Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dan komt er altijd wel 1 dat ik bij mezelf denk.....'hey die wil ik wel beter leren kennen'...... En dan kan ik de verleiding niet weerstaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je zo snel verliefd word en zo bang bent dat je zo snel op een andere jongen verliefd word .. zegt dat dan niet iets over de kwaliteit van je liefde naar je vriend toe? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ontopic. Chatten met andere jongens is niets verkeerd aan, zolang je maar niet meer wilt dan gewoon contact. Ben je daar wel bang voor, dan moet je dat niet meer doen, de verleiding weerstaan. Weet je vriend ook dat je vaak met jongens chat als je je vervelt? Als hij dit weet kan je er met hem over praten en kan je uitleggen dat je niet meer wilt, behalve contact met ze, waar naar min mening helemaal niets verkeerd aan is, zolang je maar geen gevoelens krijgt voor ze op welke manier dan ook.
||
Citaat:
![]() En on topic: de TS is duidelijk aandachtsgeil. Daarom chatten mensen, uit verveling en hoe dan ook: aandacht. Dus ze heeft te weinig hobbies, te weinig vrienden en te weinig leven kennelijk. En trouwens nieuwe contacten leggen kan altijd, daar is niets mis mee. Zolang het maar bij praten blijft en niet bij neuken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik snap het niet xDiamondAim | 2 | 09-02-2017 06:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help my ! ik snap het niet ! sanrdatje03 | 2 | 30-08-2009 10:06 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap t niet meer....ik snap het ECHT niet meer... Sjoukie | 31 | 26-02-2004 13:09 | |
Verhalen & Gedichten |
en ik snap het niet... DutchGirl | 6 | 18-12-2002 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik snap het niet Verwijderd | 12 | 11-12-2002 15:54 | |
Psychologie |
ik snap het niet meer.. (sorry voor het gezeur) PiNoW | 12 | 02-06-2002 19:06 |