Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 12-07-2005 @ 22:19 :
Helemaal mee eens. Ben ong. 2 jaar single/vrijgezel whatever. En ik het bevalt me echt prima! Ik heb een leuke kamer, lieve huisgenoten, een leuke studie etc etc. Ik ben echt blij met m'n leventje en er ook best trots op. Ik zit lekker in m'n vel en voel me super goed. Bovendien heb ik de allerbeste vrienden die van mij houden. Een relatie voegt misschien iets toe, maar zou ook betekenen dat ik dingen moet opofferen en er een verantwoording bij krijg. Weet niet eens of ik dat wel wil. Misschien als ik echt heeeeeeel erg verliefd zou zijn...
Ik heb, eh, had dat ook altijd, en ik zat prima in mijn vel, en ik wílde niet eens een relatie (elke keer dat het iets begon te worden, kapte ik het snel af). En tóch wilde ik af en toe wel eens dat er iemand was die me gewoon zou knuffelen (dat soort dingen doe ik nou eenmaal niet met mijn vriendinnen), of iemand met wiens hand ik kon spelen als je zit te praten, dat soort dingen. Dat betekent niet dat je je eigen persoon niet bent, of dat je je maar een half mens voelt, of, in mijn geval, dat je uberhaupt een relatie wílt. Ieder mens wil toch op z'n tijd wel die genegenheid?
Advertentie
Oud 14-07-2005, 14:31
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Cookie schreef op 14-07-2005 @ 13:25 :
Ja heel mooi voor jou maar er zijn dus ook mensen die niet zulke goeie vrienden hebben, en niet zo blij zijn met hun leventje en niet zo lekker in hun vel zitten.
Dan kan een relatie helpen om het eigen leven weer in waarde te laten stijgen, sommige mensen hebben dan pas het gevoel dat ze ECHT weer wat voorstellen. (staat hier wel overdreven eigenlijk maar ik bedoel dus dat sommige mensen zich beter voelen in een relatie dan dat ze alleen zijn)
Dat jouw mening. Ik ben van mening dat als je niet lekker in je vel zit, baalt van je leven en geen vrienden hebt (om alles om te draaien), voor jezelf moet zorgen dat je gelukkig wordt. Ik vind dat je dit niet van 1 iemand af moet laten hangen. Naar mijn idee kan ik ook geen goede relatie aangaan als je niet gelukkig bent met jezelf en je leven. Dan zou ik oneerlijk vinden tegenover hem. Ik vind niet dat een relatie je leven weer waarde moet geven. Je moet ZELF je leven waarde geven. Zoals nare man al zei, als 1 iemand je leven waarde moet geven, wat stelt jou leven, wat stel jij dan voor??

Dit is mijn idee, en ik heb gemerkt dat er maar weinig mensen zijn die er ook zo tegenaan kijken. Of het met mij eens zijn.
Oud 14-07-2005, 14:34
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-07-2005 @ 15:29 :
...Dat betekent niet dat je je eigen persoon niet bent, of dat je je maar een half mens voelt, of, in mijn geval, dat je uberhaupt een relatie wílt. Ieder mens wil toch op z'n tijd wel die genegenheid?
Dat vind ik dan weer anders. Diegene zou dan een 'extra' zijn zeg maar. Maar bij het lezen van de reacties krijg ik het idee dat geluk van 1 iemand af moet hangen. En dat vind ik onzin.
Oud 14-07-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 14-07-2005 @ 15:31 :
Dat jouw mening. Ik ben van mening dat als je niet lekker in je vel zit, baalt van je leven en geen vrienden hebt (om alles om te draaien), voor jezelf moet zorgen dat je gelukkig wordt. Ik vind dat je dit niet van 1 iemand af moet laten hangen. Naar mijn idee kan ik ook geen goede relatie aangaan als je niet gelukkig bent met jezelf en je leven. Dan zou ik oneerlijk vinden tegenover hem. Ik vind niet dat een relatie je leven weer waarde moet geven. Je moet ZELF je leven waarde geven. Zoals nare man al zei, als 1 iemand je leven waarde moet geven, wat stelt jou leven, wat stel jij dan voor??

Dit is mijn idee, en ik heb gemerkt dat er maar weinig mensen zijn die er ook zo tegenaan kijken. Of het met mij eens zijn.
Ik ben het in ieder geval met je eens. Je moet zélf je leven weer op de baan krijgen, en het hebben van een vriendje is daar, lijkt mij, niet zo belangrijk in. Dat is maar een deel van je leven. Verkering hebben zorgt er niet voor dat je opeens veel vrienden krijgt, of dat je studie een stuk beter gaat. Het heeft hooguit een klein beetje positieve invloed - hij kan je misschien meenemen naar een club waar jij vervolgens nieuwe mensen leert kennen, of hij helpt je met studeren. Maar het meeste werk moet je toch echt zelf doen.
Oud 14-07-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 14-07-2005 @ 15:34 :
Dat vind ik dan weer anders. Diegene zou dan een 'extra' zijn zeg maar. Maar bij het lezen van de reacties krijg ik het idee dat geluk van 1 iemand af moet hangen. En dat vind ik onzin.
Oh, dat vind ik ook wel. Maar ik denk dat de meeste mensen die hier zo 'wanhopig' posten, dat echt niet zo wanhopig bedoelen. Op het moment zelf kan het wel even lijken alsof je geluk afhangt van die ene persoon die je maar niet kunt krijgen, maar ik vermoed dat de meesten verder genoeg vrienden en hobbies hebben en zich niet continu druk maken over hun gebrek aan verkering.
Oud 14-07-2005, 14:39
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
madwoman schreef op 14-07-2005 @ 15:31 :

Daar ben ik het ook wel mee eens en ik zit zelf ook niet in zon situatie, maar als je in de put zit kan een relatie toch helpen om je zelf weer wat voor te laten stellen? Ik bedoel dat je leven dan ook nog wat voorstelt als het weer uitgaat.
Maargoed dan verschillen we dus gewoon van mening verder
Oud 14-07-2005, 15:26
Soron
Soron is offline
Misschien... maar dat vind ik dus geen reden om de mensen die een andere mening en andere ervaringen maar gewoon domweg zielig te noemen... en dit topic maar moet sluiten. (zoals eerder dus werd gezegd door sommige figuren)

Kort samengevat ervaar ik het weer anders. Ik ben ook wel tevreden met mn leventje tot zo ver. Studie gaat goed en heb een leuke kamer en huisgenoten enz.. om maar wat te noemen. Maar toch mis ik wat. Iets waardoor ik me anders voel dan de mensen in mn omgeving. Het is gewoon een stukje leegte wat nog opgevuld moet worden. Zo ervaar ik het... maar dat kan ook wel liggen aan het feit dat ik nog nooit van mn leven een relatie of wat dan ook heb gehad.
Oud 14-07-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Soron schreef op 14-07-2005 @ 16:26 :
maar dat kan ook wel liggen aan het feit dat ik nog nooit van mn leven een relatie of wat dan ook heb gehad.
Mja, in zo'n geval kan het natuurlijk ook zo zijn dat je iets anders mist, en denkt dat dat misschien met een relatie op te lossen is. Onbewust, dan.
Aan de andere kant heb ik nu zo'n 10 maand een relatie en ik ervaar het wel als een toevoeging aan mijn leven. Maar goed, als dat niet zo zou zijn, had ik het natuurlijk al lang uitgemaakt.
Oud 14-07-2005, 15:39
Soron
Soron is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-07-2005 @ 16:31 :
Mja, in zo'n geval kan het natuurlijk ook zo zijn dat je iets anders mist, en denkt dat dat misschien met een relatie op te lossen is. Onbewust, dan.
Aan de andere kant heb ik nu zo'n 10 maand een relatie en ik ervaar het wel als een toevoeging aan mijn leven. Maar goed, als dat niet zo zou zijn, had ik het natuurlijk al lang uitgemaakt.
Dat lijkt me ook

Maar wat zou dan dat ander iets kunnen zijn?
Oud 14-07-2005, 15:48
Cookie
Cookie is offline
Nieuwsgierigheid?
Oud 14-07-2005, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Soron schreef op 14-07-2005 @ 16:39 :
Dat lijkt me ook

Maar wat zou dan dat ander iets kunnen zijn?
Tja, misschien inderdaad gewoon nieuwsgierigheid, of zin in seks. Maar ik kan me voorstellen dat je een onbestemd ongemakkelijk of onrustig gevoel kunt hebben, en dat je dan half onbewust denkt dat een relatie dat misschien zou kunnen veranderen.
Oud 14-07-2005, 15:51
Cookie
Cookie is offline
Hier komen de voorplantingsdriften van de mens naar boven.
Ik denk dat iedereen toch wel als einddoel heeft om een relatie te krijgen ook al is het vrijgezel zijn nog zo leuk enz.
Oud 15-07-2005, 15:37
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Kreator schreef op 10-07-2005 @ 23:14 :
Neerwaartse spiraal. Hoe zieliger ze doen, des te kleiner de kans dat er vrouwen interesse inhebben.
Klopt. Wanhopigheid is zóóóó afstotelijk.
Oud 15-07-2005, 17:37
chen
chen is offline
Citaat:
Soron schreef op 14-07-2005 @ 16:26 :
Misschien... maar dat vind ik dus geen reden om de mensen die een andere mening en andere ervaringen maar gewoon domweg zielig te noemen... en dit topic maar moet sluiten. (zoals eerder dus werd gezegd door sommige figuren)

Kort samengevat ervaar ik het weer anders. Ik ben ook wel tevreden met mn leventje tot zo ver. Studie gaat goed en heb een leuke kamer en huisgenoten enz.. om maar wat te noemen. Maar toch mis ik wat. Iets waardoor ik me anders voel dan de mensen in mn omgeving. Het is gewoon een stukje leegte wat nog opgevuld moet worden. Zo ervaar ik het... maar dat kan ook wel liggen aan het feit dat ik nog nooit van mn leven een relatie of wat dan ook heb gehad.
mee eens!
Oud 15-07-2005, 21:43
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
El Kim schreef op 15-07-2005 @ 16:37 :
Klopt. Wanhopigheid is zóóóó afstotelijk.
Idd, maar zie er maar eens uit te komen.
Oud 15-07-2005, 21:58
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Cookie schreef op 15-07-2005 @ 22:43 :
Drank doet een boel
Oud 15-07-2005, 22:03
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Kreator schreef op 15-07-2005 @ 22:58 :
Drank doet een boel
Drank doet parttime werk
Oud 15-07-2005, 22:15
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Cookie schreef op 15-07-2005 @ 23:03 :
Drank doet parttime werk
Mjah maar de ochtend erna heb je t toch niet meer nodig, dus ach.

Ik doe nog altijd niet aan relaties hoor veel te ingewikkeld voor mij.
Oud 15-07-2005, 22:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 15-07-2005 @ 23:15 :
Mjah maar de ochtend erna heb je t toch niet meer nodig, dus ach.

Ik doe nog altijd niet aan relaties hoor veel te ingewikkeld voor mij.
Hmz Toen ik t had had ik t de 3 maanden erna nog nodig
Ingewikkelde dingen kunnen ook leuk zijn.
Oud 15-07-2005, 23:23
Soron
Soron is offline
Citaat:
Cookie schreef op 15-07-2005 @ 22:43 :
juh.... very hard..
Oud 16-07-2005, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 14-07-2005 @ 13:25 :
Ja heel mooi voor jou maar er zijn dus ook mensen die niet zulke goeie vrienden hebben, en niet zo blij zijn met hun leventje en niet zo lekker in hun vel zitten.
Dan kan een relatie helpen om het eigen leven weer in waarde te laten stijgen (...)
Niet in staat vrienden te maken, maar wel een relatie krijgen? Lijkt me sterk.
Oud 16-07-2005, 11:12
chen
chen is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2005 @ 01:11 :
cookie zegt niet dat ze geen vrienden kunnen maken, maar er zijn altijd mensen waarmee je minder goed bevriend bent, dus het is bullshit als je zegt dat mensen met niet echt goeie vrienden geen relatie kunnene krijgen.
Oud 16-07-2005, 12:26
nexjes
nexjes is offline
tja, tis frustrerend dat je niet 1 2 3 kan neuken maar verder is t wel toppie
Oud 16-07-2005, 15:16
Soron
Soron is offline
Citaat:
nexjes schreef op 16-07-2005 @ 13:26 :
tja, tis frustrerend dat je niet 1 2 3 kan neuken maar verder is t wel toppie
Ga dan lekker naar de hoeren..
Oud 16-07-2005, 17:14
annetjuh
annetjuh is offline
I'm single
and I love it.
niemand om rekening mee te houden en flirten is mijn hobby, daar lopen meestal ook relaties op stuk, op jaloezie van de man.
Oud 16-07-2005, 17:15
Lanoia
Lanoia is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 16-07-2005 @ 18:14 :
I'm single
and I love it.
niemand om rekening mee te houden en flirten is mijn hobby, daar lopen meestal ook relaties op stuk, op jaloezie van de man.
Vrouwen zijn natuurlijk niet jaloers
Oud 16-07-2005, 17:21
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Lanoia schreef op 16-07-2005 @ 18:15 :
Vrouwen zijn natuurlijk niet jaloers
ik zeg dat niet, maar ik ben zelf niet erg jalours ingesteld.
dus ik kan dat helemaal niet hebben, als een ander dat wel is op mij
Oud 16-07-2005, 19:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 16-07-2005 @ 18:14 :
I'm single
and I love it.
Dat kan ik heel goed begrijpen. Waarom ga je ook lopen flirten als je een relatie hebt? Als het dan stuk loopt, moet je het niet op jaloezie van de man gooien, maar op je eigen flirtgedrag.
Oud 16-07-2005, 19:46
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-07-2005 @ 20:38 :
Dat kan ik heel goed begrijpen. Waarom ga je ook lopen flirten als je een relatie hebt? Als het dan stuk loopt, moet je het niet op jaloezie van de man gooien, maar op je eigen flirtgedrag.
Ik flirt ook als ik een relatie heb hoor. Absoluut niet omdat ik iets met die jongens wil, maar gewoon omdat flirten leuk is om te doen. Ik flirt met iedereen, niet alleen op een "sexy" manier maar ook gewoon voor de grap en voor de gezelligheid.
Jongens die jaloers zijn aangelegd (dus niet alle jongens) vatten dit verkeerd op en denken dat je vreemd wilt gaan ofzo. Maar dat zijn twee verschillende dingen.

Ik vind het gewoon leuk om met iedereen te flirten, het geeft mij een goed gevoel (ego-boost) en degene met wie ik flirt ook!
Oud 16-07-2005, 19:49
T!ne
T!ne is offline
Ben ik even blij dat ik nu vrijgezel ben ..
Momenteel mij focussen op mijn vrienden, nieuwe vrienden maken en es stevig feesten bij het uitgaan..
Hebk gemist
Oud 16-07-2005, 19:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-07-2005 @ 20:46 :
Ik flirt ook als ik een relatie heb hoor. Absoluut niet omdat ik iets met die jongens wil, maar gewoon omdat flirten leuk is om te doen. Ik flirt met iedereen, niet alleen op een "sexy" manier maar ook gewoon voor de grap en voor de gezelligheid.
Jongens die jaloers zijn aangelegd (dus niet alle jongens) vatten dit verkeerd op en denken dat je vreemd wilt gaan ofzo. Maar dat zijn twee verschillende dingen.

Ik vind het gewoon leuk om met iedereen te flirten, het geeft mij een goed gevoel (ego-boost) en degene met wie ik flirt ook!
Nja, ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin zoiets zou doen. Niet uit jaloersheid of omdat ik denk dat ze dan vreemd wil gaan, maar uit principe. Daarom vind ik niet dat je, zoals Annetjuh ('tjuh' ook weer echt), het stuklopen van de relatie persé meteen op jaloezie van de man moet gooien, maar je ook wel eens mag kijken naar je eigen gedrag. (Lees 'je' als in: 'men')
Oud 16-07-2005, 19:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Tinekeuh schreef op 16-07-2005 @ 20:49 :
Ben ik even blij dat ik nu vrijgezel ben ..
Momenteel mij focussen op mijn vrienden, nieuwe vrienden maken en es stevig feesten bij het uitgaan..
Hebk gemist
En dat kan niet als je een vriend hebt? Dan doe je toch iets niet goed.
Oud 16-07-2005, 20:02
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2005 @ 01:11 :
Zou je nog verbazen, hoe makkelijk dat is.
Oud 16-07-2005, 20:08
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Roos schreef op 16-07-2005 @ 20:46 :
Maar als je vriend dat niet kan waarderen, doe je het dan alsnog? Want op zich zou ik dat persoonlijk vrij egoistisch vinden, jaloezie kan je nl niet goed beheersen dat heb je of dat heb je niet en flirtgedrag kan je wel stoppen.
Oud 16-07-2005, 20:31
Lanoia
Lanoia is offline
Wat verstaan sommigen hier onder flirten?

Ik had het er met mijn vriend over een tijdje terug, en hij vond dat hij aan het flirten was als hij aan het glimlachen was naar een meisje...

Dat vind ik eigenlijk geen flirten, wat is jullie mening?
Oud 16-07-2005, 21:26
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Cookie schreef op 15-07-2005 @ 23:16 :
Hmz Toen ik t had had ik t de 3 maanden erna nog nodig
Ingewikkelde dingen kunnen ook leuk zijn.
ja t dan nog steeds nodig hebben is niet echt handig he en mjah ik weet t, ik zoek gewoon een reden dat ik geen relatie heb (niet dat ik dr problemen mee heb verder, maar toch)

Citaat:
sletjes kunnen dat wel maar dat is dan een puur sex relatie heh, want de rest kunnen ze niet. In principe denk ik dat een goede relatie zoiezo in het verlengde ligt van een zeer goeie vriendschap zeg maar, dus ik ben het verder wel met je eens.

Citaat:
Maar als je vriend dat niet kan waarderen, doe je het dan alsnog? Want op zich zou ik dat persoonlijk vrij egoistisch vinden, jaloezie kan je nl niet goed beheersen dat heb je of dat heb je niet en flirtgedrag kan je wel stoppen.
Idd =/ ik bedoel klein beetje kan nog wel vind ik, maar ik kan het me heel goed voorstellen dat als ik een vriendin heb ik het echt niet leuk ga vinden als ze met iedereen door blijft flirten hoor ook al gaat ze niet vreemd, het idee is toch best wel bangmakend zeg maar..

Citaat:
Wat verstaan sommigen hier onder flirten?

Ik had het er met mijn vriend over een tijdje terug, en hij vond dat hij aan het flirten was als hij aan het glimlachen was naar een meisje...

Dat vind ik eigenlijk geen flirten, wat is jullie mening?
Dat ligt aan de situatie, op het ene moment kan glimlachen flirten zijn, het andere moment is het dat helemaal niet.

damn, uitgebreide post :/ zeker voor mijn doen ;p
Oud 16-07-2005, 21:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-07-2005 @ 20:54 :
Nja, ik zou het niet leuk vinden als mijn vriendin zoiets zou doen. Niet uit jaloersheid of omdat ik denk dat ze dan vreemd wil gaan, maar uit principe. Daarom vind ik niet dat je, zoals Annetjuh ('tjuh' ook weer echt), het stuklopen van de relatie persé meteen op jaloezie van de man moet gooien, maar je ook wel eens mag kijken naar je eigen gedrag. (Lees 'je' als in: 'men')
Ik zou ook niet de man de schuld geven, maar het feit dat wij er zo verschillend over denken. Dat zou idd oneerlijk zijn.
Ik ben daar heel vrij in. Vind het ook leuk als mn vriendje sjans heeft, dat zie ik alleen maar als iets positiefs.

Ik weet niet in hoeverre ik me zou aanpassen aan mijn vriend (ben nu single overigens). Natuurlijk zou ik dat wel doen: ik ga dan in ieder geval al niet constant in op "hee meissssje mag ik je wat vragen"
Oud 16-07-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-07-2005 @ 20:54 :
En wat is dat 'principe' dan? Dat je je onthoudt van alles wat de ander misschien het kleinste beetje jaloers kan maken? Dan mag je dus in principe ook niet naar andere jongens of meisjes kijken. Maarja, dat is zo moeilijk te controleren, dus laten we de grens maar leggen bij merkbaar flirten. In feite beroof je haar dus van iets dat ze leuk vindt en waar ze geen bijbedoelingen mee heeft, omdat jij er zelf niet mee kunt omgaan. Zolang ze niet daadwerkelijk vreemdgaat moet je dat gewoon pikken. Sta je meteen een stuk steviger in je schoenen, want je weet dat ze terugkomt bij jou, terwijl je anders maar moet afwachten wat ze doet als jij er niet bij bent, als je haar zo kort houdt.

Verder geloof ik er helemaal niets van dat je het niet wilt omdat je 'niet jaloers' bent. Volgens mij ben jij dan wel degelijk jaloers en dat niet erg, want om jaloezie draait vrijwel alles in de liefde, maar hou wel je motieven zuiver.

Citaat:
Bloem schreef:
Zou je nog verbazen, hoe makkelijk dat is.
Lijkt me dat je dan op een nogal pathetische manier aan elkaar vastklampt. Dat kan niet gezond zijn.
Oud 16-07-2005, 22:27
tuttebel
tuttebel is offline
ik ben nu bijna 2 maanden vrijgezel.
en t bevalt me zeer goed, ik heb me ook niet eenzaam hoeven te voelen.(a)
maar ik krijg gewoon te snel kriebels in mn buik, dus dan verlang ik wel weer naar 'iets'. niet persé een relatie maar wel vaker zoenen en aandacht en afspreken enzo.
Oud 16-07-2005, 23:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2005 @ 22:45 :
En wat is dat 'principe' dan? Dat je je onthoudt van alles wat de ander misschien het kleinste beetje jaloers kan maken? Dan mag je dus in principe ook niet naar andere jongens of meisjes kijken. Maarja, dat is zo moeilijk te controleren, dus laten we de grens maar leggen bij merkbaar flirten.
Nee, dat is het niet. Nogmaals, jaloezie staat hier volledig buiten. Het gaat me om het principe: waarom zou je flirten met een andere jongen als je al een relatie hebt? Met andere woorden: je laat een jongen denken dat je geïnteresseerd bent in hem (hè, hebben we daar meteen mijn kijk op 'flirten' te pakken), ga je daarna weer terug naar je vriend. Dat is voor die jongen ook niet leuk. Dat vind ik bitchy gedrag en daar houd ik niet van. Daarom zou ik niet willen dat m'n vriendin dat zou doen. En als je als meid zijnde dan zoveel aandacht nodig hebt (dat kan een reden tot flirten zijn), kan je die toch ook gewoon bij je vriend halen? Je hebt hem toch niet voor niks? Kijken staat natuurlijk vrij, maar dat is dan ook heel anders dan flirten.

Citaat:
In feite beroof je haar dus van iets dat ze leuk vindt en waar ze geen bijbedoelingen mee heeft, omdat jij er zelf niet mee kunt omgaan. Zolang ze niet daadwerkelijk vreemdgaat moet je dat gewoon pikken.
Ik beroof haar van helemaal niks. Als ze een relatie wil én wil blijven flirten, is ze daar vrij in. Maar niet bij mij. Dan zoekt ze maar een andere vriend die daar geen problemen mee heeft. Ze is vrij om die keuze te maken. Oh, en nog iets: je zegt: 'moet je dat gewoon pikken'. Let wel: ik moét niks, en al helemaal niet in een gezonde relatie. Trouwens, 'leuk vinden'... allemaal leuk en aardig, maar ze zal vast ook wel andere dingen 'leuk' vinden... Kan ze die toch mooi gaan doen?

Citaat:
Verder geloof ik er helemaal niets van dat je het niet wilt omdat je 'niet jaloers' bent. Volgens mij ben jij dan wel degelijk jaloers en dat niet erg, want om jaloezie draait vrijwel alles in de liefde, maar hou wel je motieven zuiver.
Geloof wat je wilt, maar ga dan niet zeggen dat mijn motieven niet zuiver zijn.
Oud 17-07-2005, 18:50
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-07-2005 @ 21:08 :
ik zou me niet gaan aanpassen aan een jongen, dan gaat ie simpel weg de laan uit.
ga me geen maagzweer aanpraten door een of andere vent, ik ben nog niet getrouwd ofzo, dan komt het vanzelf. Ik ben nog jong en ben dus zo te zien niet toe aan een echte relatie
Oud 17-07-2005, 18:53
annetjuh
annetjuh is offline
en misschien is het wel mijn probleem ofzo, in jou ogen.
maar waarom zou ik de schuld bij mij zelf leggen. Ik vind het niet erg dat het uit is, en als hij dat wel is, is het makkelijk om zo een reden te geven.
dat gelul van het ligt aan mij, bladiebla vind ik zo overdreven onzin.
Oud 17-07-2005, 19:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 17-07-2005 @ 19:53 :
en misschien is het wel mijn probleem ofzo, in jou ogen.
maar waarom zou ik de schuld bij mij zelf leggen. Ik vind het niet erg dat het uit is, en als hij dat wel is, is het makkelijk om zo een reden te geven.
dat gelul van het ligt aan mij, bladiebla vind ik zo overdreven onzin.
Het past niet in jouw straatje, dús is het onzin... Juist ja.

Waarom zou je de schuld bij jezelf leggen, vraag jij je af. Maar waarom zou je de schuld bij de ander leggen? Zelfde vraag.

Nee, jij bent inderdaad nog niet toe aan een echte relatie, als je geen duimbreed toe wilt geven aan je partner. Goed dat je dat zelf inziet.
Oud 17-07-2005, 19:04
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-07-2005 @ 20:01 :
Het past niet in jouw straatje, dús is het onzin... Juist ja.

Waarom zou je de schuld bij jezelf leggen, vraag jij je af. Maar waarom zou je de schuld bij de ander leggen? Zelfde vraag.

Nee, jij bent inderdaad nog niet toe aan een echte relatie, als je geen duimbreed toe wilt geven aan je partner. Goed dat je dat zelf inziet.
Oud 17-07-2005, 19:10
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-07-2005 @ 21:08 :
Kom op zeg. Als mijn vriend zou willen dat ik niet flirt, zou ik eisen dat hij niet toegeeft/uiting geeft aan zijn jaloezie.

Mocht hij eisen dat ik niet meer flirt, zou ie niet eens mijn vriend zijn geworden
Oud 17-07-2005, 20:35
Sithan
Sithan is offline
Duister...
Wat is dat verschijnsel van egoistische jonge vrouwen toch?

Het argument 'ik ben nog jong' is trouwens werkelijk het meest zoutloze argument ter wereld, alsof dat een vrijbrief is voor egoisme.

Er is een verschil tussen aanpassen en rekening houden.
Oud 17-07-2005, 23:33
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Sithan schreef op 17-07-2005 @ 21:35 :
Duister...

Het argument 'ik ben nog jong' is trouwens werkelijk het meest zoutloze argument ter wereld, alsof dat een vrijbrief is voor egoisme.

Er is een verschil tussen aanpassen en rekening houden.
*snif* ik zou het niet beter hebben kunnen gezegd ik ben het dan ook compleet met je eens
Oud 18-07-2005, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Sithan schreef op 17-07-2005 @ 21:35 :
Duister...
Dat heet 'zoveel mannen te kiezen hebben dat je geen rekening hoeft te houden met de eisen van de zwakste exemplaren'.
Oud 18-07-2005, 00:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-07-2005 @ 01:07 :
Dat heet 'zoveel mannen te kiezen hebben dat je geen rekening hoeft te houden met de eisen van de zwakste exemplaren'.
Hard.

Maar waar.
Oud 18-07-2005, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 01:15 :
Hard.

Maar waar.
Ja, het klinkt lullig. Ik ben er zelf ook wel mee in aanraking geweest hoor. Als je als meisje ontzettend mooi bent, slim, door iedereen aardig gevonden wordt, de kerels voor het oprapen hebt en toch geen enkele moeite hebt single en onafhankelijk te blijven, waarom zou je dan iets pikken van de ander in een relatie? Dan laat je je echt de wet niet voorschrijven.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten