![]() |
||
Citaat:
En op welk moment ga je elkaar wel vertrouwen op het SOA loos zijn? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van de ergste SOA's merk je niks, dus als je geen jeuk of pijn hebt wil niet zeggen dat je dat niet hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is 2 gecombineerde methodes wél veiliger dan 1 methode; als er iets mis gaat met de ene, kan de ander het opvangen. Als je uitgaan van een pilveiligheid van 99 % en een condoomveiligheid van 98 %, dan is de combinatie 99,98 % veilig. Dat is best veel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En als je van aids af wilt komen moet je met 13 maagden naar bed gaan zeker?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kijk, en hier staat het ook - www.truthforyouth.com - nou, dan moet 't wel kloppen. Want wat is er betrouwbaarder dan de bijbel, gebracht in stripvorm? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je hebt gelijk dat juno onzin praat. maar ach, dat doet ze wel vaker
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En van je combineren sloeg ook al nergens op.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() *kuch* http://www.sexwoordenboek.nl/geslachtsziekten.html *kuch* Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zit het niet een beetje tussen je vriend zijn oren? Kijk natuurlijk voelt het minder met condoom, of iig anders (maar dat vind ik als vrouw zijnde ookal gelden). Heeft het slap worden geen ander probleem, gebeurt het bijvoorbeeld als hij veel gedronken heeft; of gebeurt het altijd? Misschien is het een uitdaging voor je vriend om te leren met condoom te vrijen? Ik bedoel bijna elke sukkel kan dat ![]() Verder een vrouwencondoom, dat lijkt me niet echt handig, en dat wordt het volgens mij voor de man en vrouw nog ongevoeliger. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken genoeg mannen die kampen met een aangeboren antipathie tegen condooms, die zelfs bij het zien van het ding al slap worden. Daarbij is het echt waar dat je veel minder voelt, dat het onnatuurlijk voelt en gewoon a-relaxed is.
||
Citaat:
Ik heb er dus ook last van zonder condoom, maar met veel meer. De oorzaak ligt denk ik bij m'n voorhuid, iets te lang of zo? Iig ligt m'n eikel niet bloot bij volledige erectie..
||
Citaat:
Condooms zijn gewoon op alle fronten vrij hinderlijk,maar wel noodzakelijk,daarom altijd met tenzij ik zeker weet dat ze me nooit meer kan traceren hehe ![]() Maar we dwalen af... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vrijen met condoom maakt idd iets minder gevoelig, maar niet ongevoelig. En ik denk dat een groot deel van de weerstand tegen een condoom idd bij de man tussen de oren zit ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2005 om 20:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Echt toffe dingen idd ![]()
|
|
![]() |