Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nee zelf zou ik niet opzoek gaan naar een fuck-buddy ofzo...
Ik zou niet met iemand naar bed kunnen gaan zonder dat ik daar verder gevoelens voor heb.. mjah dat ben ik dan weer. Kan me anderzijds misschien wel voorstellen dat er mensen zijn die wel op zoek zijn naar zoiemand.. En als je beide precies weet waar je staat en er duidelijke afspraken over zijn, en ze plezier hebben.. "why not...?" mjah wel vervelend als een van de 2 toch meer gevoelens begint te ontwikkelen voor de ander, en de ander niet....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenminste, ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn (waaronder ikzelf die het best een keer zou willen proberen) die gewoon 'voor de lol' met een goede vriend(in) naar bed gaan, dat het wel hartstikke leuk en gezellig is met die persoon maar dat je er gewoon geen relatie mee hoeft... ![]() |
![]() |
|
Ik wens je veel suxxes , welke man wilt dit nou niet ? Je mag dan ook wel een beetje goed zijn in bed anders komen ze niet zomaar weer. Ik heb zel iets gehad wat op een sexrelatie leek , was int begin wel lache maar na een tijdje ist ook saai
![]() Je kan neit van zo een persoon houden. Als zij zo makkelijk bij jouw in bed komt dan kan ik je garanderen dat jij niet de enige bent ....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai <3 HORSES #1687 Verwijderd | 500 | 10-08-2012 12:37 | |
Seksualiteit |
lolita-schaamhaar Verwijderd | 87 | 10-04-2003 16:24 | |
Liefde & Relatie |
Seks en liefde. Goed of slecht mengsel? Bright Halo | 30 | 01-04-2003 19:17 | |
Seksualiteit |