Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2005, 18:16
wjn
wjn is offline
hoi mensen,

kben nieuw hier en heb wel vaker berichies hier gelezen en van somige dingen wat opgestoken.. maarjah nu zit ik zelf met een probleempje.

elke keer als ik me vriendin aan het vingeren ben gaat alles gewoon zoals het moet aan het begin.. maarjah als we net lekker op gang komen krijgt ze elke keer veel pijn in haar onderbuik zodat ik moet stoppen met vingeren..

zijn er meer dames die er last van hebben? doe ik iets verkeerd? lijkt mij niet want me ex had ook nergens last van.

please help us..

voor het gevraagd wordt jah ze is nog wel maagd

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 18:43.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 18:43
Verwijderd
Heeft ze er ook last van als ze zichzelf vingert?
misschien is wordt ze na een tijdje wel erg gevoelig daar, of ben jij bewegingen gewend die zij juist altijd anders gedaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 18:49
wjn
wjn is offline
ze heeft er zelf weinig ervaringen mee maarjah kan me ook niet bedenken dat ik wat fout doe.. kheb wel vaker met andere meisjes wat gedaan maar die hebben nooit ergens last van..

denk toch echt dat er bij haar iets mis is maar ik weet niet wat.. tis ook vaag voor haar om met zoiets naar een dokter te gaan
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:18
Qimm
Qimm is offline
Tja misschien is dat gewoon zo bij haar, ongeacht hoe je het doet.
Oud 10-07-2005, 19:24
wjn
wjn is offline
tjah dat lijkt me ooknie echt een oplossing, dan zou ik dus nooit verder kunnen gaan als haar maar een paar minuten verwennen.. we willen wel verder gaan.. en hoe moet dat dan als ik me ... erin doe in plaats van me vinger?? dan moet er ook halvewege gestopt worden dat lijkt me ooknie prettig voor de sfeer.

maarjah.. iemand een idee wat het zou kunnen wezen en hoe we het kunnen oplossen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:39
Verwijderd
wanneer doet het pijn eigenlijk..
als je haar clitoraal vingert, of haar g-spot?

of bij allebei?
als het maar bij 1 van twee is, kan je je gewoon op het andere plekje concentreren..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:44
wjn
wjn is offline
neej heel apart de ene keer duurt het ff en is er nog niks aan de hand en geniet ze gewoon en dan in 1 keer wil ze stoppen. en heeft ze pijn in haar onderbuik
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:52
Verwijderd
misschien dat ze zelf ineens wat aanspant?

heeft ze er ook last van als je haar beft?
dat is natuurlijk een stuk zachter qua touch, dus misschien dat dat beter gaat..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:52
Verwijderd
Dat is dus als je je vinger in haar stopt. Niet clitoraal? (dat lijkt me behoorlijk logisch). Dan ga je of te diep ofzo? maar dat lijkt me sterk, met een vinger.

Misschien zijn je nagels te lang, maar dan zou ze geen pijn in d'r onderbuik krijgen. Misschien is d'r g-spot te gevoelig dan moet je euh, weet ik veel.

Bef d'r, dat is vast lekkerder.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 19:57
Verwijderd
nagels die langs haar vagina schuren geven geen echte pijn in dr onderbuik, dat voelt anders dan de 'buikpijn' die hij beschrijft. Dat zal eerder oppervlakkig voelen, als je jezelf krabt straalt het ook niet door.
(en ik mag toch hopen dat hij die optie zelf al bedacht heeft, van lange nagels)
Een gspot die te gevoelig is lijkt me ook niet, dat zou alleen tot gevolg hebben dat ze een hele sterke drang om te plassen krijgt(denkt ze).. hoewel, misschien probeert ze die dan te onderdrukken ja, en vandaar die buikpijn..

Maar van wat je zegt lijkt het alsof je haar alleen 'in haar vagina' vingert, en dus niet haar clitoris, misschien die (indirect) eerst ook wat aandacht geven..

Naar de dokter gaan lijkt me trouwens wel heel erg kort door de bocht.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:01
Verwijderd
Als je de baarmoedermond raakt geeft dat buikpijn. Misschien heeft ze een laag liggende baarmoeder. Het kan ook zijn dat ze als ze bijna klaarkomt, haar buikspieren zo hard aanspant dat het pijn doet.

Overigens is zij iemand anders dan jouw ex. Wat je ex lekker vond, kan zij vervelend vinden en andersom.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:04
wjn
wjn is offline
tjah beffen is indd lekkerder maarjah om haar te verwennen met me vinger is ook lekker maar het probleem blijft... kheb geen lange nagels dus daar ligt het niet aan en te diep lijkt me ook nie want ze geniet echt wel maar dan opeens dan .... tjah je kan wel zeggen bef d'r dan maarajh hoe moet dat dan als ik binnenkort wel met me 11de vinger naar binnen ga dan lijkt het me ooknie pretig om dan elke keer te stoppen. dan is de stemming er snel vanaf lijkt me..

Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:07
Verwijderd
A) Doe wat aan je taalgebruik.

B) Noem je lul gewoon lul.

C) Praat erover. Wat zij liever heeft, wat zij denkt dat zal gebeuren als jij met je "elfde vinger" (haha) "naar binnen gaat".
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 10-07-2005 @ 20:57 :
nagels die langs haar vagina schuren geven geen echte pijn in dr onderbuik, dat voelt anders dan de 'buikpijn' die hij beschrijft. Dat zal eerder oppervlakkig voelen, als je jezelf krabt straalt het ook niet door.
(en ik mag toch hopen dat hij die optie zelf al bedacht heeft, van lange nagels)
Een gspot die te gevoelig is lijkt me ook niet, dat zou alleen tot gevolg hebben dat ze een hele sterke drang om te plassen krijgt(denkt ze).. hoewel, misschien probeert ze die dan te onderdrukken ja, en vandaar die buikpijn..

Maar van wat je zegt lijkt het alsof je haar alleen 'in haar vagina' vingert, en dus niet haar clitoris, misschien die (indirect) eerst ook wat aandacht geven..

Naar de dokter gaan lijkt me trouwens wel heel erg kort door de bocht.
Dat zei ik, dat eerste dan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:10
wjn
wjn is offline
Citaat:
ze zegt soms ook wel eens het gevoel dat ze naar de wc moet indd. (ze gaat meestal ook ff naar de wc.. hmm mischien is dat het.)

Citaat:
tnx voor de tip
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:12
wjn
wjn is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 10-07-2005 @ 21:07 :
A) Doe wat aan je taalgebruik.

B) Noem je lul gewoon lul.

C) Praat erover. Wat zij liever heeft, wat zij denkt dat zal gebeuren als jij met je "elfde vinger" (haha) "naar binnen gaat".
haha oke! is goed kben hier ookmaar nieuw ik d8 ik gooi maar niet gelijk alle vleeswaren over tafel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:19
wjn
wjn is offline
is daar wat aan te doen dan een g-spott die te gevoellig is? of zijn er technieken om het probleem te vermeiden?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:27
Verwijderd
g-spot dodende crèmes.

Nee daar is niks aan te doen, en waarschijnlijk is eht dat ook niet, want zoals gezegd, dan zou ze geen onderbuik pijn krijgen. Grootste kans is baarmoedermond inderdaad. Moet je daarop letten dat je gewoon niet zo diep gaat, sowieso is de ingang het meest gevoelig, dus zit je daar sowieso goed.

En praat met haar erover.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:41
wjn
wjn is offline
tnx voor jullie reacties tot nu toe.

khoor graag nog andere mogelijkheden of oorzaken.. ik zal ze morgen weer lezen..

welterusten alvast kmoet morgen vroeg op dus
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 20:50
Verwijderd
Ik vermoed ook dat je gewoon met je vinger(s) tegen haar baarmoedermond komt, dat kan een soort ongesteldheidachtige buikpijn veroorzaken.

Oplossing? Heel simpel. Richt je wat meer op haar clitoris en ga iets minder diep naar binnen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 21:09
juno
juno is offline
Het weefsel van haar vagina en haar baarmoedermond, het hele gebied in feite, is het niet gewend dat er wat inkomt. Alles wordt een beetje opgerekt, en dat kan buikpijn veroorzaken. Rustig aan doen, en niet meteen zo diep.

Over echte geslachtsgemeenschap zou ik me maar geen zorgenmaken. Natuurlijk is dat groter dan een vinger, maar het is ook wat zachter, er zitten geen botjes in, dus het geeft meer mee. En dan nog, doe het rustig aan, het is daar van binnen niets meer gewend dan een tampon.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 09:42
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-07-2005 @ 22:09 :
het is daar van binnen niets meer gewend dan een tampon.
Dat hoop ik
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:26
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
wjn schreef op 10-07-2005 @ 21:12 :
haha oke! is goed kben hier ookmaar nieuw ik d8 ik gooi maar niet gelijk alle vleeswaren over tafel
Ben jij werkelijk 19?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:14
wjn
wjn is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-07-2005 @ 13:26 :
Ben jij werkelijk 19?
neej kheb het er voor de grap neergezet

om precies te zijn ben ik al 2 maand 19 jaar
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:46
ilse
ilse is offline
Citaat:
wjn schreef op 12-07-2005 @ 17:14 :
neej kheb het er voor de grap neergezet

om precies te zijn ben ik al 2 maand 19 jaar
met je taalgebruik kom je over als een kindje van 11.
Oud 12-07-2005, 17:00
wjn
wjn is offline
Citaat:
ilse schreef op 12-07-2005 @ 17:46 :
met je taalgebruik kom je over als een kindje van 11.
en bedankt
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:13
Estar
Estar is offline
Heeft ze die pijn vlak voordat ze komt?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:04
Verwijderd
ik denk dat ze dat niet weet, omdat ze stopt vanwege de pijn.. dus of het vlak voor haar klaarkomen is, zal nogal moeilijk te achterhalen zijn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:40
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 12-07-2005 @ 20:04 :
ik denk dat ze dat niet weet, omdat ze stopt vanwege de pijn.. dus of het vlak voor haar klaarkomen is, zal nogal moeilijk te achterhalen zijn
nou ze zal het vast wel zelf doen en zo niet kan ze aangeven of de opwinding erger word of juist afneemt voordat ze de pijn krijgt, het kind is vast niet debiel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:19
Verwijderd
Hij zegt wel dat ze er zelfw einig ervaring mee heeft, dus ik vraag me af of ze masturbeert
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:24
Mephi
Mephi is offline
Zo'n hele vuist is gewoon een beetje teveel ineens.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 23:40
Estar
Estar is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 12-07-2005 @ 21:19 :
Hij zegt wel dat ze er zelfw einig ervaring mee heeft, dus ik vraag me af of ze masturbeert
Maar ze heeft wel ervaring, daarom juist.
En ookal doet ze het niet, ze kan wel aangeven of haar gevoel in korte tijd heviger werd of juist niet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 02:54
Global
Global is offline
ze wilt je gewoon niet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten