Advertentie | |
|
23-03-2005, 07:33 | ||
Citaat:
09-05-2005, 20:10 | ||
Citaat:
Bolletje, 1 van mijn katten.. werkelijk waar een geweldig lief dier, maar wel echt een buitenkatje. Wij woonde in een huis met een enorm grote tuin, maar helaas lag dat huis aan een behoorlijk drukke weg.. je raad het al. Meneer heeft het tuinhek open weten te krijgen, en toen was het helaas al heel snel met hem gedaan. Morgan, 1 van mijn paarden.. heb ik moeten verkopen, omdat dat beestje naar mijn idee bij een andere ruiter beter op zijn plaats zou zijn. Ik rij veel wedstrijden, erg leuk maar het houdt ook in dat er achter zowel ruiter áls paard veel druk staat. Je moet presteren maar tegelijkertijd wil niet dat dit ten koste van mijn dieren gaat. Morgan vond zelf het rondcrossen door de bossen nog het allerleukste, gewoon plezierige ritjes maken zonder stress.. van wedstrijden en de trainingen raakte hij altijd in paniek.. hij vond het 'eng', en dat wilde ik hem graag besparen. De mensen aan wie ik hem verkocht kwamen op mij als zeer betrouwbaar en vriendelijk over, helaas heb ik me vergist.. hij werd doorverkocht.. en doorverkocht.. en doorverkocht.. en doorverkocht.. Hun op deze manier in de hoop verkerend dat ik mijn paard terug zou willen kopen tegen een meerprijs (enkel had ik het geld gewoonweg niet meer, wel een inzamelingsactie gedaan.. maar we kwamen niet verder dan 950 euro, en aangezien ik 3000 nodig had..) Uiteindelijk schijnt hij een ongeluk te hebben gehad waardoor hij op transport is gezet naar Italië als slachtdier.. Enkel is dit niet zeker, ik heb hem tot april 2004 kunnen traceren (ik verkocht hem november 2003) en daarna loopt het spoor dood.. Ik vrees maar het ergste, ik had hem met alle liefde een goed tehuis gegund.. helaas loopt het weleens anders. Ik hoop op een wonder, en dat hij alsnog goed terecht is gekomen.. Hoop dat je nu beter begrijpt waarom ik en mijn broers al zoveel dieren hebben gehad, en dat dit zeker niets te maken heeft gehad met de verzorging van deze beestjes. Erna de shetlandpony is overigens 37 geworden, wat écht oud is..
14-05-2005, 21:32 | ||
Citaat:
Haha, gertjan en annechien |
19-06-2005, 14:55 | ||
Citaat:
mijn hondje heet sam |
30-06-2005, 11:30 | ||
Citaat:
06-07-2005, 11:31 | ||
Citaat:
|