Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verderrrr is het hetzelfde als altijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Denk niet dat hij je nog terugneemt, je hebt hem veel te veel pijn gedaan. Je hebt al gekozen, tegen hem, en weliswaar denk je zelf dat je nog op die keuze terug kunt komen al sje wel klaar bent voor veiligheid, maar er is al teveel kapot gemaakt. Die argeloosheid, de aanvaarding van de vanzelfsprekendheid van jullie geluk, dat zijn jullie kwijt. Dat is hij voor de rest van zijn leven kwijt. Wat heb je hem aangedaan.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooi dat je pretendeert de situatie te kennen. Helaas. Dat ik met m zou trouwen, ach, illusies zijn vaak mooier dan de werkelijkheid en hetzelfde geldt voor dagdromen. Ik ben ervan op de hoogte dus het gaat niet met me op de loop. Als laatste nog, ieder mens is vrij om zijn of haar eigen keuzes te maken. Hij ook.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 22:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe zou jij het vinden als jij een vriendin had, (mocht je dat ooit lukken) waar je vreselijk gelukkig me was, waarvan je het idee had dat dit het echt was, jullie houden van elkaar en het is fijn en veilig, je zou dumpen "omdat ze meer spanning wilde"? Zou jij ooit nog een ander meisje op die argeloze manier kunnen vertrouwen? |
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja, het duurde lang, want ik heb nog meer dingen te doen behalve antwoord geven op mensen die totaal overbodig met cheap shots proberen anderen mensen de grond in te trappen, terwijl die andere mensen jou helemaal nooit zulk commentaar geven. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik ben het met je eens dat kappen beter is dan iemand aan het lijntje houden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder voel ik me op relationeel heel goed, alleen nogal burgerlijk. We hebben nl. een discussie gehad over welke kleur pannen moeten hebben ![]() ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Wat mij op dit moment aan jou stoort, en ik ben het bijna compleet met Mark Almighty eens, is dat je denkt de waarheid in pacht te hebben. Ok, misschien heb je wat meer levenservaring dan de gemiddelde bezoeker van dit subforum maar dan nog ben ik met mijn 20 jaar volwassen genoeg om mijn eigen keuzes en beslissingen te nemen [en te maken]. Naar advies, mits redelijk en normaal verwoord, wil ik best luisteren maar wat jij doet staat me heel erg tegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en persoonlijk? Denk ik dat het een heel goed iets is als ieder mens tenminste een keer in z'n leven z'n hart breekt. Van alleen maar positieve ervaringen wordt een mens ook niet beter.) |
![]() |
||
Citaat:
En dat was het hem. Dát vond ik raar. Uitmaken kan altijd, als je het niet meer ziet zitten, dan geef ik je groot gelijk, maar tijdelijk uitmaken? Zoveel van iemand houden dat je er later mee wilt trouwen, maar dan wel eerst nog wat spanning willen? Iemand in de ijskast zetten? Ik waarschuwde je daarom dat dat er wel eens helemaal niet in zou kunnen zitten voor jou, omdat jij hem door het nu uit te maken zoveel pijn deed dat hij je niet weer terug zou willen. En ik wilde dat je besefte wat je hem hebt aangedaan. Maar goed, dat wil je blijkbaar niet, zei je later. Tja, zeg het dan niet in je eerste post, want die informatie, hoe warrig ook, neem ik voor waar aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 |