![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het zelf verdient met 'normaal' werk, dan vind ik dat terecht. Anders niet. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, maar sommigen hebben ook kostenposten die betaald moeten worden? ![]() Daarnaast helpen ouders niet altijd met 'sparen voor later'. |
![]() |
||
Citaat:
![]() het geld dat ik nu van mn ouders krijg of verdien met een baantje is écht voor mezelf, en voornamelijk om ervoor te zorgen dat mijn studie er niet onder lijdt.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() maar er gaat ook wat vanaf ![]() Citaat:
-- Even By the way: Aan die spaarrekening kom ik niet ![]() Het is heel simpel: Je spaart elke maand gewoon de helft van je salaris, en zet dat op een rekening. Je krijgt daar rente over (samengestelde interest), en het wordt vanzelf meer en meer. Helpt ook, als je niet veel om merken dit-en-dat geeft (zoals ik), scheelt enorm veel in je budget. (maar dat betekend niet dat ik geen merk-dingen heb ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 11:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Praat uit eigen ervaring. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vraag me dus toch af hoe je op je 17e aan zoveel (zelfgespaard) geld komt? Wat doe je dan voor werk? Ik werk nu een jaartje fulltime (en woon nog thuis), dus ik kan ook de helft van mijn salaris op mijn spaarrekening zetten en het schiet al aardig op. Heb er inmiddels €6400 op staan en op mijn gewone rekening staat iets van €1000. De rente die ik over mijn gespaarde geld ontvang is trouwens niet om over naar huis te schrijven.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En daar komt bij dat ik alles behalve een merkfreak ben... Nu vraag ik me af waar mijn economisch inzicht me in de steek laat. Maar aan die 40.000 kom ik dus nog niet al zouden pasen en pinksteren elke zondag tegelijk vallen. (dan dus eigenlijk zeker niet, want elke zondag kerstcadeau's is echt een rib uit je lijf)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik spaar naast 100 tot 125 € per maand, ook nog 2 € munten, en dat tikt best wel aan. Mijn (oudere) buurvrouw kan moelijk lopen, en ik doe vrijwel dagelijks boodschappen voor haar, en dat leverd telkens een 2 € munt op (plus kleingeld ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #veel+4 Verwijderd | 500 | 15-05-2011 01:05 | |
De Kantine |
vragentopic Verwijderd | 13 | 12-07-2009 22:47 | |
De Kantine |
vraag maar raak Verwijderd | 500 | 16-11-2008 12:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? 3 ramonneke2 | 60 | 10-12-2007 19:41 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? #2 Tim | 186 | 08-06-2007 12:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? ramonneke | 500 | 22-01-2007 20:32 |