![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Gezien je naam kun je misschien een keertje de home video van pamela & tommy downloaden ter instructie..
![]() Okay, flauw.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Met een tampon is het natuurlijk wel anders (overigens moet je de volgende wanneer het niet lukt, lekker rustig blijven en als hij niet verder wil, hem een beetje van richting veranderen, richting je rug.. probeer het wel eerst met kleine tampons!).
Als het de eerste keer met je vriend niet lukt, geef de moed niet op. Je kan gerust wat glijmiddel kopen (Sensilube, bij Kruidvat bv. ligt bij het maandverband etc), zodat het wat makkelijke glijd allemaal. Verder is het in het begin handig dat jij op je rug ligt en je vriend dus bovenop, leg een kussen onder je kont (of je houdt hem zelf in de lucht) zodat het wat makkelijker is voor de penis de 'juiste' (en enige) weg te vinden. Probeer het 'stoten' nog een beetje achterwege te laten, gewoon heel rustig heen en weer. Na een paar keer zal je zien dat het helemaal geen pijn meer doet en kan je ook gaan voor andere houdingen en kan je iets harder stoten ![]() Succes iig! |
![]() |
|
doe het gewoon rustig aan pamela. je hoeft toch niet in een keer alles of niets? ik weet niet hoe veel jij en je vriend al gedaan hebben, hoe ver jullie al zijn op seksueel gebied? het fijnste is (vind ik) om het stapje voor stapje te doen, gewoon elke keer dat je elkaar elkaar ziet een stapje verder, en als het niet goed voelt gewoon weer terug. zo kan je beginnen met knuffelen, dan met strelen over de kleren heen, dan strelen over de tepels en billen met kleren aan, dan strelen over de geslachtsdelen met kleren aan, dan pas strelen zonder kleren, elkaar leren bevredigen met de hand, beffen en pijpen.....
op die manier leer je elkaars lichaam kennen en ben je minder gespannen bij je echte eerste keer. juist die spanning (en zenuwachtigheid) zorgt ervoor dat de eerste keer vaak pijnlijk is voor meiden, omdat je je juist moet ontspannen om lekker te kunnen vrijen. daarbij moet je natuurlijk ook nat genoeg zijn (lang voorspel). en vrijen is echt anders dan een tampon inbrengen! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (het is wel waar though)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Om een tampon makkelijk in te brengen moet je gewoon net naar de wc zijn geweest of gewoon heel ontspannen zijn en dan rustig naar binnen doen en als het heel moeilijk gaat kan je er nog vaseline ofzo op smeren
![]() maar sex en een tampon indoen is iets heel anders. Hoever ben je al met je vriendje geweest pamela? want om meteen alles door te skippen en te "neuken" is meestal beetje eng.. Beter kan je eerst een beetje elkaar aanraken en vingeren en aftrekken en orale sex (als je je daar klaar voor voelt natuurlijk) en dan als je bijv. bent klaar gekomen of gewoon heel nat bent dat je dan voor het eerst neukt, dan gaat het heel makkelijk en zonder pijn. Maar in ieder geval moet je er gewoon voor zorgen dat je je bij alles wat je doet er goed bij voelt. Veel succes ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Liefde & Relatie |
whelp, half aangerand door een homo TenaciousD | 94 | 09-05-2005 09:27 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Aardrijkskunde Werkstuk (De Alpen) ManDiieJ | 3 | 04-01-2005 09:18 | |