Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zal mij reactie niet verderven door te zeggen dat je engels hier en daar wel wat bijgevijzeld kan worden, ik zal je zeggen dat jou gedicht een goede toon slaat wat het eenstemigheid betreft, leuk. Zo aan het einde van het gedicht begint het wat meer op proza te lijken waarbij de laatste regel een wat verpletterende werking heeft omdat die (voor mij) te stoicijns en tenietdoenerig klinkt. Wat de beweegredenen zijn geweest daar blijf ik natuurlijk in het duister tasten maar mijn respect behouden.
|
![]() |
Even over wat Aenas schreef:
Zo aan het einde van het gedicht begint het wat meer op proza te lijken waarbij de laatste regel een wat verpletterende werking heeft omdat die (voor mij) te stoicijns en tenietdoenerig klinkt. (ooit moet toch eens behoorlijk leren quoten) Lange dichtregels zijn hier niet in de mode, maar het is wel mogelijk lang te dichten. Je zou er in principe wel leuke dingen mee kunnen doen.
|
![]() |
Lange dichtregels zijn hier niet in de mode, maar het is wel mogelijk lang te dichten. Je zou er in principe wel leuke dingen mee kunnen doen.
---------------------------------------- moet ook eens wat conceptueler te werk gaan, als je goed kijkt zie je tussen haakjes (voor mij) staan. Dat betekent dat het een andere lading, in dit geval, heeft VOOR MIJ. Ik begrijp wat je bedoelt, bedankt voor jou oplettendheid.
|
![]() |
echt super mooi
![]() dat gevoel heb ik dus ook gehad ![]() alleen hij kwam terug ![]() ![]() kutgevoel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Films, TV & Radio |
ATWT-topic Deliveran©e | 36 | 20-08-2004 17:46 | |
Games |