee1 schreef op 25-06-2005 @ 20:49 :
hihi kapper te duur?
mijn haar is vorige week gratis geknipt en gestijld bij een kapper
ze vonden mn haar zooo geweldig (a)

't was voordat'k naar de kapper ging zo:
[afbeelding]

en toen'k terugkwam zo:
[afbeelding]

'k vind't alleen veel te kort zo!!
dr is zeker 20cm vanaf nu!
Uhh , dat was ik toen ik 12 was, en dan was het zelfs al te laat met het eraf te knippen!
Zoiets is prima als je nog erg jong bent, je haar zolang mogelijk willen sparen enzo... maar het is zelfs niet gezond.
Ik weet zeker dat je haar tot op de helft van je rug DOOD is.
Knip het meteen tot daar, zou ik zo zeggen.
Oud 15-07-2005, 17:08
schimmel
schimmel is offline
ik vind dat juist geweldig
Oud 15-07-2005, 17:26
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
schimmel schreef op 15-07-2005 @ 18:08 :
ik vind dat juist geweldig
ik geloof je niet
Oud 15-07-2005, 19:47
schimmel
schimmel is offline
ik meende het wel hoor
Oud 16-07-2005, 21:08
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
* weet iemand mss hoe je je haar tijdelijk een iets ander kleurtje kunt geven? ik heb zelf wat donkerbruin haar, ik dacht dan aan iets kastanje-achtiger. 't is eigenlijk meer om te proberen, en moet er ook redelijk snel weer uit te wassen zijn. is het een probleem om sneluitwaskleur te gebruiken?
* verder heb ik op boven op mn hoofd nogal pluizerig haar, kleine haartjes die bij wind behoorlijk overeind gaan staan. weet iemand daar wat tegen? of een haarlak waar je haar niet van superglad van wordt, of een wax waar je haar niet vuil nat van wordt? is het trouwens aan te raden om haarlak door je haar te kammen, of is dat een fabeltje? is dat niet slecht voor je natuurlijke glans en haar?
* verder wil ik mijn haar langer laten groeien. hoe krijg je de kortere stukjes makkelijker bij gegroeid? hoe vaak kun je het beste je haar bij knippen?
* mijn haar is nogal gespleten aan de onderkant, eraf knippen helpt niet echt. ik heb het idee dat mijn haar toch gewoon verder groeit, meer over de gespleten puntjes heen. hersteld het haar zich dan zelf?
* weet iemand een handige tip om je haar wat meer te ontscheidingen, als je een scheiding aan de zijkant hebt, is het nogal raar dat hij doorloopt tot over je hele hoofd, vind ik. hoe ver is dat ongeveer goed en hoe doen jullie dat?
* is het normaal dat je haar rond je 15/16e meer uitvalt? wat kun je daar (natuurlijk) tegen doen? of is dat heel normaal?

danke .

Laatst gewijzigd op 16-07-2005 om 21:20.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten