Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2005, 00:02
Soron
Soron is offline
Klote zoals altijd...

Poosje geleden gezegd dat het toch niet zou werken. Wel verder vrienden gebleven enz. Nou kwam ik er laatst achter dat ze al paar maanden aan de drugs zit. Voor mij een bevestiging dat ik toen toch de beste keuze hebt gemaakt.... maar wat ik hier nou weer mee. Ze is niet meer zoals ze eerst was... dat zegt ze zelf ook. Nou vraag ik me weer af... ligt dit aan mij?

Mensen kunnen soms rare dingen doen...
Advertentie
Oud 10-07-2005, 01:35
Waltz
Waltz is offline
Kutter dan kut. Ik ben hopeloos.

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 02:03.
Oud 10-07-2005, 02:02
moenbase
moenbase is offline
ik ben niet relationeel ingesteld.
te jaloers, te zwaar, en noem het allemaal maar op. "je bent wel aardig maar...bladieblablabla"
je mist altijd wel iets. Zoals overmatig drug of drankgebruik. of je mishandeld of misbruikt haar niet. kortom je bent altijd te aardig en dat wil een dame niet

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 02:25.
Oud 10-07-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 10-07-2005 @ 03:02 :
ik ben niet relationeel ingesteld.
te jaloers, te zwaar, en noem het allemaal maar op. "je bent wel aardig maar...bladieblablabla"
je mist altijd wel iets. Zoals overmatig drug of drankgebruik. of je mishandeld of misbruikt haar niet. kortom je bent altijd te aardig en dat wil een dame niet
Nee, dames willen gewoon niet iemand die te jaloers en te zwaar is. En te negatief ingesteld.
Oud 10-07-2005, 10:41
luchtballon
luchtballon is offline
de komende 2 weken zijn we bij elkaar
nu hopen dat hij zijn talent in beledigende opmerkingen maken wat hij ineens ontwikkeld heeft weer ff weg doet.
Oud 10-07-2005, 13:35
ST*R
ST*R is offline
ik ben raar
als ie weg is mis ik m ontzettend en nu hij er is vind ik m niet meer zo leuk
hij doet ook moeilijk enzo
maarja ik vind t allemaal wel best
Oud 10-07-2005, 14:55
zeep007
zeep007 is offline
Goed! Nu ziet hij ook een keer wat hij aan mij heeft!
Oud 10-07-2005, 15:28
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 11:36 :
Nee, dames willen gewoon niet iemand die te jaloers en te zwaar is. En te negatief ingesteld.

Verderrrr is het hetzelfde als altijd
Oud 10-07-2005, 15:31
Verwijderd
Compleet in de war en hopeloos verliefd. Maar,
wat wíl hij nou?
Oud 10-07-2005, 17:06
Verwijderd
Hm, nog drie weken. Verder erg blij met mijn vrienden Wat zijn het toch leuke mensen. Maar goed, anders waren het niet mijn vrienden.

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 17:13.
Oud 10-07-2005, 17:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 17:06 :
Verder erg blij met mijn vrienden Wat zijn het toch leuke mensen. Maar goed, anders waren het niet min vrienden.
Je haalt de gedachten uit mijn hoofd
Oud 10-07-2005, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 10-07-2005 @ 18:12 :
Je haalt de gedachten uit mijn hoofd
Allicht, zulke goede vrienden zijn we nou
Oud 10-07-2005, 18:25
WolterB
WolterB is offline
Volgens mij mag ik niet klagen
Oud 10-07-2005, 18:28
Verwijderd
Hij bedoelde juist dat hij wél aan de drugs/drank zou moeten zijn of vrouwen moet mishandelen. Die mannen krijgen namelijk altijd wél een vriendin.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 18:38.
Oud 10-07-2005, 19:28
WolterB
WolterB is offline
Zo las ik het ook

Maar als je idd alleen die eigenschappen die hij noemt hebt, dan kom je niet echt erg ver, denk ik

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 18:39.
Oud 10-07-2005, 19:30
655321
655321 is offline
Het is uit met mn joch. Nooit gedacht dat iemand te lief voor me kon zijn, dat een relatie te zeker kon zijn. Maar met hem was het zo. Veel te veilig. Ik wil spanning. Ik heb spanning nodig.
Ik voel me wel rot, voor hem in ieder geval. De manier waarop hij me probeert te vergeten doet me pijn. Maar pijn is niet altijd negatief. Zeker niet als het in dienst staat van loskomen van elkaar.
Als eerder weet ik zeker dat ik wel met m wil trouwen. Ik zie wel.
Nu eerst spanning.

Gelukkig zijn kan ook op minder gangbare manieren. Bij een man zijn en van hem houden, and be loved in return, hoeft niet altijd een relatie te heten.
Monogamie is een regel, een norm, opgelegd door de maatschappij. Het heeft voor mij niets met liefde te maken. Het is een keuze die je maakt, enkel een mogelijkheid echter, als je zeker van elkaar bent. Zeker genoeg.
Je moet elkaar loslaten om te weten dat je van elkaar op aan kan. Ben je zeker genoeg van elkaar, van de ander (want liegen tegen jezelf is voor onwetenden), dan kun je liefde scheiden van lust.
Maar dat komt later.
Geluk is niet relatief, alleen tijdelijk. Een staat waar je zelf voor kiest. Soms.
Oud 10-07-2005, 19:48
Toet0r
Toet0r is offline
af en toe zijn het gewoon echt de kleine dingen die het doen.
ik ben zo verlieft
Oud 10-07-2005, 20:10
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Slecht

heel slecht,
beetje veblindend.
Op het niveau dit ik dit bericht graag onder acht accounts zou posten alhier
Oud 10-07-2005, 21:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij is zo'n schatje. En ik ben echt verliefd op 'm.
En in een kleffe bui (na het zien van Eternal Sunshine) had ik 'm een brief geschreven, en vandaag kreeg 'ie 'm en hij zei dattie 'm zo mooi vond dat 'ie moest huilen. En dat geven jongens meestal niet graag toe.
<3
Oud 10-07-2005, 21:39
juno
juno is offline
Citaat:
655321 schreef op 10-07-2005 @ 20:30 :
Het is uit met mn joch. Nooit gedacht dat iemand te lief voor me kon zijn, dat een relatie te zeker kon zijn. Maar met hem was het zo. Veel te veilig. Ik wil spanning. Ik heb spanning nodig.
Ik voel me wel rot, voor hem in ieder geval. De manier waarop hij me probeert te vergeten doet me pijn. Maar pijn is niet altijd negatief. Zeker niet als het in dienst staat van loskomen van elkaar.
Als eerder weet ik zeker dat ik wel met m wil trouwen. Ik zie wel.
Nu eerst spanning.

Gelukkig zijn kan ook op minder gangbare manieren. Bij een man zijn en van hem houden, and be loved in return, hoeft niet altijd een relatie te heten.
Monogamie is een regel, een norm, opgelegd door de maatschappij. Het heeft voor mij niets met liefde te maken. Het is een keuze die je maakt, enkel een mogelijkheid echter, als je zeker van elkaar bent. Zeker genoeg.
Je moet elkaar loslaten om te weten dat je van elkaar op aan kan. Ben je zeker genoeg van elkaar, van de ander (want liegen tegen jezelf is voor onwetenden), dan kun je liefde scheiden van lust.
Maar dat komt later.
Geluk is niet relatief, alleen tijdelijk. Een staat waar je zelf voor kiest. Soms.
En ondertussen breek jij effe zijn hart...dat kan hij je misschien ooit wel vergeven, maar vergeten? Hij zal zijn best doen, maar helemaal vertrouwen zal hij nooit meer, jou niet, of welke andere vrouw dan ook.

Denk niet dat hij je nog terugneemt, je hebt hem veel te veel pijn gedaan. Je hebt al gekozen, tegen hem, en weliswaar denk je zelf dat je nog op die keuze terug kunt komen al sje wel klaar bent voor veiligheid, maar er is al teveel kapot gemaakt. Die argeloosheid, de aanvaarding van de vanzelfsprekendheid van jullie geluk, dat zijn jullie kwijt. Dat is hij voor de rest van zijn leven kwijt.

Wat heb je hem aangedaan....
Oud 10-07-2005, 21:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 10-07-2005 @ 22:39 :
En ondertussen breek jij effe zijn hart...dat kan hij je misschien ooit wel vergeven, maar vergeten? Hij zal zijn best doen, maar helemaal vertrouwen zal hij nooit meer, jou niet, of welke andere vrouw dan ook.

Denk niet dat hij je nog terugneemt, je hebt hem veel te veel pijn gedaan. Je hebt al gekozen, tegen hem, en weliswaar denk je zelf dat je nog op die keuze terug kunt komen al sje wel klaar bent voor veiligheid, maar er is al teveel kapot gemaakt. Die argeloosheid, de aanvaarding van de vanzelfsprekendheid van jullie geluk, dat zijn jullie kwijt. Dat is hij voor de rest van zijn leven kwijt.

Zeg, jij had een mooie vrouwelijke priester of dominee kunnen zijn. Een beetje vanaf de kansel preken dat het precies zo is zoals jij het zegt, dat jij het zeker weet en dat anderen dat maar van jou aan moeten nemen, jij hebt de waarheid in pacht enzo. Jammer dat je niet gelooft, het zou echt een prachtberoep zijn geweest voor je.
Oud 10-07-2005, 22:07
655321
655321 is offline
Citaat:
juno schreef op 10-07-2005 @ 22:39 :

Drama. ..
Mooi dat je pretendeert de situatie te kennen. Helaas.
Dat ik met m zou trouwen, ach, illusies zijn vaak mooier dan de werkelijkheid en hetzelfde geldt voor dagdromen. Ik ben ervan op de hoogte dus het gaat niet met me op de loop.
Als laatste nog, ieder mens is vrij om zijn of haar eigen keuzes te maken. Hij ook.
Oud 10-07-2005, 22:35
juno
juno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-07-2005 @ 22:46 :
Zeg, jij had een mooie vrouwelijke priester of dominee kunnen zijn. Een beetje vanaf de kansel preken dat het precies zo is zoals jij het zegt, dat jij het zeker weet en dat anderen dat maar van jou aan moeten nemen, jij hebt de waarheid in pacht enzo. Jammer dat je niet gelooft, het zou echt een prachtberoep zijn geweest voor je.
In een dergelijke situatie heb ik ook haar keuze gemaakt, en pas veel later kreeg ik door wat een ongelofelijke rotstreek dat van me geweest is.

Laatst gewijzigd op 10-07-2005 om 22:40.
Oud 10-07-2005, 22:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 10-07-2005 @ 23:35 :
En wat denk jij dat ik zelf op mijn geweten heb? Ik sta niet vanaf een afstandje toe te kijken, maar in een dergelijke situatie heb ik ook haar keuze gemaakt, en pas veel later kreeg ik door wat een ongelofelijke rotstreek dat van me geweest is, wat ik ermee kapot gemaakt heb.
Ja, jouw leven is natuurlijk representatief voor- en gelijk en inherent aan het leven van álle andere mensen.
Oud 10-07-2005, 22:44
juno
juno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-07-2005 @ 23:40 :
Ja, jouw leven is natuurlijk representatief voor- en gelijk en inherent aan het leven van álle andere mensen.
Doe niet zo puberaal. Sommige patronen herhalen zich in het leven van mensen, omdat het menselijke patronen zijn. Zij en ik hebben dezelfde fout gemaakt, ooit, alleen zie ik nu iets beter in wat het gekost heeft, en niet alleen aan mijzelf.
Oud 10-07-2005, 22:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 10-07-2005 @ 23:44 :
Doe niet zo puberaal. Sommige patronen herhalen zich in het leven van mensen, omdat het menselijke patronen zijn. Zij en ik hebben dezelfde fout gemaakt, ooit, alleen zie ik nu iets beter in wat het gekost heeft, en niet alleen aan mijzelf.
Puberaal? Ik ben puberaal omdat ik kritiek heb op het 'tante Juno weet altijd alles beter'-toontje? Kijk eens, dat je ouder bent, a whole lot ouder, wil nog niet zeggen dat je dus automatisch gelijk hebt. Voor jou was het misschien afschuwelijk, maar voor haar kan het heel anders uitpakken. Iedere situatie is anders.
Oud 10-07-2005, 22:53
juno
juno is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-07-2005 @ 23:46 :
Puberaal? Ik ben puberaal omdat ik kritiek heb op het 'tante Juno weet altijd alles beter'-toontje? Kijk eens, dat je ouder bent, a whole lot ouder, wil nog niet zeggen dat je dus automatisch gelijk hebt. Voor jou was het misschien afschuwelijk, maar voor haar kan het heel anders uitpakken. Iedere situatie is anders.
Wat kan het mij schelen hoe dat voor haar uitpakt? Ik vind het verdomd zielig voor die jongen die verdorie van haar hield en die ze aan de dijk heeft gezet.

Hoe zou jij het vinden als jij een vriendin had, (mocht je dat ooit lukken) waar je vreselijk gelukkig me was, waarvan je het idee had dat dit het echt was, jullie houden van elkaar en het is fijn en veilig, je zou dumpen "omdat ze meer spanning wilde"? Zou jij ooit nog een ander meisje op die argeloze manier kunnen vertrouwen?
Oud 10-07-2005, 23:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 10-07-2005 @ 23:53 :
Wat kan het mij schelen hoe dat voor haar uitpakt?
Meelevendheid.

Citaat:
Ik vind het verdomd zielig voor die jongen die verdorie van haar hield en die ze aan de dijk heeft gezet.
Ze zal er wel haar redenen voor gehad hebben en jij kan en mag jouw ervaringen niet op haar projecteren om te oordelen.

Citaat:
Hoe zou jij het vinden als jij een vriendin had, (mocht je dat ooit lukken)
We zijn geïrriteerd en we kunnen het niet winnen, dus we gooien het op de persoonlijke aanval.

Citaat:
waar je vreselijk gelukkig me was, waarvan je het idee had dat dit het echt was, jullie houden van elkaar en het is fijn en veilig, je zou dumpen "omdat ze meer spanning wilde"? Zou jij ooit nog een ander meisje op die argeloze manier kunnen vertrouwen?
Ik vertrouw nu sowieso al niemand meer voor 100%. Mannen of vrouwen, jong of oud: vroeg of laat doen ze aan backstabbing en ben je weer een illusie armer. Het is naïef om iemand helemaal te vertrouwen.
Oud 10-07-2005, 23:07
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Hoe zou jij het vinden als jij een vriendin had, (mocht je dat ooit lukken)
Een vriendin? Hij? Nee.
Oud 10-07-2005, 23:08
juno
juno is offline
En wie heeft jou tot dat laatste inzicht gebracht? Die zal jou ook flink gekwetst hebben.

Nou, dat heeft 65- nog-wat met haar vriend gedaan, en ik destijds ook met de mijne. En het was het niet waard.
Oud 10-07-2005, 23:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 00:08 :
En wie heeft jou tot dat laatste inzicht gebracht? Die zal jou ook flink gekwetst hebben.

Nou, dat heeft 65- nog-wat met haar vriend gedaan, en ik destijds ook met de mijne. En het was het niet waard.
Waar ik het over had, waren vriendschapsrelaties. Die kun je niet vergelijken met liefdesrelaties. En je kunt een relatie niet aanhouden, simpelweg omdat je het zielig voor de ander vindt om het uit te maken. Dát zou pas gemeen zijn.
Oud 10-07-2005, 23:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
El Kim schreef op 11-07-2005 @ 00:07 :
Een vriendin? Hij? Nee.
Vertel dat m'n ex.
Oud 10-07-2005, 23:11
Drez
Drez is offline
Citaat:
Wat kan het mij schelen hoe dat voor haar uitpakt? Ik vind het verdomd zielig voor die jongen die verdorie van haar hield en die ze aan de dijk heeft gezet.

Hoe zou jij het vinden als jij een vriendin had, (mocht je dat ooit lukken) waar je vreselijk gelukkig me was, waarvan je het idee had dat dit het echt was, jullie houden van elkaar en het is fijn en veilig, je zou dumpen "omdat ze meer spanning wilde"? Zou jij ooit nog een ander meisje op die argeloze manier kunnen vertrouwen?
Jeeee wat boeit dat nou, als zij het uit wil maken dan mag dat toch. Sjezis.
Oud 10-07-2005, 23:12
El Kim
El Kim is offline
Noem jij iets wat nog geen (of net) een maand gedeurd heeft een echte, diepgaande relatie? Ik niet. En zo beschouw ik een relatie wel.

Je deed er trouwens lang over om dat antwoord te bedenken
Oud 10-07-2005, 23:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
El Kim schreef op 11-07-2005 @ 00:12 :
Noem jij iets wat nog geen (of net) een maand gedeurd heeft een echte, diepgaande relatie? Ik niet. En zo beschouw ik een relatie wel.

Je deed er trouwens lang over om dat antwoord te bedenken
Ik heb ook nooit gezegd dat het een echte diepgaande relatie was. Maar ze was wel m'n vriendin.

En ja, het duurde lang, want ik heb nog meer dingen te doen behalve antwoord geven op mensen die totaal overbodig met cheap shots proberen anderen mensen de grond in te trappen, terwijl die andere mensen jou helemaal nooit zulk commentaar geven.
Oud 10-07-2005, 23:19
El Kim
El Kim is offline
Dat heeft een reden: jezelf altijd zo ziek, zwak en zielig voordoen, daar heb ik een hekel aan. Bovendien heb ik het idee dat je bijna al je problemen projecteert op het hebben van relatie: als je die krijgt zijn al je problemen opgelost. Zo werkt het niet. Vandaar (ik heb het je al eens eerder gezegd).
Oud 10-07-2005, 23:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
El Kim schreef op 11-07-2005 @ 00:19 :
Dat heeft een reden: jezelf altijd zo ziek, zwak en zielig voordoen,
Doe ik niet, je ziet spoken of interpreteert mijn posts verkeerd of je leest mijn posts selectief of je leest maar een fractie van mijn posts.

Citaat:
Bovendien heb ik het idee dat je bijna al je problemen projecteert op het hebben van relatie: als je die krijgt zijn al je problemen opgelost.
Stoppen met ideeën hebben dan.
Oud 10-07-2005, 23:22
juno
juno is offline
En weer ontopic:

wat mij stoorde aan het verhaal van 65543, de reden waarom ik reageerde, was dat "spanning missen" zo'n ongelofelijke kutklotereden is om een relatie met iemand af te breken, terwijl er verder niets mis is met die jongen of met de relatie. Als ik hier lees wat een klootzakken er rondlopen, mag je in je handjes knijpen als je een goeie treft, maar nee, we hebben liever wat spanning....

Als je nog niet toe bent aan een relatie, begin er dan gewoon niet aan, maar ga niet na een tijd iemands hart breken.
Oud 10-07-2005, 23:26
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-07-2005 @ 00:21 :
Doe ik niet, je ziet spoken of interpreteert mijn posts verkeerd of je leest mijn posts selectief of je leest maar een fractie van mijn posts.

Stoppen met ideeën hebben dan.
Geef toe, je verlangt wel een beetje naar een relatie Ach, ik kan het mis hebben. Maar soms kom je wel een beetje wanhopig over. En dat moet je niet doen

Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 00:22 :
En weer ontopic:

wat mij stoorde aan het verhaal van 65543, de reden waarom ik reageerde, was dat "spanning missen" zo'n ongelofelijke kutklotereden is om een relatie met iemand af te breken, terwijl er verder niets mis is met die jongen of met de relatie. Als ik hier lees wat een klootzakken er rondlopen, mag je in je handjes knijpen als je een goeie treft, maar nee, we hebben liever wat spanning....

Als je nog niet toe bent aan een relatie, begin er dan gewoon niet aan, maar ga niet na een tijd iemands hart breken.
Beter dat dan iemand aan het lijntje houden.
Oud 10-07-2005, 23:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
El Kim schreef op 11-07-2005 @ 00:26 :
Geef toe, je verlangt wel een beetje naar een relatie Ach, ik kan het mis hebben. Maar soms kom je wel een beetje wanhopig over. En dat moet je niet doen
Oh ja, ik verlang zeker een beetje naar een relatie. Maar dan met één bepaald persoon. En dat maakt het hele etiket 'wanhopig' overbodig. Verder lezen mensen vaak dingen in mijn posts die er niet staan en indrukken zijn bedrieglijk.

En ik ben het met je eens dat kappen beter is dan iemand aan het lijntje houden.
Oud 10-07-2005, 23:33
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-07-2005 @ 00:31 :
Oh ja, ik verlang zeker een beetje naar een relatie. Maar dan met één bepaald persoon. En dat maakt het hele etiket 'wanhopig' overbodig. Verder lezen mensen vaak dingen in mijn posts die er niet staan en indrukken zijn bedrieglijk.
Ok, dat had ik dus over het hoofd gezien

En verder voel ik me op relationeel heel goed, alleen nogal burgerlijk. We hebben nl. een discussie gehad over welke kleur pannen moeten hebben (ik heb namelijk een hele coole aqua pan gekocht ) Mijn god. Ik word een burgertrut
Oud 11-07-2005, 08:13
655321
655321 is offline
Citaat:
En weer ontopic:

wat mij stoorde aan het verhaal van 65543
655321.. zoveel moeite is het niet dat op te zoeken en goed te typen, juni.

Citaat:
de reden waarom ik reageerde, was dat "spanning missen" zo'n ongelofelijke kutklotereden is om een relatie met iemand af te breken, terwijl er verder niets mis is met die jongen of met de relatie.
En waar haalt je deze al dan niet correcte informatie vandaan?

Wat mij op dit moment aan jou stoort, en ik ben het bijna compleet met Mark Almighty eens, is dat je denkt de waarheid in pacht te hebben.
Ok, misschien heb je wat meer levenservaring dan de gemiddelde bezoeker van dit subforum maar dan nog ben ik met mijn 20 jaar volwassen genoeg om mijn eigen keuzes en beslissingen te nemen [en te maken]. Naar advies, mits redelijk en normaal verwoord, wil ik best luisteren maar wat jij doet staat me heel erg tegen.
Oud 11-07-2005, 09:07
dwight88
dwight88 is offline
lijkt wel vreemd om te zeggen, maar: goed. Ben benieuwd hoe het vanmiddag / vanavond verloopt, hoop dat 't allemaal goed zit..
Oud 11-07-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
En weer ontopic:

Als je twintig bent, vind ik 'spanning missen' anders een verdomd goede reden om het uit te maken. a) Gelukkig hoeven we niet nu al gesetteld te zijn, en b) als het gewoon niet lukt om die spanning er in te houden, is die relatie blijkbaar niet zo goed als het lijkt. Hoe lief de jongen in kwestie ook is.

(en persoonlijk? Denk ik dat het een heel goed iets is als ieder mens tenminste een keer in z'n leven z'n hart breekt. Van alleen maar positieve ervaringen wordt een mens ook niet beter.)
Oud 11-07-2005, 10:30
juno
juno is offline
Citaat:
655321 schreef op 11-07-2005 @ 09:13 :
655321.. zoveel moeite is het niet dat op te zoeken en goed te typen, juni.

En waar haalt je deze al dan niet correcte informatie vandaan?

JunOOOO haalt deze informatie uit jouw eigen eerste post. Een post die verder overloopt van vaag gezweef over pijn en relatief dan wel tijdelijk geluk en waar ik eerlijk gezegd geen touw aanvast kon knopen, behalve dan de indruk dat je later wel met hem wilde trouwen, maar nu eerst een tijdje spanning wilde.

En dat was het hem. Dát vond ik raar. Uitmaken kan altijd, als je het niet meer ziet zitten, dan geef ik je groot gelijk, maar tijdelijk uitmaken? Zoveel van iemand houden dat je er later mee wilt trouwen, maar dan wel eerst nog wat spanning willen? Iemand in de ijskast zetten?

Ik waarschuwde je daarom dat dat er wel eens helemaal niet in zou kunnen zitten voor jou, omdat jij hem door het nu uit te maken zoveel pijn deed dat hij je niet weer terug zou willen. En ik wilde dat je besefte wat je hem hebt aangedaan.

Maar goed, dat wil je blijkbaar niet, zei je later. Tja, zeg het dan niet in je eerste post, want die informatie, hoe warrig ook, neem ik voor waar aan.
Oud 11-07-2005, 11:07
ST*R
ST*R is offline
vind ik m nou minder leuk of niet?
wil ik m zien of niet?
wil ik nog met m op vakantie?
voel ik nog hetzelfde als toen?
geeeen idee
Oud 11-07-2005, 11:33
Drez
Drez is offline
Hij vroeg net of ik vanavond al wat doe.
Ha.
Oud 11-07-2005, 12:15
Tox
Tox is offline
Ja wel goed, ben nog steeds vrijgezel, maar heb al een tijdje afspraakjes met het zelfde meisje. Ik begin haar echt met de keer nog leuker te vinden. En vrijdag gaan we met zijn tweeën naar Burgers Bush.
Oud 11-07-2005, 12:27
Verwijderd
Ik ben zoooooo verliefd!
Oud 11-07-2005, 14:05
Rieno
Rieno is offline
hmm, ben al wel weer behoorlijk over dr heen heeft wel langer geduurd dan ik verwacht had, maar goed....kun je ook moeilijk voorspellen natuurlijk..

en het lijkt verdomme wel alsof alle relaties ineens kappen mn 2 beste vrienden zijn al de lul en mn beste vriendin ook .... nja, zal wel iets in de lucht zitten ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten