Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 15:33
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hallo....ik heb een beetje gele tanden
Ik poets ze elke dag 2 maal sochtend en savonds, ik weet ook dat ze nooit helemaal wit te krijgen zijn maar bestaat er niet iets waardoor ze witter worden. (behalve de tandpasta merk want dat geloof ik niet)

En ik kan nu zo hard poetsen als ik wil maar witter worden ze dan niet hoor hoogstens de tandarts vragen als ik er weer heen ga...
maar iemand middelen?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:46
Verwijderd
volgens mij kan je ze zelf niet 'wit maken' je kan alleen maar zorgen dat ze niet geel worden, alleen de tandarts kan zoiets, dan maakt ie zo op een speciale manier schoon.
kweet het zelf ook niet hoor, maar ik denk wel dat het zo zit.
dat 2x per dag poetse moet je wel volhouden hoor, gele tanden is niet erg tof (als ze erg geel worden *zucht diep*)
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 15:49
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
ja ik blijf ze heus wel poetsen....echt goor anders maar ik denk zelf dat ik niet te lang poets.....
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:44
Hellup
Hellup is offline
heb je niet van nature gele tanden? dat kan ook en die gele tanden zijn sterker dan witte tanden (voordeel) maar die kun je dus niet "witpoetsen" ikzelf heb een tijdje prodent whitener + fluoride gebruikt, dat werkte bij mij perfect.

ps je kan ook rapid white pro kopen (www.tellsell.com)(ofzo) of een laser/tandarts/duuuuur/ behandeling nemen
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 03:06
Os
Os is offline
Bij de tandarts laten lakken.
Oud 10-08-2002, 10:36
Verwijderd
zie hier ook mijn postje
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 10:58
funest
funest is offline
tijd in een citroen bijten moet ook helpen...

gewooon minuut of 3 in bijten...

heb ik me laten vertellen dan
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 20:41
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
Hellup schreef:
heb je niet van nature gele tanden? dat kan ook en die gele tanden zijn sterker dan witte tanden (voordeel) maar die kun je dus niet "witpoetsen" ikzelf heb een tijdje prodent whitener + fluoride gebruikt, dat werkte bij mij perfect.

ps je kan ook rapid white pro kopen (www.tellsell.com)(ofzo) of een laser/tandarts/duuuuur/ behandeling nemen
<<www.telsell.com>>
Oud 12-08-2002, 16:49
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
niet roken/blowen, geen koffie drinken, niet zo veel thee en gezond eten
Oud 12-08-2002, 18:38
Verwijderd
Ik gebruik altijd Aquafresh Natural Whitening Plus en volgens mij helpt die wel ...

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
AM schreef:

dat is dus zooooo slecht voor je tandglazuur!
Oud 12-08-2002, 19:00
Loveyou2002
Loveyou2002 is offline
Bij de tandarts je tanden laten plijsten en met een platte aardbei over je tanden wrijven (worden ze wit en sterker van)
Oud 12-08-2002, 20:02
Verwijderd
Je kan bij de tandarts je tanden laten bleken.. meestal wordt dit wel vergoed door de verzekering. Ik heb het ook laten doen.. helpt echt wel goed hoor!! Je krijgt dan zo'n gebitje waar je een bepaalde vloeistof in moet doen en dat moet je dan een aantal nachten in doen, net zolang totdat je zelf het gewenste resultaat hebt behaald! Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:03
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Citaat:
Hellup schreef:

Mijn tandarts wist te vertellen dat prodent eigenlijk erg slechte tandpasta is...ik gebruik dus nu ook andere...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 02:08
p-chez
p-chez is offline
Als je van nature niet 100% witte tanden hebt (zoals ik) worden ze ook niet wit.
Oud 17-08-2002, 16:13
citagirl16
citagirl16 is offline
Ik ken iemand met heeele witte tanden en die gebruikt tandpasta van het merk rembrandt haha tis alleen verkrijgbaar bij de tandarts ortho of bij apotheken en het is ongeever 12.50 (euro) per tube haha dus nie ech goedkoop maarja...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:29
feline
feline is offline
Citaat:
AM schreef:

Klopt, net als dat het je haar bleekt..
Maar het tast wel het glazuur van je tanden aan, en als dat eraf gaat is er juist kans op gelere tanden--> slecht
Whitener tandpasta zorgt dat je tanden de zelfde kleur houden, het kan ze alleen niet witter maken.

Manieren om je tanden witter te maken
-bij de tandarts laten bleken
-lasershit

Maar het is uiteindelijk niet goed voor je tanden. Je kan beter zorgen dat je niet teveel koffie en thee drinkt en niet rookt.

Wist je dat tanden die van zichzelf (dus niet van koffie oid) iets geliger van kleur waren, sterker zijn dan hele witte ?

Regels voor berichten