Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf zit ik ook te tobben om van INF over te stappen naar IO aan de TUd, maar 'k weet het nog niet... 'k zal me eens goed laten informeren een dezer dagen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het voordeel van de studie hier in Delft is dat het een studie is die al lang bestaat; ze hebben veel ervaring. Overigens is die zonneauto inderdaad met behulp van wat IO-ers gemaakt, maar dat is toch voornamelijk een project van Lucht- en Ruimtevaart. Eindhoven staat als universiteit beter aangeschreven, heeft meer personeel per student en schijnt vooruitstrevender te zijn. Qua stad; Delft ligt makkelijk aan het nachtnet van de NS, vlak bij R'dam en Den Haag, maar is zelf nogal klein en suf. Als je niet lid bent van een vereniging is er bar weinig te doen. De verenigingen zijn wel erg actief en groot, hebben mooie monumentale panden, veel onderverenigingen etc. Eindhoven is een grote stad, heeft veel cafe's, is gezellig, heeft een hele goede uni, maar is minder een studentenstad. Je kan er heel goed stappen, maar studenten zijn niet zo aanwezig, de verenigingen zijn klein, suf en zitten in een vierkant betonnen bouwval. Bekende ontwerpers uit Nederland komen overigens vooral van de Design Academy. Daar leer je meer ontwerpen als produceerbare kunstvorm. Wat ik weet van Twente is dat de studie daar nogal nieuw is, het tot voor kort een afstudeerrichting van WtB was en dat het door de mensen van ontwerpbureau's die ik ken niet al te serieus genomen wordt. Twente is trouwens wel een goede uni. Op Europees niveau staat volgens de officiele rapporten over universiteiten de TUE op nummer 3, UT op 6 en TUd op 17. (http://www.delta.tudelft.nl/archief/j36/18097)
||
![]() |
Citaat:
wow, het valt me wel tegen dat TUd op de 17de plaats is. ik zou zeggen dat hun ervaring ze beter zou maken dan de andere TU´s. maar goed, heel erg bedankt in ieder geval. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zit jij op hetzelfde intelligentie-niveau als je gezinsleden? Mara | 127 | 05-03-2016 13:08 | |
Studeren |
Liberal Arts & Sciences (Utrecht) REIE | 12 | 10-06-2005 18:18 | |
Studeren |
Niet kunnen kiezen Verwijderd | 23 | 02-06-2005 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
PRoFi3LK3uZ3 D3ViLiSH aNG3L | 7 | 20-10-2002 23:19 |