Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dank u.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, voor Type dan nog eens: Eerst was ik dus behoorlijk tegen drugs, dat weten de meeste mensen hier wel. Dat botste met het vriendje dat ik toen had, omdat hij wel blowde. Daar hebben we toen vaak ruzie over gehad, omdat ik hem dwong te stoppen, wat niet werkte. Dus, legde ik me erbij neer dat hij blowde. Uiteindelijk heb ik besloten om zelf eens te blowen, om hem beter te begrijpen. Dus na eindeloos heen en weer gebel, waren we met 4. En die afspraak heette: de-Grote-Blowafspraak-van-Wim-Jeffrey-Rianne-en-Quirine. Duidelijker gaatie niet hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
gedraagde in de havo??
||
Citaat:
![]() Maar goed Ik heb ooit eens een keer iets van drugs meegekregen op school ofzo en het leek me altijd al interesant. Toen ik voor de 2e keer in 3 MAVO zat (en dus 16 was) zag ik voor het eerst wat drugs met je doet ik vond het wel interesant en een maat van me bij Wiskunde die blowde ook wel eens en daar ben ik toen mee aan de praat geraakt en gevraagd of ik ook een keer mee kon. Dus wij met z'n drieën het bos in en een joint roken en daarna helemaal stoned naar gym gaan en ik vond het echt geweldig. 2 maanden later nog een keer met hem geblowd en 1 maand later met anderen en een half jaar na de eerste keer blowde ik zo ongeveer elk weekend. Daarna een tijdje niet meer tot een feestje waar een hele hoop voor mij is veranderd. Mijn zusje had daar een vriendje aan over gehouden die ook blowde. Daar heb ik toen ook een keer mee geblowd in de achtertuin bij m'n ma en we hadden echt de beste gesprekken over het heelal en het ontstaan van de mensheid en dat soort dingen. Een week later gebeurde ongeveer hetzelfde enz enz enz. Zo kwam het er dus op neer dat we op slot elke dag helemaal stoned waren en dat ongeveer 1.5 jaar lang. Daarna wel flink geminderd maar een tijdje later toch weer elke dag geblowd tot een paar weken geleden toen ik erachter kwam dat het toch wel behoorlijk met je geest fuckt. Sindsdien drastisch geminderd en zo bevalt het me wel.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
@ Ir. de Narie, ok zon reply respecteer ik
![]() @mijn post, hij word anders opgevat dan mijn bedoeling was....dat was dus niet mijn bedoeling.... ![]() doorgewinterde psychonaut claim ik niet te zijn ik weet best veel van drugs af maar ben dat cker niet en infantiele manier van schrijven..... ja sorry dat zie ik er niet in en vind die opmerking ook niet nodig voor de rest ![]()
Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 21:57. |
![]() |
|
nee jamergenoeg niet, maar dat commentaar op die site klinkt overtuigend hoewel zon religeuze groep weer te is
![]() het onderzoeken en eventueel gebruiken ( het is vakantie) cker waard! maar dus om ontopic te blijven: hoe kwam JIJ in aanraking met dpt? gezien je het dus waarschijnlijk gebruikt
|
religieuze groep?
tis de Tihkal ![]() Hoe kwam ik ermee in aanraking. Uhm... nou, ik hoop graag ooit een gevierd psychonaut te zijn daarom lees ik me graag in. Ik schat dat je als je een beetje up to date pn wilt zijn je voor elk uur dat je tript tig uur aan studie kunt rekenen. ![]() Maar iig, ik kwam bij dpt te recht via dmt, daar ik vandaag ontdekte dat ik rietgras in de tuin heb.
|
hahaha eigen huis en tuin gebruiker.
mja gezien er op dit moment alleen nog shrooms op het schema staan, is dpt een leuke side-quest voor deze zomer, kijken of we daar wat kunnen up-lvl'en En als er pure mescaline gevonden word, kan deze zomer niet meer stuk ( want zon stuk cactus vreet ik echt niet meer). Mescaline, is er iemand die met deze drugs is aanraking is gekomen? en hoe? ( dat lijkt me interessant)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Van Geel (fractievoorzitter CDA) "op naar de nul coffeshops" coopergirl | 43 | 27-11-2008 12:01 | |
Drugs & Alcohol |
schoolonderzoek over jeugd en drugs..heb je even tijd? nono | 24 | 21-03-2007 14:19 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe denken jullie over drugs ??? Tieneke | 399 | 12-01-2006 16:01 | |
Algemene schoolzaken |
Games Enquete UnholyMessias2 | 63 | 25-12-2005 16:23 | |
Drugs & Alcohol |
[Interesse] in contact komen JorisV | 25 | 25-07-2005 12:16 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |