Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 17:49
LaGoon
LaGoon is offline
Afgelopen vrijdagavond heb ik een meisje ontmoet. Ik durf echt niets als het gaat over meisjes, en gelukkig kwam zij naar mij toe. Beetje me gedanst en uiteindelijk zelfs meegezoend. Bij dit alles begon zij steeds eerst, maar als je eenmaal op gang bent lukt t bij mij wel. Uiteindelijk heb ik haar telnummer gekregen, ik had haar toen ik thuis kwam een smsje gestuurt de volgendedag had ze er twee terug gestuurt. Maar ik durf nu zelf niets meer te doen

heeft iemand een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2005, 17:52
Cookie
Cookie is offline
Waarom durf je niet dan?
Ik kan het me opzich wel voorstellen *ben nog minder dan een held op sokken op dat gebied*.
Misschien moet je jezelf eens streng toespreken? En ze heeft je al gsmst dus de kans de je echt afgewezen wordt is heel klein.
Oud 12-07-2005, 17:55
LaGoon
LaGoon is offline
kan t dan niet verkeerd overkomen, ik bedoel t is al vier dagen geleden en ik ben echt heel erg aan t twijfelen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:56
droomkoningin
droomkoningin is offline
Misschien kun je eerst even met haar bellen, zodat het contact iets 'intensiever' is dan alleen smsen.
Dat kan misschien geruststellend werken voor je, zodat de drempel niet zo hoog is als jullie elkaar weer zien.
Oud 12-07-2005, 17:57
Qimm
Qimm is offline
Welnee, dat komt niet verkeerd over, je beltegoed was op of je had je telefoon bij iemand laten liggen en kon hem niet eerder terug krijgen. heel eenvoudig.
Vraag gewoon of ze mee gaat naar de film aankomend weekend
Oud 12-07-2005, 17:59
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 12-07-2005 @ 18:55 :
kan t dan niet verkeerd overkomen, ik bedoel t is al vier dagen geleden en ik ben echt heel erg aan t twijfelen
Dus je hebt HAAR niet meer terug gsmst? Dan krijgt zij juist twijfels.

Weetje doe eens gek en vraag dr gewoon eens leuk mee naar de film wat Qimm al zei. Dat kan makkelijk via sms want dan ziet ze niet dat je bloost enzow en dat je als een psychopaat naar je mob zit te staren tot je een antwoord krijgt.
Oud 12-07-2005, 18:06
Verwijderd
Nu moet je juist doorzetten en je angsthazige zelf aan de kant duwen. Ze kwam naar jou toe en heeft je gesmst. De kans is groot dat ze nu al vier dagen iedere minuut naar haar mobiel kijkt om te zien of jij al iets hebt gestuurd. Reageer op wat ze heeft gezegd en vraag of ze iets leuks wil gaan doen.

Bellen vindt zij(of jij) misschien (ook) eng. Ik zou het bij smsen houden en pas als je gaat afspreken waar en wanneer enzo gaan bellen. Dan hebben jullie namelijk allebei al toegegeven dat jullie wel interesse hebben in elkaar en ben je minder bang voor afwijzing, wat een hoop stress scheelt. Dan is het alleen maar eng om elkaar 'in het echt' te spreken. En ik hoop voor je dat je je daar wel over heen kunt zetten
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:15
Met@lFre@kie
Met@lFre@kie is offline
ik zou dr maar snel terugbellen/smsen als ik jou was, als ik dat meisje was zou ik na 4 dagen al denken dat ik niks meer van je zou horen..
ze is juist blij dat je toch wel wat van je laat horen!
maar dan moet je idd wel snel wezen, en juist vooral GEEN smoesjes dat je beltegoed op was ofzo, geloof me, die doen het niet goed..
zeg gewoon de waarheid, dat zal ze veel meer op prijs stellen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:16
Cookie
Cookie is offline
Wat Metalfreekie en Cytherea zeggen.
Oud 12-07-2005, 18:31
Verwijderd
Inderdaad. Verzin een smoesje waarom je nog niet teruggesmst had, of vertel gewoon eerlijk dat je zenuwachtig bent (veel meisjes vinden verlegen jongens schattig, hoor!). En vraag haar vervolgens gewoon mee naar de film, of om iets te gaan drinken in de stad.
Als zij telkens het initiatief nam, jou zoende, je haar telefoonnummer gaf én vaak smste, dan kun je er wel vanuit gaan dat ze je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:42
Cookie
Cookie is offline
Ik zou haast de neiging hebben om je een schop onder je kont te geven zodat je dr ging smsen.
Khebt id dat je wel eens wat mis kon lopen als je nog heel lang wacht.
Oud 12-07-2005, 18:53
Verwijderd
Wat valt er nog te durven als zij al zoveel initiatief toont? Waar ben je bang voor? Dat ze je afwijst? Het lijkt me toch dat ze meer dan genoeg intresse in je heeft getoond. Wil jij dat het werkt dan sms jij haar nu terug
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:31
WolterB
WolterB is offline
Gewoon terugantwoorden.
Zij geeft jou aandacht, jij komt hier over alsof je wel geïnteresseerd in haar bent, dus waar ligt het probleem.
Bang om afgewezen te worden hoeft niet, gezien de moeite die zij voor je doet, dus iets meer lef tonen en iets terugsturen
Oud 12-07-2005, 19:32
LaGoon
LaGoon is offline
nou waar ik bang voor ben is dat ik iets verkeerd zet in dat smsje, ik weet namelijk echt niet wat ik erin moet zetten. En ik wil t niet verpesten. Ook hadden we min of meer al afgesproken om donderdag of vrijdag weer uit te gaan alleen tijd enzo hadden we nog niet of gesproken
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:31
LaGoon
LaGoon is offline
nou smsje is dan maar verstuurt op hoop van zegen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 22:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 12-07-2005 @ 20:31 :
nou smsje is dan maar verstuurt op hoop van zegen

Hou ons op de hoogte!
Oud 12-07-2005, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 12-07-2005 @ 23:07 :

Hou ons op de hoogte!
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 23:59
cam-boy18
cam-boy18 is offline
gewoon bellen en jezelf over die drempel heen trekken

en mocht het eght niet lukken neem je gewoon een shotje tequila ofzo
neemt een groot deel van je onzekereheid weg alleen neem dit niet elke keer als uitweg want dan krijg je lichtelijk alcoholiste neigingen zoals ik
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 08:40
Verwijderd
Citaat:
cam-boy18 schreef op 13-07-2005 @ 00:59 :
gewoon bellen en jezelf over die drempel heen trekken

en mocht het eght niet lukken neem je gewoon een shotje tequila ofzo
neemt een groot deel van je onzekereheid weg alleen neem dit niet elke keer als uitweg want dan krijg je lichtelijk alcoholiste neigingen zoals ik
Dat is echt het slechtste advies wat je een onzeker persoon kunt geven.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 08:58
Yaris
Yaris is offline
Beetje laat, maar je kan natuurlijk ook eerlijk zeggen dat je het niet aandurfde omdat ze zo lief, aantrekkelijk etc. is. Op die manier verbloem je een beetje je onzekerheid door complimenten te geven .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 09:08
Susanne
Susanne is offline
Schattig probleem

Maar ik denk dat er veel jongens zijn zoals jij..
Oud 13-07-2005, 11:02
LaGoon
LaGoon is offline
ik heb nog steeds nix ontvangen dus ik denk dat dit het was dan....
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:36
Verwijderd
Zeikerd! Je zegt eerst dat je niets durft met meisjes maar je danst wel met eentje en zoent er vervolgens dezelfde avond ook nog mee. Om het af te maken heb je ook nog haar telefoonnummer. Wat is het probleem dan?

Als je niets terugkrijgt laat je het mooi even rusten, en je stuurt haar vervolgens komende vrijdag een oppervlakkig smsje of ze nog gaat stappen die avond en waar dan. Ben je niet te opdringerig maar je toont wel interesse.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:46
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 13-07-2005 @ 12:02 :
ik heb nog steeds nix ontvangen dus ik denk dat dit het was dan....
Je hebt zelf ook een paar dagen gewacht voor je iets terugstuurde, dus verwacht dan niet meteen iets terug van haar Ik ben het wel met nare eens
Oud 13-07-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2005 @ 12:36 :
Zeikerd! Je zegt eerst dat je niets durft met meisjes maar je danst wel met eentje en zoent er vervolgens dezelfde avond ook nog mee. Om het af te maken heb je ook nog haar telefoonnummer. Wat is het probleem dan?

Als je niets terugkrijgt laat je het mooi even rusten, en je stuurt haar vervolgens komende vrijdag een oppervlakkig smsje of ze nog gaat stappen die avond en waar dan. Ben je niet te opdringerig maar je toont wel interesse.
Helemaal met je eens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2005, 16:43
Gwinnie
Gwinnie is offline
vragen of ze wat met je gaat doen, wat drinken ofzo. of in ieder geval vragen of ze t weekend nog uit gaat en zeggen dat je hoopt dat je haar daar ziet.

ze geeft je niet voor niks haar telefoonnummer...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 13-07-2005 @ 12:46 :
Je hebt zelf ook een paar dagen gewacht voor je iets terugstuurde, dus verwacht dan niet meteen iets terug van haar Ik ben het wel met nare eens
Nee precies. Grote kans dat ze denkt: 'Nu zal ik jou ook eens laten wachten'.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:47
vampire_esje
vampire_esje is offline
het komt, denk ik, wel goed

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:37
LaGoon
LaGoon is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2005 @ 12:36 :
zij begon telkens en als dat t geval is het voor mij al een stuk makkelijker. En ik denk dat er idd niets anders op zit en wachten tot vrijdag.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 09:03
poepdrol
poepdrol is offline
NIET WACHTEN

stuur het volgende smsje

Hoi! Sorry voor de late reactie. Ik wist niet echt goed wat ik moest terugsturen, dus denk nu geen rare dingen. Maar ik wil supergraag een keer wat met je gaan doen. Wil je misschien met me naar de film? Lijkt mij erg gezellig in ieder geval. Ik hoor nog wel van je x blah
Oud 15-07-2005, 09:30
LaGoon
LaGoon is offline
nou.. ze had eindelijk terug gesmst gister uit geweest en het is een slet echt. Ik moet vanaf nu nix meer van vrouwen hebben je krjigt er alleen maar verdriet en een kutgevoel van
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 09:41
Verwijderd
Sorry, maar je kunt ook overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 09:49
LaGoon
LaGoon is offline
weet jij dan wat ik allemaal heb meegemaakt, nee, en zij was t echt helemaal voor mij t meisje van me dromen... een vieze slet.....vrouwen zijn nergens goed voor
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 09:54
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 15-07-2005 @ 10:49 :
weet jij dan wat ik allemaal heb meegemaakt, nee, en zij was t echt helemaal voor mij t meisje van me dromen... een vieze slet.....vrouwen zijn nergens goed voor
Only good for cooking, cleaning and sucking dick and that's it

j/k

Maarreh, hoezo een slet dan ?
Oud 15-07-2005, 09:56
Lanoia
Lanoia is offline
Als zij het meisje van je dromen was had je er wel meer werk van mogen maken.

Wat heeft ze dan gedaan?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 10:00
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
zoek andere vrouwen, vrouwen (meisjes) rulen, tenzij je homo bent...
En trouwens, als meisjes bij uitgaansgelegenheden heel veel initiatief nemen, kan dat 2 dingen betekenen: of het is een slet, of ze vind je echt heel leuk. Meestal is het in dat soort gevallen het eerste, en verder, er zijn echt wel leuke meisjes je vind vast nog wel een keer eentje die je nog veel leuker en liever vindt
Oud 15-07-2005, 11:20
gurl19
gurl19 is offline
Ik vraag me ook af waarom ze ineens een slet is
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 11:29
LaGoon
LaGoon is offline
omdat ze pal voor me neus met 20 andere gasten gaat staan dansen en telkens weer met een stel andere maar ik denk dat ik perongeluk een beetje te vroeg ben geweest met me mening
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 12:50
juno
juno is offline
Nee maar! Dansen maar liefst! Hoe durft ze !
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Okee, als je zulke domme opmerkingen maakt, verdien je het ook. Ik zou ook gauw met iemand anders gaan zoenen als een type als jij me wou versieren.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 18:22
Soron
Soron is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-07-2005 @ 15:29 :
Okee, als je zulke domme opmerkingen maakt, verdien je het ook. Ik zou ook gauw met iemand anders gaan zoenen als een type als jij me wou versieren.
Rustig maar...

Hoevaak zeggen vrouwen wel niet dat alle mannen het zelfde zijn en maar aan een ding denken en nergens goed voor zijn enz enz...?

Hij poste denk ik gewoon uit vlaag van emotie. Niks doms aan eigenlijk. Alleen een onwaarheid wat hij zei. (mag ik hopen )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 21:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
juno schreef op 15-07-2005 @ 12:50 :
Nee maar! Dansen maar liefst! Hoe durft ze !
SCHANDE!

Was dan ook naar de bios gegaan slimpie.
Oud 15-07-2005, 21:39
Cookie
Cookie is offline
Nou, gaan jullie nog uit of niet?
Oud 15-07-2005, 22:28
Antinoniem
Antinoniem is offline
Beetje nuancering kan geen kwaad hoor =) ook al heb je n klein beetje gelijk
Citaat:
Hoevaak zeggen vrouwen wel niet dat alle mannen het zelfde zijn en maar aan een ding denken en nergens goed voor zijn enz enz...?
precies het is gewoon altijd elkaar helemaal belachelijk vinden, maar uiteindelijk valt men toch nog op het andere geslacht (homo's uitgezonderd natuurlijk)

pff, waarom maken mensen het zich soms zo ingewikkeld :\
Oud 15-07-2005, 22:30
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 15-07-2005 @ 23:28 :

pff, waarom maken mensen het zich soms zo ingewikkeld :\
Haha jij vind wel veel dingen ingewikkeld ofnie
Oud 16-07-2005, 01:58
Verwijderd
Citaat:
LaGoon schreef op 15-07-2005 @ 12:29 :
omdat ze pal voor me neus met 20 andere gasten gaat staan dansen en telkens weer met een stel andere maar ik denk dat ik perongeluk een beetje te vroeg ben geweest met me mening
Heb je ook recht in haar gezicht gezegd dat ze een slet is? Dat zou een mooie finishing touch geven op die lachwekkende houding van je
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 10:53
LaGoon
LaGoon is offline
nej dat heb ik niet in der gezicht gezegt, ik durf niet veel en zoiets al helemaal niet en daarbij komt dat ik t niet meen ik vin der veelste leuk
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 11:03
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Cookie schreef op 15-07-2005 @ 23:30 :
Haha jij vind wel veel dingen ingewikkeld ofnie
ja inderdaad. eigenlijk is dit ook geen forum voor mij ik hou het altijd allemaal heel simpel, maar iedereen hier doet overal zo moeilijk over
Oud 18-07-2005, 14:29
Muttley
Muttley is offline
ik heb hetzelfde probleem, al is het bij mij wel een stuk anders
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 14:49
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Muttley schreef op 18-07-2005 @ 15:29 :
ik heb hetzelfde probleem, al is het bij mij wel een stuk anders
Reageren