Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
By the way... hoort dit niet op films en tv ??
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tmf = te veel trance, geen rock programmas o.i.d.
mtv = wel leuke prog's zoals artist specials als Cribs en diary en ook wel alternative prog's als rockzone box = heb het thuis niet op de kabel. op het werk staat het vaak op, veel dezelfde nummers. dus doe maar mtv als ik er 1 mocht hebben |
![]() |
|
Verwijderd
|
TMF: Ooit een mooi station en nu erg slecht. Heel af en toe zap ik er wel eens voorbij. Meestal zie ik dan toch zo'n vaag dance nummer.
MTV: Kan ik niet ontvangen. Alle programma's zijn dus van TMF naar MTV verhuisd. Ik denk dat ik MTV wel goed had gevonden. The Box: Kan ik ook niet ontvangen. Geef mij maar VH1. |
![]() |
|
nou..... uhm, doe maar the box want die hebben New Found Glory als boxtopper!! En ze hebben on the roxx, geen idiote presentatoren en -trices. Maaaaaaar de vroegere mtv(europe) is wel leuker want die heeft betere programma's zoals cribs, jackass en the making of.
||
Citaat:
|
![]() |
tmf = hedendaags kut
box = heb ik niet mtv = soms leuke programma's, alleen die kerel van rockzone met zn "rawk", die doet net alsof hij er alles vanaf weet..en bovendien vind ik het merendeel van de nummers daar kut ![]() als we nou es allemaal naar rockzone een goeie lijst punkrock nummers mailen, zou t helpen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"JeEjZzZz OpErAtIoN iVy Is LaUwZzZz, TiZ dAn NiEt GoThIc MaArJa, IeDeR z'N eIgEn StYlEzZz H3!" |
![]() |
|
Ik word erg moe van al die "muziekzenders" in Nederland!
Vroeger keek ik altijd naar de Engelse mtv, ineens werd die vervangen door TMF die toen nog blokken uitzonden van 8 uur, die vervolgens de hele dag werden herhaald. TMF werd leuker en toen kwam the Box, wat ik nooit leuk heb gevonden! Toen kwam MTV weer terug! Ik blij, maar helaas niet meer in t Engels. en toen ging MTV weer weg en nam TMF het over! Ik vind t erg jammer dat ze hier op een of andere manier de échte MTV niet meer uitzenden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zijn MUZIEKzenders en wat zenden ze over het algemeen uit; populaire blaat. Logisch zeggen anderen dan omdat ze geld moeten verdienen, dus zenden ze uit wat "in" is. Een muziekzender hoort alles uit te zenden, van klasiek tot rock, en van punk tot jazz (etc. etc. ![]() Er moet gewoon een vierde publike omroep bij; een muziekzender, die doormiddel van het kijk en luistergeld ALLE soorten muziek gaat uitzenden. Zo kom je tenminste nog in aanraking met andere soorten muziek EN je krijgt wat jij wilt te zien. Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 14:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ach boeit mij wat als ik maar mijn muziek op mtv krijg
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarja, mtv is alleen cool als beavis & butt-head uitgezonden wordt |
![]() |
|
![]() |
ehm the box over het algemeen, en dan bedoel ik ontheroxx, en das al een ontzettend stom programma met een overdosis slipknot en soulfly en linkin park en drowning pool. en maar heeeel af en toe tool (jeej
![]() en kinktv op tmf is kool ![]()
|
Verwijderd
|
door die nieuwe programmeringzooi ben ik van me zapverslaving af en ik geloof dat ik dat niets een positief vind..
mtv was vroeger zo geweldig, zo vaag, zo leuk.. nu is het een en al kots op somige leuke dingetjes na.. tmf zendt per dag als je geluk hebt 1 fatsoenlijke video uit en de box heeft af en toe wel leuke muzakjes, maar ook veel rap, wat niet mijn kopje thee is.. conclusie: tis behoorlijk verneukt ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-08-2002 om 20:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
The Box vinnik beter, ze draaien meer alt muziek, ze hebben On the roxx (leuk progrie) en je kan zelf clippies aanvragen, die vrij snel worden gedraaid....
TMF is nu nog veel erger geworden dan t was, alleen maar steeds dezelfde kut clips, teveel r&b en gezeik.... ![]() MTV heeft soms leuke dingies, maar vooral onboeiende clips enz....sommige programma's zijn wel erg leuk zoals the osbournes en jackass... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore Nickje | 457 | 10-06-2005 09:06 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Vragen over muziek, dus als je tijd hebt... Bassist_of_JC | 18 | 26-02-2005 13:23 | |
Films, TV & Radio |
[ENQUETE] mtv Verwijderd | 17 | 04-10-2004 19:55 | |
Lifestyle |
bloot op TMF Tulpje6 | 106 | 01-12-2003 14:44 | |
Muziek |
tmf/mtv/the box? Stephanus | 60 | 06-05-2003 20:10 | |
Films, TV & Radio |
Ik baal van die nieuwe tmf! Verwijderd | 42 | 22-05-2002 20:07 |