| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Promoveren.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wat draait er in jouw sneak? Bij mij The Amityville Horror, en dat lijkt me heel leuk, daarom ga ik er zodadelijk heen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben naar een vriendin geweest en daar hebben we if these walls could talk gezien en dat was fijn en daarna hebben we op de bank gehangen nou en daarna ben ik naar huis gegaan en ik had bart nog aan de telefoon bart ik vind je lief waar ben jeeee ![]() nu ben ik aangeschoten want ik ben een alcoholic en labiel nu dus godverdomme prrrrrrrrrrrrchlaam
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ik heb gewinkeld gisteren en veel te veel gekocht , een boek gekocht, boodschapjes gedaan met een vriendje, mariokart gespeeld (en gewonnen natuurlijk), afrika-foto's en filmpjes laten zien, Un long dimanche de fiancialles gekeken, en naar huis gebracht met de auto dus hoefde ik niet te fietsen en vandaag komt er een vriend die in mexico is geweest foto's laten zien en praten en vanavond heb ik een date.
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben net wakker en aaaaaah ik wil naar buiten anders word ik gek maar het regent ! Druppels druppels druppels
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik ook
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben al nat geworden vandaag en ik had er geen problemen mee |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() ik heb vanavond diploma-uitreiking en ik ben benieuwd naar iedereens outfit gister gewerkt en slecht nieuws gehoord ![]() en een beetje gewinkeld
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Waar werd jij blij van vandaag? #6 Verwijderd | 500 | 25-04-2007 23:12 | |
| Muziek |
3 feb: Shield Recordings Showcase @ Stage, Arnhem Malfunction | 36 | 03-02-2007 14:54 | |
| Liefde & Relatie |
Je laatste kus #3 __ | 500 | 21-08-2006 19:05 | |
| Lifestyle |
Wat voor boeiends heb jij vandaag gedaan? Miles | 500 | 13-12-2004 16:40 | |