Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2005, 17:27
stout!
stout! is offline
De vraag lijkt me vrij duidelijk; hoe ben je met drugs in aanraking gekomen? Wie bood het je aan? Waarom wilde je het proberen? Hoe ging dat?

Zelf heb ik een goede vriend die in zijn leven al wat wildere periodes heeft gehad en nog steeds af en toe drugs gebruikt. We hadden het er al wel eens over gehad en ik had aangegeven wel nieuwsgierig te zijn, maar het toch een raar idee te vinden. Uiteindelijk gingen we een keer samen naar een feest en vroeg hij of ik een pilletje wilde proberen? Dat heb ik toen gedaan omdat ik heel benieuwd was naar de ervaring en me goed bij hem voelde. Was heel leuk; ik heb de hele avond alleen maar gepraat en gedanst en was vrij druk maar had een geweldige tijd.
Later hebben we thuis nog eens een pilletje genomen, wat ik eigenlijk nog relaxter vind. Ook coke heb ik bij hem een keer geprobeerd, maar daar vond ik eigenlijk niet zoveel aan.

Voor mij gaat het echt om de ervaring, het proberen van nieuwe dingen. Ik gebruik bewust niet te vaak; laat er weer een aantal maanden overheen gaan zodat het een beetje uit mijn systeem gaat. Ik wil niet dat het een gewoonte wordt, dat ik zonder drugs geen leuke tijd meer heb. Zo vind ik het eigenlijk perfect; ik heb af en toe een mooie ervaring maar raak er niet teveel aan gewend.
Oud 06-07-2005, 17:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Via vrienden
Oud 06-07-2005, 17:37
Outlaw
Outlaw is offline
ik heb het een keer samen met vrienden geprobeerd.

nieuwschierigheid dus
Oud 06-07-2005, 17:43
netram
netram is offline
moeder van een vriend gebruikt medicinale wiet. zo kon hij er dus makkelijk aan komen
Oud 06-07-2005, 17:52
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 06-07-2005 @ 18:31 :
Via vrienden
ik ook, net als 99% van de wereld
Oud 06-07-2005, 18:06
Type
Type is offline
Mijn vriendinnetje destijds was neo-hippie, and so were her friends.
Dat verklaart alles al, lijkt me...
Oud 06-07-2005, 18:55
Verwijderd
Zal ik dan wel maar een heel verhaal lullen?

Goed. Eerst was ik nogal.. *zacht uigedrukt* tegen drugs. Ik werd dus ook boos op mijn toenmalig vriendje als hij blowde. Toen ik erachter kwam dat het niet echt werkte hem te verbieden te blowen, had ik er maar vrede mee. Uiteindelijk kwam het er op neer: ik zou 1 malig blowen, om eens uit te testen wat het was.. en er verder niks meer mee doen. Dus, na volgens mij echt 3 weken lang "Jamaar dan kan ik niet, kan jij dan wel?" "Maar dan ben ik niet bij *vriendin-met-relaxte-pappa*". "Maar de week erna kan die weer niet", stond De Grote Blowafspraak van Wim, Jeffrey, Rianne en Quirine.

Zodoende.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 19:14
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
mijn exvriendje maakte me opstandig door te zeggen dat hij het niks voor mij vond, toen moest en zou ik
Oud 06-07-2005, 19:15
Type
Type is offline
Citaat:
Lilith schreef op 06-07-2005 @ 19:55 :

Goed. Eerst was ik nogal.. *zacht uigedrukt* tegen drugs. Ik werd dus ook boos op mijn toenmalig vriendje als hij blowde. Toen ik erachter kwam dat het niet echt werkte hem te verbieden te blowen, had ik er maar vrede mee. Uiteindelijk kwam het er op neer: ik zou 1 malig blowen, om eens uit te testen wat het was.. en er verder niks meer mee doen. Dus, na volgens mij echt 3 weken lang "Jamaar dan kan ik niet, kan jij dan wel?" "Maar dan ben ik niet bij *vriendin-met-relaxte-pappa*". "Maar de week erna kan die weer niet", stond De Grote Blowafspraak van Wim, Jeffrey, Rianne en Quirine.

Zodoende.
/me snapt er geen zak van.
Oud 06-07-2005, 19:18
Verwijderd
schoolfeesten zijn kèk
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 06-07-2005 @ 20:15 :
/me snapt er geen zak van.
Voor mij is t logisch.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 19:35
Type
Type is offline
Citaat:
Lilith schreef op 06-07-2005 @ 20:18 :
Voor mij is t logisch.
Voor ons niet, of iig voor mij niet, en aangezien je dit op een publiek forum post zodat ANDEREN het moeten begrijpen wil ik je vragen of je alsjeblieft je reactie wil aanpassen zodat het duidelijk wordt voor meer mensen dan alleen jij en je vriendenkring.

Dank u.
Oud 06-07-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 06-07-2005 @ 20:35 :
Voor ons niet, of iig voor mij niet, en aangezien je dit op een publiek forum post zodat ANDEREN het moeten begrijpen wil ik je vragen of je alsjeblieft je reactie wil aanpassen zodat het duidelijk wordt voor meer mensen dan alleen jij en je vriendenkring.

Dank u.
Ik vind t echt een behoorlijk duidelijk verhaal hoor.

Maar goed, voor Type dan nog eens:

Eerst was ik dus behoorlijk tegen drugs, dat weten de meeste mensen hier wel. Dat botste met het vriendje dat ik toen had, omdat hij wel blowde. Daar hebben we toen vaak ruzie over gehad, omdat ik hem dwong te stoppen, wat niet werkte. Dus, legde ik me erbij neer dat hij blowde. Uiteindelijk heb ik besloten om zelf eens te blowen, om hem beter te begrijpen. Dus na eindeloos heen en weer gebel, waren we met 4. En die afspraak heette: de-Grote-Blowafspraak-van-Wim-Jeffrey-Rianne-en-Quirine.

Duidelijker gaatie niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 19:46
Type
Type is offline
moest nog wat denken, maar ok, ik snap'm nu.
Oud 06-07-2005, 20:01
Tsasil
Tsasil is offline
In eerste instantie vrienden die vonden dat ik te braaf was en maar eens moest blowen (+/- 16 jaar), maar toen vond ik het kut. Daarna (+/- 17 a 18) een vriendinnetje dat blowde. Toen vond ik het niet zo kut meer. De rest van de drugs heb ik zelf opgezocht omdat ik nieuwsgierig was/ben.
Oud 06-07-2005, 20:38
Kaater
Kaater is offline
Toen ik 15 was had ik een afspraak met 3 vrienden, en eentje kwam met het idee om te gaan blowen. Nu was alleen het probleem dat ik toen ook nog nooit had gerookt, dus "niet wist hoe het moest". Dus die middag kreeg ik een lesje roken :') en 2 uur later stond ik aan mn eerste joint te zuigen.
Oud 06-07-2005, 22:52
Verwijderd
blowen, omdat ik nieuwsgierig was en een vriend van me had al ervaring.

Harddrugs uit eigen nieuwsgierigheid en initiatief
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 22:57
JCG
JCG is offline
Het begon alleen maar in de tweede van HAVO. Ik was 15 en bij mij in de klas zat opeens een alto . Ja lach maar, maar toen was dat nog speciaal. Dit was nog voor Linkin Park, Within Tempation en Slipknot kende ook niemand.

Hij rook altijd zo vreemd muf en gedroeg zich altijd vreemd. Er werd gefluistert in de klas dat hij blowde. Als kleine rebel zijnde vond ik dat erg interresant. Dus ik mocht het een keer van hem proberen na veel gezeur. Ik hem nog nooit gerookt, maar had op een het internet gevonden hoe je over je longen moest roken.

Je raad al hoe dat ging, na een kwartier hoesten kon ik weer een beetje normaal ademen. Ik snapte niet dthij die rook binnen kon houden en wat hij er zo geweldig aan vond. Dus ik blijf het proberen. Na een paar keer werd ik opeens stoned . Ik wist niet wat me overkwam, maar ik vond het geweldig dus ging er mee door. Maar na een half jaar werden mijn cijfers op school best laag. Toen heb ik maar besloten om maar even te stoppen met elke dag te blowen. En nu blow ik nog heel af en toe.

, sorry verveelde me

Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 23:45.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:09
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 06-07-2005 @ 18:31 :
Via vrienden
juh & klasgenoten & interesse/ nieuwsgierigheid
Oud 06-07-2005, 23:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
JCG schreef op 06-07-2005 @ 23:57 :
Het begon alleen maar in de tweede van HAVO. Ik was 15 en bij mij in de klas zat opeens een alto . Ja lach maar, maar toen was dat nog speciaal. Dit was nog voor Linkin Park, Within Tempation en Slipknot kende ook niemand.

Hij rook altijd zo vreemd muf en gedraagde zich altijd vreemd. Er werd gefluistert in de klas dat hij blowde. Als kleine rebel zijnde vond ik dat erg interresant. Dus ik mocht het een keer van hem proberen na veel gezeur. Ik hem nog nooit gerookt, maar had op een het internet gevonden hoe je over je longen moest roken.

Je raad al hoe dat ging, na een kwartier hoesten kon ik weer een beetje normaal ademen. Ik snapte niet dthij die rook binnen kon houden en wat hij er zo geweldig aan vond. Dus ik blijf het proberen. Na een paar keer werd ik opeens stoned . Ik wist niet wat me overkwam, maar ik vond het geweldig dus ging er mee door. Maar na een half jaar werden mijn cijfers op school best laag. Toen heb ik maar besloten om maar even te stoppen met elke dag te blowen. En nu blow ik nog heel af en toe.

, sorry verveelde me

gedraagde in de havo??
Oud 06-07-2005, 23:33
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 06-07-2005 @ 19:55 :

Zodoende.
Offtopic: Ik snap het lekker wel .

Maar goed

Ik heb ooit eens een keer iets van drugs meegekregen op school ofzo en het leek me altijd al interesant. Toen ik voor de 2e keer in 3 MAVO zat (en dus 16 was) zag ik voor het eerst wat drugs met je doet ik vond het wel interesant en een maat van me bij Wiskunde die blowde ook wel eens en daar ben ik toen mee aan de praat geraakt en gevraagd of ik ook een keer mee kon. Dus wij met z'n drieën het bos in en een joint roken en daarna helemaal stoned naar gym gaan en ik vond het echt geweldig.

2 maanden later nog een keer met hem geblowd en 1 maand later met anderen en een half jaar na de eerste keer blowde ik zo ongeveer elk weekend. Daarna een tijdje niet meer tot een feestje waar een hele hoop voor mij is veranderd. Mijn zusje had daar een vriendje aan over gehouden die ook blowde. Daar heb ik toen ook een keer mee geblowd in de achtertuin bij m'n ma en we hadden echt de beste gesprekken over het heelal en het ontstaan van de mensheid en dat soort dingen. Een week later gebeurde ongeveer hetzelfde enz enz enz.

Zo kwam het er dus op neer dat we op slot elke dag helemaal stoned waren en dat ongeveer 1.5 jaar lang. Daarna wel flink geminderd maar een tijdje later toch weer elke dag geblowd tot een paar weken geleden toen ik erachter kwam dat het toch wel behoorlijk met je geest fuckt. Sindsdien drastisch geminderd en zo bevalt het me wel.
Oud 06-07-2005, 23:45
herz
herz is offline
door wiet aan te raken
Met citaat reageren
Oud 06-07-2005, 23:46
JCG
JCG is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-07-2005 @ 00:28 :
gedraagde in de havo??
We zitten hier niet op letteren hoor . Ik typte plat gouds
Oud 07-07-2005, 10:19
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik vond het drugs gebeuren altijd al mateloos interessant. Ik wist dat me broer het deed, dus ging ik aan hem vragen hoe en wat het was. Op een gegeven moment had hij zoiets van "kom, dan gaan we een joint roken". Dus wij roken, ik hoesten en ik was stoned. Daarna deed ik het een half jaar later nog eens met vrienden, daarna maandelijks, daarna wekelijks tot ik op een gegeven moment dagelijks blowde op me 15e, wat ik heb volgehouden tot me 17e. Daarna tijden proberen te minderen tot dat ik nu uiteindelijk helemaal gestopt ben met blowen.

Met dezelfde vrienden waarmede ik blowde gingen we ook met andere dingen experimenteren (paddo's en XTC) waarna het gebruik van sommige vrienden gruwelijk over de schreef ging, wat leidde tot een bruik in de vriendschap. Ik heb mijn interesse in de drugs behouden en gaf niet de drugs de schuld van hun probleem, maar hun houding van hun gebruik. Ik gebruik nu nog steeds van alles af en toe en heb de meest standaard middelen nu we gebruikt, maar sommige vindt ik niet interessant (speed, coke). Mijn interesse ligt in de psychedelica zoals paddo's, mescaline, lsd, ketamine, salvia, MDMA en allemaal andere Shulgin chem's als 2ct7, 2cb etc. Alleen is het nu nog een kwestie van vele van die middelen weten te bemachtigen.
Oud 07-07-2005, 11:23
Type
Type is offline
Citaat:
wammus schreef op 07-07-2005 @ 00:33 :
Offtopic: Ik snap het lekker wel .
lögisch
Oud 07-07-2005, 13:27
Mir-idiotA
nja, met wiet zou ik het niet meer weten, ja jointje van iemand meegerookt denk ik he, gewoon van een bekende vriend.

met coke was bij een vage gast thuis waar ik veel te vinden was en waar ik vaak sliep, die had wat lijntjes liggen en ik nam er 1, 2 toen nog meer en meer en meer

xtc was dezelfde kerel, onverantwoord persoon hij gaf me een hele pil toen ik straalbezopen was en ik wist niet eens waar het hele gevoel later vandaag kwam omdat ik dat pilletje was vergeten inmiddels.

verder gewoon zelfs om gevraagd aan kennissen die veel gebruiken en me altijd wel wat willen geven
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:16
Verwijderd
Lang leve je eerste band waar tijdens het oefenen nogwel eens werd geblowt, en dan kom je in de 3de/4de faery tegen. En dan is het hek van de dam.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2005, 16:31
nps
nps is offline
vrienden, goh
Oud 07-07-2005, 18:32
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
sweet 15,

van mn toenmalige vriendin en consorten
Oud 07-07-2005, 22:19
Jolene
Jolene is offline
Ik was al een tijdje nieuwsgierig naar wiet en toen kreeg een vriendin van mij een chronisch stonede alto vriend.Ik was al flink dronken toen ik in het melkwoud mn eerste joint opstak en werd echt flink vaag
Met citaat reageren
Oud 08-07-2005, 11:03
Kaater
Kaater is offline
Citaat:
JCG schreef op 06-07-2005 @ 23:57 :

Hij rook altijd zo vreemd muf en gedroeg zich altijd vreemd. Er werd gefluistert in de klas dat hij blowde. Als kleine rebel zijnde vond ik dat erg interresant. Dus ik mocht het een keer van hem proberen na veel gezeur. Ik hem nog nooit gerookt, maar had op een het internet gevonden hoe je over je longen moest roken.

, sorry verveelde me
Ben je serieus 18 jaar? Want ik ben zelf ook 18, en toen ik 15 was, had je honderden van die blowers/alto's op school rond lopen. Maarja, ik weet ook niet in wat voor gat jij woont natuurlijk
Oud 08-07-2005, 14:01
JCG
JCG is offline
Citaat:
Kaater schreef op 08-07-2005 @ 12:03 :
Ben je serieus 18 jaar? Want ik ben zelf ook 18, en toen ik 15 was, had je honderden van die blowers/alto's op school rond lopen. Maarja, ik weet ook niet in wat voor gat jij woont natuurlijk
Gouda is nou niet bepaalt een gat te noemen . Maar ik zat op een christenlijk middelbare school (geen zwarte kousen school, maar toch een christenlijke inslag). Daar was het fenoneem alto nog niet bekent (gelukkig ). Maar nu is die school overgenomen door de alto's
Oud 08-07-2005, 15:56
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nps schreef op 07-07-2005 @ 17:31 :
vrienden en familie, goh
Oud 08-07-2005, 19:18
]{ing
]{ing is offline
door een vriend van mn zus, dankzij hem ben ik begonnen met wietkweek en enige tijd later ook veel smoken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2005, 17:08
Igorrrai
Igorrrai is offline
via mijn moeder
Oud 10-07-2005, 22:43
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 10-07-2005 @ 18:08 :
via mijn moeder
...uitleg..?
Oud 10-07-2005, 23:07
K-pax
K-pax is offline
Eerste jointje gerookt op me 13de ( 2de klas middelbaar) en sjaaaaaa, dat was toen heeeel wat, af en toe gedaan, waser opzich vroeg bij ( en ja ik had dus hippie vrienden) maar het werd pas echt wat op 14,5-15 jaartjes toen weed makkelijker was om aan te komen

Logische stap om dan door te gaan en de hele smartshop leeg te plunderen.......
Oud 11-07-2005, 00:25
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Nou, zowel op 14 als op 15-jarige leeftijd krijg jij het nog niet voor elkaar om een smartshop te 'plunderen'.

Nou heb ik behoorlijk wat mensen zien pochen hierzo, maar dit is wel eventjes de offtopic aanstipping waard
Ik bedoel, we openen een mescaline-topic, we openen een salvia topic en DOWN gaan ze, weg, want onbesproken.

Maar dan wel hier stoer komen beweren dat je 65 jaar geleden voor het eerst een smartshop plunderde...
Oud 11-07-2005, 00:30
Verwijderd
Zal ik dan maar even toevoegen dat hij dat ook niet bedoeld.
Maar dat was wel duidelijk. Toch?

En in Arnhem is het niet zo moeilijk om als 15 jarige paddoes te halen hoor. Het zal je verbazen hoe simpel dat is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 00:45
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik zinspeelde eigenlijk meer op de bedenkelijke combinatie van de factoren 80M, het pragmatisch spreken over een periode van 6 maanden, de onmiskenbare bReEzAh-tongval en dan de (inderdaad) dubbelzinnige bewering op je 15e een smartshop te plunderen.

En nee, ik ontken niet dat het makkelijk aan smartdrugs komen is in arnhem.
Ik vind het alleen zo vreemd dat dergelijke posts alleen gedaan worden in topics waar je stoer kunt doen door te laten weten hoe vroeg je erbij was, terwijl de desbetreffende smartdrugs-topix worden doodgezwegen.
Oud 11-07-2005, 18:23
K-pax
K-pax is offline
oh, leuk zon opmerking, duidelijker, ik ben 19!, wil niks met breezer te maken hebben, en voor meer informatie over mijn kennis van drugs verwijs ik je naar Menu en Faery die WETEN wat ik allemaal heb gedaan.
Vanaf me 16de ben ik bij smartshop geweest en dit: Logische stap om dan door te gaan en de hele smartshop leeg te plunderen......., was meer grappig bedoeld, dat jij dit nou zo overserieus neemd. De meeste lui hier zullen de lol van zon opmerking nog wel inzien en begrijpen wat ik ermee bedoel, ik ben vroeg begonnen met blowen maar wil daarover niet pimpen, me excuses als dat zo overkwam .........
Oja en het 80 gedoe..... ik ben dus 19, mja ik heb een hekel aan jij die mensen beoordelen op leeftijd, ik ken lui van 25 die even onvolwassen zijn als lui op hun 15de, leeftijd zegd niet zo heel veel

Die post van jou is net zogoed stoer te noemen, kijk mij die gast een flamen, alsof ie veel kent wat een dombo, want ik weet meer. Ik weet redelijk veel van drugs, maar zie geen reden al me kennis bij zon post erbij te zetten, om mensen zoals jou te vreden te stellen dat het wel gaat om iemand die er wat vanaf weet. Verder drugs, ik hou het liever bij de geestveruimende tak van de drugs. Ik ben voor de rest idd niet zo actief op andere topics, mja paddo's salvia, mescaline is meer mijn gedeelte, daar zijn niet echt veel topics over en zie nu ook geen reden om er een te openen

Ik zie niet in waarom jij zon post moet maken........ laat je er ook heel stoer uitzien hoor. Wat een semi-grappige post moest zijn, werd zon shit gedoe als dit.... ik hou hier niet van en ik denk jij ook niet

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 20:18
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Ik ben er niet op uit anderen te beledigen of te kijk te zetten hier.
Sterker nog, ik beweeg me op dit forum om interessante kennis en ervaringen op te doen en uit te wisselen met mensen die wat nuttigs/grappigs te melden hebben.
Enige negatieviteit, cynischme of sarcasme is hierbij best geoorloofd, mits terecht (al eens naar de bobo's op andere forums dan d&a hier gekeken?).

Ik haal 'breezer' aan, omdat je schrijfwijze (nee ik bedoel niet typ/stijl/spel/grammaticale fouten) nogal infantiel aandoet.
En zoals ik zal zei neem ik je niet serieuzer omdat er 80 nast je nick staat. Als jij serieus genomen wilt worden zonder dat mensen je leeftijd meewegen zet die functie dan gewoon uit.

Citaat:
wat een dombo, want ik weet meer
Ik heb nergens beweerd dat ik meer weet.
En flamen is (zoals ik hierboven al zei) niet mijn ding.
Ik stoor me echter af en toe stevig aan mensen die semi-lollige kunstwerken met hun qwerty maken, daarbij zich van een pimpende toon bedienen en verder weinig nuttigs te melden hebben.
Ofja, stoor me.... op Onzin kan ik het best hebben.

Misschien heb ik het wel helemaal mis met die pimpende toon hoor, maar waarom moet je als het niet zo is ook nog eens de vrienden opnoemen die kunnen evestigen dat jij zo'n doorgewinterde psychonaut bent? Ik heb je niet gevraagd je te bewijzen, want ik geloof je best. Ik insinueerde slechts dat je je misschien iets minder hard op je borst moet kloppen.
Oud 11-07-2005, 21:07
Verwijderd
Pukkelpop 2002. Ik wist van te voren dat ik bij een groep Limburgers zou staan die ik altijd met een joint zag. Dus had ik van te voren besloten: Dat ga ik eens proberen. En dat was goed bevallen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 21:31
K-pax
K-pax is offline
@ Ir. de Narie, ok zon reply respecteer ik , mja die leeftijds functie uitzetten sja.. mensen moeten er gewoon niet opletten.
@mijn post, hij word anders opgevat dan mijn bedoeling was....dat was dus niet mijn bedoeling....

doorgewinterde psychonaut claim ik niet te zijn ik weet best veel van drugs af maar ben dat cker niet en infantiele manier van schrijven..... ja sorry dat zie ik er niet in en vind die opmerking ook niet nodig

voor de rest , wij moeten samen eens wat drugs proberen

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 23:31
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Toevallig ervaring met dpt?

Of, om het ontopic te houden: hoe kwam jij in aanraking met dpt?

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 00:11
K-pax
K-pax is offline
nee jamergenoeg niet, maar dat commentaar op die site klinkt overtuigend hoewel zon religeuze groep weer te is "the Temple of the True Inner Light" hahaha
het onderzoeken en eventueel gebruiken ( het is vakantie) cker waard!

maar dus om ontopic te blijven:
hoe kwam JIJ in aanraking met dpt? gezien je het dus waarschijnlijk gebruikt
Oud 12-07-2005, 00:28
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
religieuze groep?

tis de Tihkal

Hoe kwam ik ermee in aanraking.
Uhm...
nou, ik hoop graag ooit een gevierd psychonaut te zijn
daarom lees ik me graag in.

Ik schat dat je als je een beetje up to date pn wilt zijn je voor elk uur dat je tript tig uur aan studie kunt rekenen.

Maar iig, ik kwam bij dpt te recht via dmt, daar ik vandaag ontdekte dat ik rietgras in de tuin heb.
Oud 12-07-2005, 00:46
K-pax
K-pax is offline
hahaha eigen huis en tuin gebruiker.

mja gezien er op dit moment alleen nog shrooms op het schema staan, is dpt een leuke side-quest voor deze zomer, kijken of we daar wat kunnen up-lvl'en
En als er pure mescaline gevonden word, kan deze zomer niet meer stuk ( want zon stuk cactus vreet ik echt niet meer).

Mescaline, is er iemand die met deze drugs is aanraking is gekomen? en hoe? ( dat lijkt me interessant)
Oud 12-07-2005, 10:58
Verwijderd
Door vrienden
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:59
Verwijderd
yes zeehond is weer terug
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten