![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb echter wel een aardige laag spek op m'n benen zitten dus ik vraag me af of een vetlaagje kweken wel zou helpen, maar ik denk dat ze sowieso al minder zichtbaar worden als je huid iets gebruinder is, gewoon iets meer in de zon gaan ofzo. Niet teveel natuurlijk want daar wordt je huid ook niet vrolijker van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Nee, spataderen zijn :http://www.huidinfo.nl/varices2.jpg .Ik heb dat ook dat je heel erg mijn aders ziet lopen, maar dat is wat anders dan spataderen. Spataderen krijg je ook vaak pas op oudere leeftijd (vooral als je werk doet waarbij je veel moet staan). Ik heb vooral dat je het erg ziet als het koud is. Waardoor dit komt? geen idee
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En een vetlaagje kweken helpt geen zier ![]() Spataderen kunnen er trouwens ook zo uitzien: ![]() edit: dit ben ik dus niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, die foto daaronder is ook duidelijk. Zo ziet het er idd zo ongeveer uit, alleen dan een stuk minder erg (minder rood en minder 'dik').
Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijken me iig geen spataderen...die zijn volgens mij toch wel een beetje rood-/paarsachtig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik eens goed opgelet. En eigenlijk hebben best veel mensen er last van. Bedankt voor de antwoorden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|