Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 10:35
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 13-07-2005 @ 10:39 :
**De Franse politie heeft Dario Frigo
ter ondervraging meegenomen naar het
politiebureau in Courchevel,nadat in de
auto die door zijn vrouw werd bestuurd
dopingprodukten waren aangetroffen.

Een zegsman van Frigo's ploeg Fassa
Bortolo heeft de aanhouding bevestigd.
"De gendarmes hebben hem om half acht
's ochtend opgehaald.Het betreft alleen
Dario en niet de hele ploeg."

In 2002 werd de vrouw van de Litouwer
Raimondas Rumsas in een auto vol doping
aangehouden.Ditmaal zou het gaan om een
minder omvangrijke hoeveelheid doping.
Verdere details zijn nog onbekend.Het
is ook nog onduidelijk of de Italiaan
van start gaat voor de elfde etappe.

Krijgen we dit gezeur weer.
Blijkbaar zijn rennersvrouwen nu ook al gepromoveert tot drugskoerier, weg met de emancipatie!
Oud 13-07-2005, 11:39
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Ocharme ik schreef op 13-07-2005 @ 11:35 :
Blijkbaar zijn rennersvrouwen nu ook al gepromoveert tot drugskoerier, weg met de emancipatie!
Whahaha
Oud 13-07-2005, 11:47
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 13-07-2005 @ 10:24 :
De bollentrui zit stevig om zijn schouders, hij heeft 110 punten en de nummer 2 in dat klassement (Moreau) heeft er 40. Dus het moet gezien zijn vorm al heel raar lopen wil Rasmussen de trui niet meenemen naar Parijs.

Een top 5 in het algemeen klassement is ook mogelijk maar dan zal hij zijn voorsprong op de rest wel nog flink moeten vergroten. Zoals eerder gezegd, in de eerste tijdrit verloor hij al 3 minuten ...
En de tijdrit van volgende week zaterdag is meer dan 2 keer zo lang.
Ja, maar wat je wel ziet is dat hij veel minuten pakt in de andere etappes. En zeker gezien hij Armstrong zo stevig kan bijbenen, is de kans groot dat hij nog wel in een bijzonder kopgroepje terecht komt. Daar pakt hij z'n minuten dan wel mee. Tijdritten lijkt me inderdaad niet.
Oud 13-07-2005, 11:51
Freddy Krueger
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-07-2005 @ 12:47 :
En zeker gezien hij Armstrong zo stevig kan bijbenen, is de kans groot dat hij nog wel in een bijzonder kopgroepje terecht komt. Daar pakt hij z'n minuten dan wel mee.
Dat denk ik niet.. vandaag in de krant Lance Armstrong: "maar ik kan je vertellen dat er voor Rasmussen geen ontsnappingen meer inzitten van zeven of meer minuten".

Die houdt hem dus wel in de gaten hoor, Rasmussen gaat niet meer zo maar weg kunnen rijden in een kopgroepje.
Oud 13-07-2005, 11:53
Verwijderd
Hij heeft die andere minuten wel gesprokkeld met ontsnapping(en). Vanaf nu kan hij die wel vergeten, Discovery zal m nooit meer laten rijden!
Boonen blijkbaar vrij zwaar gevallen in de afdaling naar Madeleine. Hoe vaak gaat die nog vallen dit jaar?
Hushovd valt 2 minuten later aan, vind ik vrij bedenkelijk qua fair play.

Edit: mja ik was niet de eerste met die bedenkingen blijkbaar
Oud 13-07-2005, 11:55
Gimme more beer
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 13-07-2005 @ 12:51 :
Dat denk ik niet.. vandaag in de krant Lance Armstrong: "maar ik kan je vertellen dat er voor Rasmussen geen ontsnappingen meer inzitten van zeven of meer minuten".

Die houdt hem dus wel in de gaten hoor, Rasmussen gaat niet meer zo maar weg kunnen rijden in een kopgroepje.
Nou ja, als Armstrong erbij zit is het ook niet erg, hij hoeft niet van Armstrong te winnen natuurlijk, maar z'n tweede plaats bewaren door met Armstrong weg te rijden is natuurlijk geen slecht idee. Het zijn allebei mannen die flink tempo kunnen aangeven.
Oud 13-07-2005, 11:56
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 13-07-2005 @ 12:51 :

Misschien pakt hij dan geen minuten op Armstrong, maar op mensen als Ullrich en Vino kan hij nog veel tijd pakken, enkel door bij Armstrong te blijven. Dan stelt ie zn top 5 klassering wel veilig.
Oud 13-07-2005, 12:23
Chaucus
Chaucus is offline
13:14 - Jean-Patrick Nazon Abandons

The leader of the AG2R team Jean-Patrick Nazon has just retired from the Tour de France. He was second last at the finish yesterday and was in 172nd place in the general classification after 10 stages.
Oud 13-07-2005, 12:27
geen punt :|
geen punt :| is offline
Die Frigo is echt niet goed bij z'n hoofd. Hoe stom kan je zijn

Interessante ontsnapping aan de gang: oa. Horner, Heras, Mancebo, Vino, Botero... Die gaan de discoveries nooit laten rijden natuurlijk.
Oud 13-07-2005, 12:31
PV
PV is offline
Hushovd voor de etappezege
Oud 13-07-2005, 12:48
Freddy Krueger
Citaat:
Röps schreef op 13-07-2005 @ 13:27 :
Die Frigo is echt niet goed bij z'n hoofd. Hoe stom kan je zijn

Interessante ontsnapping aan de gang: oa. Horner, Heras, Mancebo, Vino, Botero... Die gaan de discoveries nooit laten rijden natuurlijk.
Voorlopig laten ze ze aardig gaan... Mancebo is de best geklasseerde, maar die staat toch pas op vier minuten...
Ik ben benieuwd..
Oud 13-07-2005, 13:04
Verwijderd
Kopgroep heeft zichzelf ontploft... Vrij voorspelbaar eigenlijk. Veel ruimte hebben ze nooit gekregen en het was pas de eerste berg van de dag.
Persoonlijk denk ik niet dat ze echt iets gaan kunnen forceren.
Oud 13-07-2005, 13:26
kalinho
kalinho is offline
heerlijk, die bocht van die phonak-rijder
Oud 13-07-2005, 14:11
Silverchoice
Silverchoice is offline
Die 2 vooraan maken geen kans...

edit: Padrnos afgestapt hoor ik net; gebeurt niet vaak dat een mannetje van Armstrongs ploeg het voor gezien houdt.
Oud 13-07-2005, 14:14
Freddy Krueger
Citaat:
Silverchoice schreef op 13-07-2005 @ 15:11 :
Die 2 vooraan maken geen kans...

edit: Padrnos afgestapt hoor ik net; gebeurt niet vaak dat een mannetje van Armstrongs ploeg het voor gezien houdt.
Weet je dat zeker ? Ik hoorde alleen dat hij flink op achterstand reed... ik kan me niet voorstellen dat hij is afgestapt.
Oud 13-07-2005, 14:23
Chaucus
Chaucus is offline
15:21 - Kirchen Abandons

The Fassa Bortolo team is now down to six riders. The latest rider to quit the Tour is Kim Kirchen. There are now 170 riders still in the race.
Oud 13-07-2005, 14:23
Freddy Krueger
Oei..Kirchen weg, dat is best verassend..
Ook Zanini is ermee gestopt...
Oud 13-07-2005, 15:49
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 13-07-2005 @ 15:14 :
Weet je dat zeker ? Ik hoorde alleen dat hij flink op achterstand reed... ik kan me niet voorstellen dat hij is afgestapt.
Denk dat je gelijk hebt, kan geen bevestiging vinden van wat ik zei; vast weer wat verkeerd gehoord
Oud 13-07-2005, 16:21
PV
PV is offline
Nazon was ook afgestapt toch?
Oud 13-07-2005, 16:31
Gimme more beer
Citaat:
PV schreef op 13-07-2005 @ 17:21 :
Volgens mij ook ja
Oud 13-07-2005, 16:43
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
PV schreef op 13-07-2005 @ 17:21 :
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post18088051
Oud 13-07-2005, 16:51
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Saaaaaaaaaaie etappe vandaag. Wel leuk voor Vino. Niet leuk voor mij.
Oud 13-07-2005, 17:16
de communiceerbeer
Ik zie net dat Voigt te laat binnen is gekomen vandaag, die kerel heeft zichzelf echt helemaal kapot gefietst.
Oud 13-07-2005, 17:23
Gaea
Gaea is offline
Weet iemand op welke achterstand de bus is binnengekomen? Het laatste wat ik hoorde was dat toen Vino binnen was, ze nog 40 km in 45 min moesten doen.
Oud 13-07-2005, 17:24
de communiceerbeer
De laatste bus kwam binnen op 39.46.
Oud 13-07-2005, 17:36
Sandersss
Sandersss is offline
Afstappers tot nu toe:

Liquigas - Luciano Pagliarini

Team CSC - Jens Voigt, David Zabriskie

Quick-Step - Kevin Hulsmans, Stefano Zanini

Illes Balears - Isaac Gálvez

Davitamon - Lotto - Leon van Bon

Lampre Caffita - Gerrit Glomser, Jevgeni Petrov, Alessandro Spezialetti

Phonak - Steve Zampieri

Française des Jeux - Christophe Mengin

Fassa Bortolo - Claudio Corioni, Dario Frigo, Kim Kirchen

Domina Vacanze - Sergei Gontsjar

Saunier Duval - José Ángel Gómez, Constantino Zaballa

Liberty Seguros - Igor González de Galdeano

AG2R - Jean-Patrick Nazon, Sylvain Calzati

Crédit Agricole - Jaan Kirsipuu
Oud 13-07-2005, 17:42
Sandersss
Sandersss is offline
Nederlanders vandaag:
36 Michael Boogerd Ned Rabobank +10.27
80 Pieter Weening Ned Rabobank +31.15
100 Joost Posthuma Ned Rabobank +31.15
107 Erik Dekker Ned Rabobank +31.15
118 Servais Knaven Ned Quick-Step +39.46
127 Gerben Löwik Ned Rabobank +39.46
134 Karsten Kroon Ned Rabobank +39.46
161 Bram Tankink Ned Quick-Step +39.46

Eindklassement:
49 Denis Mentsjov Rus Rabobank +46.16

Die is dus wel bekeken voor het eindklassement
Oud 13-07-2005, 17:48
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Spare schreef op 13-07-2005 @ 12:53 :
Hij heeft die andere minuten wel gesprokkeld met ontsnapping(en). Vanaf nu kan hij die wel vergeten, Discovery zal m nooit meer laten rijden!
Boonen blijkbaar vrij zwaar gevallen in de afdaling naar Madeleine. Hoe vaak gaat die nog vallen dit jaar?
Hushovd valt 2 minuten later aan, vind ik vrij bedenkelijk qua fair play.

Edit: mja ik was niet de eerste met die bedenkingen blijkbaar
Volgens mij ging Hushovd net iets eerder in de aanval, en pas toen Boonen gevallen was, werd zijn gat groter, omdat het peloton juist bijna letterlijk in de rem kneep toen ze hoorden dat Boonen was gevallen. En toen ging Hushovd door, wat ik opzich ook wel opmerkelijk vind. Maarja, hij was al in de aanval toen Boonen viel dacht ik.
Maar achteraf bleek hij toch niet die tussensprint te halen, dus maakt het allemaal niet zo veel uit.

Na de etappe van gisteren viel deze toch wel een klein beetje tegen.
Maarja, wat mag je nog verwachten na zo'n etappe als gisteren. Voor iedereen was het een loei-zware etappe. Voor de gelosten, maar ook voor Armstrong, want hij was degene die hard aanviel.

Na een tijdje ontstaat er een kopgroep van 7 man: Vinokourov , Oscar Pereiro, Santiago Botero, Francisco Mancebo , Pietro Caucchioli , Heras en Egoi Martinez.
Toch wel wat mooie namen. En ook best wel verrassend na de etappe van gisteren.
De eerste klim begint, eentje van de HC. Heras moet er al snel af. Later moet iedereen er zelf af behalve Vinokourov, Pereiro en Botero.
In de afdaling na de eerste col verkijkt Pereiro zich op een bocht en rijdt de afgrond in. Maar hij weet zich terug te knokken. Het peloton, de groep-Armstrong (met de grote namen Ullrich, Rasmussen, Basso, Leipheimer, Kloden, Valverde enz en zelfs Iban Mayo) zit op een paar minuten achter de kopgroep.
Op de tweede HC-klim rijdt Vinokourov weg van Pereiro, en later ook van Botero. Maar Botero die kan in de laatste afdaling weer terugkomen, vooral omdat hij een goede daler is, maar ook vooral omdat Vinokourov absluut geen risico nam en redelijk voorzichtig daalde.

Het peloton, met Armstrong en nog wat ploegmaats en de rest komen dichterbij. Nog 2 minuten. Intussen zijn Mayo, Kloden eraf.
Maar ze komen niet bij Vinokourov en Botero, die gaan sprinten voor de overwinning. In de sprint blijkt Vino nog de beste benen te hebben, en hij wint de etappe.
In het peloton weet Moreau, die dit jaar aan een sterke Tour bezig is, derde te worden.

In het klassement verandert er niet zo veel.
Rasmussen doet het wel goed en pakt veel punten voor de bolletjestrui. Hij en Moreau lopen uit op de rest, maar Rasmussen heeft een wel hele grote voorsprong: 71 punten.

Niet zo'n hele interessante etappe voor het klassement, maar wel een mooie etappe voor T-Mobile. Vinokourov laat toch even zien dat de enige manier om iets te bereiken, aanvallen is. Want zolang Ullrich in het wiel van Armstrong blijft, gebeurt er sowieso niets.

Als laatste nog even de mooie woorden van geniale verslaggever Maarten Ducrot:
"Vinokourov is een trut in de bochten"
Oud 13-07-2005, 18:25
Verwijderd
Citaat:
McDuck schreef op 13-07-2005 @ 18:48 :
Volgens mij ging Hushovd net iets eerder in de aanval, en pas toen Boonen gevallen was, werd zijn gat groter, omdat het peloton juist bijna letterlijk in de rem kneep toen ze hoorden dat Boonen was gevallen. En toen ging Hushovd door, wat ik opzich ook wel opmerkelijk vind. Maarja, hij was al in de aanval toen Boonen viel dacht ik.
Maar achteraf bleek hij toch niet die tussensprint te halen, dus maakt het allemaal niet zo veel uit.
Het zou kunnen, ik las het in volgorde Boonen - Hushovd met 2 minuten interval dus ging ik ervanuit dat het ook effectief op die manier gebeurd was.
Maar zoals je zei: het maakte uiteindelijk niets uit.
Oud 13-07-2005, 19:39
Freddy Krueger
Wat is de etappe van morgen ?
Een hoop kleine colletjes, klopt dat.. ?
Oud 13-07-2005, 19:40
Freddy Krueger
Citaat:

Na een tijdje ontstaat er een kopgroep van 7 man: Vinokourov , Oscar Pereiro, Santiago Botero, Francisco Mancebo , Pietro Caucchioli , Heras en Egoi Martinez.
Toch wel wat mooie namen. En ook best wel verrassend na de etappe van gisteren.
De eerste klim begint, eentje van de HC. Heras moet er al snel af. Later moet iedereen er zelf af behalve Vinokourov, Pereiro en Botero.
In de afdaling na de eerste col verkijkt Pereiro zich op een bocht en rijdt de afgrond in. Maar hij weet zich terug te knokken. Het peloton, de groep-Armstrong (met de grote namen Ullrich, Rasmussen, Basso, Leipheimer, Kloden, Valverde enz en zelfs Iban Mayo) zit op een paar minuten achter de kopgroep.
Op de tweede HC-klim rijdt Vinokourov weg van Pereiro, en later ook van Botero. Maar Botero die kan in de laatste afdaling weer terugkomen, vooral omdat hij een goede daler is, maar ook vooral omdat Vinokourov absluut geen risico nam en redelijk voorzichtig daalde.

Het peloton, met Armstrong en nog wat ploegmaats en de rest komen dichterbij. Nog 2 minuten. Intussen zijn Mayo, Kloden eraf.
Maar ze komen niet bij Vinokourov en Botero, die gaan sprinten voor de overwinning. In de sprint blijkt Vino nog de beste benen te hebben, en hij wint de etappe.
In het peloton weet Moreau, die dit jaar aan een sterke Tour bezig is, derde te worden.
Dude, wij kijken ook hoor...
Oud 13-07-2005, 19:56
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 13-07-2005 @ 18:42 :
Nederlanders vandaag:
36 Michael Boogerd Ned Rabobank +10.27
80 Pieter Weening Ned Rabobank +31.15
100 Joost Posthuma Ned Rabobank +31.15
107 Erik Dekker Ned Rabobank +31.15
118 Servais Knaven Ned Quick-Step +39.46
127 Gerben Löwik Ned Rabobank +39.46
134 Karsten Kroon Ned Rabobank +39.46
161 Bram Tankink Ned Quick-Step +39.46

Eindklassement:
49 Denis Mentsjov Rus Rabobank +46.16

Die is dus wel bekeken voor het eindklassement
Vind je het vreemd? Hij rijdt met een keelontsteking en randje koorts. Ik zou dood van mijn fiets pleuren onder die omstandigheden
Oud 13-07-2005, 20:02
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 13-07-2005 @ 20:40 :
Dude, wij kijken ook hoor...
Sorry hoor, maar ik geef gewoon na elke etappe mijn mening aan de hand van de belangrijkste gebeurtenissen. En vandaag zit er toevallig wat minder mening in mijn post, zodat het wat meer op een samenvatting gaat lijken.
En als je daar geen zin in hebt, dan lees je het niet...
Oud 13-07-2005, 20:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vinokourov herpakte zich vandaag. Mooie overwinning voor hem.
Verder, tja... Armstrong en de andere Discovery's controleerden alles. Ik hoop dat het in de Pyreneeen wat spectaculairder wordt dan vandaag.
Jammer dat Mentsjov niet 100% fit is. Wel klote dat het net moet gebeuren tijdens de koers waar de Rabo's hem voor hadden gepland. Maar we hebben Rasmussen en Boogie nog, die het redelijk meekon vandaag. Maja, toch nog 10 minuten aan je broek.
Tom Boonen weer gevallen... ik hoop voor hem dat-ie de Tour uit kan rijden!
Oud 13-07-2005, 21:09
PV
PV is offline
oh oeps
Oud 13-07-2005, 21:25
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Als laatste nog even de mooie woorden van geniale verslaggever Maarten Ducrot:
"Vinokourov is een trut in de bochten"
"Hij daalt als een drol" vond ik toch leuker
Oud 13-07-2005, 22:59
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Boonen hoort morgenochtend of ie mag starten van de dokter...nah, ging er eens een belg het groen winnen, gaat ie er steeds bij liggen... dikke pech, hopelijk is knie niet te ernstig...

come on meneer Boonen!
Oud 14-07-2005, 03:27
Verwijderd
hehe die voigt was 47 seconden te laat ofzo.

Die zal wel zitten balen
Oud 14-07-2005, 09:26
Freddy Krueger
Citaat:
McDuck schreef op 13-07-2005 @ 21:02 :
Sorry hoor, maar ik geef gewoon na elke etappe mijn mening aan de hand van de belangrijkste gebeurtenissen. En vandaag zit er toevallig wat minder mening in mijn post, zodat het wat meer op een samenvatting gaat lijken.
En als je daar geen zin in hebt, dan lees je het niet...
Ja idd, je mening vind ik niet erg, maar vind het btje zinloos als je gewoon die etappe gaat zitten samenvatten...
Maargoed, tis jouw feestje...
Oud 14-07-2005, 09:27
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 14-07-2005 @ 04:27 :
hehe die voigt was 47 seconden te laat ofzo.

Die zal wel zitten balen
Ik vind die tijdsregel sowieso vrij belachelijk. Als de hele bus te laat is mogen ze wel gewoon starten de volgende dag, maar die enkele renner die een paar minuten te laat is gaat eruit Ik begrijp dat ze niet willen dat de bus er 3 uur langer over doet, maar dat je er zoals Voigt op 47sec uitgegooid wordt vind ik idioot.
Oud 14-07-2005, 09:39
Freddy Krueger
Citaat:
Silverchoice schreef op 14-07-2005 @ 10:27 :
Ik vind die tijdsregel sowieso vrij belachelijk. Als de hele bus te laat is mogen ze wel gewoon starten de volgende dag, maar die enkele renner die een paar minuten te laat is gaat eruit Ik begrijp dat ze niet willen dat de bus er 3 uur langer over doet, maar dat je er zoals Voigt op 47sec uitgegooid wordt vind ik idioot.
Mee eens
Oud 14-07-2005, 09:40
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Ocharme ik schreef op 13-07-2005 @ 23:59 :
Boonen hoort morgenochtend of ie mag starten van de dokter...nah, ging er eens een belg het groen winnen, gaat ie er steeds bij liggen... dikke pech, hopelijk is knie niet te ernstig...

come on meneer Boonen!
Hij moet doorfietsen tot Parijs anders ga ik het niet redden op Wielerpools.com
Oud 14-07-2005, 09:56
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 14-07-2005 @ 10:40 :
Hij moet doorfietsen tot Parijs anders ga ik het niet redden op Wielerpools.com
Arme jij....hij start niet meer vandaag....Belgische tt p 432

en http://www.vrtnieuws.net/sport_maste...opt/index.html
Oud 14-07-2005, 09:59
Freddy Krueger
Woehoew Hushovd in de groene trui !

Mssn geen mooie manier om hem te krijgen, maar ik gun het hem zeker !
Oud 14-07-2005, 10:01
de communiceerbeer
Hmm, wel jammer; had nog wel een duel Boonen - McEwen willen zien in Parijs.
Oud 14-07-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 14-07-2005 @ 10:59 :
Woehoew Hushovd in de groene trui !

Mssn geen mooie manier om hem te krijgen, maar ik gun het hem zeker !
Hushovd heeft geen enkele reguliere sprint gewonnen dit jaar (denk ik?) dus ik vind het een beetje belachelijk om te zeggen dat hij hem verdient. Ik hoop dat McEwen hem alsnog binnenhaalt!
Oud 14-07-2005, 10:56
Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
Spare schreef op 14-07-2005 @ 11:39 :
Hushovd heeft geen enkele reguliere sprint gewonnen dit jaar (denk ik?) dus ik vind het een beetje belachelijk om te zeggen dat hij hem verdient. Ik hoop dat McEwen hem alsnog binnenhaalt!
Hushovd verdient trui niet, hopelijk haalt McEwen hem binnen, dan blijft de groene trui tenminste in een Belgische ploeg... echt jammer van Boonen, de tour verliest een grote pion
Oud 14-07-2005, 11:15
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Code:
1. Boonen Tom 133   
2. Hushovd Thor 128   
3. O'Grady Stuart 109   
4. McEwen Robbie 96   
5. Vinokoerov Alexander 81   
6. Förster Robert 75   
7. Furlan Angelo 73   
8. Eisel Bernhard 69   
9. Rasmussen Michael 63   
10. Wrolich Peter 60 
Hushovd, O'Grady en McEwen maken allemaal nog wel kans op de trui. Dan gun ik het McEwen toch het meest!
Oud 14-07-2005, 13:48
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Ocharme ik schreef op 14-07-2005 @ 11:56 :
Hushovd verdient trui niet, hopelijk haalt McEwen hem binnen, dan blijft de groene trui tenminste in een Belgische ploeg... echt jammer van Boonen, de tour verliest een grote pion
Hoezo niet verdienen, die kerel probeert in een bergetappe te ontsnappen ook al kan hij niet klimmen. Dat zegt dacht ik genoeg over zijn vecht vermogen. En iedereen die bereid is ervoor te vechten verdient de groene trui. Al krijgt hij hem natuurlijk wel op een erg makkelijke manier.
Oud 14-07-2005, 13:54
Verwijderd
Groene trui is in eerste plaats om de beste sprinter te belonen en dat is Hushovd absoluut niet...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten