Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
De meeste merken hebben een wep-adres dat als volgt is opgebouwd:
www.naamvanhetmerk.com en soms: www.naamvanhetmerk.nl Denk je dat het gaat lukken, of moet ik het nog iets uitgebreider uitleggen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1 zodanig op, tegen of in iets anders geplaatst worden of zijn, dat er geen tussenruimte overblijft 2 (van bedrijven, winkels e.d.) de activiteiten staken, geen publiek meer toelaten => dichtgaan 3 (van aandelen, de beurs e.d.) tegen het einde van de markt in de genoemde toestand zijn 4 (van een rekening of begroting) de genoemde einduitkomst hebben slui·ten2 (ov.ww.) 1 toedoen, dichtmaken, afsluiten 2 door iets dicht te doen vasthouden => opbergen 3 aangaan, tot stand brengen => afsluiten 4 beëindigen <=> openen 5 (jacht, visserij) gedurende bepaalde tijd verbieden 6 [econ.] opmaken, afsluiten slui·tend (bn.) 1 deugdelijk, kloppend => waterdicht god·ver·dom·me (tw.) 1 [grof] vloek
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() "(servatia undercover)" kwam vanaf zijn nick... Weetje, het kan me ook weinig boeien ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Maak gratis je eigen site! [Tutorial] poo123 | 1 | 20-06-2016 13:46 | |
Software & Hardware |
Online sites om pc's samen te stellen met wat (oudere low end onderdelen) Warsocket | 13 | 14-12-2008 23:30 | |
Psychologie |
Een site over (jeugd)hulpverlening Tieneke | 2 | 02-09-2005 19:44 | |
Software & Hardware |
[Web] Site hoort al te bestaan Verwijderd | 23 | 18-01-2005 00:30 | |
ARTistiek |
leuke site! ECHT WAAR!!!! klatsch | 1 | 15-10-2004 21:30 | |
Software & Hardware |
[gez] site waar ik mp3's kan uploaden LamMuH_EiKoL | 6 | 06-08-2003 12:29 |