Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 11:33
juno
juno is offline
Als een meisje met een jongen uitwil gaat het haar om het gezelschap van de jongen, niet om de gelegenheid waar jullie naar toe gaan.

Een stomme BBQ is leuk met een leuke jongen, een leuke BBQ is stom met een stomme jongen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2005, 14:35
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Faery schreef op 11-07-2005 @ 00:34 :
"Yo, gratis zuipen en vleesch vreten?"
Straks is ze vegatarisch....
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 11-07-2005 @ 01:19 :
Waren alle meisjes maar zoals jij....dan was het leven een stuk minder moeilijk...
Ik vind dat we het elkaar gewoon niet zo moeilijk moeten maken, het is allemaal al moeilijk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 01:48
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 12:33 :
Als een meisje met een jongen uitwil gaat het haar om het gezelschap van de jongen, niet om de gelegenheid waar jullie naar toe gaan.

Een stomme BBQ is leuk met een leuke jongen, een leuke BBQ is stom met een stomme jongen.
Wow die zal ik onthouden...
Oud 12-07-2005, 01:52
De Zwartkijker
Citaat:
WolterB schreef op 11-07-2005 @ 09:49 :
Als je dr ziet/spreekt zeggen dat je een bbq hebt en dat je daar niet zoveel mensen kent en of ze met je mee wil voor de gezelligheid.

Of iets anders zodat je haar vraagt om mee te gaan zonder gelijk een halve liefdesverklaring af te leggen
Ook jij bedankt voor jou advies...dat van dat weinige mensen kennen laat ik achterwege...ben bang anders te onzeker over te komen...
Oud 12-07-2005, 02:25
De Zwartkijker
By the way vandaag bel ik trouwens haar op...
Oud 12-07-2005, 08:28
Verwijderd
succes jongen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 09:35
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 12-07-2005 @ 03:25 :
By the way vandaag bel ik trouwens haar op...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:01
Verwijderd
ga dan eerst wat slapen voordat je paranoia wordt

ennuh nog een tip sluit het forum even af als je belt anders komt het zo statisch over. Het moet wel van jezelf komen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 12-07-2005 @ 09:28 :
succes
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:27
De Zwartkijker
Eerste poging.....

Met knikkende knieen bel ik haar op...
Gaat wel over maar niemand neemt op........

Dus vananond probeer ik het nog eens.....

P.S. bedankt voor jullie succeswensen
Oud 12-07-2005, 17:52
De Zwartkijker
Tweede poging:

Zie eerste poging......
Oud 13-07-2005, 00:02
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 12-07-2005 @ 18:52 :
Tweede poging:

Zie eerste poging......
ik wil je niet opjagen hoor of onzeker maken
maar probeer haar bijvoorbeeld wat eerder te bellen zoals bijvoobeeld een uur later ofzo

en weet niet of je naar haar 06 belt of vaste telefoon want is het haar 06 dan had zij jou allaang terug kunnen bellen

in ieder geval su6
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 01:37
De Zwartkijker
Citaat:
cam-boy18 schreef op 13-07-2005 @ 01:02 :
ik wil je niet opjagen hoor of onzeker maken
maar probeer haar bijvoorbeeld wat eerder te bellen zoals bijvoobeeld een uur later ofzo

en weet niet of je naar haar 06 belt of vaste telefoon want is het haar 06 dan had zij jou allaang terug kunnen bellen

in ieder geval su6
Dank je voor je succeswensen...

Probleem was dat ik moest gaan.....en dat ik haar twee keer in een korte tijd moest bellen........en toen ik terug (tegen elven) was het al te laat om haar te bellen.. Dus nu bel ik haar morgen (woensdag ) op...op dezelfde dag....Mischien dat dat een wat nonchalantere lading geeft...

Oja ik belde 06-, maar wel anoniem...
Oud 13-07-2005, 07:02
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 13-07-2005 @ 02:37 :

Probleem was dat ik moest gaan.....en dat ik haar twee keer in een korte tijd moest bellen........en toen ik terug (tegen elven) was het al te laat om haar te bellen.. Dus nu bel ik haar morgen (woensdag ) op...op dezelfde dag....Mischien dat dat een wat nonchalantere lading geeft...

Misschien is anoniem bellen niet zo verstandig. Ik ken genoeg mensen die anonieme telefoontjes niet opnemen. Waarom bel je niet gewoon met je nummer zichtbaar?
Succes!
Oud 13-07-2005, 09:12
Verwijderd
ja precies ze toont intresse, wat heb je te verliezen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 17:22
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 13-07-2005 @ 02:37 :

bel gewoon normaal met jou nummer dan ziet ze teminste dat jij hebt gebelt en dan zet je haar eigelijk vast en moet ze jou wel terugbellen tenzij wat heel onwaarschijnelijk dat ze geen intersse meer heeft.

enne ik weet niet of ze heel erg vroeg uit haar bed moet of dat ze altijd vroeg slaapt maar geloof me de meeste mensen zijn eght nog wel wakker om 11 uur hoor
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:26
mara18
mara18 is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 13-07-2005 @ 18:22 :
bel gewoon normaal met jou nummer dan ziet ze teminste dat jij hebt gebelt en dan zet je haar eigelijk vast en moet ze jou wel terugbellen tenzij wat heel onwaarschijnelijk dat ze geen intersse meer heeft.

enne ik weet niet of ze heel erg vroeg uit haar bed moet of dat ze altijd vroeg slaapt maar geloof me de meeste mensen zijn eght nog wel wakker om 11 uur hoor

Dat noemen ze gewoon beleefdheid hoor, zo laat op de avond niet meer opbellen Ok, naar haar gsm is mss iets anders, maar toch, als je haar dan al niet zo heel goed kent...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:27
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 13-07-2005 @ 18:22 :
Of ze heeft geen beltegoed.

Citaat:
Maar wie er enig fatsoen heeft belt niet meer op zo een onfatsoenlijk tijdstip.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 18:44
vampire_esje
vampire_esje is offline
hihi, Madarijntje en de zwartkijker.. het lijkt Cirano de Bergerac wel..

Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt voor je, Zwartkijker.. ik leef met je mee!

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 19:08
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 13-07-2005 @ 19:27 :
Of ze heeft geen beltegoed.

Maar wie er enig fatsoen heeft belt niet meer op zo een onfatsoenlijk tijdstip.
over dat tijdstip heb je eigelijk wel gelijk hahah alleen als je het zo stelt ben ik dan wel een klootzak want als ik nogal dronken ben en ik verveel me ga ik altijd mensen opbellen en de meest rare gespreken voeren heheh

maar doe het al heel veel minder hoor
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 20:58
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
cam-boy18 schreef op 13-07-2005 @ 20:08 :
over dat tijdstip heb je eigelijk wel gelijk hahah alleen als je het zo stelt ben ik dan wel een klootzak want als ik nogal dronken ben en ik verveel me ga ik altijd mensen opbellen en de meest rare gespreken voeren heheh

maar doe het al heel veel minder hoor
Ik ga gewoon standaard vervelende smsjes sturen als ik dronken ben.
Bellen laat ik nog wel uit mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 20:59
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 13-07-2005 @ 19:44 :
hihi, Madarijntje en de zwartkijker.. het lijkt Cirano de Bergerac wel..

Ik hoop dat het allemaal goed uitpakt voor je, Zwartkijker.. ik leef met je mee!

Vampire_esje
Ik ken dat verhaal niet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:11
moenbase
moenbase is offline
so....what happend?

btw, een bbq met heel veel andere mensen/veel concurentie is wel 't laatste dak zou kieze voor 1st date.

maar goed ik moet me er nie mee bemoeie aangezien ik meizje nie eens durf te vrage/aan te spreke :$
Oud 13-07-2005, 23:25
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 13-07-2005 @ 21:58 :
Ik ga gewoon standaard vervelende smsjes sturen als ik dronken ben.
Bellen laat ik nog wel uit mijn hoofd.
hehe youre Pure Evil

btw ja zwartkijker vertel of lig je nu zelf ook al te slapen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 13:07
Verwijderd
Is misschien wel een beetje ongemakkelijk als mensen vragen wie ze is, want, wat zeg je dan?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 13:23
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Neeske schreef op 14-07-2005 @ 14:07 :
Is misschien wel een beetje ongemakkelijk als mensen vragen wie ze is, want, wat zeg je dan?
Haar naam?

En meestal gaat dat ook niet zo hoor; "Hey Zwartkijker, wie is dat meisje dat naast je staat?"
Vaak gaat het "Ow, meisje dat met me mee is, ik stel je voor aan die en die", en dan is het van "Dit [naam], [naam] dit is die en die, hij/zij doet bla en blabla". Klaar. Je hoeft niet gelijk te zeggen wat voor soort relatie je hebt met de persoon die je meebrengt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Mandarijntje schreef op 14-07-2005 @ 14:23 :
Haar naam?

En meestal gaat dat ook niet zo hoor; "Hey Zwartkijker, wie is dat meisje dat naast je staat?"
Vaak gaat het "Ow, meisje dat met me mee is, ik stel je voor aan die en die", en dan is het van "Dit [naam], [naam] dit is die en die, hij/zij doet bla en blabla". Klaar. Je hoeft niet gelijk te zeggen wat voor soort relatie je hebt met de persoon die je meebrengt.
Ja dat is waar. Maar misschien kan hij er toch over na denken wat hij gaat zeggen ze toch op een of andere manier in zo'n situatie terecht komen . Verder wel een leuk idee om haar mee te nemen naar die bbq. En ik las net ook al dat je dr toch ging bellen, dus succes, als je dr nog niet gebeld hebt .
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 14:38
Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-07-2005 @ 18:22 :
Soms ging hij dus gewoon een poos níet met mij praten, waardoor ik het idee had dat hij mij gewoon helemaal niet leuk en interessant vond. En andere keren heb ik precies hetzelfde bij hem gedaan. Het hóeft dus niet nodig te zijn
Herkenbaar. Het had een paar keer niet veel gescheeld of ik had het opgegeven en 'het' was niks geworden..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 17:47
Verwijderd
maar hoe is het nu afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 23:07
vampire_esje
vampire_esje is offline
ja, ben ook best wel nieuwsgierig...

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 03:53
De Zwartkijker
Off topic:

Geloof het of niet, ik ben zojuist aangevallen door een hond...

Hier vertel ik hoe alles is gegaan in chronologische volgorde:

De hele week had ik mij op dit uitje verheugd..getuige ook het feit dat ik dit topic überhaupt begonnen ben...

Mijn laatste post kwam van dinsdag: alvorens ik haar toen opbelde kreeg ik plotseling een lichte angstaanval, ze gaf echter niet thuis ..

Dus moest woensdag (D-day) moest het dan gebeuren...Alleen woensdag gebeurde er iets heel vreemds; iets wat mij zelden overkomt...op de één of andere manier voelde ik mij heel 'down'. Daardoor was mijn hoofd er niet naar en ik besloot haar dan maar niet te bellen, om twee redenen:
Allereerst was ik totaal niet in de stemming om haar te bellen. Ten tweede was het voor haar ook niet leuk om met iemand op pad te gaan, die een beetje neergeslagen is...
Het feit dat ik haar niet had uitgenodigd maakte mij die dag nog somberder...Per slot van rekening was mijn plan in duigen gevallen en had ik het gevoel dat ik een persoonlijke nederlaag had geleden, wat op zijn beurt mijn zelfvertrouwen een flinke knauw gaf. (overigens het een gezellig feest)

Ik wilde jullie nog niet inlichten in mijn melancholische bui en ik wilde, voor alle jullie lieve mensen in het land die de moeite hadden genomen op dit topic te reageren, niet eindigen met bovenstaand verhaal. Dus besloot ik haar vandaag weer op te bellen om iets clichés (film, iets drinken etc) te gaan doen (wederom geheim)...Jaja het moet 'zogenaamd' spontaan zijn...

Alleen was ze, er net als dinsdag, weer niet.....

Dus het kan zijn dat ze al die tijd weg was..op vakantie...en dat ik alle moeite voor niks heb gedaan...Haar MSN stond immers ook uit…
(overigens denk ik niet dat ze mij op de één of andere manier zou negeren, omdat 1. zij niet wist wie zou bellen, laat staan om hoe laat..
2. zij zelf om mijn MSN-vroeg en zonder aarzeling haar nummer gaf, nadat ik daarom vroeg, en om redenen die ik hier niet wil opnoemen...maar wie me pm't mag het best weten...

In dat geval zal ik haar de komende tijd een aantal keer bellen...Hoop dat ze dan wel thuis geeft en anders zal ik haar ooit nog tegenkomen en vraag ik het haar op de man af..(nee, het is geen Kelly).

In ieder geval allemaal bedankt voor jullie medeleven...Ik voel me nu een beetje als Dries Roelvink. Maar ik hoop spoedig iets van mij te laten horen...
Oud 15-07-2005, 06:43
Verwijderd
Ik snap wel waarom je uiteindelijk toen niet hebt gebeld. Ik zou zeggen: kans gemist, gewoon je volgende pakken
Totdat je haar een keer aan de telefoon hebt of op msn ziet (ze is op msn --> bellen!!!) ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 16:18
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Wat Loontjuh zegt.
Wel jammer hoor, hey!
Maar wat ik me altijd voor houd: lukt het niet, dan is het niet de 'bedoeling', en mocht het wel de 'bedoeling' zijn dan valt het toch allemaal wel vanzelf als puzzelstukjes op je pad. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Mandarijntje schreef op 15-07-2005 @ 17:18 :
Wat Loontjuh zegt.
Wel jammer hoor, hey!
Maar wat ik me altijd voor houd: lukt het niet, dan is het niet de 'bedoeling', en mocht het wel de 'bedoeling' zijn dan valt het toch allemaal wel vanzelf als puzzelstukjes op je pad. Ofzo.
Serendipity?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 19:08
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 15-07-2005 @ 17:20 :
Serendipity?
Is een mooie film, maar ik had dat idee al eerder gevormd voor mezelf enzo dan dat ik die film zag.
Vind de film ook vet overigens door de samenloop van al die omstandigheden.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 21:20
little nemo
little nemo is offline
zo lang twijfelen dat er voor je gekozen wordt

nouja, vraag dr nou meteen mee naar de film en stop ns met zo moeilijk te doen dammit. wat heb je te verliezen.
Oud 16-07-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Mandarijntje schreef op 15-07-2005 @ 20:08 :
Is een mooie film, maar ik had dat idee al eerder gevormd voor mezelf enzo dan dat ik die film zag.
Vind de film ook vet overigens door de samenloop van al die omstandigheden.
Ik vond het gewoon toevallig

Ja.. als het in het echt ook zo zou gebeuren zouden er een hoop blije mensen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 17:07
annetjuh
annetjuh is offline
je kunt haar gerust meenemen. kun je samen miepen over personen, als er geen reet aan is.
Oud 17-07-2005, 02:30
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 16-07-2005 @ 18:07 :
je kunt haar gerust meenemen. kun je samen miepen over personen, als er geen reet aan is.
Misschien moet je de rest van de posts even lezen, zodat je up-to-date bent.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 18:54
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 17-07-2005 @ 03:30 :
Misschien moet je de rest van de posts even lezen, zodat je up-to-date bent.
kost je soms te veel moeite
Oud 20-07-2005, 19:34
famillie
famillie is offline
En? hoe liep dit af???
Met citaat reageren
Oud 21-07-2005, 03:49
De Zwartkijker
Zie boven...............
Oud 21-07-2005, 11:31
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ze neemt haar telefoon dus niet op en je hebt haar nog steeds niet gesproken op msn?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 03:58
De Zwartkijker
Citaat:
Mandarijntje schreef op 21-07-2005 @ 12:31 :
Ze neemt haar telefoon dus niet op en je hebt haar nog steeds niet gesproken op msn?
Inderdaad, probleem is dat ik nooit overdag op MSN aanwezig ben, dus ik weet niet als ik haar misloop.....Maar zij vroeg immers mijn MSN......En ja ik heb haar een aantal keer (op twee verschillende momenten) gebeld en ze gaf niet thuis...Mischien dat ze op vakantie was....Op dit moment probeer ik haar uit mijn hoofd te zetten....en mij volledig te concentreren op mijzelf, maar als de tijd daar is dan ga ik er weer achteraan...en dan krijg jij de primeur...
Oud 22-07-2005, 04:04
Verwijderd
email haar anders, dat komt sowieso aan. Eigenlijk denk ik dat ze op vakantie is. Ze toonde intresse in jou, beetje raar als ze nu opeens afhaakt(raar maar wel mogelijk natuurlijk, ga er maar niet vanuit). Bel over 2 weken nog eens. Een keer rond 17.00 uur en niet anoniem. Werkt veel beter.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 13:12
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
is het nu de bedoeling dat we het liefdesleven van deze jongen tot aan het einde van zijn leven blijven volgen en dat we steeds tips geven bij de kleinste schommelingen ervan?
Oud 22-07-2005, 13:35
Verwijderd
ja, want binnekort sturen we em de verkeerde kant op
Met citaat reageren
Oud 22-07-2005, 17:50
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 22-07-2005 @ 14:12 :
is het nu de bedoeling dat we het liefdesleven van deze jongen tot aan het einde van zijn leven blijven volgen en dat we steeds tips geven bij de kleinste schommelingen ervan?
ik denk het wel en ik denk dat hij het ook steeds niet blijft doen en telkens te laat zal zijn met alles om er dan achteraf achter te komen dat als hij het nét anders en net wat assertiever gedaan had, dat het dan allemaal best leuk had kunnen zijn
Oud 22-07-2005, 21:34
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
little nemo schreef op 22-07-2005 @ 18:50 :
ik denk het wel en ik denk dat hij het ook steeds niet blijft doen en telkens te laat zal zijn met alles om er dan achteraf achter te komen dat als hij het nét anders en net wat assertiever gedaan had, dat het dan allemaal best leuk had kunnen zijn
hmhm ik krijg behoefte aan iets sterks om te drinken door dit topic
en ik toost op De Zwartkijker
Reageren

Regels voor berichten