Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit in pyjama achter de pc, zo even douchen en weeeeer naar een uitzendbureau. Misschien moet ik er maar mijn beroep van maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan ga je met ets nin en mij mee last minuten 25 juli tot 1 aug ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik heb zitten websurfen en toen kwam ik dit tegen
![]() ![]() ![]() ![]() damn http://fusker.lewww.com/index.php?&q...pecial=preview hier voor heel veel meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Vanmorgen ben ik vrij vroeg opgestaan voor een vakantiedag, en toen ging ik met mijn broer schilder- en tekenspullen kopen in een winkel. En toen hadden we alles in een winkelkarretje gedaan, we gingen naar de kassa en plotseling stonden alle winkelvrouwen en winkelmeneren rond de kassa want ze snapten niet welke papieren ik wou kopen. Het is dan toch gelukt en toen zijn we terug naar huis gefietst met al die spullen. Het was niet zo gemakkelijk eigenlijk en toen wou ik milkshake maken als beloning voor mijn broer maar hij wou het al niet meer
![]() ![]() ![]() Ik was ook nog van plan om naar interimkantoren te gaan maar daar heb ik ondertussen ook wel genoeg van want ze bellen mij toch niet ![]() Citaat:
Ik was ook nog van plan om naar de bibliotheek te gaan maar dat heb ik dus maar uitgesteld tot vanavond want ze is tot 7 uur open. Ik wil eigenlijk naar een of ander feest maar het is midden in de week en iedereen is op vakantie ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarna nog ff naar de bieb geweest, zowaar niet uitgesteld. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Er zijn echt zooveel cd's die ik wil kopen en ik heb geen geld. En ik wil naar 10daysoff maar het ziet er ook al niet naar uit dat dat gaat lukken ![]() Ik ga morgen vroeg opstaan en eens naar die interimkantoren en straks naar de bibliotheek. Als het wat minder warm is, maar ze gaat al toe om 7 uur ![]() Ik heb hopelijk een paar spullen verkocht uit mijn V&A topic (reclaaame: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1223624) dus heb ik toch weer een beetje geld ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2005 om 16:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wollaaaah!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
@ivo: je weet. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar werd jij blij van vandaag? #6 Verwijderd | 500 | 25-04-2007 22:12 | |
Muziek |
3 feb: Shield Recordings Showcase @ Stage, Arnhem Malfunction | 36 | 03-02-2007 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Je laatste kus #3 __ | 500 | 21-08-2006 18:05 | |
Lifestyle |
Wat voor boeiends heb jij vandaag gedaan? Miles | 500 | 13-12-2004 15:40 |