Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar iets totaals anders is ook prima ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze is alleen bezet momenteel, da's een klein probleempje ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Trouwen...ik moet er niet aan denken nu
![]() trouwens dat romatische en die huwelijkreis enzo dat kan toch allemaal ook zonder dat trouwen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Leeftijd maakt me niet uit. Kan morgen zijn, ook over 50 jaar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik wil zeker eerst m'n studies afgerond hebben, en al een tijdje sparen en op mezelf wonen! Niet alles overhaast doen! Op het gemakske! Als je toch zeker bent van elkaar, heb je toch tijd genoeg! En daarbij trouwen! Ik ben helemaal niet zeker dat ik wil trouwen!?
![]() Greetz Lieve
|
Op de leeftijd dat ik het helemaal zie zitten met mijn partner...
Ik denk dat veel mensen die graag gauw willen trouwen teveel denken aan 'die ene magische dag' en niet genoeg aan de tijd die daarna komt. Die trouwdag van mij (ons) zal heus wel een feestje worden, maar ik trouw niet om me een dagje prinses te kunnen wanen in een mooie jurk. Ik trouw omdat ik bewust gekozen heb om de rest van m'n leven door te brengen met dit persoon.
|
Verwijderd
|
als ik het gevoel heb dat ik voor de rest van m'n leven bij iemand wil blijven...
Dat heb ik na 4 maanden al eens gehad. Maar het punt is: voelt hij dat ook voor mij? Ik ben ten huwelijk gevraagd, maar na 1,5 maand maakte hij het uit. Tsja, wat heb je er dan aan? ![]() Dus ik zou toch een langere relatie willen hebben, gewoon om te weten dat het liefde is van zijn kant, dat hij van me houdt om wie ik bén en niet omdat hij ff last heeft van z'n hormonen en me gewoon weer dumpt daarna. Toch wel een relatie van 2 jaar denk ik... Leeftijd maakt me niet uit, ik wil niet dat het zoiets wordt van "ach we zijn nou al bijna dertig, en we zijn al zo lang bij elkaar, we moeten maar eens gaan trouwen..." Hij moet me ten huwelijk vragen, de liefde, het verlangen en de passie moet er vanaf vliegen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb helemaal niet de intentie om ooit te gaan trouwen omdat ik het een achterlijk idee vind om een contractje te ondertekenen waarin je elkaar 'belooft' dat je elkaar trouw zult blijven tot de dood jullie scheidt. Dit terwijl minstens 1/4 van de bevolking dit niet waar kan maken, waardoor er voor mij totaal geen waarde meer aan trouwen zit. Leuk, zo'n 'maagdelijk' witte jurk (vaak ook al hypocriet) maar voor mij houd het dan ook op.
|||
Citaat:
Ik heb andere bruiloften (weet je dat woord ook ![]() [/hier laat ik niet-willen trouwen nog buiten beschouwing] Citaat:
Maar ik wil niet trouwen... Noem ut gerust egoïsme, maar mijn leven is van mij en ik ga het niet met iemand delen. Want dat is trouwen, je enige echte vrijheid, die van je eigen beslissingen nemen, opgeven voor iemand anders. (ok, het is MEESTAL een wederzijds verlies - maar wat boeit mij het dat zij hetzelfde verliest als ik?) De grote fout die de meesten hier maken is dat ze denken dat trouwen alleen om 'trouw' gaat. - trouwen is eigenlijk het maken van 2 individuën tot 1 'mini-collectief'... en iemand die scheidt is niet ontrouw, maar individualistisch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Arrest 13 mrt 1987 synclinorium | 6 | 07-11-2005 17:14 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[casus] Fantôme | 3 | 19-04-2005 10:04 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
P.O. wiskunde | 3 | 30-04-2002 20:38 |