Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2005, 12:39
Troll
Troll is offline
Citaat:
kwebbel schreef op 14-07-2005 @ 11:49 :
why doesn't he understand that by going away he only makes everything worse. I try not to but I needs his help with it.
En dan vervolgens bedankt en tot ziens zeggen bij terugkomst van zeker persoon?
Advertentie
Oud 14-07-2005, 12:44
bindmiddel
bindmiddel is offline
opa heb een kamer in verzorgingstehuis hij blij oma blij en nog het belangrijkste, mamma blij

oh en ik leef nog steeds, snap nog niet waarom. maar ik leef nog, het gaat zn gangetje.
Oud 14-07-2005, 13:14
Dolores
Dolores is offline
Zucht.. Ik wil zo graag kunnen zeggen dat het goed met me gaat. Nja, niet alleen dat zeggen (wat dat kan ik als de beste), maar het ook echt menen. Vol trots kunnen zeggen dat alles weer goed gaat en dat ik weer normaal met eten om kan gaan. Maar helaas, dat zit er voorlopig nog niet echt in geloof 'k. Ben nu weer terug gevallen in m'n oude probleem. Veel eten kopen, vooral snoep en chocolade etc., en het daarna weggooien. Het klinkt waarschijnlijk debiel, maar ik kan me daar zo goed door voelen.. Een reep chocolade kopen, twee blokjes afbreken en die opeten, en dan de rest van de reep weggooien. Zonde van het geld en bovendien proef ik de smaak niet eens. En blabla, steeds meer van die stomme dingen waar ik dacht vanaf te zijn komen ineens weer terug. Heb altijd gezegd dat ik als de examens voorbij zouden zijn en ik weer terug zou zijn van de vakantie serieus hulp zou gaan zoeken. Maar dat durf ik echt niet, bovendien is dat ook niet nodig vind ik. Het gaat prima zo.. nja niet echt geweldig, maar ik leef nog, er zijn wel ergere dingen. Ik ga wel hulp zoeken als het echt echt echt niet meer gaat, dus voorlopig nog niet. Bovendien, ik en hulp? Haha, dat dacht ik toch niet. Ik kan alles zelf.
Oud 14-07-2005, 13:27
Nijn*
Nijn* is offline
Gvdrdgdvr! Was net bij de kapper en ik zei dat ik alleen de puntjes eraf wilde, meer niet. Wat doet dat stomme mens, 5 cm er af! En ik ben weer zo laf dat ik er niets van zeg. Grr, dag mooi lang haar
Oud 14-07-2005, 13:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik krijg een nieuwe bril
En mijn fantasie van ooit lenzen durven te nemen zal eeuwig een fantasie blijven, want ik kan met mijn ogen waarschijnlijk geen lenzen. Nu ja, maakt niet uit.

Het gaat wel goed.
Behalve dan dat de rij-instructeur zei: "Ik zal heel eerlijk zijn, dit gaat héél lang duren."
Hoera.
Oud 14-07-2005, 13:36
Dolores
Dolores is offline
Omg ik kan niet meer positief denken en ik ben zo bang. Weet niet eens waarvoor, denk voor mezelf.
Oud 14-07-2005, 15:42
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 14-07-2005 @ 14:28 :

Het gaat wel goed.
Behalve dan dat de rij-instructeur zei: "Ik zal heel eerlijk zijn, dit gaat héél lang duren."
Hoera.
Juist, ik heb ook zo'n heel eerlijke rij-instructeur.
Oud 14-07-2005, 15:44
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben kapot...
moe, niet in staat maar iets uit mn handen te laten komen
slapen kan ik niet hang maar wat terwijl er nog best veel moet gebeuren en ik moet dinsdag gaan lopen

dit gaat nooit...
zelfs ademhalen is veel moeite
Oud 14-07-2005, 16:04
rare kwast
rare kwast is offline
zo nu hoef ik me geen zorgen meer te maken over de vriendschap...
ze gaat naar dordrecht
lekker ver...

echt super..
*huilt*
nu weet ik t echt niet meer hoor...ben nu echt zo ver van die weg...
ik weet t niet meer
Oud 14-07-2005, 16:29
rare kwast
rare kwast is offline
Life it seems, will fade away
Drifting further every day
Getting lost within myself
Nothing matters no one else
I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me
Need the end to set me free
Oud 14-07-2005, 19:51
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 14-07-2005 @ 17:04 :
ze gaat naar dordrecht
lekker ver...
Dan ga jij ook lekker ver? Waar woon je nu?
Oud 14-07-2005, 20:08
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-07-2005 @ 20:51 :
Dan ga jij ook lekker ver? Waar woon je nu?
kwoon nu in alphen...is half uurtje met de auto daar niet van maar iets van een uur tot ander half met openbaar vervoer ( en ik heb dus geen auto)
en ik zit er over te denken om in alkmaar naar school te gaan...
Oud 14-07-2005, 20:12
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-07-2005 @ 17:04 :
ze gaat naar dordrecht
lekker ver...
Daar woon ik, zal ik haar wegjagen en terugsturen?
Oud 14-07-2005, 20:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
M@rco schreef op 14-07-2005 @ 21:12 :
Daar woon ik, zal ik haar wegjagen en terugsturen?
als dat zou kunnen...
maar ja ze is nu aangenomen in t ziekenhuis daar.. helemaal blij..
Oud 14-07-2005, 20:19
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 14-07-2005 @ 21:08 :

en ik zit er over te denken om in alkmaar naar school te gaan...
Alkmaar is nog veel verder.

Oud 14-07-2005, 20:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-07-2005 @ 21:19 :
Alkmaar is nog veel verder.

klopt...
ik ben dan ook weer zo stond eigenwijs om nog verder te gaan.. niet te zeggen dat t me verdrietig maakt enzo...

ben echt zo een huilmachine
Oud 14-07-2005, 21:00
Verwijderd
het leven is eigenlijk ook gewoon zo mooi
Oud 14-07-2005, 21:02
solvants
solvants is offline
ik wil je niet steeds weer moeten missen, ik hoor daar bij jou. dit is dus de mindere kant van dit alles, het gemis.
Oud 14-07-2005, 21:07
Verwijderd
Koppijn koppijn koppijn. Stom weer. Warm warm warm. Al-tijd ongesteld met dit soort weer . Bah.

Rapportuitreiking vanavond, waarvoor slotviering. Rapportuitreiking was erg leuk, duurde godzijdank niet zo lang. Vreselijk druk op school, dat ze dat nou niet anders kunnen inplannen. Nougoed, in ieder geval mijn laatste rapportuitreiking, ik ga er toch wel vanuit dat ik volgend jaar geslaagd ben. Slotviering ging ook wel goed, niet perfect. Die jongetjes zaten te klieren. Ik vond de grap toevallig wel grappig, dat zij er nou niet om kon lachen . Want ze is vroeger namelijk gepest met dat soort grapjes. Ik snap niet hoe je daarmee gepest kunt worden, op wat voor manier ze je kunnen pesten dan. Goed, ze kon er niet om lachen. goed het was wel een beetje flauw, maar ze zei zelfs dat ze het verwachtte. Dat is nog wel het ergste geloof ik
Anyway. Morgen is Mushu een dagje John Lennon. Inclusief brilletje Ik zal een foto posten als dat lukt. Offtopic: Iemand een upload site?
Vandaag in Artis geweest en ik moet zeggen dat ik het echt heel gezellig heb gehad. Ik vond het alleen erg warm. En ik zat bijna alweer op het station toen er een storing op het bord stond, maar bleek later niet helemaal correct.

Oh, het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed met mijn opa. Hij heeft zijn reis naar Roemenie afgezegd, terwijl hij er zoveel zin in had. Te hoge bloeddruk. Hij mocht niet en hij wilde ook niet. Ik snap het wel, hij is eenzaam. Maar het is ook een verbitterde man geworden de laatste paar maanden. Dat kunnen we hem niet kwalijk nemen. Het is vreselijk als je je vrouw en je zoon nauwelijks 4 maanden na elkaar moet begraven.

Nattigheid, ik weet het niet. Blijft een mooi liedje. Doet me denken aan Jurmely tijd enzo. Ik was sentimenteel gisteren

Freedom is just another word for nothing left to lose,
Nothing don’t mean nothing honey if it ain’t free, now now.
And feeling good was easy, lord, when he sang the blues,
You know feeling good was good enough for me,
Good enough for me and my bobby mcgee

Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 21:10.
Oud 14-07-2005, 21:19
WolterB
WolterB is offline
Als dingen eenmaal een positieve draai genomen hebben, worden ze vaak alleen maar beter
Oud 14-07-2005, 21:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 14-07-2005 @ 22:07 :
*knip*
Uploadsite = www.imageshack.us
Oud 14-07-2005, 21:30
Verwijderd
I feeel good. tudududududum...

[size=naja, dat mag iedereen mooi geloven..][/size]
Oud 14-07-2005, 21:36
655321
655321 is offline
"take pride in the decisions that you take" zegt een vriend van me [nooit begrepen dat mensen die eerst niet belangrijk voor me waren opeens zoveel om je geven, zich zorgen om je maken, er voor je zijn.] Ik weet dat het voor de mensen die hem niet kennen niet de goede beslissing lijkt om bij hem te willen zijn. Maar toch wil ik dat.
Liefde maakt me niet blind, als dat is wat ze denken. Ik weet precies wat ik wil en ik zie hoe hij kan zijn, hoe het tussen ons kan zijn en ik wil hem niet kwijt.
Tijden geleden dat het mogelijk was mn hart te breken. Het voelt mooi.
Dit is hoe mijn leven moet zijn.
~~~~ hoge toppen, diepe dalen.
Oud 14-07-2005, 21:46
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Zaterdag ga ik gewoon al naar afrika . Niet te geloven hoe snel de laatste paar maanden zijn gegaan . Maar ik voel me goed en heb er ongelooflijk veel zin in. Whaaaaaaaaaa.
Oud 14-07-2005, 21:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mwah... niet goed, maar ook zeker niet slecht.
Oud 14-07-2005, 21:55
rare kwast
rare kwast is offline
damn
*huilt hard*
Oud 14-07-2005, 22:46
Nijn*
Nijn* is offline
*knuffelt rare kwast*

OT: Ik ga morgenvroeg op vakantie, ben over twee weken weer terug. Heel dubbel gevoel over of ik het nou wel of niet leuk vind. Blijf iig sterk en positief, na de vakantie begint mijn belangrijke leven weer, nu even rust. Zin om keihard te janken, iemand te knuffelen en blij te zijn... Zie jullie over twee weken weer!

PS: *knuffel* aan Redhair, Kruimel, rare kwast, en weet ik het allemaal... Aan iedereen eigenlijk Hou je sterk allemaal, niets is het waard om 't leven op te geven

*smek*
Oud 14-07-2005, 23:13
rare kwast
rare kwast is offline
fijne vakantie and thanx for the knuf
*knuf terug*
Oud 15-07-2005, 06:57
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 14-07-2005 @ 21:24 :
klopt...
ik ben dan ook weer zo stond eigenwijs om nog verder te gaan.. niet te zeggen dat t me verdrietig maakt enzo...
Jij bent de enige die daar verandering in kan brengen, als je dat wilt dan natuurlijk.
Oud 15-07-2005, 07:32
Verwijderd
In dubio..
[size=waarom vind ik het zo moeilijk? Ben heel erg aan het twijfelen.. Ik wil wel en ook weer niet.][/size]
Oud 15-07-2005, 08:00
Nijn*
Nijn* is offline
Ciao!
Oud 15-07-2005, 08:24
Verwijderd
Ik wil niet meer...

GVD waar komt dit nu opeens weer vandaan?
Oud 15-07-2005, 08:34
Verwijderd
Iemand goede sites met informatie over het inrichten van huizen?
Oud 15-07-2005, 08:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 15-07-2005 @ 07:57 :
Jij bent de enige die daar verandering in kan brengen, als je dat wilt dan natuurlijk.
klopt
Oud 15-07-2005, 09:03
WolterB
WolterB is offline
Het lijkt echt of er alleen maar leuke dingen op me afkomen de laatste paar weken/maanden
Oud 15-07-2005, 09:06
cyntha
cyntha is offline
Wat is het soms toch moeilijk om beslissingen te nemen. Ik kom er maar niet uit.
Oud 15-07-2005, 09:24
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 15-07-2005 @ 09:00 :
Ciao!
Veel plezier!!
Oud 15-07-2005, 10:00
DvoorA
DvoorA is offline
ik ben zo blij gister mn diploma uitreiking gehad, over iedereen werden heel aardige dingen gezegd dus dat was tof, over mij zeiden ze dat ik een scherp verstand heb en dat ik als mijn haar niet goed zit gerust om 12 uur op school kom *wordt gepest met mn ijdelheid*. En mn leraar latijn had speciaal voor mij een spreuk zelf gemaakt: wie streeft naar het onmogelijke behaalt het mogelijke.

in principe kan ik volgend jaar lekker gaan doen wat ik wil, alle wegen staan open voor mij. Na de vakantie krijg ik alles nieuw: nieuwe studie, nieuwe vrienden, nieuwe sport. En ik heb al een nieuw eigen huis.. hoezo metamorphose?
Oud 15-07-2005, 10:05
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
I've tried so hard, and got so far. But in the end, it doesn't even matter

Oud 15-07-2005, 10:32
Shitonya
Shitonya is offline
geluk, ongeluk, geluk, ongeluk, geluk, ongeluk, geluk...

Het lijkt echt alsof al het goede altijd weer meteen gecompenseerd moet worden door ongeluk
Oud 15-07-2005, 10:34
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 15-07-2005 @ 11:05 :
I've tried so hard, and got so far. But in the end, it doesn't even matter

Ware woorden
Oud 15-07-2005, 11:01
El Kim
El Kim is offline
Kut, de studieadviseur is er niet
Oud 15-07-2005, 11:38
WolterB
WolterB is offline
Zin in vanmiddag/vanvond/morgen/zondag
Oud 15-07-2005, 11:52
Juliah
Juliah is offline
Waarom heb ik zo vaak het idee dat mensen mij niet mogen of in ieder geval dat ze anderen boven mij verkiezen? Gister weer: we staan met z'n drieën bij elkaar en E. praat alleen maar met T., ik sta er maar een beetje voor lul bij. Verder vraag ik me af waarom vrijwel niemand door lijkt te hebben hoe ik werkelijk ben (ik weet dat je daar zelf ook wat moeite voor moet doen en die moeite doe ik ook echt wel). Ik ga me steeds meer afzonderen van mensen...aan de ene kant vind ik dat heel erg prettig, aan de andere kant is het beangstigend (waarom weet ik ook niet precies). Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen...en ik weet ook niet goed hoe ik het moet doen...
Oud 15-07-2005, 12:35
Balance
Balance is offline
de tijd gaat te snel, het went te langzaam
Oud 15-07-2005, 12:53
farai
farai is offline
en toen was "ons" weekje voorbij.

zalige tijd gehad. de wereld om me heen echt ff compleet kwijt geweest zo blijkt. mn fysio zei me net dak volgende vrijdag al verjaar en ik schrok ervan.
Zoveel nieuwe gevoelens leren kennen en intss vloog de tijd. Sùùùùùùùùùùùpergevoel. *zucht*.....

Nagenieten kan zo fijn zijn. En 't mooiste van al is dat al mn twijfels van de afgelopen tijd compleet verdwenen zijn nu. We just built a thing as solid as a rock. Begrijpen wie begrijpen kan.

Groetjes a happy oceangirl
Oud 15-07-2005, 13:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen op vakantie, mijn tas is ingepakt, alles is geregeld. Ik heb er zin in
Oud 15-07-2005, 14:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Lilium schreef op 14-07-2005 @ 16:42 :
Juist, ik heb ook zo'n heel eerlijke rij-instructeur.
Eigenlijk was ik wel blij dat hij het zei.. Want iedereen zegt tegen mij: "Jij kunt het heus ook wel, je bent heus niet zoveel slechter dan anderen." Van dat soort dingen, erg goed bedoeld allemaal, maar ik wist gewoon dat het niet waar was, dat ik wél slechter ben. Ik vond het wel oké dat hij dat bevestigde, alsof ik meer gewaardeerd werd of zo?
Dat klinkt vaag Laat maar

Ik ben een week weg, scoutingkamp. Een week geen autorijles, gna

@Oceangirl: Wat kan ik meer zeggen dan: ?
Oud 15-07-2005, 14:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Heerlijk, dagje alleen thuis zonder te hoeven werken.

Maar aan de andere kant toch jammer dat ik nu tot woensdag die vriendin niet meer zie, die nu bij ons op het werk vakantiewerk doet. Werken is wel leuker sinds zij er is. Veel gezelliger natuurlijk!
Oud 15-07-2005, 15:13
Onbekend
Onbekend is offline
Ik verveel me.. Baal dat 1 bepaald persoon geen contact zoekt. Heb genoeg moeite gedaan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten